Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
AllesOverFilm Crew - Forum
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Vakantie en afwezigheid
Feb 06, 2004
Ik heb mijn vakantie geboekt en ik denk dat er meer zijn die dat al gedaan hebben. Lijkt me leuk te weten waar we allemaal heen gaan en zoiezo ook handig als je iemand nodig hebt dat je weet wanneer diegene weg is.
Feb 06, 2004
Ik heb mijn vakantie geboekt en ik denk dat er meer zijn die dat al gedaan hebben. Lijkt me leuk te weten waar we allemaal heen gaan en zoiezo ook handig als je iemand nodig hebt dat je weet wanneer diegene weg is.
RS
R. Schaap
R. Schaap
Feb 06, 2004
Ik ga in de voorjaarsvakantie lekker skien in Frankrijk. Heb ik heel veel zin in.
Wat ik in de zomer ga doen weet ik nog niet.
Ik ga in de voorjaarsvakantie lekker skien in Frankrijk. Heb ik heel veel zin in.
Wat ik in de zomer ga doen weet ik nog niet.
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Feb 07, 2004
Cool, lekker skieen. Was zelf vergeten neer te zetten wat ik ga doen dus bij deze.
Ik ga pas 10 september op vakantie maar dat is het wachten wel waard want ik vertrek dan naar Amerika voor een 23 daagse autoreis dwars door 4 staten in het zuidwesten van Amerika. Californie, Utah, Arizona en Nevada zijn de staten waar ik doorheen kom.
Plaatsen als LA, Las Vegas, San Fransisco, Grand Canyon, Yosemity National Park, Bryce Canyon, San Diego ga ik bezoeken.
Cool, lekker skieen. Was zelf vergeten neer te zetten wat ik ga doen dus bij deze.
Ik ga pas 10 september op vakantie maar dat is het wachten wel waard want ik vertrek dan naar Amerika voor een 23 daagse autoreis dwars door 4 staten in het zuidwesten van Amerika. Californie, Utah, Arizona en Nevada zijn de staten waar ik doorheen kom.
Plaatsen als LA, Las Vegas, San Fransisco, Grand Canyon, Yosemity National Park, Bryce Canyon, San Diego ga ik bezoeken.
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Feb 07, 2004
Op dit moment zijn er overigens hier nog geen vakantieplannen.
Marcel den Haan wrote: Plaatsen als LA, Las Vegas, San Fransisco, Grand Canyon, Yosemity National Park, Bryce Canyon, San Diego ga ik bezoeken.Die trip heb ik (samen met vriendin en schoonouders) in '95 gemaakt. Erg fraai hoor!
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Feb 07, 2004
Lijkt me idd erg mooi allemaal als ik zo de boeken erop nakijk en op internet kijk, een hele uitdaging !
Alexander de Mol wrote:Marcel den Haan wrote: Plaatsen als LA, Las Vegas, San Fransisco, Grand Canyon, Yosemity National Park, Bryce Canyon, San Diego ga ik bezoeken.Die trip heb ik (samen met vriendin en schoonouders) in '95 gemaakt. Erg fraai hoor!
Lijkt me idd erg mooi allemaal als ik zo de boeken erop nakijk en op internet kijk, een hele uitdaging !
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Feb 27, 2004
Even voor de goede orde en zodat jullie ervan af weten:
Ik vertrek over 1 uur naar Frankrijk voor een welverdiende wintersport. Ik ben dus daar niet te bereiken op email en pm. 7 Maart ben ik weer op het forum te vinden.
Als jullie me toch ergens voor nodig hebben ben ik altijd telefonisch te bereiken op 06-48499502
Tot over een week!
Even voor de goede orde en zodat jullie ervan af weten:
Ik vertrek over 1 uur naar Frankrijk voor een welverdiende wintersport. Ik ben dus daar niet te bereiken op email en pm. 7 Maart ben ik weer op het forum te vinden.
Als jullie me toch ergens voor nodig hebben ben ik altijd telefonisch te bereiken op 06-48499502
Tot over een week!
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Mar 07, 2004
Heren,
Ik heb niets gebroken!! En ik werd nog wel Kamikaze genoemd.....
Ik heb heerlijk geskied, echt een supervakantie gehad. Ik was er ook aardig aan toe.
Heren,
Ik heb niets gebroken!! En ik werd nog wel Kamikaze genoemd.....
Ik heb heerlijk geskied, echt een supervakantie gehad. Ik was er ook aardig aan toe.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Mar 09, 2004
Vakantie? Wat is dat? :mrgreen:
Mijn laatste "weekje weg" was in april 1993... en zelfs dat was half werk... letterlijk en figuurlijk :D
En daarvoor... Pffff... even diep nadenken... Dat moet ergens begin jaren 80 zijn geweest... :mrgreen:
De afgelopen jaren geniet ik wel wat meer van mijn zomerse-vrije tijd in de avonden door op de fiets te klimmen, maar vakantie? Ik denk er zelfs niet of nauwelijks aan ;)
Daar komt natuurlijk bij dat ik geen gezin heb en dus zowiezo alleen maar aan mezelf hoef te denken ;)
Vakantie? Wat is dat? :mrgreen:
Mijn laatste "weekje weg" was in april 1993... en zelfs dat was half werk... letterlijk en figuurlijk :D
En daarvoor... Pffff... even diep nadenken... Dat moet ergens begin jaren 80 zijn geweest... :mrgreen:
De afgelopen jaren geniet ik wel wat meer van mijn zomerse-vrije tijd in de avonden door op de fiets te klimmen, maar vakantie? Ik denk er zelfs niet of nauwelijks aan ;)
Daar komt natuurlijk bij dat ik geen gezin heb en dus zowiezo alleen maar aan mezelf hoef te denken ;)
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Mar 09, 2004
We gaan dit jaar 15 dagen naar Hurghada in Egypte (september), ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd hoe het daar is.
Het lijkt me wel interessant.
Vorige week geboekt via sunweb.nl
We gaan dit jaar 15 dagen naar Hurghada in Egypte (september), ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd hoe het daar is.
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Mar 09, 2004
Mijn broer is daar geweest en schijnt errug mooi te zijn. Vooral om te duiken enzo. Nog uitstapjes naar wat oude dingen ?
Sander Haarmans wrote: We gaan dit jaar 15 dagen naar Hurghada in Egypte (september), ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd hoe het daar is.
Mijn broer is daar geweest en schijnt errug mooi te zijn. Vooral om te duiken enzo. Nog uitstapjes naar wat oude dingen ?
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Mar 10, 2004
Ja ik ben toch wel eens benieuwd nu ik daar toch in de buurt zit om wat pyramides te bekijken en als het goed is kan je er naast het duiken ook nog een tripje maken met een duikboot, verder willen we er een lekkere zonvakantie van maken.
De tijd dat we gaan (september) is het daar gemiddeld 32 graden en dat is toch niet verkeerd dacht ik zo.
Het is een all-inclusive hotel dus lekker eten en drinken is inbegrepen en omdat ik afgelopen jaar niet op zomervakantie ben geweest omdat ik een huis heb gekocht ben ik er toch wel een beetje aan toe om lekker op vakantie te gaan, maar ja het duurt nog een half jaartje.
Marcel den Haan wrote:
Ja ik ben toch wel eens benieuwd nu ik daar toch in de buurt zit om wat pyramides te bekijken en als het goed is kan je er naast het duiken ook nog een tripje maken met een duikboot, verder willen we er een lekkere zonvakantie van maken.
De tijd dat we gaan (september) is het daar gemiddeld 32 graden en dat is toch niet verkeerd dacht ik zo.
Het is een all-inclusive hotel dus lekker eten en drinken is inbegrepen en omdat ik afgelopen jaar niet op zomervakantie ben geweest omdat ik een huis heb gekocht ben ik er toch wel een beetje aan toe om lekker op vakantie te gaan, maar ja het duurt nog een half jaartje.
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Mar 10, 2004
"in de buurt" is een understatement Sander. Ik ben er een jaar of 4 geleden geweest en in ieder geval is 't naar Cairo zeker zo'n 600 kilometer... Wel geweldig duiken en mocht je toch naar Cairo gaan vergeet dan vooral het museum niet...
"in de buurt" is een understatement Sander. Ik ben er een jaar of 4 geleden geweest en in ieder geval is 't naar Cairo zeker zo'n 600 kilometer... Wel geweldig duiken en mocht je toch naar Cairo gaan vergeet dan vooral het museum niet...
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Jul 18, 2004
Heren,
Hoe is de vakantieplanning dit jaar eigenlijk?
Ik ga dinsdag 27 juli twee weken op vakantie naar Zuid Frankrijk. Daarna ben ik er weer volledig.
Dan kan ik de lijst natuurlijk niet updaten. En ik wil niet Sander er alleen voor laten opdraaien. Is er iemand van jullie die mijn plekje dan kan overnemen?
Over details hebben we het later dan wel.
En ik kan me ook voorstellen dat Sander een keer op vakantie gaat. Sander?
Heren,
Hoe is de vakantieplanning dit jaar eigenlijk?
Ik ga dinsdag 27 juli twee weken op vakantie naar Zuid Frankrijk. Daarna ben ik er weer volledig.
Dan kan ik de lijst natuurlijk niet updaten. En ik wil niet Sander er alleen voor laten opdraaien. Is er iemand van jullie die mijn plekje dan kan overnemen?
Over details hebben we het later dan wel.
En ik kan me ook voorstellen dat Sander een keer op vakantie gaat. Sander?
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Jul 18, 2004
Rein,
als je hierboven kijkt zie je dat Sander in september op vakantie gaat. :wink:
Rein,
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Jul 18, 2004
thanks Marcel, dat had ik inderdaad even moeten lezen.
Marcel den Haan wrote: Rein,
thanks Marcel, dat had ik inderdaad even moeten lezen.
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Jul 18, 2004
Om precies te zijn van 1 Sept t/m 17 Sept en het zou inderdaad fijn zijn dat als Rein op vakantie is iemand de lijst een weekje van hem over neemt want op het moment moet ik ook de tijd zoeken om tussendoor de lijst bij te werken en als ik op vakantie ben dus ook iemand het een week van mij over kan nemen zodat het niet te veel werk wordt voor Rein en mij.
Alvast bedankt.
Sander Haarmans wrote: We gaan dit jaar 15 dagen naar Hurghada in Egypte (september), ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd hoe het daar is.
Om precies te zijn van 1 Sept t/m 17 Sept en het zou inderdaad fijn zijn dat als Rein op vakantie is iemand de lijst een weekje van hem over neemt want op het moment moet ik ook de tijd zoeken om tussendoor de lijst bij te werken en als ik op vakantie ben dus ook iemand het een week van mij over kan nemen zodat het niet te veel werk wordt voor Rein en mij.
Alvast bedankt.
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Jul 19, 2004
Rond 20 augustus ga ik zo goed als zeker weg. Wordt een last-minute dus tegen de tijd dat e.e.a. concreet is post ik dat hier.
Verwachte duur: ergens tussen 1 en 2 weken.
Waar: hopelijk ver, geen toeristenval en goedkoop bier!
Rond 20 augustus ga ik zo goed als zeker weg. Wordt een last-minute dus tegen de tijd dat e.e.a. concreet is post ik dat hier.
Verwachte duur: ergens tussen 1 en 2 weken.
Waar: hopelijk ver, geen toeristenval en goedkoop bier!
