Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
R
Rotwang
Vreemd, haren roken van Freddy mercury op Live At Wembley
Jan 29, 2004

Laatst viel mij iets vreemd op en ik kan het niet verklaren, misschien komt het door het editten?? Los van het feit dat er op de dvd veel meer nummers staan dan op de video, zag ik dat er duidelijk sigarettenrook van Freddy afkomt. Kijk zelf maar op 1.28 (zeker een volle minuut waarbij je dit meerdere malen ziet) Bij 1.29 zie je het zelfs van de linkerkant van zijn gezicht afkomen en vanaf zijn haar. Het is overduidelijk... Kan iemand verklaren wat dat is en hoe dat komt? :shock: Wel een superdvd een echte aanrader.. :lol:

REB
Rob Eric Blank
Jan 29, 2004

Waarschijnlijk is dat waterdamp. Mijnheer Mercury zweette nogal veel tijdens zn optredens, doordat hij zo actief op het podium was. Dit zweet wil verdampen, alleen als de lucht vochtig is zie je van die damp.
Maar trouwens is dit een DVD.nl vraag???

reply
0
R
Rotwang
Jan 29, 2004

Zou kunnen, maar het rookt echt in een dunne streep gelijk aan sigarettenrook en van een kleine plek af. Heel vreemd, maar ja het zal misschien kunnen, hij staat er wel zwetend bij.

Dvd.nl vraag? Ech, mocht ik per ongeluk in het verkeerde topic etc posten, mijn excuses, ik dacht dat zo'n vraag hier hoorde. Althans dat ik hem hier kon stellen etc..

reply
0
REB
Rob Eric Blank
Jan 29, 2004

Rotwang wrote: Zou kunnen, maar het rookt echt in een dunne streep gelijk aan sigarettenrook en van een kleine plek af. Heel vreemd, maar ja het zal misschien kunnen, hij staat er wel zwetend bij.

Dvd.nl vraag? Ech, mocht ik per ongeluk in het verkeerde topic etc posten, mijn excuses, ik dacht dat zo'n vraag hier hoorde. Althans dat ik hem hier kon stellen etc..

Ik denk dat de vraag goed gepost is, maar zo'n vraag verwachtte ik gewoon weg niet. Ik heb deze DVD pas 2 keer gezien, heb hem nl. niet in eigen bezit.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Jan 29, 2004

heb er totaal geen problemen mee dat zo'n vraag hier voorbij komt :). Waar moet je de vraag anders stellen ;). Het is toch een vraag over een dvd? En het is toch dvd.nl? ;).

reply
0
MG
Major Goodvibes
Jan 29, 2004

Dat zijn de "daar is al een thread voor" fetishisten Christiaan.

reply
0
REB
Rob Eric Blank
Jan 30, 2004

Major Goodvibes wrote: Dat zijn de "daar is al een thread voor" fetishisten Christiaan.

Zo'n opmerking maakte ik helemaal niet, dus ik weet ook niet waar jij dat vandaan haalt. Maar ik VERWACHTTE zo'n vraag niet op het forum, maar ik probeer deze gewoon te beantwoorden. Het is opzich ook wel interessant, maar ik moet de DVD toch maar weer eens terug kijken.

reply
0
R
Rotwang
Jan 30, 2004

Ja, gaarne en misschien dat anderen dat weten, ik dacht dat hier toch wat dvd kenners zaten gezien de aard van de reviews en de reactie daar op en vind het erg verbazingwekkend dat mij dit blijkbaar alleen is opgevallen. Denk dat de meesten de posting niet serieus nemen, maar wie inderdaad eens gaat kijken ziet dezelfde constatering als mij overduidelijk en ik blijf erbij het ziet eruit als sigarettenrook (als jarenlange ex-roker herken ik dat echt wel, zeker nu ik gestopt ben)

Is echt vreemd die rook. Ben benieuwd wat de zgnd kenners denken dat het is...

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Jan 30, 2004

Misleidende titel deze thread...

Ik dacht in eerste instantie dat men ritueel Freddy's haar ging roken (in een soort joint?) op Wembley :shock: .

Ik houd het ook op stoom vanaf z'n bezwete hoofd.

reply
0
K
kruspe
Jan 30, 2004

Roberto Corleone wrote: Waarschijnlijk is dat waterdamp. Mijnheer Mercury zweette nogal veel tijdens zn optredens, doordat hij zo actief op het podium was. Dit zweet wil verdampen, alleen als de lucht vochtig is zie je van die damp.

klopt!
vooral met al die lampen op hem gericht...geloof me maar dat dat warm is!!!
Als je dan gaat zweten en ook nog in de openlucht speelt dan krijg je dit inderdaad.

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Jan 30, 2004

kruspe wrote:
Roberto Corleone wrote: Waarschijnlijk is dat waterdamp. Mijnheer Mercury zweette nogal veel tijdens zn optredens, doordat hij zo actief op het podium was. Dit zweet wil verdampen, alleen als de lucht vochtig is zie je van die damp.

klopt!
vooral met al die lampen op hem gericht...geloof me maar dat dat warm is!!!
Als je dan gaat zweten en ook nog in de openlucht speelt dan krijg je dit inderdaad.
Je ziet het ook wel eens bij voetballers, die vlak na een wedstrijd in de buiten een interview geven.

reply
0
R
Rotwang
Jan 30, 2004

Aha bedankt, ik vond het alleen zo vreemd dat het echt een sliert rook is en niet een hele damp, maar echt zo'n gericht dun lijntje, daarom dacht ik aan sigarettenrook.

reply
0
MT
Martin van Tuijl
Jan 31, 2004

Thread van het jaar! :D Kan niks meer tegen op!
Zo, nu eerst ff roken... :bier:

reply
0