Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Film Discussies
R
Reinbo
Reinbo
TK
T. van Keeken
T. van Keeken
Dec 21, 2003
Makkelijk is zeker anders. Maar dezelfde vragen beginnen wel na een keer of 20 terug te keren...
Makkelijk is zeker anders. Maar dezelfde vragen beginnen wel na een keer of 20 terug te keren...
reply
0
K
Kaplan
Kaplan
Dec 21, 2003
Snelheid is een belangrijke factor.
Ik verloor net van Reinbo op snelheid :cry:
Hoe zit het met registreren?
Krijg je een mail met inlognaam?
Snelheid is een belangrijke factor.
Ik verloor net van Reinbo op snelheid :cry:
Hoe zit het met registreren?
Krijg je een mail met inlognaam?
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Dec 21, 2003
Gewoon een usernaam en een email adres opgeven. je kan direct beginnen.
Mijn High score is 657, sta ik op de 15e plek mee :?
Gewoon een usernaam en een email adres opgeven. je kan direct beginnen.
Mijn High score is 657, sta ik op de 15e plek mee :?
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Dec 21, 2003
Net even gespeeld: 587
Had op 1 na alle vragen goed; snelheid, daar draait het inderdaad om blijkt wel....met meer fouten maar sneller antwoord geven scoor je hoger.
Net even gespeeld: 587
Had op 1 na alle vragen goed; snelheid, daar draait het inderdaad om blijkt wel....met meer fouten maar sneller antwoord geven scoor je hoger.
reply
0
JT
Jordé den Tenter
Jordé den Tenter
Dec 21, 2003
Net gespeeld tegen chris Howiit o.a kwam tot de finale maar daar gaan er ook punten af als je het fout heb dus eindigden met 66 punten op de 435e plaats.
Maar een herkansing d8 ik zo. :lol: :wink:
Net gespeeld tegen chris Howiit o.a kwam tot de finale maar daar gaan er ook punten af als je het fout heb dus eindigden met 66 punten op de 435e plaats.
Maar een herkansing d8 ik zo. :lol: :wink:
reply
0
RC
Renny Collard
Renny Collard
Dec 21, 2003
Won het net van de drie (ook Charly B daarbij) maar uiteindelijk maar 101 punten.
Verslavend!
Won het net van de drie (ook Charly B daarbij) maar uiteindelijk maar 101 punten.
Verslavend!
reply
0
RC
Renny Collard
Renny Collard
Dec 22, 2003
Je bent een taaie Lex :wink:
Lex v/d Moolen wrote: Ik sta nu 179e :?
Kwam Renny ook nog tegen :wink:
Je bent een taaie Lex :wink:
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Dec 23, 2003
Oefening baart kunst.:wink:
(Veel filmkennis hebben helpt wel :twisted: )
PS. ik sta nu 11e. :D
Renny Collard wrote:Reinbo wrote: 12e :lol:
Als je maar vaak genoeg speelt hè? 8)
PS. ik sta nu 11e. :D
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 23, 2003
Ik ben al weer gezakt naar de 91e plaats :(
Volgens mij komen er wel steeds nieuwe vragen bij, een goede zaak.
Ik heb er zelf ook eentje ingestuurd :)
Ik ben al weer gezakt naar de 91e plaats :(
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Dec 23, 2003
Wat is het goede antwoord? :)
Lex v/d Moolen wrote: Ik ben al weer gezakt naar de 91e plaats :(
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 23, 2003
Ben weer iets gestegen, nu 67e
Reinbo wrote:Full Metal Jacket ;)Lex v/d Moolen wrote: Ik ben al weer gezakt naar de 91e plaats :(
Ben weer iets gestegen, nu 67e
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Dec 23, 2003
PS. ik sta nu 11e. :D[/quote]
7e :lol: (670 punten, ik weet niet hoe ik nog sneller kan :? )
Reinbo wrote:Renny Collard wrote: [quote=Reinbo]12e :lol:
Als je maar vaak genoeg speelt hè? 8)
PS. ik sta nu 11e. :D[/quote]
7e :lol: (670 punten, ik weet niet hoe ik nog sneller kan :? )
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Dec 23, 2003
[/quote]
Is de vraag:
Welke vietnam film werd geheel in Engeland opgenomen?
:?: :?:
Lex v/d Moolen wrote:Full Metal Jacket ;)Reinbo wrote: [quote=Lex v/d Moolen]Ik ben al weer gezakt naar de 91e plaats :(
[/quote]
Is de vraag:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 23, 2003
Full Metal Jacket
Platoon
Apocalypse Now
Reinbo wrote: Is de vraag:Nee, welke Vietnamfilm regisseerde Stanley Kubrick,
Full Metal Jacket
Platoon
Apocalypse Now
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Dec 23, 2003
Nah, te makkelijk!
Lex v/d Moolen wrote:Reinbo wrote: Is de vraag:Nee, welke Vietnamfilm regisseerde Stanley Kubrick,
Full Metal Jacket
Platoon
Apocalypse Now
Nah, te makkelijk!