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jul 19, 2004
Ik ga eind deze week vertrekken, en ben twee weken later weer terug. Ergo: Ik ben op vakantie van 24-7 tot 8-8.
Ik ga eind deze week vertrekken, en ben twee weken later weer terug. Ergo: Ik ben op vakantie van 24-7 tot 8-8.
reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
Jul 19, 2004
Wij vertrekken 2/8 voor een heerlijke ruime twee weken in de Toscane, Italië. 18/8 weer terug.
Wij vertrekken 2/8 voor een heerlijke ruime twee weken in de Toscane, Italië. 18/8 weer terug.
reply
0
KK
Koen Koene
Koen Koene
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Jul 19, 2004
Jeetje, vervelend om voor je werk naar Amerika te moeten !
En ik maar veel geld neerleggen voor een vakantie. Hebben ze nog mensen nodig, zoek al tijden een baan waarvoor ik af en toe die kant op moet :wink: :D :lol:
Jeetje, vervelend om voor je werk naar Amerika te moeten !
En ik maar veel geld neerleggen voor een vakantie. Hebben ze nog mensen nodig, zoek al tijden een baan waarvoor ik af en toe die kant op moet :wink: :D :lol:
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Jul 19, 2004
Veel plezier dan. En niet stiekem een portable DVD-speler meesmokkelen hè? ;) :mrgreen:
Arnold van Oostrum wrote: Wij vertrekken 2/8 voor een heerlijke ruime twee weken in de Toscane, Italië. 18/8 weer terug.
Veel plezier dan. En niet stiekem een portable DVD-speler meesmokkelen hè? ;) :mrgreen:
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Jul 21, 2004
Misschien kunnen we samen reizen? ;) Ik ga begin september namelijk ook naar Amerika (bezoek aan Lexmark), echter slechts voor 5 dagen.. Verschil moet er zijn. :D
Koen Koene wrote: Ik heb geen vakantie gepland, maar ga (of beter gezegd 'moet' :wink:) in september wel 3 weken naar Amerika voor mijn werk.
Misschien kunnen we samen reizen? ;) Ik ga begin september namelijk ook naar Amerika (bezoek aan Lexmark), echter slechts voor 5 dagen.. Verschil moet er zijn. :D
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Jul 21, 2004
Wordt druk in Amerika begin september met allesoverfilm.nl crewleden :D
Waar gaan jullie heen? Ik naar het westen.
Wordt druk in Amerika begin september met allesoverfilm.nl crewleden :D
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jul 21, 2004
Marcel den Haan wrote: Wordt druk in Amerika begin september met allesoverfilm.nl crewleden :DZal ik jullie effe wegbrengen? Kan ik meteen wat bekenden aan de oostkust opzoeken... :mrgreen:
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Jul 21, 2004
dan wil ik wel met je mee Alex, voor de terugweg :D!!
Veel plezier allemaal daar!!
dan wil ik wel met je mee Alex, voor de terugweg :D!!
Veel plezier allemaal daar!!
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Aug 01, 2004
Arnold van Oostrum wrote: Vanaf nu offline - 18 augustus weer terug.Veel plezier!! (y)
reply
0
KK
Koen Koene
Koen Koene
Aug 02, 2004
Veel plezier Arnold, hopelijk vallen de ontwenningsverschijnselen mee... :wink:
Veel plezier Arnold, hopelijk vallen de ontwenningsverschijnselen mee... :wink:
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Aug 06, 2004
Viel Spass ! (y)
Alexander de Mol wrote: Ben zo op weg voor een weekendje Duitsland (Warner Bros).
Tot zondagavond!
Viel Spass ! (y)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Aug 06, 2004
Veel plezier.... (y)
Dan zal ik het avatar- en signatuureditten maar weer even overnemen ;)
Veel plezier.... (y)
Dan zal ik het avatar- en signatuureditten maar weer even overnemen ;)
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Aug 07, 2004
Hallo allemaal,
Ik ben weer terug na 2 weken Zuid Frankrijk. Heerlijk!!!
Heel goed weer gehad en gezellig met vrienden rondom ons zwembad gelegen enzovoorts. Erg leuk.
Vannacht lekker 1400 km weer terug gereden en net weer beetje wakker na paar uurtjes slaap.
Hoe is het hier vergaan laatste tijd?
Hallo allemaal,
Ik ben weer terug na 2 weken Zuid Frankrijk. Heerlijk!!!
Heel goed weer gehad en gezellig met vrienden rondom ons zwembad gelegen enzovoorts. Erg leuk.
Vannacht lekker 1400 km weer terug gereden en net weer beetje wakker na paar uurtjes slaap.
Hoe is het hier vergaan laatste tijd?
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Aug 07, 2004
... en ik was er weer!
Vandaag en morgen nog weinig online (ben bezig om eindelijk mijn biosje af te maken zodat het laatste deel van het verhaal online kan), maar vanaf maandag ben ik er uiteraard weer full-time!
... en ik was er weer!
Vandaag en morgen nog weinig online (ben bezig om eindelijk mijn biosje af te maken zodat het laatste deel van het verhaal online kan), maar vanaf maandag ben ik er uiteraard weer full-time!
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Aug 07, 2004
toe maar weer Ronald.
Ik beschouw het als lof, bedankt!! :D
En nu lekker nog even de lijst updaten........It's good to be home
Ronald Stiebolt wrote: Mijn leven heeft weer zin! ;)
WB!
toe maar weer Ronald.
Ik beschouw het als lof, bedankt!! :D
En nu lekker nog even de lijst updaten........It's good to be home
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Aug 08, 2004
Welkom terug Rein en Eric en ik hoop dat jullie een goede vakantie gehad hebben, ben blij dat ik nog op vakantie moet :wink:
Welkom terug Rein en Eric en ik hoop dat jullie een goede vakantie gehad hebben, ben blij dat ik nog op vakantie moet :wink:
reply
0
EH
Ernest Hamstra
Ernest Hamstra
Aug 08, 2004
Ik zit een paar weken op Terschelling :mrgreen: en kan vanwege mijn beperkte internetverbinding hier (GPRS) niet al te veel modereren. Bovendien is er hier een aantal dingen leuker om te doen :bier:
Ik zit een paar weken op Terschelling :mrgreen: en kan vanwege mijn beperkte internetverbinding hier (GPRS) niet al te veel modereren. Bovendien is er hier een aantal dingen leuker om te doen :bier:
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Aug 09, 2004
Zoals al eerder gemeld ga ik eind van de maand een weekje weg. Ik heb nog niet geboekt, maar het idee is een dag of 10 Griekenland (kan ik nog gelijk wat recordjes lopen) en dan all-inclusive.
Mochten jullie tijdens je omzwervingen op het internet nog een geweldige aanbieding tegen het lijf lopen dan houd ik me aanbevolen!
Zoals al eerder gemeld ga ik eind van de maand een weekje weg. Ik heb nog niet geboekt, maar het idee is een dag of 10 Griekenland (kan ik nog gelijk wat recordjes lopen) en dan all-inclusive.
Mochten jullie tijdens je omzwervingen op het internet nog een geweldige aanbieding tegen het lijf lopen dan houd ik me aanbevolen!
reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
Aug 18, 2004
Gisteravond teruggekomen uit het prachtig en warm Italië (Castiglione della Pescaia). Tijdens de 1500 km lange terugreis (in 17 uur incl. pauzes) al met het slechte(re) weer in aanraking geweest, enorme hoosbuien gehad in Duitsland. De vakantie was top (y)
Gisteravond teruggekomen uit het prachtig en warm Italië (Castiglione della Pescaia). Tijdens de 1500 km lange terugreis (in 17 uur incl. pauzes) al met het slechte(re) weer in aanraking geweest, enorme hoosbuien gehad in Duitsland. De vakantie was top (y)
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Aug 19, 2004
Hehe... 't is gelukt!
All-inclusive 4-sterren hotel op Kreta met nog wat excursietjes d'r bij voor wennag...
Ik ben dus weg van 2 t/m 11 september!
Kan ik lekker ontSitallen.....
Hehe... 't is gelukt!
All-inclusive 4-sterren hotel op Kreta met nog wat excursietjes d'r bij voor wennag...
Ik ben dus weg van 2 t/m 11 september!
Kan ik lekker ontSitallen.....
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Aug 19, 2004
Waar ga je naartoe op Kreta ?
Ronald Stiebolt wrote: Hehe... 't is gelukt!
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Aug 19, 2004
Koen, waar in Amerika ga je heen als ik vragen mag :D (pure interesse als Amerika freak)
Koen Koene wrote: Ik heb geen vakantie gepland, maar ga (of beter gezegd 'moet' :wink:) in september wel 3 weken naar Amerika voor mijn werk. Wat voelt het toch fijn om dat te kunnen zeggen... :wink:
Koen, waar in Amerika ga je heen als ik vragen mag :D (pure interesse als Amerika freak)
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Aug 20, 2004
ik ook!!! Misschien kom ik je daar wel tegen die dagen!
Eric van Ballegoie wrote: Bij voorbaat veel plezier!
Ik ben trouwens ook weg begin september, van 31-8 tot 5-9 zit ik ook in de VS, voor werk uiteraard.
Volgende week vrijdag moet ik overigens voor werk naar Belgie, maar dat ter zijde. ;)
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Aug 20, 2004
Dat is de internationaal vermaarde metropool Aghios Nikolaos. :D
Meer info: http://www.kras.nl/Reisgids/zoek/1-4-1-reisbeschrijving.asp?programmacode=hz&reisnummer=95158&accommodatie=1&landcode=53&plaatscode=45
Sander Haarmans wrote:Ronald Stiebolt wrote: Hehe... 't is gelukt!
Meer info: http://www.kras.nl/Reisgids/zoek/1-4-1-reisbeschrijving.asp?programmacode=hz&reisnummer=95158&accommodatie=1&landcode=53&plaatscode=45
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Aug 20, 2004
Het is erg leuk daar, echt een vissersstadje met een hoop terrasjes aan het water :bier:
Ronald Stiebolt wrote:
Het is erg leuk daar, echt een vissersstadje met een hoop terrasjes aan het water :bier:
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Aug 20, 2004
Mijn laatste vakanties (Spanje/Turkije) waren allemaal min of meer bezoedeld door van die vreselijke Nederlanders op vakantie die, nog erger, uitsluitend hun tijd doorbrengen in afgrijselijke etablissemten als 'Harry's feestbar', 'het Oranje cafe' en meer van dat soort ergs.
In het kort: is het daar 'echt'?
Sander Haarmans wrote:Ronald Stiebolt wrote:
Mijn laatste vakanties (Spanje/Turkije) waren allemaal min of meer bezoedeld door van die vreselijke Nederlanders op vakantie die, nog erger, uitsluitend hun tijd doorbrengen in afgrijselijke etablissemten als 'Harry's feestbar', 'het Oranje cafe' en meer van dat soort ergs.
In het kort: is het daar 'echt'?
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Aug 20, 2004
In Aghios Nikolaos is het gelukkig niet erg toeristish, de meeste toeristen zitten in Malia en Hersonissos.
Als je van plan bent om nog naar het strand te gaan raad ik je wel aan naar het strand van Malia te gaan, dat is echt erg mooi en heel breed, ze zeggen dat er aan de zuidkust het "bountystrand" moet zitten met plambomen en wit zand, maar daar ben ik nog nooit geweest.
