Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Discussies
B
baltar
baltar
21-9 Starwars Trilogie op DVD
Feb 09, 2004
http://www.comingsoon.net/news.php?id=3351 Morgen komt de aankondiging dat op 21 september de originele Starwars Trilogy op dvd uitkomt, net zoals Indy.
Feb 09, 2004
http://www.comingsoon.net/news.php?id=3351 Morgen komt de aankondiging dat op 21 september de originele Starwars Trilogy op dvd uitkomt, net zoals Indy.
RT
Rob Technoid
Rob Technoid
Feb 09, 2004
Wordt het overigens niet eens tijd dat ze een titel voor Ep 3 aankondigen? Of zouden ze dat in 1 adem doen :)
Jammer dat september zo ver weg is :(
Wordt het overigens niet eens tijd dat ze een titel voor Ep 3 aankondigen? Of zouden ze dat in 1 adem doen :)
Jammer dat september zo ver weg is :(
reply
0
R
RobW
RobW
Feb 09, 2004
Ik ben benieuwd, héél benieuwd. En ik zal maar meteen beginnen met sparen. De titel komt denk ik ergens in de zomer, net als bij AOTC.
Ik ben benieuwd, héél benieuwd. En ik zal maar meteen beginnen met sparen. De titel komt denk ik ergens in de zomer, net als bij AOTC.
reply
0
JD
Johan van den D.
Johan van den D.
Feb 09, 2004
Lijkt er steeds meer op dat Lucas met half werk bezig is. :(
Rob Technoid wrote: Wordt het overigens niet eens tijd dat ze een titel voor Ep 3 aankondigen?Yep, dat wordt inderdaad wel eens tijd ja. :wink:
Lijkt er steeds meer op dat Lucas met half werk bezig is. :(
reply
0
P
patrick_h
patrick_h
Re: morgen aankondiging: 21-9 Starwars Trilogie op DVD
Feb 10, 2004
Waarbij de term "origineel" natuurlijk erg losjes gehanteerd wordt door dhr.Lucas.
Feb 10, 2004
baltar wrote: Morgen komt de aankondiging dat op 21 september de originele Starwars Trilogy op dvd uitkomt, net zoals Indy.
Waarbij de term "origineel" natuurlijk erg losjes gehanteerd wordt door dhr.Lucas.
reply
0
H
Haay1971
Haay1971
Feb 10, 2004
Van DVDTalk.com:
Lucasfilm and Twentieth Century Fox have announced the DVD Release for Star Wars Trilogy DVD on September 21st. This special 4 disc box set will include the three 'original' Star Wars movies (Star Wars IV: A New Hope, Star Wars V: The Empire Strikes Back and Star Wars VI: Return of the Jedi) presented in THX Anamorphic Widescreen and Dolby Digital-EX. Each film will be released in the 'Special Edition' version (including the changes made to the films for their theatrical re-release in 1997) and feature audio commentary by George Lucas and select members of the cast and crew. In addition to the three features the box set will also feature a fourth disc including making-of documentaries and features for the 3 films as well as a 2 hour documentary including never-before-seen footage. There will NOT be an option to view the films in their original theatrical version and the films will not be sold individually. Exact pricing for the set, specific disc extras and an official pre-order date to be announced in the weeks ahead.
Van DVDTalk.com:
Lucasfilm and Twentieth Century Fox have announced the DVD Release for Star Wars Trilogy DVD on September 21st. This special 4 disc box set will include the three 'original' Star Wars movies (Star Wars IV: A New Hope, Star Wars V: The Empire Strikes Back and Star Wars VI: Return of the Jedi) presented in THX Anamorphic Widescreen and Dolby Digital-EX. Each film will be released in the 'Special Edition' version (including the changes made to the films for their theatrical re-release in 1997) and feature audio commentary by George Lucas and select members of the cast and crew. In addition to the three features the box set will also feature a fourth disc including making-of documentaries and features for the 3 films as well as a 2 hour documentary including never-before-seen footage. There will NOT be an option to view the films in their original theatrical version and the films will not be sold individually. Exact pricing for the set, specific disc extras and an official pre-order date to be announced in the weeks ahead.
