Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Discussies
Z
ZoekenDVD
ZoekenDVD
DVD Return to eden waar te koop??
Jan 03, 2004
Hallo, Ik ben opzoek naar de DVD van de film Return To Eden. Weet iemand of deze film ook in Nederland is uitgekomen? Ik heb wel gezien dat deze als Regio 4 is uitgebracht in 2002 maar kan niks vinden of deze film ook met Nederlandse ondertitel is uitgebracht. Weet iemand hier iets meer van? Alvast bedankt! :)
Jan 03, 2004
Hallo, Ik ben opzoek naar de DVD van de film Return To Eden. Weet iemand of deze film ook in Nederland is uitgekomen? Ik heb wel gezien dat deze als Regio 4 is uitgebracht in 2002 maar kan niks vinden of deze film ook met Nederlandse ondertitel is uitgebracht. Weet iemand hier iets meer van? Alvast bedankt! :)
F
francojager
francojager
Jan 03, 2004
:? Return to Eden is wel uit op DVD, maar helaas niet op Regio 2, Nederlands ondertiteld. Het is ook niet bekend of deze titel ook in Nederland zal worden uitgebracht op DVD.
PS Dit zijn alleen maar de eerste 3 delen (de officiële miniserie). Daarna is er ook een tweede seizoen uitgebracht, maar helaas is hier helemaal niets van bekend.
Ik hoop in ieder geval dat de hele reeks (dus de miniserie en de vervolgserie) op DVD wordt uitgebracht (regio 2, Nederlands ondertiteld)!
:? Return to Eden is wel uit op DVD, maar helaas niet op Regio 2, Nederlands ondertiteld. Het is ook niet bekend of deze titel ook in Nederland zal worden uitgebracht op DVD.
PS Dit zijn alleen maar de eerste 3 delen (de officiële miniserie). Daarna is er ook een tweede seizoen uitgebracht, maar helaas is hier helemaal niets van bekend.
Ik hoop in ieder geval dat de hele reeks (dus de miniserie en de vervolgserie) op DVD wordt uitgebracht (regio 2, Nederlands ondertiteld)!
reply
0
Z
ZoekenDVD
ZoekenDVD
May 15, 2004
Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd naar BridgeOnline met de vraag of ze deze DVD titel uit willen brengen. Ik heb gezien dat Return To Eden al wel is uitgebracht als Regio 4 en 0
Ik kan niet wachten totdat die hier wordt uitgebracht!
Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd naar BridgeOnline met de vraag of ze deze DVD titel uit willen brengen. Ik heb gezien dat Return To Eden al wel is uitgebracht als Regio 4 en 0
reply
0
F
francojager
francojager
May 16, 2004
Ik hoop dat je een positief bericht terugkrijgt. En ik hoop ook dat dan de complete serie uitgebracht wordt op DVD (Regio 2, Ned. ondertiteld). Dus de eerste serie (miniserie 3 delen) en de tweede serie (22 afleveringen).
ZoekenDVD wrote: Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd naar BridgeOnline met de vraag of ze deze DVD titel uit willen brengen. Ik heb gezien dat Return To Eden al wel is uitgebracht als Regio 4 en 0
Ik hoop dat je een positief bericht terugkrijgt. En ik hoop ook dat dan de complete serie uitgebracht wordt op DVD (Regio 2, Ned. ondertiteld). Dus de eerste serie (miniserie 3 delen) en de tweede serie (22 afleveringen).
reply
0
F
francojager
francojager
Jun 02, 2004
En?... Heb je al een bericht ontvangen? Komt-ie nog eens uit op DVD (natuurlijk wel met Ned. ondertiteling)???