In Aghios Nikolaos is het gelukkig niet erg toeristish, de meeste toeristen zitten in Malia en Hersonissos.
Als je van plan bent om nog naar het strand te gaan raad ik je wel aan naar het strand van Malia te gaan, dat is echt erg mooi en heel breed, ze zeggen dat er aan de zuidkust het "bountystrand" moet zitten met plambomen en wit zand, maar daar ben ik nog nooit geweest.
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Aug 20, 2004
Bedankt voor de tips! Ga ik zeker uitproberen, mijn vriendin is helemaal 'strand-minded'...
Bedankt voor de tips! Ga ik zeker uitproberen, mijn vriendin is helemaal 'strand-minded'...
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Aug 20, 2004
We zijn er vorig jaar ook geweest. Althans, we zaten in Hersonissos maar zijn met een dagtripje via Aghios Nikolaos naar dat melaatsen-eiland (hoe heet dat ook alweer - help me out Sander) geweest. Moeite waard. Persoonlijk vond ik dat indrukwekkender dan Knossos wat overigens ook zeer aardig was.
We zijn er vorig jaar ook geweest. Althans, we zaten in Hersonissos maar zijn met een dagtripje via Aghios Nikolaos naar dat melaatsen-eiland (hoe heet dat ook alweer - help me out Sander) geweest. Moeite waard. Persoonlijk vond ik dat indrukwekkender dan Knossos wat overigens ook zeer aardig was.
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Aug 20, 2004
Hierbij ter illustratie wat foto's van die trip. De oplettende kijker herkent op foto 3 een bekende televisieserie uit de jaren '70. De eerste is trouwens een foto die ik bij het hotel heb gemaakt.
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta1.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta2.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta3.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta4.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta5.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta6.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta7.jpg[/img]
Hierbij ter illustratie wat foto's van die trip. De oplettende kijker herkent op foto 3 een bekende televisieserie uit de jaren '70. De eerste is trouwens een foto die ik bij het hotel heb gemaakt.
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta1.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta2.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta3.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta4.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta5.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta6.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/Kreta/kreta7.jpg[/img]
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Aug 20, 2004
Waar, in Belgie of in de VS?
Rein Schaap wrote:Eric van Ballegoie wrote: Bij voorbaat veel plezier!
Ik ben trouwens ook weg begin september, van 31-8 tot 5-9 zit ik ook in de VS, voor werk uiteraard.
Volgende week vrijdag moet ik overigens voor werk naar Belgie, maar dat ter zijde. ;)
Waar, in Belgie of in de VS?
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Aug 20, 2004
Zal tijdens de F1 op Spa wel zijn... ;)
Daar is de kans groter dan om elkaar in de VS tegen te komen. ;)
Zal tijdens de F1 op Spa wel zijn... ;)
Daar is de kans groter dan om elkaar in de VS tegen te komen. ;)
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Aug 20, 2004
@Alexander: bedankt voor de foto's, m'n vrouwtje loopt helemaal te stuiteren!
Die serie: 'Who pais the ferryman?" toevallig? ;)
Eiland: Spinalonga
@Alexander: bedankt voor de foto's, m'n vrouwtje loopt helemaal te stuiteren!
Die serie: 'Who pais the ferryman?" toevallig? ;)
Eiland: Spinalonga
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Aug 20, 2004
Graag gedaan. Sorry voor het 'ongemak' ;)
Yep, indeed. Hoe raad je het? :)
Dat wassum inderdaad.... Wellicht heb je genoeg tijd om even van de normale wandelpaden af te gaan op het eiland. Die laatste foto heb ik gemaakt toen ik samen met een vriend van me een alternatieve route had genomen.
Graag gedaan. Sorry voor het 'ongemak' ;)
Yep, indeed. Hoe raad je het? :)
Dat wassum inderdaad.... Wellicht heb je genoeg tijd om even van de normale wandelpaden af te gaan op het eiland. Die laatste foto heb ik gemaakt toen ik samen met een vriend van me een alternatieve route had genomen.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Aug 20, 2004
Moderator edit Voor off-topics hebben we de OHT-thread! :twisted:
Alexander de Mol wrote: Hierbij ter illustratie wat foto's van die trip.Daar hebben we al een andere thread voor! :o :twisted:
Moderator edit Voor off-topics hebben we de OHT-thread! :twisted:
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Aug 20, 2004
Lepra Eiland (zo noemen ze het ook wel eens)
Alexander de Mol wrote: maar zijn met een dagtripje via Aghios Nikolaos naar dat melaatsen-eiland (hoe heet dat ook alweer - help me out Sander) .
Lepra Eiland (zo noemen ze het ook wel eens)
reply
0
FE
Frank Everaardt
Frank Everaardt
Aug 24, 2004
Vanaf de 28e augustus tot en met de 12e september ben ik op vakantie. We blijven dicht bij huis. We gaan naar een park metsubtropisch zwemparadijs net over de grens in België en omdat we er geen genoeg van kunnen krijgen ook naar een gelijkaardig park in Drenthe.
De rest van de vakantie gaan we gebruiken om het een en ander te doen in en om huis, oftewel de bekende zaken waar je nooit tijd voor hebt (en blij bent dat je die niet hebt) maar toch eens moeten gebeuren.
Vanaf de 28e augustus tot en met de 12e september ben ik op vakantie. We blijven dicht bij huis. We gaan naar een park metsubtropisch zwemparadijs net over de grens in België en omdat we er geen genoeg van kunnen krijgen ook naar een gelijkaardig park in Drenthe.
De rest van de vakantie gaan we gebruiken om het een en ander te doen in en om huis, oftewel de bekende zaken waar je nooit tijd voor hebt (en blij bent dat je die niet hebt) maar toch eens moeten gebeuren.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Aug 30, 2004
Nog even als reminder: Ik vertrek morgen voor een weekje naar Amerika, ik ben volgende week dinsdag weer terug. Aangezien Frank ook op vakantie is, blijkt Koen als enige over om de honeurs waar te nemen. Voor dringende zaken kan dus met hem contact opgenomen worden.
Nog even als reminder: Ik vertrek morgen voor een weekje naar Amerika, ik ben volgende week dinsdag weer terug. Aangezien Frank ook op vakantie is, blijkt Koen als enige over om de honeurs waar te nemen. Voor dringende zaken kan dus met hem contact opgenomen worden.
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Aug 30, 2004
Vraagje: ben toch benieuwd waar je heen gaat in Amerika en of je nog tijd hebt wat dingen te gaan zien/doen of is het alleen maar werken?
Vraagje: ben toch benieuwd waar je heen gaat in Amerika en of je nog tijd hebt wat dingen te gaan zien/doen of is het alleen maar werken?
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Sep 01, 2004
Colleegee, nog even een reminder:
Over zo'n 24 uur hoop ik te genieten van een graadje of 30 in de Griekse zon.
Omdat ik nog wat actuele 'handel' heb lopen bestaat er een klein kansje dat iemand begint te mauwen waarom ie niets van me hoort.
Bij mijn weten heb ik iedereen geinformeerd en staat er ook in m'n signature dat ik er niet ben, maar mocht er zich een misverstand voordoen dan zou ik het op prijs stellen als jullie die persoon willen informeren!
[ik lieg niet, eerlijk!-modus]
Ik zal jullie allemaal heel erg missen! :mrgreen:
[/ik lieg niet, eerlijk!-modus]
Colleegee, nog even een reminder:
Over zo'n 24 uur hoop ik te genieten van een graadje of 30 in de Griekse zon.
Omdat ik nog wat actuele 'handel' heb lopen bestaat er een klein kansje dat iemand begint te mauwen waarom ie niets van me hoort.
Bij mijn weten heb ik iedereen geinformeerd en staat er ook in m'n signature dat ik er niet ben, maar mocht er zich een misverstand voordoen dan zou ik het op prijs stellen als jullie die persoon willen informeren!
[ik lieg niet, eerlijk!-modus]
Ik zal jullie allemaal heel erg missen! :mrgreen:
[/ik lieg niet, eerlijk!-modus]
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Sep 01, 2004
:!: En hier ook een reminder: :!:
Vanaf morgenochtend (2 sept) ben ik afwezig en onderweg naar Egypte (t' is daar nu zo'n 40 graden :shock: ).
Ik zal weer aanwezig zijn op het forum op vrijdag 17 sept.
Tot dan !!!
Groeten van Sander
:!: En hier ook een reminder: :!:
Vanaf morgenochtend (2 sept) ben ik afwezig en onderweg naar Egypte (t' is daar nu zo'n 40 graden :shock: ).
Ik zal weer aanwezig zijn op het forum op vrijdag 17 sept.
Tot dan !!!
Groeten van Sander
reply
0
H
Herjan
Herjan
Sep 01, 2004
Ik krijg het bijna m'n strot niet uit, maar toch: prettige vakantie heren! Wij blijven wel achter om de nodige arbeid te verrichten en de belastingen te betalen... :evil: :cry:
En Ronald: Griekenland is (y) Na 1 vakantie daar nu al nr. 1!!!
Ik krijg het bijna m'n strot niet uit, maar toch: prettige vakantie heren! Wij blijven wel achter om de nodige arbeid te verrichten en de belastingen te betalen... :evil: :cry:
En Ronald: Griekenland is (y) Na 1 vakantie daar nu al nr. 1!!!
reply
0
KK
Koen Koene
Koen Koene
Sep 11, 2004
Het is zover, dadelijk vertrek ik voor 3 weken naar het verre Amerika... Spannend! :wink: Verwacht voorlopig dus geen recensies van mijn hand. Niet dat mijn input de laatste tijd zo groot was, maar toch... Ik heb daar overigens wel de beschikking over internet, dus ik zal vast nog wel eens op het forum rondhangen. En MSNen en mailen kan natuurlijk ooit (op het bekende adres: [email]koenk@allesoverfilm.nl[/email] :wink:).
Het is zover, dadelijk vertrek ik voor 3 weken naar het verre Amerika... Spannend! :wink: Verwacht voorlopig dus geen recensies van mijn hand. Niet dat mijn input de laatste tijd zo groot was, maar toch... Ik heb daar overigens wel de beschikking over internet, dus ik zal vast nog wel eens op het forum rondhangen. En MSNen en mailen kan natuurlijk ooit (op het bekende adres: [email]koenk@allesoverfilm.nl[/email] :wink:).
reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
Sep 11, 2004
Zoals via mail ook al gezegd, veel plezier, geniet er intens van en kom veilig weer terug.
Zoals via mail ook al gezegd, veel plezier, geniet er intens van en kom veilig weer terug.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
KK
Koen Koene
Koen Koene
Sep 12, 2004
Zo, hier een berichtje vanuit Athens, Ohio. En wel vanuit een koffiehuis aan de hoofdstraat. Lang leve de laptop met WiFi! :wink: Ik ben dus veilig aangekomen, en nu bezig met mijn 'huiswerk' voor morgen. Tenminste, dat zou ik moeten zijn... :wink: Tot dusver bevalt het allemaal wel. Komt allemaal goed!
