Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
M
MZonneveld
DVD met "ORIGINAL * DTS * THX * SUPERBIT"-sticker
Jan 30, 2004

Laatst heb ik op eBay een dvd-tje aangeschaft nl. The Hunted. De hoes zegt dat het een regio 1 versie is, maar mijn gevoel zegt anders. Het vreemde vond ik dat er DTS op de hoes staat en volgens mij is er geen regio 1 DTS-versie... Er zit een glimmende sticker op de hoes waarop staat 'THX, SUPERBIT, DTS, ORIGINAL'. Is dit illegale zooi of...???

B
bmateijsen
Jan 30, 2004

Dat klinkt inderdaad als illegaal.. Veel Aziatische DVD's worden als NTSC regio 1 aangeboden met DTS. De r1 van The hunted, overigens de R2 ook heeft alleen een DD 5.1 track.

Groet Bjorn

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Jan 30, 2004

Hier de regio 1 uitvoering:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00009RDG9/103-5191333-1375039?v=glance&s=dvd&vi=tech-info

Geen DTS bij regio 1....

Die Stunde des Jagers... prachtig die Duitse vertaling en wel DTS

http://www.cineman.ch/movie/2003/TheHunted/dvd.html

Verder geen regio 3 gevonden van the Hunted.... :)

reply
0
A
Akira
Jan 30, 2004

Vaak zegt de prijs van de dvd ook iets over de (il)legale staat ervan.

reply
0
M
MZonneveld
Jan 31, 2004

Illegale aziatische zooi dus.... hhhmm...

reply
0
RK
R Klemkerk
Feb 01, 2004

ik vertrouw die Ebay zooi vaak niet, er wordt vaak te weinig informatie gegeven over die desbetreffende dvd.
net zoals bij marktplaats,

eens maar nooit meer...
ik rust mijn koffer

reply
0
RB
Rogier Burghout
Feb 01, 2004

Daklem wrote:
ik rust mijn koffer

:mrgreen: humor...

reply
0
NS
Niels Simons
Feb 01, 2004

zolang je er nie te veel voor dokt,geen probleem toch?ik heb ook zon wazige DTS ES van one hour photo gehad...maar aangezien die maar 10tje kostte en verder heel goeie kwali was...no problem.

mazzel,niels

blijft natuurlijk wel een feit dat ze moeten vermelden wat je psies koopt,tis wel oplichting als ze je er enorm veel voor laten dokken,waarschijnlijk komen die dingen allemaal uit vogelpest landen en kostten ze daar 3x niks...

reply
0