Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
D
Dynamike
Wat is de status van Guiness?
Jan 14, 2004

We weten allemaal dat de duitsers er over heen zijn gegaan, maar ik neem aan dat al onze spullen wel naar Guiness zijn gegaan/moeten gaan omdat we zowiezo wel willen weten of het we het officieel gehaald hebben lijkt me. En als we eerder zijn met de spullen hebben we misschien toch eerder het officele record dan de duitser omdat die later gecontroleerd worden dan. Wat is de status organisatie? ;)

MM1
mighty mouse 1983
Jan 16, 2004

ik kan geen info vinden over de film marathonop de site van guiness
omdat er gewoon geen record van is op die site.
dus ik weet het niet

reply
0
MM1
mighty mouse 1983
Jan 16, 2004

ik ben nu bezich met een onderzoek over waar ze zijn i hoop het snel te horen . ik hou jullie op de hoogte

reply
0
A
axel
Jan 17, 2004

het lijkt me zoiezo wel dat we alles aan guinis moeten geven want als die ene duitser nou net niet heb gehaald zijn wij weer de best van de zooi dus......

reply
0
MM1
mighty mouse 1983
Jan 17, 2004

ik wacht nog steeds op andwoord van guiness.
dus als ik het heb dan zal ik jullie hier van vertellen .

reply
0
MD
Marcel van Driel
Feb 03, 2004

De spullen zijn deze week naar Guinness verstuurd, omdat ze door omstandigheden niet bij mij lagen, maar bij iemand anders. Zodra ik meer weet van Guinness, breng ik jullie op de hoogte.

Marcel

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 03, 2004

Cinemarathon Marcel wrote: De spullen zijn deze week naar Guinness verstuurd, omdat ze door omstandigheden niet bij mij lagen, maar bij iemand anders. Zodra ik meer weet van Guinness, breng ik jullie op de hoogte.

Marcel

Is goed hoor Marcel

Owjee ik maar zeggen ze houden zelf een record :? maar dan kunnen ze daar nu mee beginnen hahaha dus mensen nog ff geduld want is nu pas verstuurd dus jullie weten dat guinnes traag is dus dat record waar we t over hadden begint bij hun nu pas :twisted:

reply
0
S
scheur
Feb 03, 2004

Dan kunen we nu echt een Palmpje erbij pakken :roll:
Aangezien het nog wel even kan gaan duren!!!! :shock:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 03, 2004