Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
MM1
mighty mouse 1983
70 en 1 maar er is toch een konijn uit een hoge hoed.
Jan 05, 2004

ja je leest het goed vand lange die op zijn sokken liep. er is toch een konijn. de mensen by guiness zijn mieren neukenrs.(zoals de meeste britten dat zijn) als je goed kijkt dan zijn niet alle records geklokt op hetexackte tijd stip. het KAN !!!!!!1 dus zijn (met de nadruk op KAN!!!!) dat het duitse record toch nog word afgklokt op korter dan 70 en 1 minuut. maar ook dat het onze dat wordt. ik neem mijn petje niet af voor duitsland want 1 minuut dat is my iets te kort als het nou 1 uur was dan wel . maar waarom wou nou niemand net zoals ik de 72 volmaken :cry: want dan :cry: hadden we het :cry: gehaald :cry: . maar door my genoeg gejankt. voor iedereen nog een gelukig nieuwjaar. en ik denk de we de volgende keer moeten gaan voor de 80 of zelf 90 uur. ik ben er zelf al helemaal in voor(daarom train ik nu ook al vaak) :D

A
Anonymous
Jan 08, 2004

sja de duitsers zijn eikels dat wisten we al dus moeten we ze nog maar een keer laten zien dat ze met nederland moeten vechten

we shall overrule germany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

lets go for the 80

reply
0
HK
Henk Kruse
Re: 70 en 1 maar er is toch een konijn uit een hoge hoed.
Jan 08, 2004

mighty mouse 1983 wrote: ja je leest het goed vand lange die op zijn sokken liep.
er is toch een konijn.
de mensen by guiness zijn mieren neukenrs.(zoals de meeste britten dat zijn)
als je goed kijkt dan zijn niet alle records geklokt op hetexackte tijd stip.
het KAN !!!!!!1 dus zijn (met de nadruk op KAN!!!!)
dat het duitse record toch nog word afgklokt op korter dan 70 en 1 minuut.
maar ook dat het onze dat wordt.
ik neem mijn petje niet af voor duitsland want 1 minuut dat is my iets te kort als het nou 1 uur was dan wel .
maar waarom wou nou niemand net zoals ik de 72 volmaken :cry:
want dan :cry: hadden we het :cry: gehaald :cry: .
maar door my genoeg gejankt.
voor iedereen nog een gelukig nieuwjaar.
en ik denk de we de volgende keer moeten gaan voor de 80 of zelf 90 uur.
ik ben er zelf al helemaal in voor(daarom train ik nu ook al vaak)
:D

Gelukkig zit er een voorbeeldknop bij het forum, zodat je je bericht even kan teruglezen of het allemaal leesbaar en begrijpbaar is voor anderen.

Henk K.

reply
0
MD
Max Davidse
Jan 08, 2004

De optie "tot we allemaal van uitputting sterven" vind ik dan weer net iets TE...maar als je er nu van maakt.. "tot we allemaal in slaap zijn gevallen...prima.. ;)

reply
0
A
Anonymous
Jan 08, 2004

ahh max je ken ook nergens tegen :P:P
ik hou je wel wakker

reply
0
MD
Max Davidse
Jan 08, 2004

unholylove wrote: ahh max je ken ook nergens tegen :P:P
ik hou je wel wakker

Deal!

reply
0
M
miT
Jan 08, 2004

95!

Als je doet tot iedereen in slaap valt wordt het teveel een wedstrijd die maar een iemand kan winnen, da's geen lol...

eigenlijk ben ik voor de 100, mooi rond getal, maja, die optie is hier niet :)

reply
0
MM1
mighty mouse 1983
Jan 12, 2004

ik heb laatsts gekeken in het guiness book of records. en het record film kijken is een record uit 2002(dat scheelt 1 jaar)
dus er is nog hoop dat wij in hetboek gaan staan(na zorgvuldig onderzoe4k word een record op een bepaald moment gesloten , en als een record dan nog in onderzoek is dan valt die buiten de boot.

reply
0
S
scheur
Jan 12, 2004

Wanneer komt het nieuwe boek uit dan???? :shock:

reply
0
M
miT
Jan 13, 2004

Volgens mij was er net een nieuwe voor de cinemarathon, dus ik heb eerlijk gezegd weinig hoop voor degenen die het gehaald hebben.

reply
0
S
scheur
Jan 13, 2004

Ja maar ik had op de marathon weer iets opgevangen dat er een nieuwe uit zal komen in mart of april van dit jaar!!!! :?: :)
Misschien weet Marcel dit :shock: :roll:

reply
0
MM1
mighty mouse 1983
Jan 16, 2004

dat van april kan best kloppen

reply
0
MM1
mighty mouse 1983
Jan 20, 2004

(6)
ik wacht op andwoord van guiness (over ons rexcord)maar net zoals met het na kijken nemen ze er alle tijd voor.