ZoekenDVD wrote: Ik heb inmiddels een e-mail gestuurd naar BridgeOnline met de vraag of ze deze DVD titel uit willen brengen. Ik heb gezien dat Return To Eden al wel is uitgebracht als Regio 4 en 0
En?... Heb je al een bericht ontvangen? Komt-ie nog eens uit op DVD (natuurlijk wel met Ned. ondertiteling)???
reply
0
J
john24
john24
Jun 03, 2004
Wat is het emailadres van Bridgeonline dan, zodat we allemaal kunnen mailen, hoe meer hoe beter
Wat is het emailadres van Bridgeonline dan, zodat we allemaal kunnen mailen, hoe meer hoe beter
reply
0
F
francojager
francojager
Jun 03, 2004
Ik heb het emailadres niet kunnen vinden, maar wel van een onderdeel van hen, nl. van Bridge Kids.
Het emailadres daarvan is: [email]bridgekids@bridge-entertainment.nl[/email]
Misschien sturen zij de mailtjes wel door naar de juiste persoon?! :?:
john24 wrote: Wat is het emailadres van Bridgeonline dan, zodat we allemaal kunnen mailen, hoe meer hoe beter
Ik heb het emailadres niet kunnen vinden, maar wel van een onderdeel van hen, nl. van Bridge Kids.
Het emailadres daarvan is: [email]bridgekids@bridge-entertainment.nl[/email]
Misschien sturen zij de mailtjes wel door naar de juiste persoon?! :?:
reply
0
L
Lis
Lis
Re: DVD Return to eden waar te koop??
Sep 08, 2004
Hoi,
Ik heb de complete serie op 4 dvd's.Met ondertitels.
Mocht je nog intresse hebben,mail me even op [email]Lis@quicknet.nl[/email]
Groetjes Lis :D
Sep 08, 2004
ZoekenDVD wrote: Hallo,
Ik ben opzoek naar de DVD van de film Return To Eden.
Weet iemand of deze film ook in Nederland is uitgekomen?
Ik heb wel gezien dat deze als Regio 4 is uitgebracht in 2002 maar kan niks vinden of deze film ook met Nederlandse ondertitel is uitgebracht.
Weet iemand hier iets meer van?
Alvast bedankt! :)
Hoi,
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Sep 08, 2004
Toevallig kopieen? :roll:
Sep 08, 2004
Lis wrote:ZoekenDVD wrote: Hallo,
Ik ben opzoek naar de DVD van de film Return To Eden.
Weet iemand of deze film ook in Nederland is uitgekomen?
Ik heb wel gezien dat deze als Regio 4 is uitgebracht in 2002 maar kan niks vinden of deze film ook met Nederlandse ondertitel is uitgebracht.
Weet iemand hier iets meer van?
Alvast bedankt! :)
Hoi,
Toevallig kopieen? :roll:
reply
0
L
Lis
Lis
Sep 08, 2004
[/quote]
Toevallig kopieen? :roll:[/quote]
mail me maar even prive oke?
Sep 08, 2004
[/quote]
Toevallig kopieen? :roll:[/quote]
reply
0
MS
Martin Stanneveld
Martin Stanneveld
Sep 08, 2004
ze wil prive met je duke :mrgreen:
go get her!
Sep 08, 2004
Lis wrote:
go get her!
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Sep 08, 2004
:oops:
Ik neem nu dus aan dat t kopieen zijn, iets wat op dit Forum niet gewaardeerd wordt....
Desondanks: welkom op dit forum! :D
Sep 08, 2004
Lis wrote:
Ik neem nu dus aan dat t kopieen zijn, iets wat op dit Forum niet gewaardeerd wordt....
Desondanks: welkom op dit forum! :D
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Sep 08, 2004
:lol: :lol: :lol: :lol:
Let's all pray Lis is a woman :mrgreen:
Sep 08, 2004
Martin Stanneveld wrote:Lis wrote:
go get her!
:lol: :lol: :lol: :lol:
Let's all pray Lis is a woman :mrgreen:
reply
0
L
Lis
Lis
Sep 08, 2004
[/quote]
Desondanks: welkom op dit forum! :D[/quote]
Sorry,dat wist ik dus niet! :oops: Maar de dvd's zijn niet in NL te koop...en ik kon er aan komen en wilde graag een ander blij maken.
