Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
S
Soldier2000
Pierce Brosnan te oud ?
Feb 09, 2004

Ik lees net op fok (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38321) dat Pierce Brosnan te oud is voor een nieuwe James Bond film :( Naar mijn mening is dit de beste acteur geweest voor james bond film's geweest en moet hij gewoon blijven spelen. Volgens het showbizzpersbureau Wenn hebben producenten van de James Bond-films laten weten dat Pierce Brosnan te oud is om de rol van de populaire geheim agent nog langer te kunnen spelen. De 50-jarige Brosnan heeft vier Bond-films op zijn naam staan. Begin volgend jaar zouden de opnames van een nieuwe film over 007 beginnen, maar zonder Brosnan in de hoofdrol. Als mogelijke kandidaten voor die rol worden Jude Law, Colin Farell, Hugh Jackman, Christian Bale en Orlando Bloom genoemd. Ook is voor de 22ste Bond-film gekozen voor 'een nieuwe look', vooral om jongere kijkers te interesseren. De eventuele opvolgers staan me ook niet aan: Jude Law http://www.petaindia.com/hottest/images/Jude-Law-2.jpg Colin Farell http://www.prisma-online.de/image/42/mm6ad17309bc276742.jpeg Hugh Jackman http://www.celebritiesworldwide.com/Images/HUGH-JACKMAN.jpg Christian Bale http://www.chlotrudis.org/awards/ceremony/seventh/bale.jpg Orlando Bloom http://www.cns1.com/images/orlando_bloom.gif Maar als ze zouden kiezen uit dit rijtje, dan moet het zeker Colin Farell worden! Wat vinden jullie ervan?

T
toine_schoots
Feb 09, 2004

AAARRRGGGLLLLLLLLLLLLL..........

Britney Spears als Bond-girl en soundtracks van Boyzone zeker....

WAAROM??????????????????

Greetz,
Toine

reply
0
D
drchaotica
Feb 09, 2004

Met zijn rol als Batman (en zijn 2-sequels deal) lijkt Bale definitief afgevallen als potentiële Bond, James Bond. Zowel Bloom en Law hebben hun leeftijd tegen, aangezien bioscoopbezoekers Bond op een bepaalde leeftijd inschatten. De producers hebben ook reeds eerder aangegeven dat volgens hun de nieuwe Bond-acteur ideaal tussen de 40-50 jaar oud zou moeten zijn.

En trouwens... de opnamen voor de nieuwe 21ste (!!) Bond-film die in januari 2005 van start gaan zijn opnieuw de avonturen van Pierce Brosnan die zijn vijfde en laatste film van zijn contract maakt.

Een vervanging is niet eerder aan de orde dan de 22ste Bond en deze film zal nooit voor 2007/2008 de bioscoop halen.

reply
0
T
toine_schoots
Feb 09, 2004

:| pfff er is een god.....

reply
0
S
Soldier2000
Feb 09, 2004

Mja misschien is het gewoon een hoax, er is al vaker gezegt dat Pierce geen bond films meer zou maken.

reply
0
R
RTetteroo
Feb 09, 2004

Pierce zou er zeker nog één doen, misschien nog eentje erna maar dat kon hij niet zeggen voor de volgende gemaakt is (en persoonlijk denk ik zeker dat hij het niet meer doet).

Er werd ook gesproken over een ver-amerikanisering van Bond, da's natuurlijk helemaal om van te walgen. Ik hoop dat ze de volgende film beter maken dan D.A.D., die een hele goede actiefilm is, maar m.i. geen Bond.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Feb 09, 2004

Ook is voor de 22ste Bond-film gekozen voor 'een nieuwe look', vooral om jongere kijkers te interesseren

Ofwel: veel minder bond, veel meer schieten en nobrainen. Ofwel: de neergaande tendens van de laatste tijd zal ook hierin worden voorgezet. Daar vrees ik een beetje voor.
PS: Orlando Bloom als Bond? Humor :mrgreen:.