reply
0
TS
The Scratcher
The Scratcher
Feb 10, 2004
Vind het wel ergerlijk dat Lucas alweer zit te prutsen aan de films! :evil:
Aan oppoetsen enzo heb ik natturlijk geen bezwaar maar dat ie aan de "heilige" Yoda durft te komen natuurlijk wel. Zo valt er te lezen dat hij enkele scenes wil vervangen door nieuwe CGI Yoda scenes. Leert die Lucas het dan nou nooit met z`n onstopbare CGI driften? Ben bang dat ie meer gaat verprutsen dan goed maakt met z`n CGI. We weten allemaal hoe het met AOTC afgelopen is...
Vind het wel ergerlijk dat Lucas alweer zit te prutsen aan de films! :evil:
Aan oppoetsen enzo heb ik natturlijk geen bezwaar maar dat ie aan de "heilige" Yoda durft te komen natuurlijk wel. Zo valt er te lezen dat hij enkele scenes wil vervangen door nieuwe CGI Yoda scenes. Leert die Lucas het dan nou nooit met z`n onstopbare CGI driften? Ben bang dat ie meer gaat verprutsen dan goed maakt met z`n CGI. We weten allemaal hoe het met AOTC afgelopen is...
reply
0
F
freaky
freaky
Feb 10, 2004
Ik heb geen bezwaar tegen een CGI Yoda, maar vond toch dat de 2 versies van de films op 1 dvd mochten, want originele versie ik altijd leuker :D
The Scratcher wrote: Vind het wel ergerlijk dat Lucas alweer zit te prutsen aan de films! :evil:
Ik heb geen bezwaar tegen een CGI Yoda, maar vond toch dat de 2 versies van de films op 1 dvd mochten, want originele versie ik altijd leuker :D
reply
0
H
Haay1971
Haay1971
Feb 10, 2004
Als George Lucas de special edition versies van 1997 precies zo uitbrengt als ze toen in de re-release in de bioscoop draaiden, ben ik tevreden. Alsjeblieft geen gepruts meer aan Yoda!
Als George Lucas de special edition versies van 1997 precies zo uitbrengt als ze toen in de re-release in de bioscoop draaiden, ben ik tevreden. Alsjeblieft geen gepruts meer aan Yoda!
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Feb 10, 2004
Echt jammer dat de orginele niet op DVD komen, de re-make uit '97 vond ik persoonlijk wel leuk maar het orgineel vind ik beter. Wel fijn dat er een Dolby 5.1 track bij zit natuurlijk!
Echt jammer dat de orginele niet op DVD komen, de re-make uit '97 vond ik persoonlijk wel leuk maar het orgineel vind ik beter. Wel fijn dat er een Dolby 5.1 track bij zit natuurlijk!
reply
0
MH
Menno Hagendoorn
Menno Hagendoorn
Feb 10, 2004
Hier wacht ik echt al een heeeeeeeele tijd op!!!!
Hoop wel dat ze qua lay out een beetje aan sluiten bij de reeds uitgebrachte (nieuwere) delen.
Maar: absoluut goed nieuws!!!!! :D :D :D
Hier wacht ik echt al een heeeeeeeele tijd op!!!!
Hoop wel dat ze qua lay out een beetje aan sluiten bij de reeds uitgebrachte (nieuwere) delen.
Maar: absoluut goed nieuws!!!!! :D :D :D
reply
0
F
FrankGuthrie
FrankGuthrie
Feb 10, 2004
Ik ben voorstander van de aanpassingen die hij misschien wilt maken, dan past het toch meer als geheel bijelkaar, want de films verschillen naar mijn mening teveel in beelkwaliteit en special effects. Alleen vraag ik me af of hij dit op zo'n korte termijn de aanpassinge kan aanbrengen?
Ik ben voorstander van de aanpassingen die hij misschien wilt maken, dan past het toch meer als geheel bijelkaar, want de films verschillen naar mijn mening teveel in beelkwaliteit en special effects. Alleen vraag ik me af of hij dit op zo'n korte termijn de aanpassinge kan aanbrengen?