Sep 08, 2004
[/quote]
Desondanks: welkom op dit forum! :D[/quote]
Sorry,dat wist ik dus niet! :oops: Maar de dvd's zijn niet in NL te koop...en ik kon er aan komen en wilde graag een ander blij maken.
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Sep 08, 2004
geeft nix :wink: 8)
Sep 08, 2004
Lis wrote:
geeft nix :wink: 8)
reply
0
L
Lis
Lis
Sep 08, 2004
[/quote]
geeft nix :wink: 8)[/quote]
Oke thanks :) Geen intresse dus?:-)
Sep 08, 2004
[/quote]
geeft nix :wink: 8)[/quote]
Oke thanks :) Geen intresse dus?:-)
reply
0
MF
Monica Frijters
Monica Frijters
O
Oakey
Oakey
Aug 20, 2006
Naast de originele miniserie is nu ook de gewone TV-serie op DVD verschenen als 6-cd box, helaas alleen in Australië. Ik heb hem even gecheckt, maar hij is ook regio 2 compatible, dus je kunt hem op alle spelers bekijken. Geen ondertitels echter. Bij (o.a.) www.ezydvd.com.au te koop.
[img]http://www.ezydvd.com.au/g/i/p/786293.jpg[/img]
Monica Frijters wrote: iemand toevallig al meer informatie over deze serie :?: :roll:
Naast de originele miniserie is nu ook de gewone TV-serie op DVD verschenen als 6-cd box, helaas alleen in Australië. Ik heb hem even gecheckt, maar hij is ook regio 2 compatible, dus je kunt hem op alle spelers bekijken. Geen ondertitels echter. Bij (o.a.) www.ezydvd.com.au te koop.
reply
0
F
francojager
francojager
Aug 28, 2008
Gelukkig is er weer meer en beter nieuws over de DVD-release van de mini- en tweede serie van "Return to Eden" en mét Nederlandse ondertiteling:
Ik had een mail gestuurd naar Dutch FilmWorks/House of Knowledge over het o.a. uitbrengen van de eerste 2 seizoenen van Baywatch. Helaas geven zij aan dat zij deze 2 seizoenen niet uit zullen brengen op DVD, omdat de rechten bij een ander maatschappij zouden liggen. Helaas dus, in dit geval... Maar ik heb ook gevraagd of zij misschien de Australische miniserie en het vervolg (22 afleveringen) gaan releasen op DVD en hier kwam het volgende antwoord op van DFW!:
"...Seizoen 1 en 2 van Baywatch gaan wij niet uitbrengen, wij hebben daar de
rechten inderdaad niet van. Het ziet er ook niet naar uit dat wij deze
seizoenen nog eens uit gaan brengen. Ze zijn inderdaad wel eens eerder
uitgebracht, maar daar weten wij het fijne ook niet van. De
productmanager die over de series gaat, denkt door RCV. ...
...Wat betreft Return to Eden, het is wel mogelijk dat wij deze serie gaan
uitbrengen maar daar kan ik nu nog weinig over zeggen. Waarschijnlijk
zal dat dan pas media 2009 zijn.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Noortje Tutelaers
Marketingmedewerker
Dutch Filmworks/ House of knowlegde
Sportlaan 1a
4209 AX Schelluinen
T: +31 (0) 183 610 250
F: +31 (0) 183 619 225
www.dfw.nl ... "
Oakey;983997 wrote: Naast de originele miniserie is nu ook de gewone TV-serie op DVD verschenen als 6-cd box, helaas alleen in Australië. Ik heb hem even gecheckt, maar hij is ook regio 2 compatible, dus je kunt hem op alle spelers bekijken. Geen ondertitels echter. Bij (o.a.) www.ezydvd.com.au te koop.