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 23, 2003
Nah, te makkelijk![/quote]Ik heb makkelijkere gezien :wink:
Reinbo wrote:Lex v/d Moolen wrote: [quote=Reinbo]Is de vraag:Nee, welke Vietnamfilm regisseerde Stanley Kubrick,
Full Metal Jacket
Platoon
Apocalypse Now
Nah, te makkelijk![/quote]Ik heb makkelijkere gezien :wink:
reply
0
K
kruspe
kruspe
TH
Tom van den Hout
Tom van den Hout
Dec 23, 2003
Leuk spel :) en leuk dat je veel mensen van het forum tegenkomt :)
druk alleen vaak te snel voordat ik de vraag echt goed lees ;(
btw ik ben knubbe :D
Leuk spel :) en leuk dat je veel mensen van het forum tegenkomt :)
druk alleen vaak te snel voordat ik de vraag echt goed lees ;(
reply
0
K
kruspe
kruspe
Dec 23, 2003
heee,dan heb ik net van je gewonnen!!!! :wink: :D
Tom van den Hout wrote:
reply
0
TH
Tom van den Hout
Tom van den Hout
Dec 23, 2003
;( daar was ik al achter ;\\\\
kruspe wrote:Tom van den Hout wrote:
;( daar was ik al achter ;\\\\
reply
0
TH
Tom van den Hout
Tom van den Hout
Dec 23, 2003
kom ik in de finale, haal ik 0 punten ;( dan ken ik beter eerder afgaan volgens mij ;P
kom ik in de finale, haal ik 0 punten ;( dan ken ik beter eerder afgaan volgens mij ;P
reply
0
K
kruspe
kruspe
Dec 23, 2003
dat had ik net ook!! :?
Tom van den Hout wrote: kom ik in de finale, haal ik 0 punten ;( dan ken ik beter eerder afgaan volgens mij ;P
dat had ik net ook!! :?
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 23, 2003
Ik krijg in de finale altijd wel een kutvraag die ik fout heb :twisted:
kruspe wrote: alvast gefeliciteerd lex!!!:D
Ik krijg in de finale altijd wel een kutvraag die ik fout heb :twisted:
reply
0
TH
Tom van den Hout
Tom van den Hout
Dec 24, 2003
verslavend dat zeker :)
*edit* tijd om te stoppen :) (2:30)
*edit* en nu echt ;\\ (2:45)
verslavend dat zeker :)
*edit* tijd om te stoppen :) (2:30)
*edit* en nu echt ;\\ (2:45)
reply
0
A
Apocalypse
Apocalypse
Dec 24, 2003
Ik ken ook nog een heel leuke site met pittige film vragen.
http://www.filmwise.com
Ik ken ook nog een heel leuke site met pittige film vragen.
http://www.filmwise.com
reply
0
NS
Niels Simons
Niels Simons
Dec 25, 2003
sta nu op 232,toch nie onaardig na 20 spelletjes :P
speel als NielsDVD
mazzel,niels
sta nu op 232,toch nie onaardig na 20 spelletjes :P
speel als NielsDVD
mazzel,niels
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Dec 25, 2003
:D dan heb ik net tegen jou gespeeld! Ik zal maar niet zeggen dat je 0 punten scoorde net....oops! :wink:
Niels Simons wrote: sta nu op 232,toch nie onaardig na 20 spelletjes :P
speel als NielsDVD
mazzel,niels
:D dan heb ik net tegen jou gespeeld! Ik zal maar niet zeggen dat je 0 punten scoorde net....oops! :wink:
reply
0
TH
Tom van den Hout
Tom van den Hout
Dec 25, 2003
leuk om mensen van het forum tegen te komen :) (Niels, Jaded) ik ben knubbe maar dat had ik geloof ik al gezegd ;P
leuk om mensen van het forum tegen te komen :) (Niels, Jaded) ik ben knubbe maar dat had ik geloof ik al gezegd ;P
reply
0
B
Beloved
Beloved
Dec 25, 2003
Ik zak telkens als een baksteen... Ben er gewoon Beloved btw, heb nog geen bekende namen gezien, maar dat komt ook doordat m'n monitor net te klein is...
Ik zak telkens als een baksteen... Ben er gewoon Beloved btw, heb nog geen bekende namen gezien, maar dat komt ook doordat m'n monitor net te klein is...
reply
0
M
MAD
MAD
Dec 26, 2003
Inmiddels #90 :D en net gewonnen van andere DVD fora leden als Chris Howitt, Marcel Joossen (Bladerunner) en Lex v/d Moolen :D (ja, ja, ook wel eens verloren ;))
Inmiddels #90 :D en net gewonnen van andere DVD fora leden als Chris Howitt, Marcel Joossen (Bladerunner) en Lex v/d Moolen :D (ja, ja, ook wel eens verloren ;))
reply
0
C
chiwaicheung
chiwaicheung
Dec 26, 2003
En ik sta nu op plaats 108 .
Het is me een paar keer gelukt om in de finale alle zes vragen goed te hebben. Je moet eigenlijk veel geluk hebben dat alle zes de vragen toevallig makkelijk zijn (Hollywood ligt in....); als je een "Ingmar Bergman" film vraag krijgt, dan hang je :cry: .
Ook lastige vragen zijn die vragen waarvan de antwoorden miniem verschillen van elkaar (en dan kan je niet te snel drukken en moet je het eerst rustig lezen, kost punten).
In de eerste ronde kies ik meestal categorie "Jargon". Niet dat ik oorspronkelijk veel van wist, maar het was het meest interessante voor mij. Door de quiz weet ik in ieder geval aardig wat meer van af.