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Feb 10, 2004
Ik zie nergens in dat bericht staan dat er wijzigingen inzitten...
Dus waar maakt iedereen zich druk over?
t worden gewoon de SE's uit 1997....
hoewel de site EchoBase dit bericht heeft staan:
Dus wie weet.....
maar ALS er al wijzigingen in zouden zitten, dan had iedereen dat allang geweten, StarWars Insider meldt dit soort dingen altijd, en tot op heden nog nix hierover gelezen.
Vanavond misschien maar weer eens een start maken met mn LaserDisc versies van de oude originele Trilogy!
Ik zie nergens in dat bericht staan dat er wijzigingen inzitten...
This special 4 disc box set will include the three 'original' Star Wars movies (Star Wars IV: A New Hope, Star Wars V: The Empire Strikes Back and Star Wars VI: Return of the Jedi) presented in THX Anamorphic Widescreen and Dolby Digital-EX. Each film will be released in the 'Special Edition' version (including the changes made to the films for their theatrical re-release in 1997)
Dus waar maakt iedereen zich druk over?
hoewel de site EchoBase dit bericht heeft staan:
Jawel, het is eindelijk zover. Op 21 september zal de Originele Trilogie eindelijk op DVD verschijnen.
Het gaat net als de Indiana Jones Box om een 4-disc set. Drie discs zijn bestemd voor de films, en een voor de extra's. Deze zullen bestaan uit oud en nieuw materiaal dat speciaal voor deze uitgave vervaardigd zal worden.
De Special Editions zijn de versies van de films die zullen worden uitgebracht, zoals ook al in de lijn van verwachting lag. Helaas dus niet de oorspronkelijke uitgave. Daarnaast worden deze versies wederom opgepoetst en geremaster. Of dit ook inhoudt dat er nieuw beeldmateriaal in de films zelf zullen worden gestopt, is nog onbekend.
21 september is overigens de Amerikaanse releasedatum. Binnenkort zullen wij bekendmaken op welke datum de set hier in Nederland uitgebracht zal worden, en wat de bijbehorende adviesprijs zal zijn.
Dus wie weet.....
maar ALS er al wijzigingen in zouden zitten, dan had iedereen dat allang geweten, StarWars Insider meldt dit soort dingen altijd, en tot op heden nog nix hierover gelezen.
Vanavond misschien maar weer eens een start maken met mn LaserDisc versies van de oude originele Trilogy!
reply
0
M
MrCarrey
MrCarrey
Feb 10, 2004
Eindelijk. Ze komen toch waarschijnlijk dit jaar op DVD de eerste 3.
Hopelijk hebben ze ze ongeveer dezelfde prijs als Indy.
Eindelijk. Ze komen toch waarschijnlijk dit jaar op DVD de eerste 3.
Hopelijk hebben ze ze ongeveer dezelfde prijs als Indy.
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Feb 10, 2004
Dus de Episode I en II halen dan de kwaliteit van de "orginele" Trilogie (IV, V & VI) naar beneden. Dus het lijkt me beter dat George Lucas de orginele Trilogie laat voor wat hij reeds is.
FrankGuthrie wrote: Ik ben voorstander van de aanpassingen die hij misschien wilt maken, dan past het toch meer als geheel bijelkaar, want de films verschillen naar mijn mening teveel in beelkwaliteit en special effects. Alleen vraag ik me af of hij dit op zo'n korte termijn de aanpassinge kan aanbrengen?
Dus de Episode I en II halen dan de kwaliteit van de "orginele" Trilogie (IV, V & VI) naar beneden. Dus het lijkt me beter dat George Lucas de orginele Trilogie laat voor wat hij reeds is.
reply
0
F
FrankGuthrie
FrankGuthrie
Feb 10, 2004
Nee, niet kijkend naar het verhaal, dus special effect en beeldkwalitiet.
1 en 2 halen het niet bij deel 4, 5 en 6. qua verhaal, maar qua special effects is het andersom. Helaas kan je qua verhaal niks meer aan veranderen, maar wel aan special effects. Als men de mogenlijkheden heeft om dat te doen dan moet dat volgens mij gebeuren, dan past het beter opelkaar.