Gelukkig is er weer meer en beter nieuws over de DVD-release van de mini- en tweede serie van "Return to Eden" en mét Nederlandse ondertiteling:
Ik had een mail gestuurd naar Dutch FilmWorks/House of Knowledge over het o.a. uitbrengen van de eerste 2 seizoenen van Baywatch. Helaas geven zij aan dat zij deze 2 seizoenen niet uit zullen brengen op DVD, omdat de rechten bij een ander maatschappij zouden liggen. Helaas dus, in dit geval... Maar ik heb ook gevraagd of zij misschien de Australische miniserie en het vervolg (22 afleveringen) gaan releasen op DVD en hier kwam het volgende antwoord op van DFW!:
"...Seizoen 1 en 2 van Baywatch gaan wij niet uitbrengen, wij hebben daar de
rechten inderdaad niet van. Het ziet er ook niet naar uit dat wij deze
seizoenen nog eens uit gaan brengen. Ze zijn inderdaad wel eens eerder
uitgebracht, maar daar weten wij het fijne ook niet van. De
productmanager die over de series gaat, denkt door RCV. ...
...Wat betreft Return to Eden, het is wel mogelijk dat wij deze serie gaan
uitbrengen maar daar kan ik nu nog weinig over zeggen. Waarschijnlijk
zal dat dan pas media 2009 zijn.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Noortje Tutelaers
Marketingmedewerker
Dutch Filmworks/ House of knowlegde
Sportlaan 1a
4209 AX Schelluinen
T: +31 (0) 183 610 250
F: +31 (0) 183 619 225
www.dfw.nl ... "
reply
0
F
francojager
francojager
Return to Eden op DVD te koop vanaf 31 augustus 2010
Jun 08, 2010
Goed nieuws voor de fans van Return to Eden!
Return to Eden wordt op 31 augustus 2010 op DVD gereleased. Helaas weet ik niet of het alleen de eerste 3 delen (miniserie) zijn of óók de tweede serie van 22 afleveringen.
Ik hoop dat ze de complete serie gaan uitbrengen.
Dutch FilmWorks zal deze serie niet op DVD uitbrengen, maar VideoFilm Express wel!
Jun 08, 2010
Goed nieuws voor de fans van Return to Eden!
Return to Eden wordt op 31 augustus 2010 op DVD gereleased. Helaas weet ik niet of het alleen de eerste 3 delen (miniserie) zijn of óók de tweede serie van 22 afleveringen.
Dutch FilmWorks zal deze serie niet op DVD uitbrengen, maar VideoFilm Express wel!
reply
0
O
Oakey
Oakey
Jun 09, 2010
Bereid je voor op belabberde beeldkwaliteit. We hebben beide Australische boxen en enkele jaren geleden viel me al op dat het nauwelijks boven VHS uitkomt. Op de plasma die ik nu heb vind ik het nauwelijks kijkbaar. Ik verwacht niet dat de NL-uitgave een beter beeld zal hebben.
Bereid je voor op belabberde beeldkwaliteit. We hebben beide Australische boxen en enkele jaren geleden viel me al op dat het nauwelijks boven VHS uitkomt. Op de plasma die ik nu heb vind ik het nauwelijks kijkbaar. Ik verwacht niet dat de NL-uitgave een beter beeld zal hebben.
reply
0
HP
Home Plate
Home Plate
Jun 09, 2010
De dvd boxen die jij hebt komen uit Australia, maar dat wil nog niks zeggen over de Nederlandse uitgave, gewoon afwachten dus. ;)
Oakey;1711739 wrote: Bereid je voor op belabberde beeldkwaliteit. We hebben beide Australische boxen en enkele jaren geleden viel me al op dat het nauwelijks boven VHS uitkomt. Op de plasma die ik nu heb vind ik het nauwelijks kijkbaar. Ik verwacht niet dat de NL-uitgave een beter beeld zal hebben.