Zo, hier een berichtje vanuit Athens, Ohio. En wel vanuit een koffiehuis aan de hoofdstraat. Lang leve de laptop met WiFi! :wink: Ik ben dus veilig aangekomen, en nu bezig met mijn 'huiswerk' voor morgen. Tenminste, dat zou ik moeten zijn... :wink: Tot dusver bevalt het allemaal wel. Komt allemaal goed!
reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
Sep 14, 2004
Koen Koene wrote: Zo, hier een berichtje vanuit Athens, Ohio. En wel vanuit een koffiehuis aan de hoofdstraat. Lang leve de laptop met WiFi! :wink: Ik ben dus veilig aangekomen, en nu bezig met mijn 'huiswerk' voor morgen. Tenminste, dat zou ik moeten zijn... :wink: Tot dusver bevalt het allemaal wel. Komt allemaal goed!Leer en geniet ze. Het weer een beetje mooi aldaar? Nog tijd om de toerist uit te hangen? Zo te lezen vast wel :wink:
reply
0
FE
Frank Everaardt
Frank Everaardt
Sep 14, 2004
We zijn heerlijk uitgerust en hebben achtereenvolgens Belgisch Limburg, een stukje Drenthe en Noord Limburg verkend, gezegend door een prachtige zon.
Arnold van Oostrum wrote:Frank Everaardt wrote: Ik ben weer terug!Fijn :) Leuk geweest?
We zijn heerlijk uitgerust en hebben achtereenvolgens Belgisch Limburg, een stukje Drenthe en Noord Limburg verkend, gezegend door een prachtige zon.
reply
0
KK
Koen Koene
Koen Koene
Sep 15, 2004
Nou, nu de werkweek echt begonnen is valt het erg tegen met de vrije tijd. Het feit dat ik hier om 22:10 's avonds nog aan een opdracht aan het werken ben zegt genoeg. Maar goed, daar word ik ook voor betaald :wink: Het weer is momenteel echt super! Veel zon, met temperaturen tegen de 30 graden. 8) Maar overmorgen krijgen we hier blijkbaar last van Ivan, en in het weekend staan er wat flinke stortbuien in de planning. Eindelijk tijd om leuke dingen te gaan doen en bekijken, wordt het slecht weer. Zul je altijd zien. Ach, je kunt niet alles hebben... :wink:
Arnold van Oostrum wrote: Leer en geniet ze. Het weer een beetje mooi aldaar? Nog tijd om de toerist uit te hangen? Zo te lezen vast wel :wink:
Nou, nu de werkweek echt begonnen is valt het erg tegen met de vrije tijd. Het feit dat ik hier om 22:10 's avonds nog aan een opdracht aan het werken ben zegt genoeg. Maar goed, daar word ik ook voor betaald :wink: Het weer is momenteel echt super! Veel zon, met temperaturen tegen de 30 graden. 8) Maar overmorgen krijgen we hier blijkbaar last van Ivan, en in het weekend staan er wat flinke stortbuien in de planning. Eindelijk tijd om leuke dingen te gaan doen en bekijken, wordt het slecht weer. Zul je altijd zien. Ach, je kunt niet alles hebben... :wink:
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Sep 17, 2004
Ik ben weer terug, heb een heerlijke vakantie achter de rug en ga dit weekend de achterstand van het modereren een beetje bijwerken.
Ik ben weer terug, heb een heerlijke vakantie achter de rug en ga dit weekend de achterstand van het modereren een beetje bijwerken.
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Sep 17, 2004
Welcome back!
Sander Haarmans wrote: Ik ben weer terug, heb een heerlijke vakantie achter de rug en ga dit weekend de achterstand van het modereren een beetje bijwerken.
Welcome back!
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Sep 17, 2004
Vakantie....zucht....dit jaar niet aan toe gekomen....volgend jaar maar weer.
Maar welkom terug Sander (y)
Vakantie....zucht....dit jaar niet aan toe gekomen....volgend jaar maar weer.
Maar welkom terug Sander (y)
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Sep 21, 2004
Hallo hallo,
Bij deze de groeten uit het frisse Bryce Canyon, Utah. Erg mooi hier en al veel gezien op deze mooi rondreis, aanrader voor iedereen.
Nog anderhalve week en dan ben ik weer terug. Ik zal dan weer snel aan de slag gaan met reviews, heb al wat mooie titels gemist zie ik :mrgreen:
Tot dan !
Groeten Marcel from the USA.
Hallo hallo,
Bij deze de groeten uit het frisse Bryce Canyon, Utah. Erg mooi hier en al veel gezien op deze mooi rondreis, aanrader voor iedereen.
Nog anderhalve week en dan ben ik weer terug. Ik zal dan weer snel aan de slag gaan met reviews, heb al wat mooie titels gemist zie ik :mrgreen:
Tot dan !
Groeten Marcel from the USA.
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Sep 28, 2004
Mannen, morgen vertrek ik naar Zweden voor 3 dagen. De voetballiefhebbers onder ons zullen weten wat ik daar te zoeken heb. ;)
Tot zaterdag!
Mannen, morgen vertrek ik naar Zweden voor 3 dagen. De voetballiefhebbers onder ons zullen weten wat ik daar te zoeken heb. ;)
Tot zaterdag!
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Sep 28, 2004
Ajax krijgt vanavond prachtig klop van Roy Mackaay.
Eric van Ballegoie wrote: Prettige dagen, en succes gewenst met Ajax zou ik zeggen!Dankjewel Eric! En uit het tweede deel blijkt dat je geen voetballiefhebber bent. ;)
Ajax krijgt vanavond prachtig klop van Roy Mackaay.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Sep 30, 2004
Heeft iemand enig idee waar Rein op het moment is? Hij is al een tijd niet online geweest, en er beginnen steeds meer mensen te klagen over het uitblijven van updates bij de plussen en minnen thread.
Heeft iemand enig idee waar Rein op het moment is? Hij is al een tijd niet online geweest, en er beginnen steeds meer mensen te klagen over het uitblijven van updates bij de plussen en minnen thread.
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Sep 30, 2004
Heb geen idee, heb niets meer van hem vernomen.
Het enige dat ik weet is dat hij met de lijst bezig is/was en dat hij hem zo snel mogelijk on-line zou zetten (maar dit is ook al weer ruim een week geleden).
Eric van Ballegoie wrote: Heeft iemand enig idee waar Rein op het moment is? Hij is al een tijd niet online geweest, en er beginnen steeds meer mensen te klagen over het uitblijven van updates bij de plussen en minnen thread.
Heb geen idee, heb niets meer van hem vernomen.
Het enige dat ik weet is dat hij met de lijst bezig is/was en dat hij hem zo snel mogelijk on-line zou zetten (maar dit is ook al weer ruim een week geleden).
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Sep 30, 2004
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=529856&highlight=#965273
Ik kan me wel vaag herinneren dat hij het een tijdje geleden over bepaalde andere bezigheden (studie? werk?) had, waardoor hij wat minder aktief zou kunnen zijn... of heb ik dat gedroomd? :D
Naaaah... Ik droom niet over Rein! :mrgreen:
Sander Haarmans wrote: Heb geen idee, heb niets meer van hem vernomen.Voor mij idem... geen idee, niets meer gehoord.
Sander Haarmans wrote: Het enige dat ik weet is dat hij met de lijst bezig is/was en dat hij hem zo snel mogelijk on-line zou zetten (maar dit is ook al weer ruim een week geleden).Zijn laatste bericht op het forum is inderdaad alweer van 18 september en daaruit blijkt ook "normale aktiviteit".
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=529856&highlight=#965273
Ik kan me wel vaag herinneren dat hij het een tijdje geleden over bepaalde andere bezigheden (studie? werk?) had, waardoor hij wat minder aktief zou kunnen zijn... of heb ik dat gedroomd? :D
Naaaah... Ik droom niet over Rein! :mrgreen:
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Oct 01, 2004
LOL. :D
Vermoeid en wel zojuist teruggekomen.
Eric van Ballegoie wrote: Hehe... ik weet heus wel dat je PSV-fan bent! ;)
LOL. :D
Vermoeid en wel zojuist teruggekomen.
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Oct 02, 2004
Eric,
Is het wellicht een idee dat je er een telefoontje aan waagt (06-48499502)?
2 Weken taal noch teken is niet 'des Reins' en omdat hij ook nergens aangegeven heeft afwezig te zullen zijn...
Ik ben persoonlijk wel van mening dat de tijd rijp is dat we met een aantal crewmembers (ook ik!) even de taken verdelen voor wat betreft het bijhouden van 'de lijst'. Als we daar nu niet zoetjesaan mee gaan beginnen dat wordt het helemaal zo'n gebed zonder end...
Ronald
NB: vandaag en morgen heb ik een 'logeerpartijtje' bij een wel heel charmante dame, waarmee ik wil aangeven dat A) het wel weer heel redelijk met me gaat :wink: en B) ik tot zondagavond niet op het forum zal zijn en derhalve (eventueel) niet mee kan helpen aan 'de lijst'.
Eric van Ballegoie wrote: Heeft iemand enig idee waar Rein op het moment is? Hij is al een tijd niet online geweest, en er beginnen steeds meer mensen te klagen over het uitblijven van updates bij de plussen en minnen thread.
Eric,
2 Weken taal noch teken is niet 'des Reins' en omdat hij ook nergens aangegeven heeft afwezig te zullen zijn...
Ik ben persoonlijk wel van mening dat de tijd rijp is dat we met een aantal crewmembers (ook ik!) even de taken verdelen voor wat betreft het bijhouden van 'de lijst'. Als we daar nu niet zoetjesaan mee gaan beginnen dat wordt het helemaal zo'n gebed zonder end...
Ronald
NB: vandaag en morgen heb ik een 'logeerpartijtje' bij een wel heel charmante dame, waarmee ik wil aangeven dat A) het wel weer heel redelijk met me gaat :wink: en B) ik tot zondagavond niet op het forum zal zijn en derhalve (eventueel) niet mee kan helpen aan 'de lijst'.
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Oct 02, 2004
NB2: m.b.t. Rein valt het me overigens op dat ik 'm ook niet meer zie in de lijst met online forummers. Als hij een enkele keer al 's low-profile aanwezig is zie je 'm in ieder geval vaak genoeg online in de lijst staan...
Ronald Stiebolt wrote:Eric van Ballegoie wrote: Heeft iemand enig idee waar Rein op het moment is? Hij is al een tijd niet online geweest, en er beginnen steeds meer mensen te klagen over het uitblijven van updates bij de plussen en minnen thread.
Eric,
Ronald
NB2: m.b.t. Rein valt het me overigens op dat ik 'm ook niet meer zie in de lijst met online forummers. Als hij een enkele keer al 's low-profile aanwezig is zie je 'm in ieder geval vaak genoeg online in de lijst staan...
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Oct 02, 2004
Geen zorgen,
Ik ben niet dood. ;D
Ik kom er komende week op terug waarom ik niet aanwezig ben en de lijst niet update. Nu nog even niet.
Geen zorgen,
Ik ben niet dood. ;D
Ik kom er komende week op terug waarom ik niet aanwezig ben en de lijst niet update. Nu nog even niet.
reply
0
H
Herjan
Herjan
Oct 02, 2004
Goed om van je te horen. Mocht er iets aan de hand zijn, dan wens ik je alvast veel sterkte!
Goed om van je te horen. Mocht er iets aan de hand zijn, dan wens ik je alvast veel sterkte!
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Oct 03, 2004
Hallo,
Ik ben weer terug van vakantie, maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat mijn laptop niet meer wil opstarten. Ik zit nu bij familie vandaar.
