Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
F
foley
Komt er een speciale boxset van de Terminatortrilogie?
Dec 27, 2003

Weet iemand of er een speciale boxset gaat verschijnen van de Terminatorfilms, en wanneer deze uitkomt?

P
Pietse
Dec 27, 2003

Ik weet niet wanneer maar ik weet 100% zeker dat er een BOX komt, ook al zijn de films van verschillende maatschappijen, als er geld verdient kan worden kan opeens alles.

LOTR: FOTR (2 disc)
LOTR: FOTR (4 disc)
LOTR: FOTR (5 disc)
LOTR: TTT (2 disc)
LOTR: TTT (4 disc)
LOTR: TTT (5 disc)
LOTR: ROTK (2 disc)
LOTR: ROTK (4 disc)
LOTR: ROTK (5 disc)
LOTR: BOX (6 disc)
LOTR: BOX EE (12 disc)
LOTR: BOX limited (15 disc)

Commercie: KOTS KOTS KOTS

reply
0
RS
R. Schaap
Dec 27, 2003

Pietse wrote: Ik weet niet wanneer maar ik weet 100% zeker dat er een BOX komt, ook al zijn de films van verschillende maatschappijen, als er geld verdient kan worden kan opeens alles.

Komt omdat mensen zoals ik deze allemaal willen hebben.

reply
0
F
foley
Dec 27, 2003

Dan komt er straks waarschijnlijk ook nog een Lord Of The Rings box met alle delen.

reply
0
RS
R. Schaap
Dec 27, 2003

Alhier de boxset van alle Terminator films: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/224695

reply
0
R
Roland
Dec 27, 2003

Rein Schaap wrote: Alhier de boxset van alle Terminator films: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/224695

Deze kreeg ik net binnen.
Heel erug mooi,allemaal met nederlandse ondertitels.
T3 heeft een mooier hoesje dan de nederlandse versie(ook de binnenkant).

Heb nr. 218 van de 3000

Denk niet dat er nederland een box van komt omdat het verschillende filmmaatschappijen zijn.

De regio 4 box is alleen voor australie gemaakt,maar de films daar hebben ook allemaal verschillende maatschappijen.
T1=MGM
T2=Universal
T3=Columbia

reply
0
JV
Jurgen V
Dec 27, 2003

Kan je niet beter wachten tot T4 komt? Kan je straks nog een boxset erbij gaan kopen.

reply
0
RS
R. Schaap
Dec 27, 2003

Roland wrote:
Rein Schaap wrote: Alhier de boxset van alle Terminator films: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/224695

Deze kreeg ik net binnen.
Heel erug mooi,allemaal met nederlandse ondertitels.
T3 heeft een mooier hoesje dan de nederlandse versie(ook de binnenkant).

Heb nr. 218 van de 3000

Denk niet dat er nederland een box van komt omdat het verschillende filmmaatschappijen zijn.

De regio 4 box is alleen voor australie gemaakt,maar de films daar hebben ook allemaal verschillende maatschappijen.
T1=MGM
T2=Universal
T3=Columbia

Schitterend, maar hij is nu out of stock. Weet jij misschien wanneer er nieuwe komen? Ik heb hem maar wel besteld dus ik hoop snel....

reply
0
R
Roland
Dec 27, 2003

Geen idee,ik had hem een maand of 3 geleden al besteld.
Misschien zijn ze al uitverkocht?

reply
0
RV
richard voskamp
Dec 27, 2003

Rein Schaap wrote:
Pietse wrote: Ik weet niet wanneer maar ik weet 100% zeker dat er een BOX komt, ook al zijn de films van verschillende maatschappijen, als er geld verdient kan worden kan opeens alles.

Komt omdat mensen zoals ik deze allemaal willen hebben.

en ik ook :)

reply
0
TW
Tim Weisselberger
Dec 27, 2003

Misschien een oplossing, voor een tijdelijke trilogy box, de originele hoesjes vervangen (wel bewaren natuurlijk) voor de mooie custom-made covers van dvdcoverart?