De dvd boxen die jij hebt komen uit Australia, maar dat wil nog niks zeggen over de Nederlandse uitgave, gewoon afwachten dus. ;)
reply
0
O
Oakey
Oakey
Jun 10, 2010
Klopt, maar het is een Australische serie, dus ik heb niet het idee dat VideoFilm Express in Nederland op een magische wijze over betere masters beschikt. Staan nu niet echt bekend als een HQ maatschappij.
Home Plate;1711768 wrote: De dvd boxen die jij hebt komen uit Australia, maar dat wil nog niks zeggen over de Nederlandse uitgave, gewoon afwachten dus. ;)
Klopt, maar het is een Australische serie, dus ik heb niet het idee dat VideoFilm Express in Nederland op een magische wijze over betere masters beschikt. Staan nu niet echt bekend als een HQ maatschappij.
reply
0
HP
Home Plate
Home Plate
Jun 10, 2010
Oké, dat is nog even afwachten dus hoe het beeldkwaliteit is, maar er zijn in Nederland ook genoeg series uitgebracht op dvd met slecht beeldkwaliteit, maar ik heb liever iets dan helemaal niks op dvd. :)
Oakey;1712143 wrote: Klopt, maar het is een Australische serie, dus ik heb niet het idee dat VideoFilm Express in Nederland op een magische wijze over betere masters beschikt. Staan nu niet echt bekend als een HQ maatschappij.
Oké, dat is nog even afwachten dus hoe het beeldkwaliteit is, maar er zijn in Nederland ook genoeg series uitgebracht op dvd met slecht beeldkwaliteit, maar ik heb liever iets dan helemaal niks op dvd. :)
reply
0
RW
Robin W.
Robin W.
Aug 31, 2010
Hoi, Oakey!
Ik heb 'm in huis en je vergist je, hoor! Ik vond de kwaliteit van de Australische versie ook verschrikkelijk en heb de Nederlandse versie aangeschaft vanwege de ondertitels. Leek me toch makkelijker. Ik dacht ook: veel slechter zal het beeld niet zijn. Maar ik was blij verrast dat het beeld een stuk beter is! Het blijft natuurlijk oud materiaal, maar het vele gruis en de strepen zoals die op de Australische uitgave te zien zijn, zijn hier niet aanwezig. Het enige jammere vind ik de cover. Wie is dat mens, hahaha! Niet de actrice die de hoofdrol speelt.
Ik denk dat je tevreden zult zijn!
Oakey;1711739 wrote: Bereid je voor op belabberde beeldkwaliteit. We hebben beide Australische boxen en enkele jaren geleden viel me al op dat het nauwelijks boven VHS uitkomt. Op de plasma die ik nu heb vind ik het nauwelijks kijkbaar. Ik verwacht niet dat de NL-uitgave een beter beeld zal hebben.
Hoi, Oakey!
Ik heb 'm in huis en je vergist je, hoor! Ik vond de kwaliteit van de Australische versie ook verschrikkelijk en heb de Nederlandse versie aangeschaft vanwege de ondertitels. Leek me toch makkelijker. Ik dacht ook: veel slechter zal het beeld niet zijn. Maar ik was blij verrast dat het beeld een stuk beter is! Het blijft natuurlijk oud materiaal, maar het vele gruis en de strepen zoals die op de Australische uitgave te zien zijn, zijn hier niet aanwezig. Het enige jammere vind ik de cover. Wie is dat mens, hahaha! Niet de actrice die de hoofdrol speelt.
Ik denk dat je tevreden zult zijn!
reply
0
S
scorpius
scorpius
Sep 01, 2010
Ik heb de serie vandaag op dvd bekeken. Het beeld is van slechte kwaliteit. Veel ruis en vuil en andere beschadigingen. Men heeft er duidelijk geen enkele moeite voor gedaan het beeld wat op te poetsen. Het is gelukkig wel wat beter dan VHS kwaliteit, maar verwacht geen wonderen.
