Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
S
sniper_warrior
overschrijving vraag ( van belgië ner nederland )
Jan 02, 2004

hoe kun je een overschrijving van belgië ner nederland maken? hier in belgie hebbe we precies meer cijfers dan in nederland! moe ik er bepaalde cijfers voorzetten ofzo? HULP gevraagd,kan iemand het me VOLLEDIG uitlegge

F
Frank
Jan 02, 2004

Weet jouw bank dat niet?

reply
0
S
sniper_warrior
Jan 02, 2004

nog ni gaan vrage,kwou in da machine doen zoals je dat normaal doe mer da lukte ni,ik had ni genoeg cijfers... :?

reply
0
M
MrGecko
Jan 02, 2004

Dat gaat ja, moet je even in je bankkantoor binnenstappen. Kost wel iets van een 10 euro dus het bedrag moet al de moeite zijn.

reply
0
RS
R. Schaap
Jan 02, 2004

zoekmachine.

BIC intoetsen....en je krijgt vanzelf een topic hierover, want die vraag is al eens gesteld.

Hier staat het: http://www.allesoverfilm.nl/forum/viewtopic.php?t=341288

Welkom op het forum!

reply
0
S
sniper_warrior
Jan 02, 2004

link bestaat niet :?
en moe ik 10 euro daarvoor neertelle? het bedrag da ik moe overschrijve is mer 15 euro!! :evil:

reply
0
JD
Johan van den D.
Jan 02, 2004

Rein Schaap wrote: zoekmachine.

BIC intoetsen....en je krijgt vanzelf een topic hierover, want die vraag is al eens gesteld.

Hier staat het: http://www.allesoverfilm.nl/forum/viewtopic.php?t=341288

Welkom op het forum!
Link bestaat inderdaad niet Rein :?

@Sniper, moet je €10 extra betalen om geld over te maken ??

reply
0
B
Britte
Jan 02, 2004

Neen....
Je gebruikt een internationaal overschrijvingsformuliertje... (of als je online bankiert is het nog makkelijker)

Je gebruikt het IBAN van de persoon waar het geld naartoe moet en het BIC van zijn bank.... Gebruik deze site om via zijn gewoon rekeningnummer zijn IBAN en BIC op te zoeken
http://www.ibanbic.nl

reply
0
S
sniper_warrior
Jan 02, 2004

oké bedankt,da heb ik nu gevonde!!
wa moe ik dan precies doen???,

reply
0
B
Britte
Jan 02, 2004

Wel, zoals ik al zei: gebruik je online bankieren dan staat er bij de overschrijvingen ergens"internationale overschrijving"

Heb je dat niet, dan moet je zo'n speciaal overschrijvingsformuliertje vragen of misschien kan het ook aan zo'n terminal in de bank zelf..

En dan vul je gewoon al die gegevens in; het wijst zichzelf dan uit!

reply
0
S
sniper_warrior
Jan 02, 2004

en hoe kan ik online bankieren,heb je daar een website voor ofzo?

reply
0
B
Britte
Jan 02, 2004

Dat moet je in je bank aanvragen want dat hangt van bank tot bank af.... Bij de ene moet je iets installeren, bij de andere gebruik je een machientje etc etc......

reply
0
S
sniper_warrior
Jan 02, 2004

zal wel naar de bank gaan,da online bankiere ga ik late!!

reply
0