Roberto Corleone wrote:FrankGuthrie wrote: Ik ben voorstander van de aanpassingen die hij misschien wilt maken, dan past het toch meer als geheel bijelkaar, want de films verschillen naar mijn mening teveel in beelkwaliteit en special effects. Alleen vraag ik me af of hij dit op zo'n korte termijn de aanpassinge kan aanbrengen?
Nee, niet kijkend naar het verhaal, dus special effect en beeldkwalitiet.
1 en 2 halen het niet bij deel 4, 5 en 6. qua verhaal, maar qua special effects is het andersom. Helaas kan je qua verhaal niks meer aan veranderen, maar wel aan special effects. Als men de mogenlijkheden heeft om dat te doen dan moet dat volgens mij gebeuren, dan past het beter opelkaar.
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Feb 10, 2004
Het probleem van deel 1 en 2 is juist dat er TEVEEL special effecten zijn. Alles is met CGI ipv. met modellen. Modellen geven toch vaak een mooier iets. Ik had met Attack of the Clones het ID dat ik naar een computerspel zat te kijken.
George Lucas moet gewoon met zn handen van de Trilogie afblijven, dat lijkt me het beste.
Het probleem van deel 1 en 2 is juist dat er TEVEEL special effecten zijn. Alles is met CGI ipv. met modellen. Modellen geven toch vaak een mooier iets. Ik had met Attack of the Clones het ID dat ik naar een computerspel zat te kijken.
George Lucas moet gewoon met zn handen van de Trilogie afblijven, dat lijkt me het beste.
reply
0
D
DarkTwister
DarkTwister
Feb 10, 2004
Gaaf ik las het net ook al op Filmnet.nl,Hopelijk word ie net zo duur als Indiana Jones box bij Mediamarkt.
Gaaf ik las het net ook al op Filmnet.nl,Hopelijk word ie net zo duur als Indiana Jones box bij Mediamarkt.
reply
0
F
FrankGuthrie
FrankGuthrie
Feb 10, 2004
Misschien toch 2 versies van de film? 6 discs
Regional coding : 1
Film release year : 2004
DVD release year : 10-19-2004
Run time : 0 minutes
Audio format : English : Dolby Digital 5.1 EX Surround
Subtitles :
Video format : Widescreen
Number of discs : 6
Number of sides : 1
Number of layers : 2
UPC :
ISBN :
Catalog number :
Box office : 0 M $
Country of origin : United States Of America
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Feb 10, 2004
FrankGuthrie wrote:Regional coding : 1
Subtitles :
UPC :
ISBN :
Catalog number :
Run time : 0 minutesdie 0 minuten duren.... :wink:
reply
0
RB
Richard B.
Richard B.
Feb 10, 2004
Dat verklaart ook die 'Box office : 0 M $' dan.. :D
theThinWhiteDuke wrote:FrankGuthrie wrote:Regional coding : 1
Subtitles :
UPC :
ISBN :
Catalog number :
Misschien toch 2 versies van de film? 6 discsRun time : 0 minutesdie 0 minuten duren.... :wink:
Dat verklaart ook die 'Box office : 0 M $' dan.. :D
reply
0
TS
The Scratcher
The Scratcher
Feb 10, 2004
Nou het staat toch wel anders duidelijk in het artikel hoor waar de link naar verwijst van de topic starter.
Hieruit concludeer ik dus dat er oude Yoda scenes uitgehaald worden en er nieuwe CGI (animaties) scenes voor terugkomen.
theThinWhiteDuke wrote: Ik zie nergens in dat bericht staan dat er wijzigingen inzitten. Dus waar maakt iedereen zich druk over?
Nou het staat toch wel anders duidelijk in het artikel hoor waar de link naar verwijst van de topic starter.
While Ben and George are knocking out the first 20 minutes of the movie that opens in a huge space battle, I'm working on the body of the movie and knocking out some Yoda sequences so that [Animation Supervisor] Rob Coleman can start his animation," he says.
