Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
S
Sanne
welke dvd kocht je als eerste?
Jan 16, 2004

Weten jullie nog welke dvd je als allereerste kocht en is dat juist de dvd die je nooit meer zal verkopen? Speciale herinneringen daaraan? Ik heb mijn eerste dvd onlangs gekocht en dat was Titanic. Ik was meteen verkocht aan deze film in de bioscoop en wist gewoon zeker dat dit mijn eerste aanschaf zou zijn. Nu maar eens verder gaan snuffelen voor mijn beginnende collectie.

TW
Tim Weisselberger
Jan 16, 2004

Mijn eerste dvd's (ik kocht er 2, een half uur voordat ik me dvd speler kocht, wat was dat duur toen :?) hier praten we over winter 97/98 alweer 6 jaar geleden.. ik word zo oud! :)

- Demolition Man
- The Big Lebowsky

The Big Lebowsky is helaas niet meer, ivm schade wacht nog steeds op een mooie SE, Demolition Man (me echte eerste dvd, had ik als eerste in me handen) staat nog steeds in de collectie.

ps. leuke draad dit :) en welkom op het forum

reply
0
A
Azazel
Jan 16, 2004

Dat was Bladerunner Director's Cut. Daarna The Matrix en The Outlaw Josey Wales. Pas toen ik een stuk of 10 dvds had, heb ik een speler aangeschaft.

reply
0
J
Jaap22
Jan 16, 2004

Mijn eerste was sleeping with the enemy, maar die heb ik later weer weggedaan.

reply
0
M
Micoom
Jan 16, 2004

Azazel wrote: Dat was Bladerunner Director's Cut. Daarna The Matrix en The Outlaw Josey Wales. Pas toen ik een stuk of 10 dvds had, heb ik een speler aangeschaft.

Mijn eerste dvd, pffffffff dat was alweer begin 1999 volgens mij. Armageddon was de titel, en ik haalde hem bij de Makro. Paar weken later deed ik de aankoop van mijn speler.... en zie mijn dvd's link voor het resultaat :) Armageddon heb ik later vervangen voor de SE.

reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Jan 16, 2004

Usual Suspects (de gewone versie) ongeveer 4 a 5 jaar geleden samen met maverick
Ooops ik zie net de bovenstaande links :oops:

reply
0
L
Lesley
Jan 16, 2004

Mijn eerste aanschaf was de Alien Legacy box ergens in 2000... Ik kocht deze al voor ik een DVD speler had :) Als motivatie om snel een DVD speler aan te schaffen :D

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Jan 16, 2004

[img]http://bike-exchange.com/padlock.gif[/img]

reply
0
S
Stanley
Jan 16, 2004

Lex v/d Moolen wrote: [img]http://bike-exchange.com/padlock.gif[/img]

Ach man wat boeit dat nou :P

reply
0
F
Frank79
Jan 16, 2004

Ook al komt er een slot op, nog even een reactie van mij.

Ik had zelf ook nog geen dvd-speler, maar destijds een waardebon. Heb ik bij de cd-zaak X-men 1 gehaald. Helemaal fantastisch vond ik dat toen!

reply
0
G
Grave
Jan 16, 2004

'The mask', in zo'n oud hard plastic doosje toen er in de winkels maar een handje vol dvd's lagen.

reply
0
P
patrick1975
Jan 16, 2004

Mijn allereerste DVD die ik kocht was de regio-1 versie van The Rocky Horror Picture show.

reply
0
S
Sanne
Jan 16, 2004

Leuk om te zien dat er meerdere mensen zijn die eerst een dvd'tje hebben gekocht en daarna pas de speler.
Ik zou branden van nieuwsgierigheid en dus ook meteen een speler aanschaffen.

groetjes en bedankt voor jullie reacties hierop

reply
0
MJ
Mark de Jong
Jan 16, 2004

The Green Mile. Maar die kreeg ik. Ook één van m'n beste/favoriete films, alhoewel de release nou niet echt denderend is...

De eerste die ik echt zelf kocht waren Stir Of Echoes en The Exorcist. Maar dat was nog toen ik alles begon te sparen dat ik zag :P

reply
0
F
FrankGuthrie
Jan 16, 2004

Romeo must Die

reply
0
MR
Marcel Rinia
Jan 16, 2004

Star ship troopers denk ik... die moest halverwege worden omgedraaid, wat een slechte release was dat zeg! Die heb ik een paar jaar geleden vervangen toen er eentje uitkwam op 1 zijde.

De eerste film die ik op dvd (en m'n toen nieuwe philips breedbeeld tv) zág was een huur-dvd; deep blue sea (regio1). Die maakte gelijk zo'n verpletterende indruk met z'n mooie beeldkwaliteit :D ! Ik was gelijk verkocht .

reply
0
C
chimera01
Jan 16, 2004

JUNGLEBOOK de Disney animatiefilm & Le Grand Blue van Luc Besson.

Omdat mijn Disneyvideo gepikt was door een ex en mijn video van Luc Besson geleend was aan iemand en ik wist niet meer aan wie.

reply
0
TL
Tommy L
Jan 16, 2004

Augustus 2002, LOTR Fellowship Of The Rings, half uur nadat ik m'n 1e DVD speler kocht

reply
0
H
Headhunter
Jan 16, 2004

Nadat ik een nieuwe computer met DVD-ROM drive kreeg (een jaar of 2 geleden schat ik), kocht ik Dogma op DVD om hem uit te testen. Ben pas echt meer films op DVD gaan kopen sinds ik m'n DVD speler heb staan.

reply
0
J
JCL
Jan 16, 2004

Tomorrow Never Dies, 1999? Toen samen met mijn broer. 25 GULDEN voor betaald (broer ook). Dat was toen meer dan 2 maanden zakgeld :P LOL

reply
0
HB
Harry B.
Jan 16, 2004

Fight club SE en Seven SE

reply
0
RS
R. Schaap
Jan 16, 2004

Richard Boon wrote: Zie http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=1050 en http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=2772

en een slotje crew!

reply
0
K
Kaplan
Jan 16, 2004

Mijn eerste dvd kreeg ik. Ik had toen nog geen dvd speler. Zeer kort daarna wel. staat boven in mijn profiler. "The first 100 years of Cinema"

Ik weet nog goed dat ik moest wennen aan titel menu's en chapters bij die dvd.

reply
0
JS
John Sital
Jan 16, 2004

mijn eerste was the matrix

reply
0
G
greatgonzo
Jan 16, 2004

Matrix en Saving Private Ryan

reply
0
RC
Renny Collard
Jan 16, 2004

The Great Escape en Heat. Daarna the Wall (pink Floyd)

reply
0
P
patrix
Jan 16, 2004

De allereerste DVD's die ik kocht waren:
- Robin Hood - Prince of thieves
- The Negotiater
- Any Given Sunday

Achteraf gezien had ik betere investeringen kunnen doen, maar ja als je net een dvd-speler hebt gehaald.....

reply
0