De pc stond in de slaapstand, maar dat is dus waarschijnlijk de comastand geworden. Morgen ga ik gelijk ff naar de winkel en hopelijk ben ik snel weer online.
Hallo,
Ik ben weer terug van vakantie, maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat mijn laptop niet meer wil opstarten. Ik zit nu bij familie vandaar.
De pc stond in de slaapstand, maar dat is dus waarschijnlijk de comastand geworden. Morgen ga ik gelijk ff naar de winkel en hopelijk ben ik snel weer online.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Oct 03, 2004
PS: Welkom terug... en dat geldt natuurlijk ook voor Rein :)
Marcel den Haan wrote: Hallo,Even de accu eruit... Voedings/laderstekker eruit.... na een paar minuutjes rebooten... disk controle uitvoeren... Succes! (y)
PS: Welkom terug... en dat geldt natuurlijk ook voor Rein :)
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Oct 03, 2004
Bedankt voor de tips, maar deze werken volgens mij niet. Ik heb de accu en de stekkers er al uitgehaald maar hij doet het nog steeds niet. Als ik hem aanzet hoor je wel de koeling draaien maar verder doet hij niks. Het scherm blijft zwart en het lampje dat de harddisk bezig is doet ook niks. Ik had hem beter niet in de slaapstand kennen zetten volgens mij maar gewoon uischakelen.
Bedankt voor de tips, maar deze werken volgens mij niet. Ik heb de accu en de stekkers er al uitgehaald maar hij doet het nog steeds niet. Als ik hem aanzet hoor je wel de koeling draaien maar verder doet hij niks. Het scherm blijft zwart en het lampje dat de harddisk bezig is doet ook niks. Ik had hem beter niet in de slaapstand kennen zetten volgens mij maar gewoon uischakelen.
reply
0
KK
Koen Koene
Koen Koene
Oct 03, 2004
Ook ik ben weer veilig in Nederland aangekomen. Het waren drie zware, maar leuke weken, en een hele ervaring. Effe een dagje jetlaggen, en dan kun we er weer met frisse moed tegenaan. :wink:
O ja, natuurlijk een hartelijk 'welkom terug' voor de overige collega's!
Ook ik ben weer veilig in Nederland aangekomen. Het waren drie zware, maar leuke weken, en een hele ervaring. Effe een dagje jetlaggen, en dan kun we er weer met frisse moed tegenaan. :wink:
O ja, natuurlijk een hartelijk 'welkom terug' voor de overige collega's!
reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
Oct 03, 2004
Ook Marcel fijn dat je er weer bent, succes met je slapende PC :wink: .
Koen Koene wrote: Ook ik ben weer veilig in Nederland aangekomen.Fijn te lezen. Hoor nog graag een keer hoe het was.
Ook Marcel fijn dat je er weer bent, succes met je slapende PC :wink: .
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Oct 04, 2004
Iedereen weer veilig terug in NL = (y)
Goed dat jullie er weer zijn, lekker uit jetlaggen (is waarschijnlijk ook het probleem van Marcel's laptop ;) en dan zien we jullie wel weer op het forum verschijnen!
Iedereen weer veilig terug in NL = (y)
Goed dat jullie er weer zijn, lekker uit jetlaggen (is waarschijnlijk ook het probleem van Marcel's laptop ;) en dan zien we jullie wel weer op het forum verschijnen!
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Oct 06, 2004
OK, ik ben benieuwd.
Rein Schaap wrote: Geen zorgen,
Ik ben niet dood. ;D
OK, ik ben benieuwd.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Oct 10, 2004
Ik ben er toch voor om zoetjesaan naar een alternatief te gaan kijken Rein heeft alweer dagen niets van zich laten horen en ik weet niet wanneer hij dat wel zal doen.
Ik heb Rein zojuist een mailtje gestuurd en hem daarin gevraagd om voor vrijdag wat van zich te laten horen. Mocht dat niet gaan lukken dan stel ik voor dat we een geschikte kandidaat zoeken om Rein's plek over te nemen, we kunnen het ons gewoon niet veroorloven om dit nog veel langer door te laten gaan.
Tot die tijd, hoe kunnen we volgens jullie het best de lijst weer up to date krijgen? Gaat er naar jullie inschatting heel veel tijd in zitten om alles weer bij te werken?
Ik ben er toch voor om zoetjesaan naar een alternatief te gaan kijken Rein heeft alweer dagen niets van zich laten horen en ik weet niet wanneer hij dat wel zal doen.
Ik heb Rein zojuist een mailtje gestuurd en hem daarin gevraagd om voor vrijdag wat van zich te laten horen. Mocht dat niet gaan lukken dan stel ik voor dat we een geschikte kandidaat zoeken om Rein's plek over te nemen, we kunnen het ons gewoon niet veroorloven om dit nog veel langer door te laten gaan.
Tot die tijd, hoe kunnen we volgens jullie het best de lijst weer up to date krijgen? Gaat er naar jullie inschatting heel veel tijd in zitten om alles weer bij te werken?
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Oct 10, 2004
Eric,
Het kost inderdaad veel, heel veel tijd. Ik geloof dat we nu cumulatief zo'n 60 pagina's achterlopen.
Mijn voorstel is dat ik en twee andere 'vrijwilligers' er elk 20 voor ons rekening nemen. Moeten we wel even heel duidelijke afspraken maken om overlapping te voorkomen.
Eventueel - tijdelijke - aanvulling zou in mijn ogen prima uitgevoerd kunnen worden forummer 'Caledonians' om redenen die ik al eerder heb beschreven, e.e.a. staat los van de evt. andere gegadigden...
Eric,
Het kost inderdaad veel, heel veel tijd. Ik geloof dat we nu cumulatief zo'n 60 pagina's achterlopen.
Mijn voorstel is dat ik en twee andere 'vrijwilligers' er elk 20 voor ons rekening nemen. Moeten we wel even heel duidelijke afspraken maken om overlapping te voorkomen.
Eventueel - tijdelijke - aanvulling zou in mijn ogen prima uitgevoerd kunnen worden forummer 'Caledonians' om redenen die ik al eerder heb beschreven, e.e.a. staat los van de evt. andere gegadigden...
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Oct 10, 2004
Laten we eerst aan Rein vragen (als we hem op korte termijn kunnen bereiken) tot hoe ver hij is, ik weet namelijk dat hij wel bezig is geweest.
En zoals jij al aangeeft Ronald, het is idd k*t werk en kost heel veel tijd.
Laten we eerst aan Rein vragen (als we hem op korte termijn kunnen bereiken) tot hoe ver hij is, ik weet namelijk dat hij wel bezig is geweest.
En zoals jij al aangeeft Ronald, het is idd k*t werk en kost heel veel tijd.
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Oct 10, 2004
Additioneel voorstel van mijn kant: mensen met >250 plussen krijgen er geen extra punten meer bij, dat scheelt weer aanzienlijk wat mij betreft....
Daarbij: iedereen met 250 of meer krijgt automatisch als puntenaantal 250+ waarmee grootgrossiers (zoals raad 's wie? :mrgreen:) in ieder geval niet meer kunnen schermen met het feit dat ze plaatsvervangend lieve heer zijn...
JM2CW
Additioneel voorstel van mijn kant: mensen met >250 plussen krijgen er geen extra punten meer bij, dat scheelt weer aanzienlijk wat mij betreft....
Daarbij: iedereen met 250 of meer krijgt automatisch als puntenaantal 250+ waarmee grootgrossiers (zoals raad 's wie? :mrgreen:) in ieder geval niet meer kunnen schermen met het feit dat ze plaatsvervangend lieve heer zijn...
JM2CW
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Oct 10, 2004
'Technische' update: ik heb even e.e.a. nagekeken en volgens mij 'begint' 8/8 op pagina 174. We zijn nu bij pagina 224, verschil precies 50 pagina's, dat x 35 posts per pagina is alleen al 1.750 posts. Met een gemiddelde van 2 plussen per post gaan we dus naar de 3.500(!!!) mutaties.
Los van het feit dat we met z'n allen DVD.nl een warm hart toedragen en we meer dan eens met z'n allen hebben aangetoond erg veel tijd in de site willen steken begint dit toch wel erg veel op monnikenwerk te lijken.
Daarnaast sluit ik een situatie zoals nu in de toekomst ook niet uit dus lijkt het me de juiste tijd en plaats om met z'n allen eens na te gaan denken over alternatieven wat mij betreft....
'Technische' update: ik heb even e.e.a. nagekeken en volgens mij 'begint' 8/8 op pagina 174. We zijn nu bij pagina 224, verschil precies 50 pagina's, dat x 35 posts per pagina is alleen al 1.750 posts. Met een gemiddelde van 2 plussen per post gaan we dus naar de 3.500(!!!) mutaties.
Los van het feit dat we met z'n allen DVD.nl een warm hart toedragen en we meer dan eens met z'n allen hebben aangetoond erg veel tijd in de site willen steken begint dit toch wel erg veel op monnikenwerk te lijken.
Daarnaast sluit ik een situatie zoals nu in de toekomst ook niet uit dus lijkt het me de juiste tijd en plaats om met z'n allen eens na te gaan denken over alternatieven wat mij betreft....
reply
0
SH
Sander Haarmans
Sander Haarmans
Oct 10, 2004
Aan de ene kant voel ik me ook verantwoordelijk omdat ik de lijst samen met Rein om de week doe.
Aan de andere kant voel ik me totaal niet verantwoordelijk want ik heb Rein duidelijk verteld dat ik t/m 17 sept op vakantie zou zijn en daarna het gewoon weer overneem van hem als hij de update gedaan zou hebben.
Hij ging hiermee accoord en zou dus de lijst doen tot ik terug zou zijn.
Nu zijn we al weer 2 maanden verder en geen enkele update verder.
Op het moment is het gewoon onbegonnen werk om het op te pikken vanaf 8/8 dus ik hoop dat Rein toch nog iets gedaan heeft in het excel bestand zodat de achterstand minder erg is dan dat het nu lijkt.
Aan de ene kant voel ik me ook verantwoordelijk omdat ik de lijst samen met Rein om de week doe.
Aan de andere kant voel ik me totaal niet verantwoordelijk want ik heb Rein duidelijk verteld dat ik t/m 17 sept op vakantie zou zijn en daarna het gewoon weer overneem van hem als hij de update gedaan zou hebben.
Hij ging hiermee accoord en zou dus de lijst doen tot ik terug zou zijn.
Nu zijn we al weer 2 maanden verder en geen enkele update verder.
Op het moment is het gewoon onbegonnen werk om het op te pikken vanaf 8/8 dus ik hoop dat Rein toch nog iets gedaan heeft in het excel bestand zodat de achterstand minder erg is dan dat het nu lijkt.
reply
0
RD
Ronald Dassen
Ronald Dassen
Oct 10, 2004
Dat is inderdaad een flinke achterstand, en hoe gaan we dat idd oplossen. Ik wil jullie er best mee helpen, maar er moet zéker snel aan gewerkt gaan worden, want de achterstand wordt alleen maar groter. Begrijp eerlijk gezegd niet waarom Rein nog geen tekst en uitleg wil geven aan Eric. Maar dat er snel aan gewerkt moet gaan worden, dat staat vast.
