Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
FJ
Frank J.
Rare Links in Forums
Dec 31, 2003

Ik krijg in het begin waar je de verschillende forums kunt kiezen bij namen zoals theater DVD etc een link naar http://www.adsrve.com/linkredirect.php?h=23,5214221,hwigroup.com,0.9093899776952052 of een ander welke weer naar amazon gaat?? ook in de threats zelf heb ik hier last van is dit alleen bij mij? of hebben anderen er ook last van? GrtZ

FJ
Frank J.
Dec 31, 2003

nou als ik dus DVD tik dan zie je dus een link naar amazon komen als je er op klikt bij deze NIET maar die HIERBOVEN wel :roll:
ziet iemand dit ook?? :D

reply
0
CB
Charley Baak
Dec 31, 2003

ik heb geen idee waar je het over hebt... kun je het misschien iets duidelijk zijn??

reply
0
MH
Marcel den Haan
Dec 31, 2003

Charley Baak wrote: ik heb geen idee waar je het over hebt... kun je het misschien iets duidelijk zijn??

Ik heb vooral die 2e post ook 30 keer gelezen maar weet ook niet echt wat je bedoelt.

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Dec 31, 2003

Ik sluit me bij bovenstaande berichten aan: Ik begrijp niets van je probleem!

reply
0
J
JFC_
Dec 31, 2003

Voor zover ik het begrijp is zijn probleem dat als hij "DVD" intoetst, er een link naar Amazon.com ipv "DVD" komt te staan.
Toch?

reply
0
FJ
Frank J.
Dec 31, 2003

nee, ik bedoel bij dvd forum index zie ik b.v. dit :

Home Theater
Dit forum is geschikt voor discussies over alles wat met Home Theater in het algemeen te maken heeft

Theater heeft bij mij een zwarte streep dan en als je erop klikt word je naar een website gestuurd. het lijkt op een spyware progie wat op mn pc staat.

of

DVD Spelers
Forum voor het uitwisselen van vragen en antwoorden met betrekking tot DVD spelers

Dit komt dus ook in threats voor. vooral bij DVD of HT gerelateerde woorden. Deze worden dus onderstreept en als ik erop klik ga ik naar een site toe. Amazone en nu ook Sweeps ofzo :roll:

Ik heb in dit voorbeeld voor jullie even de woorden gelinkt naar de sites
AddAware kan niks vinden trouwens

Grtz

P.S. ff een screenshot van genomen: www.tardive.nl/frank/raar.jpg

somige zijn onderstreept en daar zit een link achter dus :roll: :?:

reply
0
FJ
Frank J.
Dec 31, 2003

ok waarschijnlijk opgelost nu
zat een file IEDRIVER.EXE welke ik nu verwijderd heb en het niet meer voorkomt.
maar zeker weten dat het weg is ben ik niet

GrtZ

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 01, 2004

Dat lijkt inderdaad op spyware oid, dat is in ieder geval niet iets wat wij doen.

reply
0