Groetjes
Chi
En ik sta nu op plaats 108 .
Het is me een paar keer gelukt om in de finale alle zes vragen goed te hebben. Je moet eigenlijk veel geluk hebben dat alle zes de vragen toevallig makkelijk zijn (Hollywood ligt in....); als je een "Ingmar Bergman" film vraag krijgt, dan hang je :cry: .
Ook lastige vragen zijn die vragen waarvan de antwoorden miniem verschillen van elkaar (en dan kan je niet te snel drukken en moet je het eerst rustig lezen, kost punten).
In de eerste ronde kies ik meestal categorie "Jargon". Niet dat ik oorspronkelijk veel van wist, maar het was het meest interessante voor mij. Door de quiz weet ik in ieder geval aardig wat meer van af.
Groetjes
Chi
reply
0
C
chiwaicheung
chiwaicheung
Dec 26, 2003
Correctie:
Ik sta nu op plaats 99 . Ik mag me net onder de top 100 elite begeven 8)
Correctie:
Ik sta nu op plaats 99 . Ik mag me net onder de top 100 elite begeven 8)
reply
0
C
chiwaicheung
chiwaicheung
Dec 26, 2003
En weer wat plaatjes opgeschoven:
ranking 78 .
En nu hou ik ermee op (voorlopig).
En weer wat plaatjes opgeschoven:
ranking 78 .
En nu hou ik ermee op (voorlopig).
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Dec 26, 2003
Mn snelheid doet me de das om; al een paar keer alle vragen op 1 na goed; en desondanks is 587 punten mn hoogste score totnutoe....
Mn snelheid doet me de das om; al een paar keer alle vragen op 1 na goed; en desondanks is 587 punten mn hoogste score totnutoe....
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Dec 28, 2003
Ik blijf maar op 670 punten en kom niet hoger:cry: . Ik scoor wel vaak boven de 660, maar het lukt me maar niet boven de 670 te komen. :cry:
Nou ja, ik sta wel 6e :wink:
Ik blijf maar op 670 punten en kom niet hoger:cry: . Ik scoor wel vaak boven de 660, maar het lukt me maar niet boven de 670 te komen. :cry:
Nou ja, ik sta wel 6e :wink:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 29, 2003
Nu 7e met 614 :)
Reinbo wrote: Nieuwe ronde nieuwe kansen.Ik stond 5e :twisted:
Ik sta op 5 met 639.
Nu 7e met 614 :)
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
R
Reinbo
Reinbo
Dec 29, 2003
Ik heb nu 652, een redelijke score. :lol: Maar wat mij verbaad is dat ik nog nooit 20 punten heb gescoord al klik ik nog zo snel. Zou dit aan mijn te langzame internet verbinding kunnen liggen of moet je dan gewoon klikken voordat je de antwoorden kan zien?
Ik heb nu 652, een redelijke score. :lol: Maar wat mij verbaad is dat ik nog nooit 20 punten heb gescoord al klik ik nog zo snel. Zou dit aan mijn te langzame internet verbinding kunnen liggen of moet je dan gewoon klikken voordat je de antwoorden kan zien?
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 29, 2003
En als je een vraag krijgt waar je een precies goed gespelde achternaam moet raden is het helemaal lastig.
Heb nu 641 punten 8)
Reinbo wrote: Ik heb nu 652, een redelijke score. :lol: Maar wat mij verbaad is dat ik nog nooit 20 punten heb gescoord al klik ik nog zo snel. Zou dit aan mijn te langzame internet verbinding kunnen liggen of moet je dan gewoon klikken voordat je de antwoorden kan zien?Ik heb ook nog nooit het maximaal haalbare punten voor een vraag gehaald. Is niet mogelijk en je moet geluk hebben waar je muisaanwijzer net op staat.
En als je een vraag krijgt waar je een precies goed gespelde achternaam moet raden is het helemaal lastig.
Heb nu 641 punten 8)
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Dec 29, 2003
Blijkbaar ben ik dan niet zo traag als ik dacht; ik scoor namelijk regelmatig 20, 30 of 70 punten.
Is bij vragen die ik meteen al weet, of bij vragen die ik absoluut niet weet en dus maar snel wat aanklik.
Lex v/d Moolen wrote:Reinbo wrote: Ik heb nu 652, een redelijke score. :lol: Maar wat mij verbaad is dat ik nog nooit 20 punten heb gescoord al klik ik nog zo snel. Zou dit aan mijn te langzame internet verbinding kunnen liggen of moet je dan gewoon klikken voordat je de antwoorden kan zien?Ik heb ook nog nooit het maximaal haalbare punten voor een vraag gehaald. Is niet mogelijk en je moet geluk hebben waar je muisaanwijzer net op staat.
Heb nu 641 punten 8)
Blijkbaar ben ik dan niet zo traag als ik dacht; ik scoor namelijk regelmatig 20, 30 of 70 punten.
Is bij vragen die ik meteen al weet, of bij vragen die ik absoluut niet weet en dus maar snel wat aanklik.