Dat is inderdaad een flinke achterstand, en hoe gaan we dat idd oplossen. Ik wil jullie er best mee helpen, maar er moet zéker snel aan gewerkt gaan worden, want de achterstand wordt alleen maar groter. Begrijp eerlijk gezegd niet waarom Rein nog geen tekst en uitleg wil geven aan Eric. Maar dat er snel aan gewerkt moet gaan worden, dat staat vast.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Oct 10, 2004
Ik wil er ook best tijd voor vrij maken om een deel voor mijn rekening te nemen. Als jullie mij uitleggen hoe eea in zijn werk gaat ben ik er klaar voor.
Sander: Weet jij iets van Rein mbt wat hij de laatste tijd heeft gedaan, of weet je alleen dat hij van plan was er aan te gaan werken?
Ik wil er ook best tijd voor vrij maken om een deel voor mijn rekening te nemen. Als jullie mij uitleggen hoe eea in zijn werk gaat ben ik er klaar voor.
Sander: Weet jij iets van Rein mbt wat hij de laatste tijd heeft gedaan, of weet je alleen dat hij van plan was er aan te gaan werken?
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Oct 10, 2004
Het lijkt zowat off topic hier maar ik wil in deze thread even aangeven dat ik twee daagjes op cursus ben. Naamswijzigingen, avatars, signatures en andere zaken laat ik dus even 2 dagen aan me voorbijgaan.
Het lijkt zowat off topic hier maar ik wil in deze thread even aangeven dat ik twee daagjes op cursus ben. Naamswijzigingen, avatars, signatures en andere zaken laat ik dus even 2 dagen aan me voorbijgaan.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Oct 11, 2004
Alexander de Mol wrote: Het lijkt zowat off topic hier maar ik wil in deze thread even aangeven dat ik twee daagjes op cursus ben. Naamswijzigingen, avatars, signatures en andere zaken laat ik dus even 2 dagen aan me voorbijgaan.Ik houd het op het moment ook heel regelmatig in de gaten. Succes met de cursus! (y)
reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Arnold van Oostrum
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Oct 12, 2004
Arnold van Oostrum wrote: vr 15/10 - ma 18/10: even een lang weekendje eruit met het gezin.Genietse! (y)
reply
0
H
Herjan
Herjan
Dec 05, 2004
Heren collegae,
Ik vertrek morgen voor een weekje relaxen in Duitsland. Ben dus een weekje niet in staat om forumleden te pesten. Nemen jullie 't even voor me waar?
En vandaag moet ik de zooi inpakken, dus ook niet veel tijd meer, helaas...
U zijt gegroet!
Heren collegae,
Ik vertrek morgen voor een weekje relaxen in Duitsland. Ben dus een weekje niet in staat om forumleden te pesten. Nemen jullie 't even voor me waar?
En vandaag moet ik de zooi inpakken, dus ook niet veel tijd meer, helaas...
U zijt gegroet!
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 05, 2004
Ik ben zelf ook best druk, maar ik zal toch proberen af-en-toe het forum met wat extra blikken te bekogelen.
Veel plezier! (y)
Ik ben zelf ook best druk, maar ik zal toch proberen af-en-toe het forum met wat extra blikken te bekogelen.
Veel plezier! (y)
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Dec 06, 2004
Gaan er van jullie een paar mensen op wintersport?
Ik ga 25 december tot en met 3 januari skien in Val Thorens!!!!
Gaan er van jullie een paar mensen op wintersport?
Ik ga 25 december tot en met 3 januari skien in Val Thorens!!!!
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 06, 2004
Have fun! ;)
Herjan Hakkers wrote: Had ik al gezegd dat ik een weekje ga relaxen? :mrgreen:Ik kan me vaag iets herinneren... :mrgreen:
Have fun! ;)
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Dec 22, 2004
Allen,
Ik ga 25 december na het lekkere kerstmaal naar Frankrijk voor een welverdiende ski-vakantie. Ik ben 3 januari weer online te vinden. Ik wens jullie allen veel plezier die periode!
Tot de derde van 2005!
Allen,
Ik ga 25 december na het lekkere kerstmaal naar Frankrijk voor een welverdiende ski-vakantie. Ik ben 3 januari weer online te vinden. Ik wens jullie allen veel plezier die periode!
Tot de derde van 2005!
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 22, 2004
Jij ook veel plezier Rein... En natuurlijke fijne Kerst en een hele prettige jaarwisseling! (y)
Jij ook veel plezier Rein... En natuurlijke fijne Kerst en een hele prettige jaarwisseling! (y)
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Dec 22, 2004
lol, ik zie het erboven nog een keer staan, dat was niet zo bedoeld. Gewoon vergeten dat ik het al gezegd had :D
lol, ik zie het erboven nog een keer staan, dat was niet zo bedoeld. Gewoon vergeten dat ik het al gezegd had :D
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Dec 22, 2004
Rein Schaap wrote: lol, ik zie het erboven nog een keer staan, dat was niet zo bedoeld. Gewoon vergeten dat ik het al gezegd had :DIn dat geval wens ik je dubbel plezier! :mrgreen:
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Jan 03, 2005
Allen,
Ik ben weer heel thuisgekomen en heb een fantastische wintersport gehad. Nu nog druk bezig met thuiskomen enzo. Vanaf vanavond ga ik mij weer mengen in het forum.
Gelukkig nieuwjaar!!
Allen,
Ik ben weer heel thuisgekomen en heb een fantastische wintersport gehad. Nu nog druk bezig met thuiskomen enzo. Vanaf vanavond ga ik mij weer mengen in het forum.
Gelukkig nieuwjaar!!
reply
0
LG
Leon Grave
Leon Grave
Jan 03, 2005
Wij gaan begin februari verhuizen naar Eindhoven en aangezien je pas je ADSL aanvraag mag doen als je telefoonlijn geactiveerd is zal ik vanaf 1 februari een paar weken niet goed bereikbaar zijn.
Mail kan ik wel gewoon op m'n werk blijven lezen.
Wij gaan begin februari verhuizen naar Eindhoven en aangezien je pas je ADSL aanvraag mag doen als je telefoonlijn geactiveerd is zal ik vanaf 1 februari een paar weken niet goed bereikbaar zijn.
Mail kan ik wel gewoon op m'n werk blijven lezen.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jan 20, 2005
Arnold van Oostrum wrote: Vanaf morgen ben ik voor een lang relaxweekend afwezig.Heel erg veel lang relaxplezier! :)
reply
0
PMVM
Piet Marcus vd Meulen
Piet Marcus vd Meulen
Jan 21, 2005
van 2 tot en met 18 februari ben ik onbereikbaar voor alles wat op werk lijkt :) dan ben ik nl. met vakantie...
(hoewel ik me vast niet kan inhouden en m'n mail af en toe zal checken, maar zal geen inhoudelijke wijzigingen kunnen doen)
van 2 tot en met 18 februari ben ik onbereikbaar voor alles wat op werk lijkt :) dan ben ik nl. met vakantie...
(hoewel ik me vast niet kan inhouden en m'n mail af en toe zal checken, maar zal geen inhoudelijke wijzigingen kunnen doen)
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Jan 21, 2005
Programmeren voor DVD.nl lijkt toch niet op werk, is toch een hobby? ;) :lol:
Maarreh, alvast fijne (ski?)vakantie! (y)
Piet Marcus vd Meulen wrote: van 2 tot en met 18 februari ben ik onbereikbaar voor alles wat op werk lijkt :)
reply
0
PMVM
Piet Marcus vd Meulen
Piet Marcus vd Meulen
Jan 21, 2005
Nou ja, ik zit dan achter een pc, dus 't LIJKT op werk... Is 't natuurlijk totaal niet...
Geen ski-vakantie (lijkt wel sport!). Ga naar Las Vegas Baby! :D
Alexander de Mol wrote:Piet Marcus vd Meulen wrote: van 2 tot en met 18 februari ben ik onbereikbaar voor alles wat op werk lijkt :)
Nou ja, ik zit dan achter een pc, dus 't LIJKT op werk... Is 't natuurlijk totaal niet...
Geen ski-vakantie (lijkt wel sport!). Ga naar Las Vegas Baby! :D
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Jan 21, 2005
Kijk, dat zijn bestemmingen. Ik ben er in September nog geweest en hou je geld in de gaten zou ik zeggen. Vliegt je zakken uit :lol:
Ga je nog trouwen ook daar, heb ik wel gedaan :oops:
Kijk, dat zijn bestemmingen. Ik ben er in September nog geweest en hou je geld in de gaten zou ik zeggen. Vliegt je zakken uit :lol:
reply
0
PMVM
Piet Marcus vd Meulen
Piet Marcus vd Meulen
Jan 21, 2005
Ligt niet in de planning :)
Marcel den Haan wrote:
Ligt niet in de planning :)
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Jan 21, 2005
Het is zoiezo een geweldige stad. Veel te zien en te doen. Mijn benen waren een stukje korter na het lopen over The Strip en het bekijken van alle hotels en vooral 's avonds ziet het er prachtig uit. Die Amerikanen gaan helemaal los daar, voor hun is het een soort pretpark. Wij leven eigenlijk al in zo'n land dus wij zijn wel wat gewend.
Veel plezier en als je tips nodig hebt, kan je me mailen uiteraard!
Het is zoiezo een geweldige stad. Veel te zien en te doen. Mijn benen waren een stukje korter na het lopen over The Strip en het bekijken van alle hotels en vooral 's avonds ziet het er prachtig uit. Die Amerikanen gaan helemaal los daar, voor hun is het een soort pretpark. Wij leven eigenlijk al in zo'n land dus wij zijn wel wat gewend.
Veel plezier en als je tips nodig hebt, kan je me mailen uiteraard!
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Jan 21, 2005
Dat klinkt als een aangename onderbreking van de dagelijkse beslommeringen... :)
Veel plezier! (y)
Piet Marcus vd Meulen wrote: Ga naar Las Vegas Baby! :D
Dat klinkt als een aangename onderbreking van de dagelijkse beslommeringen... :)
Veel plezier! (y)
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Feb 21, 2005
Ik ben vanaf nu een midweekje weg naar een bosrijke en internet-arme omgeving in het Brabantse landschap.
Vrijdagavond ben ik waarschijnlijk wel weer online, tot die tijd zullen jullie het zonder mij moeten stellen. ;)
Ik ben vanaf nu een midweekje weg naar een bosrijke en internet-arme omgeving in het Brabantse landschap.
Vrijdagavond ben ik waarschijnlijk wel weer online, tot die tijd zullen jullie het zonder mij moeten stellen. ;)
reply
0
AM
Alexander de Mol
Alexander de Mol
Mar 01, 2005
Piet Marcus, heb je de jackpot nog gewonnen? :)
Piet Marcus vd Meulen wrote: van 2 tot en met 18 februari ben ik onbereikbaar voor alles wat op werk lijkt :) dan ben ik nl. met vakantie...
reply
0
H
Herjan
Herjan
Mar 01, 2005
Heb jij je cadeau niet ontvangen dan? Ik wel. Rijdt lekker... :twisted:
Alexander de Mol wrote:Piet Marcus vd Meulen wrote: van 2 tot en met 18 februari ben ik onbereikbaar voor alles wat op werk lijkt :) dan ben ik nl. met vakantie...
Heb jij je cadeau niet ontvangen dan? Ik wel. Rijdt lekker... :twisted:
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Mar 04, 2005
Niet echt een vakantie maar m.i. wel noemenswaardig:
Mijn vette Dell-systeempje heeft wat kuren (1 van de 2 processoren komt niet door de test-utility van Dell), een van de ventilatoren is op hol geslagen en m'n brander heeft kuren.