Het enige voordeel is de hoge kwaliteit van de serie zelf. Ik heb er weer van genoten!
Ik heb de serie vandaag op dvd bekeken. Het beeld is van slechte kwaliteit. Veel ruis en vuil en andere beschadigingen. Men heeft er duidelijk geen enkele moeite voor gedaan het beeld wat op te poetsen. Het is gelukkig wel wat beter dan VHS kwaliteit, maar verwacht geen wonderen.
Het enige voordeel is de hoge kwaliteit van de serie zelf. Ik heb er weer van genoten!
reply
0
HP
Home Plate
Home Plate
Sep 02, 2010
Ik heb de dvd ook al binnen maar nog niet gekeken hoe het geluid en beeldkwaliteit is van de dvd's, maar ik las net op een andere topic dat het beeldkwaliteit beter is dan die van de Austrlaische dvd uitgave. Ik kijk wel hoe de dvd's zijn, ik ben in iedere geval blij dat ik hem nu op dvd heb. ;)
scorpius;1733792 wrote: Ik heb de serie vandaag op dvd bekeken. Het beeld is van slechte kwaliteit. Veel ruis en vuil en andere beschadigingen. Men heeft er duidelijk geen enkele moeite voor gedaan het beeld wat op te poetsen. Het is gelukkig wel wat beter dan VHS kwaliteit, maar verwacht geen wonderen.
Ik heb de dvd ook al binnen maar nog niet gekeken hoe het geluid en beeldkwaliteit is van de dvd's, maar ik las net op een andere topic dat het beeldkwaliteit beter is dan die van de Austrlaische dvd uitgave. Ik kijk wel hoe de dvd's zijn, ik ben in iedere geval blij dat ik hem nu op dvd heb. ;)
reply
0
HP
Home Plate
Home Plate
Jun 09, 2010
Dit is allang oud nieuws, dit had ik vorige week al gepost in de topic tv-series discussie, maar niemand die haast reageerd. ;)
Dus bij deze, hier als nog de link.
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=75837
francojager;1711481 wrote: Goed nieuws voor de fans van Return to Eden!
Dit is allang oud nieuws, dit had ik vorige week al gepost in de topic tv-series discussie, maar niemand die haast reageerd. ;)
Dus bij deze, hier als nog de link.
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=75837
reply
0
RS
Randy Starrenburg
Randy Starrenburg
Sep 24, 2010
Heb gebeld met VideoFilm Express met de vraag of ze de vervolgserie van 22 afleveringen ook uitgaan brengen op dvd.
Ik kreeg het volgende antwoord: Er is een kans aanwezig dat wij deze uitgaan brengen maar dat hangt er van af hoeveel vraag er naar is. Ze hadden er al wel diverse telefoontjes over gehad. De rechten voor Nederland waren in ieder geval nog vrij en mochten ze het wel uitgaan brengen dan wordt het in 2011.
Mijn vraag aan iedereen hier is: Bel naar de inkoopafdeling/salesafdeling van VideoFilm Express (030- 6350044) en vraag of ze het uitgaan brengen. Met z'n allen maken we de kans alleen maar groter om deze geweldige vervolgserie ook op dvd te krijgen!
Heb gebeld met VideoFilm Express met de vraag of ze de vervolgserie van 22 afleveringen ook uitgaan brengen op dvd.
Ik kreeg het volgende antwoord: Er is een kans aanwezig dat wij deze uitgaan brengen maar dat hangt er van af hoeveel vraag er naar is. Ze hadden er al wel diverse telefoontjes over gehad. De rechten voor Nederland waren in ieder geval nog vrij en mochten ze het wel uitgaan brengen dan wordt het in 2011.