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 29, 2003
Blijkbaar ben ik dan niet zo traag als ik dacht; ik scoor namelijk regelmatig 20, 30 of 70 punten.[/quote]Kijk je dan naar je totaalscore of dat balkje boven de vragen? Want die is niet helemaal nauwkeurig volgens mij.
theThinWhiteDuke wrote:Lex v/d Moolen wrote: [quote=Reinbo]Ik heb nu 652, een redelijke score. :lol: Maar wat mij verbaad is dat ik nog nooit 20 punten heb gescoord al klik ik nog zo snel. Zou dit aan mijn te langzame internet verbinding kunnen liggen of moet je dan gewoon klikken voordat je de antwoorden kan zien?Ik heb ook nog nooit het maximaal haalbare punten voor een vraag gehaald. Is niet mogelijk en je moet geluk hebben waar je muisaanwijzer net op staat.
Heb nu 641 punten 8)
Blijkbaar ben ik dan niet zo traag als ik dacht; ik scoor namelijk regelmatig 20, 30 of 70 punten.[/quote]Kijk je dan naar je totaalscore of dat balkje boven de vragen? Want die is niet helemaal nauwkeurig volgens mij.
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Dec 29, 2003
Blijkbaar ben ik dan niet zo traag als ik dacht; ik scoor namelijk regelmatig 20, 30 of 70 punten.[/quote]Kijk je dan naar je totaalscore of dat balkje boven de vragen? Want die is niet helemaal nauwkeurig volgens mij.[/quote]
Das een goeie.....naar het balkje bovenin...
Lex v/d Moolen wrote:theThinWhiteDuke wrote: [quote=Lex v/d Moolen][quote=Reinbo]Ik heb nu 652, een redelijke score. :lol: Maar wat mij verbaad is dat ik nog nooit 20 punten heb gescoord al klik ik nog zo snel. Zou dit aan mijn te langzame internet verbinding kunnen liggen of moet je dan gewoon klikken voordat je de antwoorden kan zien?Ik heb ook nog nooit het maximaal haalbare punten voor een vraag gehaald. Is niet mogelijk en je moet geluk hebben waar je muisaanwijzer net op staat.
Heb nu 641 punten 8)
Blijkbaar ben ik dan niet zo traag als ik dacht; ik scoor namelijk regelmatig 20, 30 of 70 punten.[/quote]Kijk je dan naar je totaalscore of dat balkje boven de vragen? Want die is niet helemaal nauwkeurig volgens mij.[/quote]
Das een goeie.....naar het balkje bovenin...
reply
0
V
Vro
Vro
Dec 29, 2003
:evil: :twisted: :shock: :oops: :( :) :roll: :P :D (y)
Wat een vreselijk,irritant,zenuwslopend,moeilijk,verslavend,confronterend,leerzaam en leuk spelletje.
(Uiteindelijk kunnen opklimmen naar postie 18 met 549 punten.)
Gr Vro
:evil: :twisted: :shock: :oops: :( :) :roll: :P :D (y)
Wat een vreselijk,irritant,zenuwslopend,moeilijk,verslavend,confronterend,leerzaam en leuk spelletje.
(Uiteindelijk kunnen opklimmen naar postie 18 met 549 punten.)
Gr Vro
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 30, 2003
6e met 665. Alle vragen goed en ik dacht snel geklikt, maar het kan nog veel sneller dus. :?
6e met 665. Alle vragen goed en ik dacht snel geklikt, maar het kan nog veel sneller dus. :?
reply
0
TH
Tom van den Hout
Tom van den Hout
Dec 30, 2003
het maximale punten halen (20,30,70) is wel mogelijk hoor.
Toch al vaak zat gehad (ook met gokke :twisted: )
het maximale punten halen (20,30,70) is wel mogelijk hoor.
Toch al vaak zat gehad (ook met gokke :twisted: )
reply
0
M
MattDVD
MattDVD
Jan 01, 2004
ben het spel voor het eerst aan het spelen maar de plaatjes laden niet bij ronde 3 :?
ben het spel voor het eerst aan het spelen maar de plaatjes laden niet bij ronde 3 :?
reply
0
R
RaymondA
RaymondA
Jan 01, 2004
Jammer dat als je in de finale komt, dat t plaatje niet laadt of dat je opeens opnieuw moet inloggen, verder wel heeeeel verslavend.
Nu op de 51 e plaats, en langzaam aan het zakken :(
Jammer dat als je in de finale komt, dat t plaatje niet laadt of dat je opeens opnieuw moet inloggen, verder wel heeeeel verslavend.
reply
0
V
VincentBroccoli
VincentBroccoli
Jan 01, 2004
Dat heb ik ook gehad. Had ik 203 punten, wat opzich een leuke uitgangspositie voor de finale, loopt het spel vast bij de eerste vraag. Toch jammer.
RaymondA wrote: Jammer dat als je in de finale komt, dat t plaatje niet laadt of dat je opeens opnieuw moet inloggen, verder wel heeeeel verslavend.
Dat heb ik ook gehad. Had ik 203 punten, wat opzich een leuke uitgangspositie voor de finale, loopt het spel vast bij de eerste vraag. Toch jammer.