reply
0
C
chimera01
Feb 09, 2004

Tja wat zal ik zeggen, de gemiddelde jeugdige van tegenwoordig en Bond als stijl-icoon gaan nou eenmaal niet samen.
Helaas ben ik bang dat voor een nieuwe generatie een amerikaan in de rol van JB betekend en een film wordt op het nivo van Hollywood (absoluut shit dus) zodat iedereen zelfs met een hersenbeschadiging de film kan volgen.
Dat was dan het einde van JB voor mij.

reply
0
CV
Coen Vermeer
Feb 10, 2004

misschien ligt het aan mij maar ik vind pierce brosnan niet echt goed als bond. Geef mij maar sean connery wreed en een warng soort humor. Precies zoals bond bedoelt was. Van mij mag pierce met de vut.

reply
0
TL
Tommy L
Feb 10, 2004

Pierce is voor mij de 2e beste Bond, na Connery.
Hij doet zeker nog de 21e Bond en heel misschien de 22e.
Alhoewel hij bij de 22e een beetje als Moore er zal gaan uitzien in A View To A Kill.

Ik heb Pierce Brosnan trouwens in 'het echt' gezien bij Harrod's in Londen.
Met langer haar en NIET GEVERFD is hij al heel wat ouder dan als Bond.

Bij de huidige acteurs zie ik niet echt een waardige opvolger.

reply
0
M
mjlfadriaans
Feb 10, 2004

Colin Farell lijkt me niet eens zo'n slechte keuze eigenlijk, toch de betere acteur van het stel. Ikzelf zit ook niet of vervanging te wachten eigenlijk, maar als ik moest kiezen uit dit rijtje.

reply
0
G
Grant
Feb 10, 2004

mjlfadriaans wrote: Colin Farell lijkt me niet eens zo'n slechte keuze eigenlijk, toch de betere acteur van het stel. Ikzelf zit ook niet of vervanging te wachten eigenlijk, maar als ik moest kiezen uit dit rijtje.

Farell zou een prima Mini Me zijn. Die gozer is toch veel te klein om Bond te spelen? Meest voor de hand liggende opvolgers zijn nog steeds Hugh Jackman en Clive Owen. Maar zover is het nog niet. Eerst doet Brosnan 'Bond 21' (2005) nog. Voor 2007 (Bond 22) zien we wel verder...

reply
0
REB
Rob Eric Blank
Feb 10, 2004

Pierce zal zeker nog 1 bond film maken (hopenlijk met meer inhoud dan de laatste). Over ver-Amerikanisering van bond........dat vond ik met de laatste film al het geval. Leuk begin, maar een ijs paleis..........................lijkt X-men wel. Werd een beetje een hersenloze actie film, maar xXx bestaat al!!

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Feb 10, 2004

In hemelsnaam niet Farrell als Bond zeg..... :(

Kan Connery niet weer een maken en dan de titel gewoon JAMES BOLD noemen? :)

reply
0
J
JCL
Feb 10, 2004

Farrel zou het denk ik wel goed doen hoor! Veel beter dan Orlando Bloom. Ook een prima acteur alleen niet voor dit soort dingen.

Sommige mensen hebben het wel eens over Huhg (HOE schijf je dat?!) Grand, dat zou pas een ramp worden!!

reply
0
REB
Rob Eric Blank
Feb 10, 2004

Hugh Grant lijkt me geen goed ID, heeft toch een beetje de uitstraling van een sulletje.
EErst zal Pierce nog een film maken en dan zien we wel. Zal wel veel speculatie blijven!!!

reply
0
F
FrankGuthrie
Feb 10, 2004

ONZIN!!!

Roger Moore was 58 toen hij zijn laatste bondfilm maakte, en sean Conery 53.

En zolang Pierce Brosnan er nog goed uitziet moet het niet teveel uitmaken.

reply
0
X
X
Feb 10, 2004

Als Pierce dan vervangen moet worden, alhoewel ik hem een fantastische bond vindt, laat het dan Colin worden. Bale zie ik meer de superhero kant op gaan (lees batman of superman) en orlando en hugh zie ik die taak niet op zich nemen. Maar wat ik zeg , Pierce is zeker nog niet te oud en die zie ik graag nog terug als Jimbo.

reply
0
RK
R Klemkerk
Feb 10, 2004

Please! Laten ze stoppen met James Bond.