Mijn vraag aan iedereen hier is: Bel naar de inkoopafdeling/salesafdeling van VideoFilm Express (030- 6350044) en vraag of ze het uitgaan brengen. Met z'n allen maken we de kans alleen maar groter om deze geweldige vervolgserie ook op dvd te krijgen!
reply
0
RS
Randy Starrenburg
Randy Starrenburg
Dec 16, 2010
VideoFilm Express heeft de rechten gekocht van de vervolgserie (22 afleveringen) en in de zomer van 2011 ligt deze in de winkels! Dat word de hele zomer voor de tv hangen ;)
VideoFilm Express heeft de rechten gekocht van de vervolgserie (22 afleveringen) en in de zomer van 2011 ligt deze in de winkels! Dat word de hele zomer voor de tv hangen ;)
reply
0
HP
Home Plate
Home Plate
Dec 17, 2010
Dat zou geweldig nieuws zijn, de vervolg serie is ook in Denemarken uit gekomen op dvd, dus ik kijk er naar uit, ik moet de miniserie nog zien maar die bewaar ik wel voor volgend jaar als de andere serie ook uitkomt op dvd.
Randy Starrenburg;1760176 wrote: VideoFilm Express heeft de rechten gekocht van de vervolgserie (22 afleveringen) en in de zomer van 2011 ligt deze in de winkels! Dat word de hele zomer voor de tv hangen ;)
Dat zou geweldig nieuws zijn, de vervolg serie is ook in Denemarken uit gekomen op dvd, dus ik kijk er naar uit, ik moet de miniserie nog zien maar die bewaar ik wel voor volgend jaar als de andere serie ook uitkomt op dvd.
reply
0
M
Maarten1988
Maarten1988
Dec 19, 2010
(Als ik dit niet mag zeggen delete deze tekst dan maar of zet er iets bij zodat anderen het ook niet gaan verspreiden op het forum)
Misschien gewoon een dvd-speler regiovrij maken?
Ik ging gewoon naar "een" winkel (naam zeg ik niet) maar die zeggen gewoon hier is een lijst met codes voor die speler , have fun. Gaat trouwens niet met alle spelers , alleen degene die dat kunnen en ze de codes hebben.
(Als ik dit niet mag zeggen delete deze tekst dan maar of zet er iets bij zodat anderen het ook niet gaan verspreiden op het forum)
Misschien gewoon een dvd-speler regiovrij maken?
Ik ging gewoon naar "een" winkel (naam zeg ik niet) maar die zeggen gewoon hier is een lijst met codes voor die speler , have fun. Gaat trouwens niet met alle spelers , alleen degene die dat kunnen en ze de codes hebben.
reply
0
JA
Johnno Angel
Johnno Angel
JA
Johnno Angel
Johnno Angel
Vervolgserie Return To Eden op dvd!
Feb 07, 2011
De vervolgserie van Return To Eden gaat uitkomen in 2 delen :-P
Return To Eden Seizoen 1 : 13 mei 2011 (y)
Return To Eden Seizoen 2 : 21 juni 2011 (y)
Feb 07, 2011
De vervolgserie van Return To Eden gaat uitkomen in 2 delen :-P
Return To Eden Seizoen 1 : 13 mei 2011 (y)
Return To Eden Seizoen 2 : 21 juni 2011 (y)
reply
0
JA
Johnno Angel
Johnno Angel
Nieuwe releasedatum vervolgserie
Mar 25, 2011
Door een of andere vage reden gaat niet VideoFilm Express de vervolgserie van Return To Eden uitbrengen maar Dutch Filmworks.
Het goede nieuws is dat hij nu uitgaat komen in een box met 8 dvd's ;)
Releasedatum 15 mei 2011 :-P
Mar 25, 2011
Door een of andere vage reden gaat niet VideoFilm Express de vervolgserie van Return To Eden uitbrengen maar Dutch Filmworks.
reply
0
HP
Home Plate
Home Plate
Mar 26, 2011
Dat is zeker goed nieuws dat ze nu alles in een keer gaan uitbrengen, ben blij dat ik ze nog niet heb besteld. (y)
Johnno Angel;1782656 wrote: Door een of andere vage reden gaat niet VideoFilm Express de vervolgserie van Return To Eden uitbrengen maar Dutch Filmworks.