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Jan 02, 2004
680 punten en de eeste plaats. :lol: :lol: :lol:
(Kan ik eindelijk stoppen met dat verslavende spelletje)
680 punten en de eeste plaats. :lol: :lol: :lol:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jan 02, 2004
Ik probeer te snel te antwoorden waardoor ik de foute aanklik. Rotspelletje :lol:
Reinbo wrote: 680 punten en de eeste plaats. : :lol:(y)
Ik probeer te snel te antwoorden waardoor ik de foute aanklik. Rotspelletje :lol:
reply
0
V
VincentBroccoli
VincentBroccoli
Jan 02, 2004
6x19=114
6x28=168
6x68=408
= 690 Dus er zijn nog mogelijkheden :lol: .
Lex v/d Moolen wrote:Reinbo wrote: 680 punten en de eeste plaats. : :lol:(y)
6x19=114
6x28=168
6x68=408
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Jan 02, 2004
En als je dan bij de laatste vraag blind gokt kom je op 692. Daarbij kan je ook 29 punten scoren per vraag in de tweede ronde. :wink:
VincentBroccoli wrote:
6x19=114
6x28=168 (= 282)
6x68=408
En als je dan bij de laatste vraag blind gokt kom je op 692. Daarbij kan je ook 29 punten scoren per vraag in de tweede ronde. :wink:
reply
0
RC
Renny Collard
Renny Collard
Jan 02, 2004
Proficiat!
Reinbo wrote: 680 punten en de eeste plaats. :lol: :lol: :lol:
Proficiat!
reply
0
V
VincentBroccoli
VincentBroccoli
Jan 02, 2004
Als je het antwoord al weet en hij staat op A, dan ben je een hokje sneller:). Dus je moet ook een beetje geluk hebben, maar ik heb de filmquiz nog niet foutloos doorlopen . Toch sta ik met 608 in de top dertig.
Reinbo wrote:VincentBroccoli wrote:
6x19=114
6x28=168 (= 282)
6x68=408
Als je het antwoord al weet en hij staat op A, dan ben je een hokje sneller:). Dus je moet ook een beetje geluk hebben, maar ik heb de filmquiz nog niet foutloos doorlopen . Toch sta ik met 608 in de top dertig.
reply
0
RC
Renny Collard
Renny Collard
R
Reinbo
Reinbo
V
VincentBroccoli
VincentBroccoli
Jan 03, 2004
Als je twee keer dat filmspel wint, kan je me een PM sturen :lol:.
Reinbo wrote: 684 en ik ging met 111 naar de tweede ronde dus 687 moet mogenlijk zijn
Als je twee keer dat filmspel wint, kan je me een PM sturen :lol:.
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Jan 04, 2004
Heb je niets beters te doen? (y)
Lex v/d Moolen wrote: Score weer enigzins verbeterd, nu 6e met 674. :)
Heb je niets beters te doen? (y)
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jan 16, 2004
Gefeliciteerd met de laatste periode :bier:
Reinbo wrote: Nieuwe ronde nieuwe kansen,......NOT 679 :lol::twisted:
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Jan 16, 2004
Thanks, mocht ik (onverhoopt) weer winnen dan stuur ik, het spel door naar de beste DVD.nl speler.
Lex v/d Moolen wrote:Reinbo wrote: Nieuwe ronde nieuwe kansen,......NOT 679 :lol::twisted:
Thanks, mocht ik (onverhoopt) weer winnen dan stuur ik, het spel door naar de beste DVD.nl speler.
reply
0
K
Kaplan
Kaplan
Jan 17, 2004
Gefeliciteerd!
Is het trouwens een leuk spel dat je gewonnen hebt?
Gisteren één of twee keer op een paar punten na verloren van Lex in de tweede ronde. Ik denk dat ik een snellere muis ga inpluggen :wink:
Gefeliciteerd!
Gisteren één of twee keer op een paar punten na verloren van Lex in de tweede ronde. Ik denk dat ik een snellere muis ga inpluggen :wink:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jan 17, 2004
Kaplan wrote: Gefeliciteerd!:lol: Ja snelheid is alles met dit spelletje.
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Jan 17, 2004
Geen idee, ik moet het nog krijgen, ik verwacht een soort filmtriviant.
Ik heb overigens net mijn record gebroken, ik sta nu op 688! :lol:
(114 na ronde 1 en 285 na ronde 2.)
Kaplan wrote: Gefeliciteerd!
Ik heb overigens net mijn record gebroken, ik sta nu op 688! :lol:
(114 na ronde 1 en 285 na ronde 2.)
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Jan 23, 2004
Het is inderdaad een soort van ganzebordspel met 792 (triviant)film vragen. :lol:
Nu nog zoeken naar iemand die dit leuke spel met me wil spelen. (Iemand die van verliezen houdt :wink:)
Reinbo wrote:Kaplan wrote: Gefeliciteerd!
Het is inderdaad een soort van ganzebordspel met 792 (triviant)film vragen. :lol:
Nu nog zoeken naar iemand die dit leuke spel met me wil spelen. (Iemand die van verliezen houdt :wink:)
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Feb 03, 2004
Reinbo wrote: Nieuwe ronde, nieuwe kansen.Ik heb in geen dagen meer een spelletje gespeeld. De lol is er nu wel een beetje af.
reply
0
V
Vro
Vro
Feb 03, 2004
Het blijft jammer dat de plaatjes in de finale van tijd tot tijd
niet opkomen. Het spel ligt dan stil en er kan ook niet verder gespeeld worden :(
Reinbo wrote: Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
niet opkomen. Het spel ligt dan stil en er kan ook niet verder gespeeld worden :(
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Feb 03, 2004
Heb ik ook last van Ik heb nog geen een keer het einde kunnen halen... :cry:
Vro wrote:Reinbo wrote: Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Heb ik ook last van Ik heb nog geen een keer het einde kunnen halen... :cry:
reply
0
M
MAD
MAD
Feb 03, 2004
Tijd voor een nieuw spelletje!!!
http://testing.trafficagent.nl/index.php
O.a. met de onderdelen: film, acteurs, horror en star wars figuren. Jullie moeten makkelijk score 100 in klasse professioneel kunnen halen... Toch??? Ik sta nu bovenaan in een aantal onderdelen!