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 21, 2004

:lol: De mensen van guines zelf willen ook record halen snap dit dan ook. ze willen het record vestigen voor t menden het langst te laten wachten hehehehe :twisted:

Maar of je nu in het boek staat of niet is toch al prestatie dat je het gehaald hebt of niet dan, :wink:

reply
0
MM1
mighty mouse 1983
Jan 21, 2004

dat klopt m,aar ik wil gewoon weten waarde mieren neukers van guinees nu zijn

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 22, 2004

mighty mouse 1983 wrote: dat klopt m,aar ik wil gewoon weten waarde mieren neukers van guinees nu zijn

:lol: Als je mazzel hebt zitten die op hun werk met een lekker bakkie koffie . ff geduld nog je kan het :wink:

reply
0
S
scheur
Jan 27, 2004

Natascha kootstra wrote:
scheur wrote: Nou in dat geval trek ik nog een pak bastogne koeken open!!!
Smaakt best bij een pot koffie!!!! :shock:

:shock: neem er wel biertjeh bij teveel koffie is ook niet goed :twisted:

Laat de bastogne dan maar zitten, dan gaat ik wel aan de boierbommetjes!!!!! :twisted:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 27, 2004

scheur wrote:
Natascha kootstra wrote: [quote=scheur]Nou in dat geval trek ik nog een pak bastogne koeken open!!!
Smaakt best bij een pot koffie!!!! :shock:

:shock: neem er wel biertjeh bij teveel koffie is ook niet goed :twisted:

Laat de bastogne dan maar zitten, dan gaat ik wel aan de boierbommetjes!!!!! :twisted:[/quote]

Geeft scheur een biertjeh en bierbommetjes en wachten met smart op guines maar die zullen nog wel hun record aan het vestigen zijn :lol:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 27, 2004

scheur wrote: Nu we het toch over bier hebben :roll: Misschien kan Heineken nog meedoen als sponsor op de volgende marathon!!!! :shock:

:twisted: dat zouden we kunnen vragen maar mag van mij ook palm of warsteiner zijn zit meer smaak aan. :twisted: Heineken vind ik net water maar goed als sponsor kan t wel tis tenslotte bier en ik moet wel bierrrrrrrr hebben :twisted: :lol:

reply
0
S
scheur
Jan 28, 2004

Eigenlijkis Palm wel een goed idee!!!! :shock:
Ook bijzonder als je niets te vieren hebt!!!!!! :twisted: (voor degene die afhaken) :shock:
Maar met een maximum ,anders ben je straks niet meer in staat om nog normaal naar het scherm te kunnen kijken!!!!! :roll:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 29, 2004

scheur wrote: Eigenlijkis Palm wel een goed idee!!!! :shock:
Ook bijzonder als je niets te vieren hebt!!!!!! :twisted: (voor degene die afhaken) :shock:
Maar met een maximum ,anders ben je straks niet meer in staat om nog normaal naar het scherm te kunnen kijken!!!!! :roll:

Oke dan vragen we of Palm de sponsor wil worden. :lol: ja deelnemers mogen 1 op een dag mits ze goed gegeten hebben. :shock: :wink:

En degene van het guines book of records mag alleen maar water want die hebben al teveel koffie op :)

reply
0
S
scheur
Jan 29, 2004

kijk nu komen de goede ideeën pas echt goed op gang!!!!! :roll:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 29, 2004

scheur wrote: kijk nu komen de goede ideeën pas echt goed op gang!!!!! :roll:

:shock: ik heb wel goede ideeen :wink:

:twisted: :twisted:

reply
0
S
scheur
Jan 30, 2004

Natascha kootstra wrote:
scheur wrote: kijk nu komen de goede ideeën pas echt goed op gang!!!!! :roll:

Moet je nagaan als je een paar palmpjes erbij neemt!!!!! :shock:
:evil: :roll: :twisted: :arrow:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 01, 2004

"scheur" wrote:
Natascha kootstra wrote: [quote=scheur]kijk nu komen de goede ideeën pas echt goed op gang!!!!! :roll:

Moet je nagaan als je een paar palmpjes erbij neemt!!!!! :shock:
:evil: :roll: :twisted: :arrow:[/quote

:twisted: op palm ken ik beter nadenken :lol: zonder palm geen goede ideeen dus beter neem ik palm en dan komen de ideeen vanzelf :wink:

reply
0
S
scheur
Feb 02, 2004

Dat heb ik meestal met Heineken :roll: :shock: :twisted: (y)

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 02, 2004

scheur wrote: Dat heb ik meestal met Heineken :roll: :shock: :twisted: (y)

:shock: hmmz :shock: nou ja weet je wat krijg jij van mij een heineken en dan ken jij ook nadenken, :wink: neem ik een palmpie :lol:

reply
0
S
scheur
Feb 03, 2004

Natascha kootstra wrote:
scheur wrote: Dat heb ik meestal met Heineken :roll: :shock: :twisted: (y)

:shock: hmmz :shock: nou ja weet je wat krijg jij van mij een heineken en dan ken jij ook nadenken, :wink: neem ik een palmpie :lol:

:lol: Als dat niet gezellig wordt :!: Dan weetik het ook nie meer!!!! :roll:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 03, 2004

:D Wij zijn altyd gezellig toch :lol: dus dat komt zeker wel goed :wink:

reply
0
S
scheur
Feb 04, 2004