Dat is zeker goed nieuws dat ze nu alles in een keer gaan uitbrengen, ben blij dat ik ze nog niet heb besteld. (y)
reply
0
HP
Home Plate
Home Plate
Mar 26, 2011
Ik hoop niet dat de miniserie hier bij is inbegrepen want die heb ik al, zou zonder zijn als ik die dubbel zou hebben, dus toch nog maar even afwachten want bij bol.com kun je de vervolg serie wel al reseveren in 2 delen.
Ik denk eerder dat Dutch Filmworks de complete serie gaat uitbrengen met de miniserie erbij, want hij is tenslote duurder dan de 2 losse delen van de vervolg serie apart.
Home Plate;1782671 wrote: Dat is zeker goed nieuws dat ze nu alles in een keer gaan uitbrengen, ben blij dat ik ze nog niet heb besteld. (y)
Ik hoop niet dat de miniserie hier bij is inbegrepen want die heb ik al, zou zonder zijn als ik die dubbel zou hebben, dus toch nog maar even afwachten want bij bol.com kun je de vervolg serie wel al reseveren in 2 delen.
Ik denk eerder dat Dutch Filmworks de complete serie gaat uitbrengen met de miniserie erbij, want hij is tenslote duurder dan de 2 losse delen van de vervolg serie apart.
reply
0
JA
Johnno Angel
Johnno Angel
Releasedatum Vervolgserie Return To Eden
Apr 02, 2011
De dvdbox die Dutch Filmworks uitgaat brengen is de complete vervolgserie van 22 afleveringen. Bol.com heeft een exclusieve overeenkomst met Dutch Filmworks om de dvdbox al op 15 mei 2011 uit te mogen brengen. (y)
Om deze reden staat de tekst 'exclusief bij bol.com'! vermeld bij het artikel. ;)
Alle andere winkels mogen hem pas vanaf 14 juni 2011 verkopen.
Die twee losse delen van de vervolgserie komen te vervallen.
Apr 02, 2011
De dvdbox die Dutch Filmworks uitgaat brengen is de complete vervolgserie van 22 afleveringen. Bol.com heeft een exclusieve overeenkomst met Dutch Filmworks om de dvdbox al op 15 mei 2011 uit te mogen brengen. (y)
Om deze reden staat de tekst 'exclusief bij bol.com'! vermeld bij het artikel. ;)
Alle andere winkels mogen hem pas vanaf 14 juni 2011 verkopen.
Die twee losse delen van de vervolgserie komen te vervallen.
reply
0
RW
Robin W.
Robin W.
May 12, 2011
Zo te lezen in de episode guide op bol.com staat ook het extra opgenomen stukje film op deze collectie. Oorspronkelijk had de laatste aflevering van deze serie een cliffhanger. Zo staat-ie ook op de Australische versie. Toen besloten werd geen vervolg te maken, werden sommige acteurs teruggeroepen om enkele extra scenes op te nemen. Één van die scenes wordt vermeld in het stukje tekst van de laatste aflevering.
LET OP: LINK BEVAT SPOILERS!!
http://www.bol.com/nl/p/dvd/return-to-eden/1002004011284396/index.html#product_description
Zo te lezen in de episode guide op bol.com staat ook het extra opgenomen stukje film op deze collectie. Oorspronkelijk had de laatste aflevering van deze serie een cliffhanger. Zo staat-ie ook op de Australische versie. Toen besloten werd geen vervolg te maken, werden sommige acteurs teruggeroepen om enkele extra scenes op te nemen. Één van die scenes wordt vermeld in het stukje tekst van de laatste aflevering.
LET OP: LINK BEVAT SPOILERS!!
http://www.bol.com/nl/p/dvd/return-to-eden/1002004011284396/index.html#product_description
reply
0