Tijd voor een nieuw spelletje!!!
O.a. met de onderdelen: film, acteurs, horror en star wars figuren. Jullie moeten makkelijk score 100 in klasse professioneel kunnen halen... Toch??? Ik sta nu bovenaan in een aantal onderdelen!
reply
0
RC
Renny Collard
Renny Collard
Feb 04, 2004
Alles goed (professioneel) 8)
MAD wrote: Tijd voor een nieuw spelletje!!!
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Feb 04, 2004
idem, ik heb alleen mijn naam niet hoeven invoeren.....
Renny Collard wrote:MAD wrote: Tijd voor een nieuw spelletje!!!
idem, ik heb alleen mijn naam niet hoeven invoeren.....
reply
0
CT
chris tervoort
chris tervoort
Feb 04, 2004
bij mij openen de plaatjes niet dus kan ik niet verder wat kan ik daar aan doen??
groetjes chris
bij mij openen de plaatjes niet dus kan ik niet verder wat kan ik daar aan doen??
groetjes chris
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Feb 04, 2004
idem, ik heb alleen mijn naam niet hoeven invoeren.....[/quote]
SIMPEL!
Alle StarWars vragen op t hoogste nivo goed......
Reinbo wrote:Renny Collard wrote: [quote=MAD]Tijd voor een nieuw spelletje!!!
idem, ik heb alleen mijn naam niet hoeven invoeren.....[/quote]
SIMPEL!
Alle StarWars vragen op t hoogste nivo goed......
reply
0
M
Morpheus19
Morpheus19
Feb 05, 2004
Ik kan me niet registreren, dan zegt ie "gegevens niet opgeslagen" :S
Meer mensen last van?
Ik kan me niet registreren, dan zegt ie "gegevens niet opgeslagen" :S
Meer mensen last van?
reply
0
R
Reinbo
Reinbo
Jun 20, 2004
Game on!
(Best leuk als je het een tijdje niet meer gespeeld hebt.)
http://www.cinema.nl/cinema/index.jsp
Zie linksboven de link naar de Cinemaquiz
Game on!
(Best leuk als je het een tijdje niet meer gespeeld hebt.)
http://www.cinema.nl/cinema/index.jsp
Zie linksboven de link naar de Cinemaquiz
reply
0
Y
Yankees
Yankees
Jun 20, 2004
Woei voor de eerst keer en gelijk 96 punte :lol: :oops: Nog maar een beetje oefenen dan. :twisted:
Woei voor de eerst keer en gelijk 96 punte :lol: :oops: Nog maar een beetje oefenen dan. :twisted:
reply
0
O
Oudlid_X5
Oudlid_X5
Apr 07, 2008
Aangemeld en al, speel een potje, en ben meteen 66ste. Sta onder de naam IVerhoeven!
Aangemeld en al, speel een potje, en ben meteen 66ste. Sta onder de naam IVerhoeven!
reply
0
A'M
Antonio 'Tony' Montana
Antonio 'Tony' Montana
Apr 07, 2008
ook zojuist aangemeld, ff gespeeld en sta 65ste met 382 punten... speel onder de naam Tony_Montana.
Edit: na enkele quizjes sta ik 25ste met 481 punten
Verhoeven;1342416 wrote: Aangemeld en al, speel een potje, en ben meteen 66ste. Sta onder de naam IVerhoeven!
ook zojuist aangemeld, ff gespeeld en sta 65ste met 382 punten... speel onder de naam Tony_Montana.
Edit: na enkele quizjes sta ik 25ste met 481 punten
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Apr 07, 2008
Sta op nr. 67.
Maar de quiz gaat heel snel vervelen, aangezien veel vragen hetzelfde zijn.
Sta op nr. 67.
Maar de quiz gaat heel snel vervelen, aangezien veel vragen hetzelfde zijn.
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
R
rveldhuizen
rveldhuizen
Apr 08, 2008
lachen, net tegen dennoman gespeeld... Wel verloren in de 2e ronde uiteraard :P
lachen, net tegen dennoman gespeeld... Wel verloren in de 2e ronde uiteraard :P
reply
0
R
rveldhuizen
rveldhuizen
Apr 08, 2008
nee dank je :)... Je hebt bijna alle vragen in 2 seconden goed, das erg lastig spelen :p
nee dank je :)... Je hebt bijna alle vragen in 2 seconden goed, das erg lastig spelen :p
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Apr 08, 2008
En toch ben je net ingemaakt door mij (Patrick87) :mrgreen::twisted:
Dennoman;1343057 wrote: Nu is het niet eens meer voor de lol... presteren moet ik :p
En toch ben je net ingemaakt door mij (Patrick87) :mrgreen::twisted:
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 08, 2008
Als ik plots niets meer goed heb, ben ik meer dan waarschijnlijk gequit :)
Ik kan me namelijk geen enkel fout antwoord meer permitteren, als ik mijn oude score wil halen :)
Als ik plots niets meer goed heb, ben ik meer dan waarschijnlijk gequit :)
Ik kan me namelijk geen enkel fout antwoord meer permitteren, als ik mijn oude score wil halen :)
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 08, 2008
Vervelende discriminerende Nederland categorie ook :p
Ook altijd fijn, als de muis niet mee wil werken...
