Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
JR
Jorn Rijckaert
Laatste film van 2003???
Jan 02, 2004

hoi! misschien even iets leuks hier opzetten! Wat was jullie laatste film dat jullie gezien hebben in 2003??? Bij mij was dat 'Nurse Betty' op Canvas , net voor we aftelden tot het 12 uur was! Jorn

M
miT
Jan 02, 2004

Psycho (het origineel van Hitchcock natuurlijk). Oudejaarsdag 's middags. Helaas wist ik toen ik maandag in de videotheek was nog niet dat hij zondag op tv komt :roll: Maja, goed eind van et ajar iig :)

reply
0
B
B.O.B.B.Y.
Jan 02, 2004

LOTR-TTT, special extended edition, dat was op 1e kerstdag.

reply
0
CH
Chris Howitt
Jan 02, 2004

Return to the 36th Chamber of Shaolin

reply
0
R
RemcoZ
Jan 02, 2004

One hour photo, maar die zag ik al de 30e. Met oudjaar heb ik helaas geen films gezien.

reply
0
JT
Jordé den Tenter
Jan 02, 2004

The Return of The King.
op de 24e ofzo daarna alleen maar stukjes.

reply
0
C
chiwaicheung
Jan 02, 2004

De laatste film van 2003 die ik gezien heb was "Legally Blonde" .
En de voorlaatste film was "Bubble boy".
Lekkere feel good movies zo vlak voor het eind van het jaar.

En uiteraard ook nog "Dinner for one" sketch gezien op WDR met nieuwjaar .

reply
0
L
Laurens-Jan
Jan 02, 2004

Op 30 december: Return of the King

reply
0
BD
Bas van Dijk
Jan 02, 2004

Hoi,

Op 30 december:

Fellowship of the Ring (Extended)
The Two Towers (extended)

gr,

Bas

reply
0
W
Werner
Jan 02, 2004

Op 29 december, in een knus Londens cinemaatje, Brother Bear. Buiten regende het intussen, zoals ze bij ons zeggen, oude wijven.

reply
0
RP
Ronald van de Pas
Jan 02, 2004

31 december was mijn laatse film, en de eer was aan "the Core'' voor dat lebbes en jansen begon.

reply
0
RB
Richard B.
Jan 03, 2004

Werner Peeters wrote: Op 29 december, in een knus Londens cinemaatje, Brother Bear. Buiten regende het intussen, zoals ze bij ons zeggen, oude wijven.

Hiermee haal je hele mooie herinneringen in me naar boven van een bezoek dat ik zelf aan Londen gebracht heb (waar ik niet op door zal gaan). Londen in de regen is errug mooi: vooral na een bioscoopbezoek.

Mijn laatste film van 2003 was Fellowship of the Ring (de ORIGINELE versie en NIET de extended editie) de dag voor oudjaarsdag.

reply
0
RC
Renny Collard
Jan 03, 2004

Pietje Bell 2 op oudejaarsdag s'middags in de bios met m'n kinderen.

reply
0
TL
Tom L.
Jan 03, 2004

Turner & Hooch

reply
0