Die Another Day was een goed opgezette film, maar haalt het toch niet bij de oude 007 klassiekers.

Wat moet ik dan doen als ik die tinnen box koop? Deel 22 er langs zetten?
mijn vraag is dan? Waarom geven ze dan een tinnen box uit met alle james bond films erin? om vervolgens nog een box uit te kunnen geven met 22 films erin?

maargoed. ik blijf bij mijn standpunt dat ze moeten latenvoor wat het is. Het is nu wel leuk geweest!

Laat de jongere kijkers maar eens de james bond klassiekers gaan bekijken! Daar doen ze veel beter aan

reply
0
F
FrankGuthrie
Feb 10, 2004

Daklem wrote: Please! Laten ze stoppen met James Bond.

Die Another Day was een goed opgezette film, maar haalt het toch niet bij de oude 007 klassiekers.

Wat moet ik dan doen als ik die tinnen box koop? Deel 22 er langs zetten?
mijn vraag is dan? Waarom geven ze dan een tinnen box uit met alle james bond films erin? om vervolgens nog een box uit te kunnen geven met 22 films erin?

maargoed. ik blijf bij mijn standpunt dat ze moeten latenvoor wat het is. Het is nu wel leuk geweest!

Laat de jongere kijkers maar eens de james bond klassiekers gaan bekijken! Daar doen ze veel beter aan

helemaal mee eens, de oudere films zijn ondanks de wat mindere special effects veel meer indruk op mij gemaakt dan de nieuwere gelikte films. Ik denk dat ze nu wel moeten stoppen.

reply
0
R
Richard68
Re: Pierce Brosnan te oud ?
Feb 10, 2004

Soldier2000 wrote: Ook is voor de 22ste Bond-film gekozen voor 'een nieuwe look', vooral om jongere kijkers te interesseren.

Hadden wij dat niet al met XXX?

Laten wij eerlijk zijn een leuke film, maar dat haalt het toch niet bij de stijl en klasse van een echte Bond Film. Als men met jongere kijkers de MTV doelgroep bedoeld, dan kunnen ze beter stoppen met de Bond Films.

De kracht van Bond is dat het een klasse apart is, als men zich gaat aanpassen aan de jeugdige kijkers kom je in een hele andere categorie terecht waar al meer dan genoeg rip off's zijn. XXX, Fast and the furios, Charlies Angels, enz.

Zeg dan maar bye bye bond.

reply
0
AP
Auke Postma
Feb 10, 2004

Begin volgend jaar zouden de opnames van een nieuwe film over 007 beginnen, maar zonder Brosnan in de hoofdrol. Als mogelijke kandidaten voor die rol worden Jude Law, Colin Farell, Hugh Jackman, Christian Bale en Orlando Bloom genoemd. Ook is voor de 22ste Bond-film gekozen voor 'een nieuwe look', vooral om jongere kijkers te interesseren.

Ooh nee heh...en Brad Pitt als Bad guy zeker... (6)

reply
0
TS
The Scratcher
Re: Pierce Brosnan te oud ?
Feb 10, 2004

Soldier2000 wrote: Ik lees net op fok (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38321) dat Pierce Brosnan te oud is voor een nieuwe James Bond film :(

Naar mijn mening is dit de beste acteur geweest voor james bond film's geweest en moet hij gewoon blijven spelen.

