Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
D
Dva
Povere DVD doosjes LOTR extended edition
Dec 28, 2003

Wie heeft er nog problemen met afbrekende pinnetjes van de DVD houders bij de extended edition? Zelfs zonder een DVD eruit te halen zijn sommige pinnetjes bij DVD4 al afgebroken. Het is superlichte plastiek en het gevolg is dat de dvd los komt te zitten. Kan je dergelijke (of betere) DVD houdertjes kopen om dat in de doos te kleven in de plaats van de bestaande? Die lijken me slechts met 4 puntjes lijm op hun plaats te zitten. Bij "Once upon a time in the west" zitter er gelijkaardige DVD houders in (ook transparante), maar die zijn veel degelijker van kwaliteit. Zou je deze plastieken houdertjes apart kunnen kopen?

EV
Edwin V
Dec 28, 2003

Ik heb bij dit soort doosjes nog geen last gehad van afbrekende pinnetjes. Wel bij de Warner Snappers.
Maar in een paar gevallen laat de lijm wel los zodat het plastic los komt van 't karton.
Geen idee of je die dingen ook los kunt kopen.

reply
0
MB
Martijn Beunk
Dec 28, 2003

Ik heb last gehad van lamme pinnetjes in de gewone TTT 2 disc versie. Erg beroed die rubberachtige pinnetjes :twisted:

reply
0
TK
T. van Keeken
Dec 28, 2003

Terug naar de winkel!

reply
0
O
Oudgebruiker3
Dec 28, 2003

Ja, dat heb ik dus bij de Indiana Jones Boxset... Raiders valt bij mij zo uit de verpakking omdat de pinnetjes niet goed zijn.

reply
0
D
Dva
Dec 28, 2003

Jack Skellington wrote: Terug naar de winkel!

dit is wel moeilijk met een dvd die enkele maanden oud is (FOTR 4-disk). Toon maar aan dat de haakjes oorspronkelijk al losjes zaten en er nu zijn uitgevallen :cry:

reply
0
-
-Phoenix-
Dec 29, 2003

Die digipacks zien er mooi uit, maar de pinnetjes zijn waardeloos. Ik heb bij LOTR gelukkig geen last, maar the godfather deel 1 zit helemaal los en valt steeds uit de houder.

reply
0
B
Beloved
Dec 29, 2003

Dat heb ik bij U2 live @ Boston. Niks aan te doen, denk ik dan.

reply
0
D
Dva
Jan 04, 2004

na 20 jaar cd's kunnen ze nog geen deftige oplossing bieden om een cd of dvd vast te zetten. Mensen naar de maan sturen kunnen ze al meer dan dertig jaar. :x

reply
0
J
JFC_
Jan 04, 2004

Beloved wrote: Dat heb ik bij U2 live @ Boston. Niks aan te doen, denk ik dan.

Elastiekje om de cover en de DVD om hem op z'n plaats te houden.

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Jan 05, 2004

Je kunt natuurlijk ook voor 0.50 eurocent een nieuw dvdbox kopen al gaat dit niet op voor een LOTR EE box.... of de dvd in een cd hoesje bewaren. Altijd beter dan krassen erop krijgen als je de film wilt zien..... :)

reply
0