Godzijdank heb ik zo'n 'extended garantie' genomen en gaan ze 't (kostenloos) voor me fixen. E.e.a. houdt in dat ik tijdens de afwezigheid van m'n PC weinig kan doen qua moderaten, ik voorspel de volgende opties:
(De PC wordt komende maandag, 7/3, opgehaald)
1) PC komt werkend terug op 11/3 (opgave Dell)
2) Ik krijg een vervangend systeem, datum onbekend
3) PC komt terug op 11/3, maar dan wel compleet opnieuw ingericht (ook de schijven) met als gevolg dat ik alles (heb nu ca. 250Gb aan data en progjes) opnieuw moet gaan installeren. Logischerwijs kan dat wel even gaan duren.
Concreet: vanaf 7/3 ben ik 'uit de lucht' en kan ik niet echt een duidelijke datum prikken m.b.t. het weer online zijn.
Tot zover,
R.
Niet echt een vakantie maar m.i. wel noemenswaardig:
Mijn vette Dell-systeempje heeft wat kuren (1 van de 2 processoren komt niet door de test-utility van Dell), een van de ventilatoren is op hol geslagen en m'n brander heeft kuren.
Godzijdank heb ik zo'n 'extended garantie' genomen en gaan ze 't (kostenloos) voor me fixen. E.e.a. houdt in dat ik tijdens de afwezigheid van m'n PC weinig kan doen qua moderaten, ik voorspel de volgende opties:
(De PC wordt komende maandag, 7/3, opgehaald)
1) PC komt werkend terug op 11/3 (opgave Dell)
2) Ik krijg een vervangend systeem, datum onbekend
3) PC komt terug op 11/3, maar dan wel compleet opnieuw ingericht (ook de schijven) met als gevolg dat ik alles (heb nu ca. 250Gb aan data en progjes) opnieuw moet gaan installeren. Logischerwijs kan dat wel even gaan duren.
Concreet: vanaf 7/3 ben ik 'uit de lucht' en kan ik niet echt een duidelijke datum prikken m.b.t. het weer online zijn.
Tot zover,
R.
reply
0
H
Herjan
Herjan
Mar 18, 2005
Ik ben vanaf vanmiddag tot zondagavond afwezig. Gedragen jullie je een beetje in de tussentijd?
P.S. Moet de titel van deze thread niet gewijzigd worden? 't Is onderhand toch echt wel 2005... ;)
Ik ben vanaf vanmiddag tot zondagavond afwezig. Gedragen jullie je een beetje in de tussentijd?
P.S. Moet de titel van deze thread niet gewijzigd worden? 't Is onderhand toch echt wel 2005... ;)
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Mar 24, 2005
De laatste week en de komende drie weken ben ik niet of nauwelijks online helaas. Mijn laptop heeft het na 3 jaar trouwe dienst plots begeven en nu ben ik een paar weken bezig met geld verzamelen / verdienen om snel een nieuwe te kunnen aanschaffen (deze heb ik op het oog trouwens: http://www.computerland.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=6307&back=listall ).
Ik kan bij mijn huisgenoten wel af en toe online, dus mail checken en plusmin lijst modereren dat is geen probleem.
Echter bijvoorbeeld diep in de nieuwe handelssoftware duiken, daarvoor heb ik eigenlijk op dit moment geen mogelijkheid.
Dan weten jullie dat even....
De laatste week en de komende drie weken ben ik niet of nauwelijks online helaas. Mijn laptop heeft het na 3 jaar trouwe dienst plots begeven en nu ben ik een paar weken bezig met geld verzamelen / verdienen om snel een nieuwe te kunnen aanschaffen (deze heb ik op het oog trouwens: http://www.computerland.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=6307&back=listall ).
Ik kan bij mijn huisgenoten wel af en toe online, dus mail checken en plusmin lijst modereren dat is geen probleem.
Echter bijvoorbeeld diep in de nieuwe handelssoftware duiken, daarvoor heb ik eigenlijk op dit moment geen mogelijkheid.
Dan weten jullie dat even....
reply
0
H
Herjan
Herjan
May 25, 2005
Mensen,
Ik ben vanaf vanavond tot maandag afwezig. Ik ga even genieten (althans, dat hoop ik) van een lang weekend Parijs! :D
Ik hang vanmiddag nog wel rond, maar vanavond moeten we inpakken.
Tot maandag!
H.
Mensen,
Ik ben vanaf vanavond tot maandag afwezig. Ik ga even genieten (althans, dat hoop ik) van een lang weekend Parijs! :D
Ik hang vanmiddag nog wel rond, maar vanavond moeten we inpakken.
Tot maandag!
H.
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
May 29, 2005
Ik heb op dit moment ernstige computerproblemen.
Aangezien ik hier wel even druk mee kan zijn, verwacht ik een paar dagen geen of weinig tijd en mogelijkheden te hebben om op het forum rond te hangen.
Ik heb op dit moment ernstige computerproblemen.
Aangezien ik hier wel even druk mee kan zijn, verwacht ik een paar dagen geen of weinig tijd en mogelijkheden te hebben om op het forum rond te hangen.
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Jun 21, 2005
Heb je m'n kaart nou ontvangen of niet Herjan? :confused:
Anyway: zo goed als zeker ben ik van 30 juni t/m 7 juli cultuur aan 't snuiven in Bodrum.
Heb je m'n kaart nou ontvangen of niet Herjan? :confused:
Anyway: zo goed als zeker ben ik van 30 juni t/m 7 juli cultuur aan 't snuiven in Bodrum.
reply
0
H
Herjan
Herjan
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Jun 27, 2005
Update: het is nu 100% zeker dat ik van 30 juni (komende donderdag) t/m 7 juli in Bodrum (Turkije) van zee, zon, bier en prachtig vrouwelijk gezelschap ga genieten! ;)
Update: het is nu 100% zeker dat ik van 30 juni (komende donderdag) t/m 7 juli in Bodrum (Turkije) van zee, zon, bier en prachtig vrouwelijk gezelschap ga genieten! ;)
reply
0
H
Herjan
Herjan
Jun 27, 2005
Leuk! Ga je vaker met je moeder op vakantie? :twisted:
Ronald Stiebolt wrote: Update: het is nu 100% zeker dat ik van 30 juni (komende donderdag) t/m 7 juli in Bodrum (Turkije) van zee, zon, bier en prachtig vrouwelijk gezelschap ga genieten! ;)
Leuk! Ga je vaker met je moeder op vakantie? :twisted:
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Jun 27, 2005
Geniet van je vakantie Ronald! (y)
Ronald Stiebolt wrote: Update: het is nu 100% zeker dat ik van 30 juni (komende donderdag) t/m 7 juli in Bodrum (Turkije) van zee, zon, bier en prachtig vrouwelijk gezelschap ga genieten! ;)
Geniet van je vakantie Ronald! (y)
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Jun 27, 2005
Ze lijkt er niet eens op: (;))
[img]http://members.lycos.nl/ronald0102/Natasja.jpg[/img]
Herjan Hakkers wrote: Leuk! Ga je vaker met je moeder op vakantie? :twisted:
Ze lijkt er niet eens op: (;))
[img]http://members.lycos.nl/ronald0102/Natasja.jpg[/img]
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Jul 07, 2005
Ik ben vanaf volgende week maandag (11-7) op vakantie naar Schotland! 8) Blijf 17 dagen weg. Eerst een paar dagen bij familie en daarna voor 10 dagen een auto huren en een beetje door Schotland trekken. Als afsluiting weer een paar dagen bij familie. Woensdag 27-07 ben ik weer terug in Nederland!
Voor iedereen die in deze periode ook op vakantie gaat, prettige vakantie! En voor de achterblijvers, hou het forum goed in de gaten! :wink:
Ik ben vanaf volgende week maandag (11-7) op vakantie naar Schotland! 8) Blijf 17 dagen weg. Eerst een paar dagen bij familie en daarna voor 10 dagen een auto huren en een beetje door Schotland trekken. Als afsluiting weer een paar dagen bij familie. Woensdag 27-07 ben ik weer terug in Nederland!
Voor iedereen die in deze periode ook op vakantie gaat, prettige vakantie! En voor de achterblijvers, hou het forum goed in de gaten! :wink:
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Jul 12, 2005
Hier ben ik vanuit Schotland! Hebben jullie alles onder controle? :wink:
Morgen gaan we aan onze rondreis beginnen. 8)
Onze route:
Stirling -> Pitlochry
Pitlochtry -> Aberdeen
Aberdeen -> Inverness
Inverness -> Fort Augustus
Fort Augustus -> Portree
Portree -> Fort William
Fort William -> Oban
Oban -> Stirling
En we stoppen natuurlijk tussendoor nog in heel veel plaatjes! :wink: Maar dat hierboven is grof onze reisschema. En het is hier de afgelopen 2 dagen super weer geweest! De komende 5 dagen zien er in ieder geval ook weer goed uit... :D
Hier ben ik vanuit Schotland! Hebben jullie alles onder controle? :wink:
Morgen gaan we aan onze rondreis beginnen. 8)
Onze route:
Stirling -> Pitlochry
Pitlochtry -> Aberdeen
Aberdeen -> Inverness
Inverness -> Fort Augustus
Fort Augustus -> Portree
Portree -> Fort William
Fort William -> Oban
Oban -> Stirling
En we stoppen natuurlijk tussendoor nog in heel veel plaatjes! :wink: Maar dat hierboven is grof onze reisschema. En het is hier de afgelopen 2 dagen super weer geweest! De komende 5 dagen zien er in ieder geval ook weer goed uit... :D
reply
0
NS
Nathan Strik
Nathan Strik
Jul 13, 2005
Ben benieuwd naar je foto's vanuit Aberdeen. Ik zou namelijk dit jaar met mijn vriendin naar Aberdeen gaan, maar helaas ging dat niet door.
Veel plezier in Schotland in ieder geval. (y)
Scott Donkers wrote: Aberdeen
Ben benieuwd naar je foto's vanuit Aberdeen. Ik zou namelijk dit jaar met mijn vriendin naar Aberdeen gaan, maar helaas ging dat niet door.
Veel plezier in Schotland in ieder geval. (y)
reply
0
RS
R. Schaap
R. Schaap
Jul 19, 2005
Ik ga van woensdag tot maandag op vakantie naar Terschelling....dan weten jullie dat ook even.
Ik ga van woensdag tot maandag op vakantie naar Terschelling....dan weten jullie dat ook even.
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Jul 27, 2005
Ik ben vanaf nu weer terug in Nederland dus mijn vakantie is helaas weer voorbij... :cry: Zal dus wel weer vaker van de partij zijn op het forum!
Ik ben vanaf nu weer terug in Nederland dus mijn vakantie is helaas weer voorbij... :cry: Zal dus wel weer vaker van de partij zijn op het forum!
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Jul 27, 2005
En ik moet begin september weer naar Griekenland (doktersvoorschrift). ;)
Edit: geannuleerd :(
Welkom terug Scott!
En ik moet begin september weer naar Griekenland (doktersvoorschrift). ;)
Edit: geannuleerd :(
Welkom terug Scott!