Pfft, smaken verschillen natuurlijk maar sinds Brosnan Bond speelt heb ik m`n interesse totaal maar dan ook totaal in deze serie verloren. Wat een aanfluiting van de bovenste plank! :evil: Geef mij maar een Connery of een Dalton, acteurs die kracht en charme uitstralen. Brosnan komt bij mij over als een mietje en is erg ongeloofwaardig als Bond. Van mij mogen ze sowieso kappen met de hele serie, heeft weinig vernieuwends meer te bieden.

reply
0
C
carnesir
Feb 11, 2004

ik vond die another day een goeie bond film ,niet zo goed als de oude bonds maar doenbaar,maar ik dacht dat ewan mcGregor of clive owen kanshebbers waren

reply
0
J
JCL
Feb 11, 2004

carnesir wrote: ik vond die another day een goeie bond film ,niet zo goed als de oude bonds maar doenbaar,maar ik dacht dat ewan mcGregor of clive owen kanshebbers waren

ewan mcGregor zou geweldig zijn als Bond, daar ben ik van overtuigd. Clive Owen zou HEEL erg had zuigen!

reply
0
K
Kaplan
Feb 12, 2004

Ik vind hem niet te oud.
Hij kan zeker nog 5 films mee zou ik zo zeggen. En na Sean Connery mijn favoriet Bond. Ik heb ook nog geen opvolger zien langskomen.

reply
0
T
toine_schoots
Feb 12, 2004

Pierce moet door...
Iets minder Hollywood-tafereeltjes!

Punt!

reply
0
D
drchaotica
Feb 13, 2004

Pierce Brosnan gaat door! :)

Het volgende nieuws is vandaag door Dark Horizons (http://www.darkhorizons.com/news04/040213a.php) gepubliceerd:

Brosnan Still Bond & More

The rumours kept spreading throughout news media outlets yesterday about Pierce Brosnan departing the 007 franchise and suggestions from Aussies Hugh Jackman & Eric Bana to Brits Jude Law & Clive Owen cited as potential replacements. Now at last the talk has been quenched.

LatinoReview contacted MGM who confirmed the rumours are NOT TRUE, Brosnan is still very much 007. Further quenching the talk is an article in today's Variety which cites that Brosnan has just reupped his deal with MGM for his DreamTime production company, hardly a move of a company and star who have "bad blood" running between them.

Brosnan's deal is expected to include a sequel to his 1999 remake of "The Thomas Crown Affair", the action vehicle "Mexicali", and a fifth go as Bond in the next flick due out November 2005. Dreamtime is developing "The Matador" with Pierce outside of the lion studio but the company will remain based at their Santa Monica offices.

reply
0
C
chimera01
Feb 13, 2004

Leuk leuk, maar nog steeds geen officiele mededeling van de belangrijkste medespelers: EON, MGM of Brosnan.

Dus nog steeds geen antwoord.

reply
0
J
JKo
Feb 14, 2004

Toen Pierce Brosnan in 1995 zijn eerste Bond-film maakte vond ik hem zeker "the best man for the job", maar eerlijk gezegd vond ik hem inderdaad een beetje te oud worden in "Die Another Day". Hetzelfde had ik met Roger Moore in "A View to a Kill".
Ik denk dus niet dat het zo erg is om op zoek te gaan naar een nieuwe Bond.
Verder vind ik dat de kwaliteit van de Bond-films er niet op vooruitgaat. Na een stop van 6 jaar leek de serie met "Goldeneye" weer helemaal nieuw leven te zijn in geblazen, maar naar mijn mening is het sindsdien bergafwaarts gegaan met de Bond-reeks.

reply
0
F
Felix
Feb 14, 2004

JCL wrote: ewan mcGregor zou geweldig zijn als Bond, daar ben ik van overtuigd. Clive Owen zou HEEL erg had zuigen!

Dat vind ik nou ook al een lange tijd. Jammer dat hij nog niet zo vaak genoemd wordt als mogelijke opvolger. Misschien is hij nog te jong of wil hij zelf niet. Ewan heeft die echte Britse uitstraling en is aantrekkelijk voor het vrouwelijke publiek, maar niet zo'n pretty boy als bijv. Orlando Bloom, zodat alle mannen hem ook mogen. Maar Pierce Brosnan mag ook nog wel een paar jaar doorgaan. Dat de serie bergafwaards gaat, ligt naar mijn mening niet aan hem.

reply
0
J
JCL
Feb 14, 2004

Felix wrote:
JCL wrote: ewan mcGregor zou geweldig zijn als Bond, daar ben ik van overtuigd. Clive Owen zou HEEL erg had zuigen!