Hieruit concludeer ik dus dat er oude Yoda scenes uitgehaald worden en er nieuwe CGI (animaties) scenes voor terugkomen.
reply
0
MT
mark t
mark t
Feb 10, 2004
The Scratcher wrote: ...Hieruit concludeer ik dus dat er oude Yoda scenes uitgehaald worden en er nieuwe CGI (animaties) scenes voor terugkomen.In het aangehaalde artikel wordt alleen het persbericht over de delen 4 t/m 6 aangekondigd. De rest van de opmerkingen heeft betrekking op deel 3.
reply
0
B
Bravestarr
Bravestarr
Feb 10, 2004
En hieruit concludeer ik dat je alle regels moet lezen, en dan kun je zien dat het gaat over "the final prequel". Met andere woorden; episode 3
The Scratcher wrote:theThinWhiteDuke wrote: Ik zie nergens in dat bericht staan dat er wijzigingen inzitten. Dus waar maakt iedereen zich druk over?
While Ben and George are knocking out the first 20 minutes of the movie that opens in a huge space battle, I'm working on the body of the movie and knocking out some Yoda sequences so that [Animation Supervisor] Rob Coleman can start his animation," he says.
En hieruit concludeer ik dat je alle regels moet lezen, en dan kun je zien dat het gaat over "the final prequel". Met andere woorden; episode 3
reply
0
TS
The Scratcher
The Scratcher
Feb 10, 2004
Ahum, je hebt volkomen gelijk ja! Daar had ik dus even overheen gelezen. :oops: 8)
mark t wrote:The Scratcher wrote: ...Hieruit concludeer ik dus dat er oude Yoda scenes uitgehaald worden en er nieuwe CGI (animaties) scenes voor terugkomen.In het aangehaalde artikel wordt alleen het persbericht over de delen 4 t/m 6 aangekondigd. De rest van de opmerkingen heeft betrekking op deel 3.
Ahum, je hebt volkomen gelijk ja! Daar had ik dus even overheen gelezen. :oops: 8)
reply
0
RB
Richard B.
Richard B.
Feb 10, 2004
Ik heb het artikel nog eens doorgelezen en je hebt gelijk. Oef! Da's een grote opluchting.. :)
mark t wrote:The Scratcher wrote: ...Hieruit concludeer ik dus dat er oude Yoda scenes uitgehaald worden en er nieuwe CGI (animaties) scenes voor terugkomen.In het aangehaalde artikel wordt alleen het persbericht over de delen 4 t/m 6 aangekondigd. De rest van de opmerkingen heeft betrekking op deel 3.
Ik heb het artikel nog eens doorgelezen en je hebt gelijk. Oef! Da's een grote opluchting.. :)
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Feb 10, 2004
Ahum, je hebt volkomen gelijk ja! Daar had ik dus even overheen gelezen. :oops: 8)[/quote]
Ik niet :wink:
The Scratcher wrote:mark t wrote: [quote=The Scratcher] ...Hieruit concludeer ik dus dat er oude Yoda scenes uitgehaald worden en er nieuwe CGI (animaties) scenes voor terugkomen.In het aangehaalde artikel wordt alleen het persbericht over de delen 4 t/m 6 aangekondigd. De rest van de opmerkingen heeft betrekking op deel 3.
Ahum, je hebt volkomen gelijk ja! Daar had ik dus even overheen gelezen. :oops: 8)[/quote]
Ik niet :wink:
The Scratcher Geplaatst: 10-02-2004 20:06 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
theThinWhiteDuke schreef:
Ik zie nergens in dat bericht staan dat er wijzigingen inzitten. Dus waar maakt iedereen zich druk over?