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Aug 17, 2005
Colleegee, ivm met omstandigheden ben ik vanaf komende maandag zo goed als zeker van maandag t/m vrijdag niet online. Deze 'toestand' zal in ieder geval 8 weken duren.
Colleegee, ivm met omstandigheden ben ik vanaf komende maandag zo goed als zeker van maandag t/m vrijdag niet online. Deze 'toestand' zal in ieder geval 8 weken duren.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
H
Herjan
Herjan
Aug 17, 2005
Is reeds opgelost. Ging over de DVD Profiler knop.
Eric van Ballegoie wrote: Beide Koenen (Crijns en Koene) zijn niet op vakantie. Hoezo die vraag?
Is reeds opgelost. Ging over de DVD Profiler knop.
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Aug 17, 2005
Ja daar had ik hem op geateendeert... Als je Koen wilt hebben kan je hem trouwens beter mailen (koen@allesoverfilm.nl), hij komt namelijk niet dagelijks in alle uithoeken van het forum.
Ja daar had ik hem op geateendeert... Als je Koen wilt hebben kan je hem trouwens beter mailen (koen@allesoverfilm.nl), hij komt namelijk niet dagelijks in alle uithoeken van het forum.
reply
0
H
Herjan
Herjan
Aug 17, 2005
Tss... Schandelijk! :nono:
Eric van Ballegoie wrote: ...hij komt namelijk niet dagelijks in alle uithoeken van het forum.
Tss... Schandelijk! :nono:
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Aug 25, 2005
Beste collega's,
Waarschijnlijk was het jullie al opgevallen dat ik de afgelopen maanden niet meer zo actief ben op het forum. Ik houd vooral de threads bij waarop ik geabonneerd ben en kijk een paar keer even snel de lijst met nieuwe berichten door. Wanneer een titel mijn aandacht trekt, dan check ik even... neem eventueel een abonnementje... en vertrek weer.
Dat heeft een aantal redenen...
- Ik kijk een stuk minder DVD's sinds ik van onafhankelijk vervoer ben voorzien. Hierdoor zoek ik wat vaker familie, vrienden en kennissen op, en ik ga er vaker op uit om foto's te maken of gewoon van landschappen te genieten.
- Mijn interesse in het medium DVD en Hometheater zijn (tijdelijk...?) een beetje vervaagd.
- En... eeeuh... dat was het eigenlijk... valt nog wel mee dus :D
Maar goed... Bij deze wil ik dus mededelen dat ik mezelf wat DVD.nl betreft een tijdje, voor onbepaalde tijd, op de achtergrond wil houden... een beetje van de dagelijkse verplichting af... na vier jaar bijna geen dag afwezig te zijn geweest... :roll: :lol:
Dat betekent dus niet dat ik definitief afscheid neem. Ik blijf regelmatig op het forum rondkijken... houd de gang van zaken achter de schermen een beetje in de gaten... ik blijf forumleden helpen wanneer er vragen komen over de veiling en een eventuele correctie bij een waardering... ik blijf openstaan voor vragen vanuit de crew... ik wil best eens een weekje bijspringen wanneer er moderatoren of beheerders op vakantie/werkbezoek zijn... Ik wil dus gewoon een tijdje helemaal mijn gang gaan zonder verdere verplichtingen ;)
Dat gaat zeker niet van vandaag op morgen gebeuren... voorlopig zal ik nog wel dagelijks mijn PM's en thread-abo's checken, dus ik ben nog even stand-by. ;)
Beste collega's,
Waarschijnlijk was het jullie al opgevallen dat ik de afgelopen maanden niet meer zo actief ben op het forum. Ik houd vooral de threads bij waarop ik geabonneerd ben en kijk een paar keer even snel de lijst met nieuwe berichten door. Wanneer een titel mijn aandacht trekt, dan check ik even... neem eventueel een abonnementje... en vertrek weer.
Dat heeft een aantal redenen...
- Ik kijk een stuk minder DVD's sinds ik van onafhankelijk vervoer ben voorzien. Hierdoor zoek ik wat vaker familie, vrienden en kennissen op, en ik ga er vaker op uit om foto's te maken of gewoon van landschappen te genieten.
- Mijn interesse in het medium DVD en Hometheater zijn (tijdelijk...?) een beetje vervaagd.
- En... eeeuh... dat was het eigenlijk... valt nog wel mee dus :D
Maar goed... Bij deze wil ik dus mededelen dat ik mezelf wat DVD.nl betreft een tijdje, voor onbepaalde tijd, op de achtergrond wil houden... een beetje van de dagelijkse verplichting af... na vier jaar bijna geen dag afwezig te zijn geweest... :roll: :lol:
Dat betekent dus niet dat ik definitief afscheid neem. Ik blijf regelmatig op het forum rondkijken... houd de gang van zaken achter de schermen een beetje in de gaten... ik blijf forumleden helpen wanneer er vragen komen over de veiling en een eventuele correctie bij een waardering... ik blijf openstaan voor vragen vanuit de crew... ik wil best eens een weekje bijspringen wanneer er moderatoren of beheerders op vakantie/werkbezoek zijn... Ik wil dus gewoon een tijdje helemaal mijn gang gaan zonder verdere verplichtingen ;)
Dat gaat zeker niet van vandaag op morgen gebeuren... voorlopig zal ik nog wel dagelijks mijn PM's en thread-abo's checken, dus ik ben nog even stand-by. ;)
reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Eric van Ballegoie
Aug 26, 2005
Jammer dat je ons gedeeltelijk gaat verlaten :(, maar fijn dat je het niet helemaal doet! ;)
Interesses verschuiven en daar is niets mis mee, wij danken je zeer voor alle tijd en moeite die je de afgelopen jaren in de site hebt gestopt. Ik weet niet hoe je er zelf tegenaan kijkt maar wat mij betreft kan je uiteraard je admin-rechten houden, jij bent immers toch het defacto forum-opperhoofd.
Mocht je écht afscheid van het forum gaan nemen laat het dan weten, dan gaan moeten we immers opzoek naar een nieuwe admin.
Jammer dat je ons gedeeltelijk gaat verlaten :(, maar fijn dat je het niet helemaal doet! ;)
Interesses verschuiven en daar is niets mis mee, wij danken je zeer voor alle tijd en moeite die je de afgelopen jaren in de site hebt gestopt. Ik weet niet hoe je er zelf tegenaan kijkt maar wat mij betreft kan je uiteraard je admin-rechten houden, jij bent immers toch het defacto forum-opperhoofd.
Mocht je écht afscheid van het forum gaan nemen laat het dan weten, dan gaan moeten we immers opzoek naar een nieuwe admin.
reply
0
H
Herjan
Herjan
Aug 26, 2005
Eric neemt me de woorden uit de eh... toetsenbord...
Het was me al opgevallen dat je minder aanwezig was (tenzij er ava's te verwijderen waren, dan was je er als de kippen bij! :mrgreen: ).
Misschien weer eens een foto-afspraak maken?
Eric neemt me de woorden uit de eh... toetsenbord...
Het was me al opgevallen dat je minder aanwezig was (tenzij er ava's te verwijderen waren, dan was je er als de kippen bij! :mrgreen: ).
Misschien weer eens een foto-afspraak maken?
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Aug 26, 2005
DVD.nl is in de afgelopen jaren toch een stukje van mijn leven geworden en de crewleden reken ik tot mijn "goede kennissen"... dus helemaal weggaan is onmogelijk :mrgreen:
Het gaat me er slechts om dat ik van de "dagelijkse verplichting" af wil, zodat ik me niet iedere nacht bezwaard hoef te voelen dat ik DVD.nl weer eens een keertje ben vergeten :D
Eric van Ballegoie wrote: Jammer dat je ons gedeeltelijk gaat verlaten :(, maar fijn dat je het niet helemaal doet! ;)
DVD.nl is in de afgelopen jaren toch een stukje van mijn leven geworden en de crewleden reken ik tot mijn "goede kennissen"... dus helemaal weggaan is onmogelijk :mrgreen:
Eric van Ballegoie wrote: Mocht je écht afscheid van het forum gaan nemen laat het dan weten, dan gaan moeten we immers opzoek naar een nieuwe admin.Zoals ik al schreef... Ik blijf gewoon bereikbaar voor de adminactiviteiten en zal daar, indien nodig, ook zo snel mogelijk op reageren. Ik check meerdere keren per dag mijn mail, dus iedereen mag altijd roepen indien mijn hulp/advies/info gewenst is ;)
Het gaat me er slechts om dat ik van de "dagelijkse verplichting" af wil, zodat ik me niet iedere nacht bezwaard hoef te voelen dat ik DVD.nl weer eens een keertje ben vergeten :D
Herjan Hakkers wrote: Het was me al opgevallen dat je minder aanwezig was (tenzij er ava's te verwijderen waren, dan was je er als de kippen bij! :mrgreen: ).Ik heb een abonnement op de avatar- en signaturemeldingen en aangezien ik één van de weinigen met adminrechten ben, reageer ik daar altijd zo snel mogelijk op. ;) ... Blijft ook zo :D
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Aug 26, 2005
Shit... Ik zie zelfs dingen over het hoofd als ik er naar kijk :oops: :mrgreen:
Eeeuh... Ja... Lijkt me wel leuk om weer eens wat af te spreken... misschien wederom met een paar andere fanaten? Alleen kan ik op dit moment daar nog niet echt iets over afspreken... goed vervoer zorgt ook voor minder vrije tijd... :mrgreen:
Maar... geef maar een keer een schop wanneer ik er niet op terugkom ;)
Herjan Hakkers wrote: Misschien weer eens een foto-afspraak maken?
Shit... Ik zie zelfs dingen over het hoofd als ik er naar kijk :oops: :mrgreen:
Eeeuh... Ja... Lijkt me wel leuk om weer eens wat af te spreken... misschien wederom met een paar andere fanaten? Alleen kan ik op dit moment daar nog niet echt iets over afspreken... goed vervoer zorgt ook voor minder vrije tijd... :mrgreen:
Maar... geef maar een keer een schop wanneer ik er niet op terugkom ;)
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
Aug 27, 2005
Mocht je je collectie de deur uit doen, heb ik wel interesse in de 7 seizoenen van Star Trek Voyager :mrgreen:
Nee serieus, doe het lekker rustig aan en als er avatars verwijderd moeten worden (angstvallig rustig op dat gebied trouwens) dan weten we je te vinden. (y)
Alex van den Berg wrote: Mijn interesse in het medium DVD en Hometheater zijn (tijdelijk...?) een beetje vervaagd.
Mocht je je collectie de deur uit doen, heb ik wel interesse in de 7 seizoenen van Star Trek Voyager :mrgreen:
Nee serieus, doe het lekker rustig aan en als er avatars verwijderd moeten worden (angstvallig rustig op dat gebied trouwens) dan weten we je te vinden. (y)
reply
0
AB
Alex van den Berg
Alex van den Berg
Aug 27, 2005
Ik heb zojuist weer heeeerlijk genoten :mrgreen:
Marcel den Haan wrote: Mocht je je collectie de deur uit doen, heb ik wel interesse in de 7 seizoenen van Star Trek Voyager :mrgreen::shock: :cry: :mrgreen:
Marcel den Haan wrote: en als er avatars verwijderd moeten worden (angstvallig rustig op dat gebied trouwens) dan weten we je te vinden. (y)
Ik heb zojuist weer heeeerlijk genoten :mrgreen:
reply
0