Dat vind ik nou ook al een lange tijd. Jammer dat hij nog niet zo vaak genoemd wordt als mogelijke opvolger. Misschien is hij nog te jong of wil hij zelf niet. Ewan heeft die echte Britse uitstraling en is aantrekkelijk voor het vrouwelijke publiek, maar niet zo'n pretty boy als bijv. Orlando Bloom, zodat alle mannen hem ook mogen. Maar Pierce Brosnan mag ook nog wel een paar jaar doorgaan. Dat de serie bergafwaards gaat, ligt naar mijn mening niet aan hem.

Nee idd, ligt zeker niet aan hem! Films als Godeney worden ook altijd goed beschreven in recenties en dat was zelfst zijn eerste!

Collin Farell zou ook wel die uitstraling hebben trouwens. Mag Nattalie Portman dan alsjeblieft een keer als bond girl?!?!?!

reply
0
W
Webster
Feb 14, 2004

De Bond films waren in de sean connery tijd actie/thrillers die gericht waren op een wat ouder publiek (IMHO). De laatste jaren mikt men steeds meer op een jonger publiek, wat duidelijk ten koste gaat van de overtuigingskracht en 'sophisticatie' van de films.

Het is vanzelfsprekend geworden dat alle dure voorwerpen (auto's e.d.) er alleen zijn om kapot gemaakt te worden. Van enige waardering is geen sprake meer.

Erg jammer allemaal. :cry:

Uit het genoemde lijstje zou Colin Farrel mijn keus zijn, maar niet van harte. Hij mist engelse klasse.

reply
0
C
chimera01
Feb 14, 2004

Colin Farrel is een opneukertje, en een beetje te platvloers voor een classy part als JB

reply
0
T
Torpedojager
Feb 15, 2004

De laatste JB's zijn verworden tot slappe actie films die de finesse van een goed opgezette bond film bij lange na niet halen. I.p.v. een het spelen van het spelletje, waarbij onderweg al wel wat mensen sneuvelen, gaan wij tegenwoordig al naar de grote slachting toe vanaf de eerste seconde.
Daarintegen vindt ik Pierce Brosnan een erg goede JB. Die uitstraling heeft hij wel, maar helaas heeft hij pech met de films. Goldeneye was nog wel erg goed, TND was wel ok, maar ook een beetje flauw/slap.
Maar wat mij betreft is Bond 40 a 45 jaar en dan vallen al die broekies af. Ik heb nu de hele serie op DVD, maar ik ben benieuwd of ik die in de toekomst nog moet uitbreiden.

reply
0
D
drchaotica
Feb 16, 2004

De producers van de James Bond films hebben eindelijk zelf gereageerd. Ziet er naar uit dat het nog niet zeker is dat Pierce Brosnan ook echt een vijfde keer in de huid van James Bond kruipt...

Eon Comments on Recent James Bond Rumors Source: Empire Online Monday, February 16, 2004

Empire Online talked to Eon Productions directly about the recent rumors that Pierce Brosnan wouldn't be back for James Bond 21, for which MGM has set an official release date on November 18, 2005. The Hollywood trades had all but crushed the rumors saying that Brosnan's production company Irish DreamTime has reupped its deal with MGM.

"For now, Pierce Brosnan is our James Bond. We haven't made any statement to say he isn't our James Bond," says Eon's Publicity Manger Catherine McCormack. "It's so difficult to comment when we don't have a script or even a start date."

Asked whether Brosnan signed a contract for the next film, she added, "He signed an initial three contract deal with us and from then on it's on a film by film basis. So he hasn't signed one yet."

That appears to be normal though, at this stage of film production.

reply
0
HB
Hans De Bisschop
Feb 16, 2004

chimera01 wrote: Tja wat zal ik zeggen, de gemiddelde jeugdige van tegenwoordig en Bond als stijl-icoon gaan nou eenmaal niet samen.
Helaas ben ik bang dat voor een nieuwe generatie een amerikaan in de rol van JB betekend en een film wordt op het nivo van Hollywood (absoluut shit dus) zodat iedereen zelfs met een hersenbeschadiging de film kan volgen.
Dat was dan het einde van JB voor mij.

