Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
S
Stapie
Avatar verdwenen en kan geen nieuwe uploaden
Jan 21, 2004

Heren van het dit forum .. ik heb een tijd een Avatar van mijzelf gebruikt en heb die na een tijdje vervangen naar een "minder persoonlijke"avatar (in ieder geval geen foto van mij). Die is verdwenen en na wat nalezen op het forum begrijp ik nu ook waarom .. op zich geen enkel probleem. Maar nu wil ik weer een persoonlijke Avatar uploaden maar dat gaat helemaal niet meer :? .. die sectie is verdwenen in mijn Profiel. Weet iemand waarom en kan dit weer aangepast worden?? Marco

AB
Alex van den Berg
Jan 21, 2004

Waarschijnlijk hebben we drie keer achter elkaar een "foute" avatar verwijderd. In dat geval hebben we de afspraak dat we de avatarfunktie blokkeren totdat de gebruiker doorheeft wat wel en niet mag.... ;)

En naar nu blijkt, schijn je het door te hebben... :mrgreen:

Geef me een paar minuutjes... gooi ik 'm zo weer van 't slot... (y)

EDIT: Het zou weer moeten lukken.

reply
0
S
Stapie
Jan 22, 2004

Oke dan! ik dacht al dat mijn plaatje niet bleef plakken op jullie servers :wink: .. maar it was you guys. Door schade en schande wordt men wijs :D

Anywayzzz .. ik zal het niet, nooit, never meer doen :nono:

Ik zal 'n mooi plaatje van mezelf uploaden .. hoewel ik twijfel of de forumleden daar meer mee geholpen zijn (6)

Thanx Alex ..

reply
0