Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
A
Alisha
Flodder Deel 9
Jan 30, 2004

Laatst had ik flodder deel 9 online besteld. na 2 keer afspelen, deed die dvd het niet meer :cry: ik drukte op eject en daar kwam floddertje naar buiten enwel geheel doormidden gebroken :?: :?: het bedrijf geschreven, waar ik hem besteld had ze zouden dus kontakt opnemen met de leverancier, en het mooie is dat ik flodder 9 toch terug kon sturen, en er binnenkort een nieuwe voor terug krijg, Dat noem ik pas goeie service (y) heeft iemand anders zoiets wel eens meegemaakt, dat een dvd er gebroken uitkwam ?

R
Rotwang
Jan 31, 2004

Nog niet, wist niet dat het kon, maat wat niet is kan nog komen, wel heb ik een gare dvd speler die bij films langer dan 2 uur vastloopt.

8)

reply
0
D
Debbus
Jan 31, 2004

Ik weet wel dat het kan met gewone cd's die niet goed gebalanceerd zijn en dan in een 52x speed cd-speler worden gezet...
Die trillen letterlijk kapot!

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Jan 31, 2004

van cdrom spelers wist ik idd dat sommige rw's kunnen ontploffen icm die dingen. Maar van dvd's in een gewone speler? Helemaal nieuw voor me.
Gelukkig krijg je wel een nieuwe ;).

reply
0