Ik beschouw mijzelf nochtans nog altijd als "jeugdige" (19 lentes oud :p) en vind dat er niks mis is met die old style James Bond verhalen / films ... dat is trouwens wat James Bond onderscheidt van een derderangs shooter als xXx ...

De rol van James Bond zal volgens mij NOOIT aan een Amerikaan toegekend worden ... James Bond is een engelsman. Daarmee uit. Eenmaal ze dat zouden doen dan flopt de film in het UK en dan betekend dat het einde van een +40 jaar lange traditie.

Ik geloof van die geruchten allemaal niet te veel ... tenslotte gingen er over Sean Connery in de jaren 60 dezelfde geruchten ... al van na de 2e film !

James Bond kan nu eenmaal geen broekventje van in de 20 of 30 zijn ... dan wordt het een comedy in plaats van een serieuze film. Ik heb niks tegen één van de acteurs die zogezegd als kandidaat genoemd worden maar no offence : die zijn nog in geen 100 jaar geschikt om James Bond Agent 007 te spelen ...

Het soort acteur dat je voor een James Bond film nodig hebt wordt tegenwoordig niet meer gemaakt mijns inziens ... of dan toch heel zelden.

Nu ja ... ik ben veronderstel ik een uitzondering. Alhoewel ik het raar zou vinden dat op dergelijke wijze de erfenis van Ian Fleming, Cubby Broccoli en Harry Saltzman verzoedeld zou worden ... ik denk niet dat het ooit zo ver zal komen.

reply
0
S
Soldier2000
Feb 16, 2004

chimera01 wrote: Colin Farrel is een opneukertje, en een beetje te platvloers voor een classy part als JB

Vind hem anders leuk spelen.

reply
0
R
RTetteroo
Feb 17, 2004

Ik sluit mij aan bij de vorige reacties. Pierce is zeker de juiste man om Bond te spelen. De kwaliteit van die films ligt zeker niet aan Pierce. Zoals Webster al meldde zijn de nieuwere films gericht op een jonger publiek, en dit irriteert me mateloos. Ik ben 18 jaar (nog voor een weekje), en zelfs ik geniet evenveel of zelfs meer van de oude films dan de nieuwe films. Gisteren heb ik Goldfinger opgezet, ook zo'n tijdloze film (vroeger vond ik om onverklaarbare redenen Thunderball nooit zo leuk, maar nu kan ik hem niet vaak genoeg zien).

Maar als de producers doorgaan met deze trend (teveel actie, computergraphics, en stunts die zelfs voor een Bondfilm 'over-the-top' zijn), dan houd ik het ook bij de 20 die ik nu heb (en da's er al 1 teveel).

Al moet ik wel zeggen dat de zwaarvechtscène uit D.A.D. het fijne gevoel bracht van zo'n oude film.

reply
0
E
Elessar
Feb 17, 2004

Pierce Brosnan moet nog zo lang mogelijk blijven :D

Als t niet meer kan ga ik voor Hugh Jackman! Als tie zn haar een beetje anders doet moet het toch wel kunnen nietwaar?

reply
0
RB
Richard B.
Apr 22, 2004

De kogel is door de kerk: we krijgen een NIEUWE James Bond. Berichtje op FOK!:

Brosnan ontslagen als James Bond

De nieuwe Bond-film zal een nieuwe hoofdrolspeler krijgen. Acteur Pierce Brosnan zal niet meer de geheim agent vertolken. Dat heeft MGM Studios, producent van de films, laten weten. Binnen de filmmaatschappij zou nogal wat onenigheid zijn geweest over de vorige Bond-film (The world is not enough).

De productie van de 21e Bond-film zal aan het begin van 2005 beginnen. Waarschijnlijk zal deze in november 2005 dan in de bioscoop te zien zijn. "Het wordt voor ons een Bond film zoals alle andere Bond films, 007 in de hoofdrol, spectaculaire effecten, Bondgirls, humor en nieuwe snufjes, kortom, business as usual!", zo zegt Chris McGurk, hoofd van MGM.

