Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
chiwaicheung
Jan 01, 2004
Naar aanleiding van "The hot chick" ben ik op zoek naar een film (uit de jaren '70 of begin '80 of eind '60). Deze vraag heb ik al eens gesteld in een andere thread (met een totaal ander onderwerp). In die film gaat een vrouwonvriendelijke man dood en kan alleen maar in de hemel komen als hij het voor elkaar krijgt dat een vrouw op hem verliefd wordt (of onvoorwaardelijke liefde krijgt van een vrouw oid). Dus hij wordt daarvoor teruggestuurd naar de aarde voor een tweede kans. Een klein probleem (niet echt, maar kennelijk voor die tijd wel): Hij komt terug als een vrouw ! En het einde van de film weet ik ook nog wel: [spoiler:7f894aff0b]De vrouw/man is zwanger maar krijgt op dat moment een ongeluk (denk ik). In het ziekenhuis proberen ze zowel moeder en kind te redden, maar op het moment dat het kind ter wereld komt, gaat zij/hij dood. Zij/hij gaat toch nog naar de hemel, omdat het kind een dochter blijkt te zijn die haar/hem haar onvoorwaardelijke liefde geeft. Ja het is heel zoet, maar toch wel een mooie einde.[/spoiler:7f894aff0b] Het gaat NIET om de film "Heaven can wait".