Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Cinemarathon 2003
MM1
mighty mouse 1983
sponsors
Jan 29, 2004

wie word de nieuwe sponsor

MM1
mighty mouse 1983
Jan 29, 2004

zo als jullie wel snappen zijn niet alle poll opties even serieus

reply
0
NK
Natascha kootstra
Jan 30, 2004

Hebben we geen bier?????????????????????? Palm ofzo :lol:

reply
0
R
RemBrand
Jan 30, 2004

In geval van M&M´s hoef je er alleen maar een katapult bij uit te delen om anderen wakker te houden :twisted:

reply
0
K
kazlatan
Jan 30, 2004

Het lijkt dat M&M's de klos is, of ze het leuk vinden of niet :twisted:
En ach, dat met die katapult komt ook wel goed :wink:

reply
0
S
scheur
Jan 30, 2004

Lekker aan de M&M's ,maar dan moeten ze wel uitgedeeld worden door mooie promotiedames!!!!! :shock: :twisted:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 01, 2004

dat moet toch wel te doen zijn :twisted:

marcel weet wat ie zo te doen staat hij moet m&ms als sponsor en natuurlijk palm niet te vergete'n :twisted:
en de mooie dames niet vergeten en voor de dames die meedoen een paar mooie kerels er tussen, :twisted:

reply
0
S
scheur
Feb 02, 2004

Met nog ruim 1,5 jaar te gaan moet dit misschien inderdaad wel te regelen zijn!!!!! :shock:

reply
0
K
kazlatan
Feb 02, 2004

Over die mooie promotiedames, ik weet het niet hoor. Als ze tijdens de pauzes komen, ok geen probleem. Maar als ze tijdens de films komen, dan wordt het voor de mannen in ieder geval een stuk lastiger om naar het scherm te blijven kijken :wink:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 02, 2004

kazlatan wrote: Over die mooie promotiedames, ik weet het niet hoor. Als ze tijdens de pauzes komen, ok geen probleem. Maar als ze tijdens de films komen, dan wordt het voor de mannen in ieder geval een stuk lastiger om naar het scherm te blijven kijken :wink:

Dan in de pauze maar mooie dames als waarnemer staan toch die kant uit waar t scherm is en maar wakker houden, je kijkt toch richting scherm.

:twisted: :twisted:

reply
0
S
scheur
Feb 03, 2004

We zorgen er gewoon voor dat er continu mooie dames zijn!!! :oops: :roll:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 03, 2004

scheur wrote: We zorgen er gewoon voor dat er continu mooie dames zijn!!! :oops: :roll:

Goed zo :wink: zorg jij voor de vrouwen zorg ik voor de mooie mannen :wink: wil ook wel voor de vrouwen zorgen weet wel een mooie zal es vragen of ze komen wil :shock:

reply
0
S
scheur
Feb 03, 2004

Bij het aan melden voor de nieuwe marathon komt er gwoon een extra oproep voor mooie vrouwen(en mannen, vooruit). :lol: :oops:

reply
0
NK
Natascha kootstra
Feb 03, 2004

:shock: moet je daarom nou blozen hahahaha een man mag best een man mooi vinden hoor :twisted: ik vind sommige vrouwen ook mooi :oops: :wink:

Maar ook om je heen kijken hoor niet iedereen leest die oproep natuurlijk :shock: Al snap ik niet waarom we zijn zo gezellig :twisted: :twisted:

reply
0
S
scheur
Feb 04, 2004

Veel mensen hikken tegen het feit dat het zoveel uur is en vergeten dat het ook heel gezellig kan worden!!!! :lol:
Maar bij een Nederlander lukt het mischien wel als je gratis artikeln weggeeft!!!! :oops:
Zoals zakken M&M's bijv. :roll:

reply
0