Wie nu James Bond zal vertolken is onbekend. Geruchten gaan dat Mel Gibson is gevraagd. Dit zou echter maar gaan om één film.

Zie http://frontpage.fok.nl/nieuws/40870

reply
0
M
Micoom
Apr 22, 2004

Richard Boon wrote: De kogel is door de kerk: we krijgen een NIEUWE James Bond. Berichtje op FOK!:

De nieuwe Bond-film zal een nieuwe hoofdrolspeler krijgen. Acteur Pierce Brosnan zal niet meer de geheim agent vertolken. Dat heeft MGM Studios, producent van de films, laten weten. Binnen de filmmaatschappij zou nogal wat onenigheid zijn geweest over de vorige Bond-film (The world is not enough).

De productie van de 21e Bond-film zal aan het begin van 2005 beginnen. Waarschijnlijk zal deze in november 2005 dan in de bioscoop te zien zijn. "Het wordt voor ons een Bond film zoals alle andere Bond films, 007 in de hoofdrol, spectaculaire effecten, Bondgirls, humor en nieuwe snufjes, kortom, business as usual!", zo zegt Chris McGurk, hoofd van MGM.

Wie nu James Bond zal vertolken is onbekend. Geruchten gaan dat Mel Gibson is gevraagd. Dit zou echter maar gaan om één film.

Vorige Bond... "the World is not Enough".... :mrgreen:

Wel jammer trouwens, ik vind Pierce wel een goede Bond!

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Apr 22, 2004

Ik heb 't al 's elders geroepen: mij lijkt het geweldig als ze weer gewoon van vooraf aan de films gaan (her)verfilmen. Natuurlijk met een sausje anno nu, maar alsjeblieft niet meer van die 'meer, groter enz.'-spektakels...

Na Moonraker zagen ze godzijdank ook in dat het allemaal een beetje te ver was doorgeschoten en kwam er weer een meer 'klassieke' Bondfilm; For your eyes only.

Ik snap dat er geld verdiend moet worden maar ik snap niet dat ze een beproefde formule ver'fastandfurious'en. Doe mij maar weer een echte spionagethriller, met als grote voorbeeld From Russia with love.

Wellicht een maximaal budget van 50 miljoen of zo?

reply
0
HS
Harry stadman
Apr 22, 2004

pierce brosnan had zeker nog wel 1 JB mee gekund.
hij is zeker niet de slechste vertoler van JB.

voor mij blijft sean connery the best!
hoewel roger moore meer uit mijn tijd stamt, heeft hij de films soms te veel met humor overgoten.

Ik vind dat pierce de JB weer wat dichter bij sean connery heeft gezet.
beste JB blijft goldfinger.

reply
0
HS
Harry stadman
Apr 22, 2004

Micoom wrote:
Richard Boon wrote: De kogel is door de kerk: we krijgen een NIEUWE James Bond. Berichtje op FOK!:

Vorige Bond... "the World is not Enough".... :mrgreen:

Wel jammer trouwens, ik vind Pierce wel een goede Bond!

Die another day bedoelt hij zeker! :shock:

reply
0
R
Robbie25jr
Apr 22, 2004

Pierce is een goed acteur, en zeker de beste Bond, maar hij begint de leeftijd te bereiken waarop hij straks geen grote actie scenes meer kan doen. Hij was een goeie Bond, but it's time to move on!

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Apr 22, 2004

Richard Boon wrote: Geruchten gaan dat Mel Gibson is gevraagd.
:shock: Alsjeblieft niet.
Al zou ik niet weten wie het wel zou moeten doen.

reply
0
C
chimera01
Apr 22, 2004

Dit verhaal is wederom een gerucht, aangezien MGM/EOn er nog niet uit zijn.
Enne Sony is bezig met een serieuze overname van MGM, dat zou ook nog wel eens bepalend kunnen zijn.
Bovendien zit het bericht zo barstensvol fouten dat het geschreven moet zijn door een lichtelijk slecht voorgelicht persoon.