Vervelende discriminerende Nederland categorie ook :p
Ook altijd fijn, als de muis niet mee wil werken...
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 08, 2008
Ach, ik kap er weer mee. Dat laatste spel heb ik het tot 640 gered, maar er was wat gestuntel en gokwerk bij te pas gekomen in de laatste ronde.
Ach, ik kap er weer mee. Dat laatste spel heb ik het tot 640 gered, maar er was wat gestuntel en gokwerk bij te pas gekomen in de laatste ronde.
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 09, 2008
Hier gaan we weer :)
Vanmorgen trouwens 616 gehaald mét een fout in de laatste ronde en wat vragen nogal wat vertraging... ik denk dus dat ik wel nr 1 kan worden tegen het einde van de dag :)
Antonio 'Tony' Montana;1343204 wrote: ik stop er ook mee... (7e met 584)
Hier gaan we weer :)
Vanmorgen trouwens 616 gehaald mét een fout in de laatste ronde en wat vragen nogal wat vertraging... ik denk dus dat ik wel nr 1 kan worden tegen het einde van de dag :)
reply
0
A'M
Antonio 'Tony' Montana
Antonio 'Tony' Montana
Apr 08, 2008
:grin: tja, nadat ik het berichtje postte evenaarde ik juist m'n topscore en had zin in nog enkele spelletjes... Nu stop ik er echt mee (voor vandaag :-) ), heb het gevoel dat het fysisch en mentaal onmogelijk is voor mij om mijn topscore te verbeteren....
***spel!!!(6)
rveldhuizen;1343215 wrote: ik stop er ook mee zegt ie dan :p
:grin: tja, nadat ik het berichtje postte evenaarde ik juist m'n topscore en had zin in nog enkele spelletjes... Nu stop ik er echt mee (voor vandaag :-) ), heb het gevoel dat het fysisch en mentaal onmogelijk is voor mij om mijn topscore te verbeteren....
***spel!!!(6)
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Apr 08, 2008
Lekker is dat, halverwege loopt ie te zeuren dat de verbinding met server is verbroken. :?
Lekker is dat, halverwege loopt ie te zeuren dat de verbinding met server is verbroken. :?
reply
0
A'M
Antonio 'Tony' Montana
Antonio 'Tony' Montana
A'M
Antonio 'Tony' Montana
Antonio 'Tony' Montana
Apr 09, 2008
Ach, m'n msn werkt al een paar maanden niet meer op mijn pc, krijg telkens een foutcode als ik me aanmeld; heb vanalles al geprobeerd: her-installatie, oudere msn-versies, firewall/anti-virus uitzetten,...niets lukt. (voor de mensen die ooit een gelijkaardig probleem hebben gehad --> foutcode 80048820, alle hulp is welkom :-) )
Dennoman;1343824 wrote: (6)
Gebruik je je MSN niet meer trouwens? :p
Ach, m'n msn werkt al een paar maanden niet meer op mijn pc, krijg telkens een foutcode als ik me aanmeld; heb vanalles al geprobeerd: her-installatie, oudere msn-versies, firewall/anti-virus uitzetten,...niets lukt. (voor de mensen die ooit een gelijkaardig probleem hebben gehad --> foutcode 80048820, alle hulp is welkom :-) )
reply
0
MH
Mr. Humphries
Mr. Humphries
Apr 09, 2008
http://www.fanatic.net.nz/2005/08/30/solving-error-80048820/
Antonio 'Tony' Montana;1343837 wrote: Ach, m'n msn werkt al een paar maanden niet meer op mijn pc, krijg telkens een foutcode als ik me aanmeld; heb vanalles al geprobeerd: her-installatie, oudere msn-versies, firewall/anti-virus uitzetten,...niets lukt. (voor de mensen die ooit een gelijkaardig probleem hebben gehad --> foutcode 80048820, alle hulp is welkom :-) )
http://www.fanatic.net.nz/2005/08/30/solving-error-80048820/
reply
0
A'M
Antonio 'Tony' Montana
Antonio 'Tony' Montana
Apr 09, 2008
Bedankt voor de link, maar heb al alles geprobeerd wat er staat...
deTuinman;1343866 wrote: http://www.fanatic.net.nz/2005/08/30/solving-error-80048820/
Bedankt voor de link, maar heb al alles geprobeerd wat er staat...
reply
0
O
Oudlid_X5
Oudlid_X5
A'M
Antonio 'Tony' Montana
Antonio 'Tony' Montana
Apr 09, 2008
Ben nu ook terug bezig, en het lukt me niet om mijn topscore te verbeteren... :-(
Btw, is OldBoy het 2e of 3e deel van Chan-wook Park's wraaktrilogie??