Quote:
reply
0
RG
Ron Gielgens
Ron Gielgens
Feb 10, 2004
Op de tiscali site wordt geschreven dat de 2 versies op dvd komen testaan
"De verwachting is dat zowel de originele als de aangepaste versies van de films op de DVD staan.""
http://www.tiscali.nl/content/article/cente/585636.htm
Ik weet echter niet of dit nu waar is natuurlijk.
gr,
Op de tiscali site wordt geschreven dat de 2 versies op dvd komen testaan
"De verwachting is dat zowel de originele als de aangepaste versies van de films op de DVD staan.""
http://www.tiscali.nl/content/article/cente/585636.htm
Ik weet echter niet of dit nu waar is natuurlijk.
gr,
reply
0
MA
Michiel Aptroot
Michiel Aptroot
Feb 10, 2004
En hier het officiele persbericht van StarWars.com:
The Star Wars Trilogy on DVD
February 10, 2004
The most requested films for the DVD format will finally become a reality this September as Lucasfilm Ltd. and Twentieth Century Fox present the eagerly-awaited Star Wars Trilogy for the ultimate home entertainment format. The four-disc collection will be released on September 21 in the U.S. and Canada, with international release dates following closely.
"We know how long fans have waited for this release and how much they have been looking forward to it, so everyone has been working overtime to make sure that the Star Wars Trilogy on DVD is an awesome experience," said Jim Ward, Vice President of Marketing and Distribution for Lucasfilm Ltd. and the DVD collection's Executive Producer.
Star Wars Episode IV: A New Hope, Episode V: The Empire Strikes Back and Episode VI: Return of the Jedi will be available in a four-disc set that includes a bonus disc filled with all-new special features -- including the most comprehensive feature-length documentary ever produced about the Star Wars saga and never-before-seen footage from the making of all three films. Each of the three films in the Star Wars Trilogy has been digitally restored and re-mastered by THX for superior sound and picture quality.
"First and foremost, the DVDs will deliver the very best possible sound and picture and take advantage of everything the medium can offer. On top of that, we are creating added-value material that gets inside the creation of the Star Wars films in a fresh and fun way," Ward said. "We want watching this DVD collection to be as memorable as seeing the movies for the first time."
The films of the Star Wars Trilogy will be available exclusively as a collection and will feature Dolby Digital 5.1 Surround EX. All three films are closed-captioned and subtitled in English, French and Spanish in the U.S. Internationally, sound and subtitling specifications will vary by territory.
Keep checking starwars.com over the coming months for more specific details about the content of this must-own DVD set.
En hier het officiele persbericht van StarWars.com:
The Star Wars Trilogy on DVD
February 10, 2004
The most requested films for the DVD format will finally become a reality this September as Lucasfilm Ltd. and Twentieth Century Fox present the eagerly-awaited Star Wars Trilogy for the ultimate home entertainment format. The four-disc collection will be released on September 21 in the U.S. and Canada, with international release dates following closely.
"We know how long fans have waited for this release and how much they have been looking forward to it, so everyone has been working overtime to make sure that the Star Wars Trilogy on DVD is an awesome experience," said Jim Ward, Vice President of Marketing and Distribution for Lucasfilm Ltd. and the DVD collection's Executive Producer.
Star Wars Episode IV: A New Hope, Episode V: The Empire Strikes Back and Episode VI: Return of the Jedi will be available in a four-disc set that includes a bonus disc filled with all-new special features -- including the most comprehensive feature-length documentary ever produced about the Star Wars saga and never-before-seen footage from the making of all three films. Each of the three films in the Star Wars Trilogy has been digitally restored and re-mastered by THX for superior sound and picture quality.
"First and foremost, the DVDs will deliver the very best possible sound and picture and take advantage of everything the medium can offer. On top of that, we are creating added-value material that gets inside the creation of the Star Wars films in a fresh and fun way," Ward said. "We want watching this DVD collection to be as memorable as seeing the movies for the first time."
The films of the Star Wars Trilogy will be available exclusively as a collection and will feature Dolby Digital 5.1 Surround EX. All three films are closed-captioned and subtitled in English, French and Spanish in the U.S. Internationally, sound and subtitling specifications will vary by territory.
Keep checking starwars.com over the coming months for more specific details about the content of this must-own DVD set.
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Feb 11, 2004
Ik kreeg vandaag Homing Beacon (star wars nieuwsbrief) in mn mail box en daar staat in de release in de VS en Canada daadwerkelijk 21 September 2004 is.