Ik heb ze hier bij mij voorzien van de zgn. hoesjes van "darthvong"

[img]http://www.dvdcoverart.com/dvdcoverart/covers/preview_big/terminator1_cstmDV2.jpg[/img]
[img]http://www.dvdcoverart.com/dvdcoverart/covers/preview_big/terminator2_cstmDV2.jpg[/img]
[img]http://www.dvdcoverart.com/dvdcoverart/covers/preview_big/terminator3_cstmDV2.jpg[/img]

In witte amaray cases ziet dit er fantastisch uit.

reply
0
U
UltraSub
Dec 27, 2003

Jurgen V wrote: Kan je niet beter wachten tot T4 komt? Kan je straks nog een boxset erbij gaan kopen.

Die gaat er dus volgens mij echt niet komen.
Arnie heeft gezegd te stoppen met zijn filmcarriere. En een 4de zou geheid een megaflop worden, zeker zonder Arnie....

Kep trouwens ook de R4 trilogy van Ezydvd in huis sinds twee weken of zo..

reply
0
E
Elessar
Dec 27, 2003

Wat een prachtbox zeg! Jammer dat t R4 is..

reply
0
R
Roland
Dec 27, 2003

Elessar wrote: Wat een prachtbox zeg! Jammer dat t R4 is..

Hij is regio 2 en 4

reply
0
TH
Tom van den Hout
Dec 27, 2003

Elessar wrote: Wat een prachtbox zeg! Jammer dat t R4 is..

Vind je? 3 keepcases in wat karton? vind er weinig aan persoonlijk.

reply
0
NS
Niels Simons
Dec 27, 2003

tis een mooi plaatje,maar t geld is ie echt nie waard.

mazzel,niels

reply
0
RS
Rob Smit
Dec 27, 2003

Pietse wrote: Commercie: KOTS KOTS KOTS

Je koopt iets of niet, simpel toch.
Als je gewoon geduld hebt en nadenkt, weet je dat er van films die goed genoeg zijn altijd wel een SE/DC uitkomt en van b.v. trilogieën mettertijd altijd een verzamelbox komt.
Verder denk ik dat die commercie ook meehelpt om mooie producten te maken die niet iedereen nodig of te duur vind.

Wat ik wel erg vind is dat een film in één regio beter is dan een andere, maar kotsen op commersie is volgens mij kotsen op de westerse welvaart.

reply
0
O
Oudgebruiker3
Dec 27, 2003

Goed, je weet het dus NIET zeker, want er is, volgens mij, geen bericht over.

Enne, kut hè? Die commercie? Zonder commercie had je ook geen DVD-speler en geen énkele DVD, denker!

reply
0
E
Elessar
Dec 27, 2003

Niels Simons wrote: tis een mooi plaatje,maar t geld is ie echt nie waard.

mazzel,niels

Ow oke. Als jij t zegt als de Terminator fan van t forum zal t wel zo zijn :P Heb jij dan egt alle edities die er zijn?? :shock:

reply
0
JV
Jurgen V
Dec 27, 2003

UltraSub wrote:
Jurgen V wrote: Kan je niet beter wachten tot T4 komt? Kan je straks nog een boxset erbij gaan kopen.

Die gaat er dus volgens mij echt niet komen.
Arnie heeft gezegd te stoppen met zijn filmcarriere. En een 4de zou geheid een megaflop worden, zeker zonder Arnie....

Kep trouwens ook de R4 trilogy van Ezydvd in huis sinds twee weken of zo..

Laatste keer dat ik er wat overhoorde zou deze gewoon komen en zijn ze op dit moment met het script ervoor bezig.

reply
0
MP
Mike Philippens
Dec 27, 2003

Is geen officiële box. Hij is zogenaamd 'exclusive to Ezy'. Dat betekent gewoon dat zij een kartonnetje hebben laten bedrukken en er drie Terminators in hebben gefrot. Als je dan fan bent van de trilogie, zou ik dus gewoon wachten anders is het straks weer huilen...

reply
0
MP
Mike Philippens
Dec 27, 2003

Kaz van Kooten wrote: Enne, *** hè? Die commercie? Zonder commercie had je ook geen DVD-speler en geen énkele DVD, denker!

Steker nog: als PJ er niets mee kon verdienen, had ie die hele LOTR niet gemaakt...

reply
0