Volgens mij het 2e (Mr. Vengeance, OldBoy, Lady Vengeance), maar volgens deze quiz het 3e...
Ben nu ook terug bezig, en het lukt me niet om mijn topscore te verbeteren... :-(
Volgens mij het 2e (Mr. Vengeance, OldBoy, Lady Vengeance), maar volgens deze quiz het 3e...
reply
0
O
Oudlid_X5
Oudlid_X5
Apr 09, 2008
Tweede keer dat ik van je verlies vandaag van je. (6)
En die vraag is verdomd fout ja... :p
Antonio 'Tony' Montana;1344017 wrote: Ben nu ook terug bezig, en het lukt me niet om mijn topscore te verbeteren... :-(
Tweede keer dat ik van je verlies vandaag van je. (6)
En die vraag is verdomd fout ja... :p
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 10, 2008
Idd, is de tweede film... ik schrok er ook van. Oh, en glitches zijn ook altijd leuk. Geen vraag en dan maar gokken naar het antwoord :p of meerdere vragen waar je geen foto te zien krijgt en dan is het "uit welke film komt deze still"? :p
Maar dit gaat nergens meer over... wat Tony en ik nu aan het doen zijn, is gewoon zoveel mogelijk antwoorden vanbuiten leren. Die vragen zoals "welke drie zijn GEEN zusjes" zijn echt de hel, omdat je dan sowieso altijd alles uitgebreid moet scannen :) nu weet ik zelfs meestal wat het antwoord is enkel door de lengte ervan. Bijvoorbeeld "in welke film denkt X dat hij zwanger is?", dat is in "L'évenement le plus important..." AKA het langste antwoord xD
Idd, is de tweede film... ik schrok er ook van. Oh, en glitches zijn ook altijd leuk. Geen vraag en dan maar gokken naar het antwoord :p of meerdere vragen waar je geen foto te zien krijgt en dan is het "uit welke film komt deze still"? :p
Maar dit gaat nergens meer over... wat Tony en ik nu aan het doen zijn, is gewoon zoveel mogelijk antwoorden vanbuiten leren. Die vragen zoals "welke drie zijn GEEN zusjes" zijn echt de hel, omdat je dan sowieso altijd alles uitgebreid moet scannen :) nu weet ik zelfs meestal wat het antwoord is enkel door de lengte ervan. Bijvoorbeeld "in welke film denkt X dat hij zwanger is?", dat is in "L'évenement le plus important..." AKA het langste antwoord xD
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 10, 2008
What the...
:mrgreen:
What the...
Beste Dennoman
Je hebt met de filmquiz twee bioscoopbonnen gewonnen. Gefeliciteerd!
Stuur je even je huisadres? Dan sturen we de bonnen naar je op.
:mrgreen:
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 10, 2008
Ik laat mijn ouders even kijken hoe lang ze geldig zijn en als ik er niks mee kan, verloot ik ze wel :)
Ik laat mijn ouders even kijken hoe lang ze geldig zijn en als ik er niks mee kan, verloot ik ze wel :)
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Apr 10, 2008
Of je geeft ze aan je ouders/vrienden ;)
Dennoman;1344670 wrote: Ik laat mijn ouders even kijken hoe lang ze geldig zijn en als ik er niks mee kan, verloot ik ze wel :)
Of je geeft ze aan je ouders/vrienden ;)
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 10, 2008
Ik kan er nu ook trouwens niets meer mee winnen (denk ik, één prijs per persoon), dus ga ik vanaf nu gewoon wat vragen beginnen inzenden :) veel plezier en hopelijk winnen jullie ook de prijs!
Ik kan er nu ook trouwens niets meer mee winnen (denk ik, één prijs per persoon), dus ga ik vanaf nu gewoon wat vragen beginnen inzenden :) veel plezier en hopelijk winnen jullie ook de prijs!
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 10, 2008
Zij doen er niks mee :p zoals ik in het "jouw filmsmaak" topic al duidelijk maakte, zitten er gewoon nauwelijks tot geen filmliefhebbers in mijn directe omgeving :)
Zij doen er niks mee :p zoals ik in het "jouw filmsmaak" topic al duidelijk maakte, zitten er gewoon nauwelijks tot geen filmliefhebbers in mijn directe omgeving :)
reply
0
PH
Patrick van den Hul
Patrick van den Hul
Apr 10, 2008
Je hoeft toch geen filmliefhebber te zijn om een keertje naar de bios te gaan?
Dennoman;1344802 wrote: Zij doen er niks mee :p zoals ik in het "jouw filmsmaak" topic al duidelijk maakte, zitten er gewoon nauwelijks tot geen filmliefhebbers in mijn directe omgeving :)
Je hoeft toch geen filmliefhebber te zijn om een keertje naar de bios te gaan?
reply
0
DV
Dennis Vansant
Dennis Vansant
Apr 10, 2008
Als je met die bonnen voor een bepaalde tijd onbeperkte toegang krijgt, dan wil ik liever dat ze goed gebruikt worden, zoals ik zou doen...
(Ach nee, ik ben niet erg close met mijn familie xD)
Als je met die bonnen voor een bepaalde tijd onbeperkte toegang krijgt, dan wil ik liever dat ze goed gebruikt worden, zoals ik zou doen...
(Ach nee, ik ben niet erg close met mijn familie xD)
reply
0