Ik kreeg vandaag Homing Beacon (star wars nieuwsbrief) in mn mail box en daar staat in de release in de VS en Canada daadwerkelijk 21 September 2004 is.
reply
0
MB
Martijn Beunk
Martijn Beunk
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Feb 11, 2004
21 september staat met een dikke rode cirkel op mijn kalender genoteerd.
[img]http://www.click-smilies.de/sammlung0903/auto/car-smiley-004.gif[/img]
Roberto Corleone wrote: Ik kreeg vandaag Homing Beacon (star wars nieuwsbrief) in mn mail box en daar staat in de release in de VS en Canada daadwerkelijk 21 September 2004 is.Die kreeg ik ook binnen. Als de R2 lang nog langer op zich laat wachten koop ik op zeker de R1. Ik denk eigenlijk dat ik die sowieso al ga kopen.
reply
0
RT
Rob Technoid
Rob Technoid
Feb 12, 2004
Mwah er is geen reden om aan te nemen dat er grote vertragingen zullen zijn in de releases tussen R1 en R2.
Lex v/d Moolen wrote:Roberto Corleone wrote: Ik kreeg vandaag Homing Beacon (star wars nieuwsbrief) in mn mail box en daar staat in de release in de VS en Canada daadwerkelijk 21 September 2004 is.Die kreeg ik ook binnen. Als de R2 lang nog langer op zich laat wachten koop ik op zeker de R1. Ik denk eigenlijk dat ik die sowieso al ga kopen.
Mwah er is geen reden om aan te nemen dat er grote vertragingen zullen zijn in de releases tussen R1 en R2.
reply
0
T
tan1415
tan1415
Feb 15, 2004
De SW box wordt dus de SE, weten jullie of de bootleg DVD versies de originele versies zijn?
Schijnbaar is het ook redelijk goed qua kwaliteit.
Ik wil eigenlijk beide versies hebben de retouched en de originele versie.
De SW box wordt dus de SE, weten jullie of de bootleg DVD versies de originele versies zijn?
reply
0
B
Bravestarr
Bravestarr
Feb 15, 2004
eigenlijk vind ik, waarschijnlijk net als jullie allemaal, dat meneer Luca$h de original en special edition op een schijfje moet zetten. Net zoals ze dat gedaan hebben bij the Lion King. Dat vond ik echt klasse van Disney.
Maar ja, als je al zwemt in de honderden miljoenen dollars, zit je blijkbaar te springen om nog meer miljoenen.
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik de special editions wel het een en ander vindt toevoegen aan het geheel. Alleen het feit dat Greedo als eerste schiet in a new hope vind ik belachelijk.
eigenlijk vind ik, waarschijnlijk net als jullie allemaal, dat meneer Luca$h de original en special edition op een schijfje moet zetten. Net zoals ze dat gedaan hebben bij the Lion King. Dat vond ik echt klasse van Disney.
Maar ja, als je al zwemt in de honderden miljoenen dollars, zit je blijkbaar te springen om nog meer miljoenen.
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik de special editions wel het een en ander vindt toevoegen aan het geheel. Alleen het feit dat Greedo als eerste schiet in a new hope vind ik belachelijk.
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Feb 15, 2004
Heb ze allebei en de kwaliteit is goed....Laserdisc beeld, widescreen, 5.1
tan1415 wrote: De SW box wordt dus de SE, weten jullie of de bootleg DVD versies de originele versies zijn?Er zijn bootlegs van de SE en de originele films.
Heb ze allebei en de kwaliteit is goed....Laserdisc beeld, widescreen, 5.1
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Feb 15, 2004
bommetje wrote: Geen DTS te vinden op deze dvd??op de bootlegs niet nee....en de officiele ook niet...
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Feb 15, 2004
theThinWhiteDuke wrote:Mijn bootleg heeft wel DTS, alleen het klinkt voor geen meter, de 5.1 is beter.bommetje wrote: Geen DTS te vinden op deze dvd??op de bootlegs niet nee....en de officiele ook niet...
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Feb 15, 2004
Ik zei t net verkeerd idd....ik kan wél DTS selecteren, maar t klinkt idd niet....vraag me daarom ook af of t daadwerkelijk DTS is...
Dit is t geval bij de SE, de originele hebben dit helemaal niet, alleen 2.0 en 5.1
de originele hebben weer wel special features: making of docu's en trailers (oa een trailer van Revenge of the jedi
Lex v/d Moolen wrote:Mijn bootleg heeft wel DTS, alleen het klinkt voor geen meter, de 5.1 is beter.[/quote]theThinWhiteDuke wrote: [quote=bommetje]Geen DTS te vinden op deze dvd??op de bootlegs niet nee....en de officiele ook niet...
Ik zei t net verkeerd idd....ik kan wél DTS selecteren, maar t klinkt idd niet....vraag me daarom ook af of t daadwerkelijk DTS is...
Dit is t geval bij de SE, de originele hebben dit helemaal niet, alleen 2.0 en 5.1
de originele hebben weer wel special features: making of docu's en trailers (oa een trailer van Revenge of the jedi
reply
0
M
MrCarrey
MrCarrey
Feb 15, 2004
Volgens vanleest.nl komt de Star Wars Trilogy op 30 september 2004 uit op DVD. Voor de prijs van 149.99 euro. Al is de prijs en datum nog wel onder voorbehoud.
Volgens vanleest.nl komt de Star Wars Trilogy op 30 september 2004 uit op DVD. Voor de prijs van 149.99 euro. Al is de prijs en datum nog wel onder voorbehoud.
reply
0
F
Frank
Frank
Feb 15, 2004
Dat is ze geraden, want voor die prijs koop ik 'm niet.
MrCarrey wrote: Voor de prijs van 149.99 euro. Al is de prijs en datum nog wel onder voorbehoud.
reply
0
HB
Harry B.
Harry B.
Feb 15, 2004
Inderdaad, dvd's worden steeds goedkoper en dan krijg je dit :twisted: !
Frank wrote:MrCarrey wrote: Voor de prijs van 149.99 euro. Al is de prijs en datum nog wel onder voorbehoud.
Inderdaad, dvd's worden steeds goedkoper en dan krijg je dit :twisted: !
reply
0
JS
John Sital
John Sital
Feb 15, 2004
respect voor star wars...weer een box die de moeite waard is om aan te schaffen.
respect voor star wars...weer een box die de moeite waard is om aan te schaffen.
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Feb 15, 2004
idd ja; respect.
150 lijkt me heel erg sterk voor 4 dvds.
Maar ook al zou t wél de juiste prijs zijn; ik leg t zonder te mokken op tafel.
John Sital wrote: respect voor star wars...weer een box die de moeite waard is om aan te schaffen.
idd ja; respect.
150 lijkt me heel erg sterk voor 4 dvds.
Maar ook al zou t wél de juiste prijs zijn; ik leg t zonder te mokken op tafel.
reply
0
T
tan1415
tan1415
K
kruspe
kruspe
Feb 15, 2004
ik heb ze maar even een mailtje gestuurd met de vraag of dat geen typ foutje is.... :wink:
Frank wrote:MrCarrey wrote: Voor de prijs van 149.99 euro. Al is de prijs en datum nog wel onder voorbehoud.
ik heb ze maar even een mailtje gestuurd met de vraag of dat geen typ foutje is.... :wink:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Feb 15, 2004
ik heb ze maar even een mailtje gestuurd met de vraag of dat geen typ foutje is.... :wink:[/quote]Het zal wel 49,99 euro zijn. De R1 is bij DVDSoon omgerekend 39 euro..
kruspe wrote:Frank wrote: [quote=MrCarrey]Voor de prijs van 149.99 euro. Al is de prijs en datum nog wel onder voorbehoud.
ik heb ze maar even een mailtje gestuurd met de vraag of dat geen typ foutje is.... :wink:[/quote]Het zal wel 49,99 euro zijn. De R1 is bij DVDSoon omgerekend 39 euro..
reply
0
M
MrCarrey
MrCarrey
Feb 15, 2004
Hier is de link dan kunnen jullie het zelf zien.
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=421737
Hier is de link dan kunnen jullie het zelf zien.
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=421737
reply
0