KUL DUS

reply
0
HS
Harry stadman
Apr 22, 2004

Lex v/d Moolen wrote:
Richard Boon wrote: Geruchten gaan dat Mel Gibson is gevraagd.
:shock: Alsjeblieft niet.
Al zou ik niet weten wie het wel zou moeten doen.

JB is een Engelse aangelegenheid.
als het echt niet anders kan is een australische acteur ook nog een oplossing maar ik denk echt wel dat ze eerst voor britse acteur gaan!

reply
0
RB
Richard B.
Apr 22, 2004

Ugh.. Ok, het verhaal dat Brosnan 'ontslagen' zou zijn blijkt inderdaad niet te kloppen. Een paar domme internet-journalisten is weer eens foutieve conclusies gaan trekken. Ik heb het spoor eens gevolgd...

1. de oorspronkelijke bron: http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/variety/20040419/va_sp_ev/bond_franchise_may_switch_gears_for_1
2. dit artikel klopt nog: http://www.commanderbond.net/Public/Stories/2347-1.shtml
3. maar hier wordt er al van alles bij verzonnen: http://www.moviehole.net/news/3558.html
4. .... waar deze jongens vervolgens VET intrappen: http://www.moviemag.nl/news/news.php?id=234
5. ... en de mensen van FOK! vervolgens ook: http://frontpage.fok.nl/nieuws/40870

reply
0
C
chimera01
Apr 22, 2004

Als de echte James Bond sites hier niet over berichten ga er dan vanuit dat het verhaal van Fok.nl wederom weer een van de oudere geruchten laat circuleren.

Het bericht du jour is de mogelijke overname van MGM door Sony, m.n. om de handen te krijgen op de J.B. Franchise. Hun vorige pogingen om dit te doen via Kevin McClory (co schrijver van het script waar Thunderbaal uit voort kwam en mede verantwoordelijk voor Never say never again) mislukte.

reply
0
R
Robbie25jr
Apr 22, 2004

Dat ze niet eens eerst navraag gaan doen, voor ze zoiets plaatsen snap ik niet. Ik neem aan dat ze het toch wel willen weten of zo'n bericht als dit nu een hoaks is, of niet. dit is een domme fout die ze maken, elke GOEDE journalist weet toch dat je eerst moet uitvinden of het verhaal klopt, en het DAN pas plaatsen.. Of heb ik het mis??

reply
0
M
Michel75
pierce
Apr 23, 2004

Ik hoop dat Pierce nog zeker één Bond-film doet. Met Sean Connery vind ik hem de beste Bond-acteur. Roger Moore vond ik ook goed, maar zoals hier al eerder is gezegd hij bracht te veel humor en ironie.

reply
0
R
Robbie25jr
Re: pierce
Apr 23, 2004

Michel75 wrote: Ik hoop dat Pierce nog zeker één Bond-film doet. Met Sean Connery vind ik hem de beste Bond-acteur. Roger Moore vond ik ook goed, maar zoals hier al eerder is gezegd hij bracht te veel humor en ironie.
Ze waren alletwee de beste voor de rol, ja. De slechtste vond ik Timothy Dalton. :!: :!: :!:

reply
0
RK
R Klemkerk
Apr 23, 2004

Robbie25jr wrote:
Michel75 wrote: Ik hoop dat Pierce nog zeker één Bond-film doet. Met Sean Connery vind ik hem de beste Bond-acteur. Roger Moore vond ik ook goed, maar zoals hier al eerder is gezegd hij bracht te veel humor en ironie.
Ze waren alletwee de beste voor de rol, ja. De slechtste vond ik Timothy Dalton. :!: :!: :!:

dat is ook algemeen bekend dat hij de slechtste was .. Maar toch vond ik hem wel iets hebben als acteur, al waren zijn acteerprestaties niet van de bovenste plank

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Apr 23, 2004

Daklem wrote:
Robbie25jr wrote: [quote=Michel75]Ik hoop dat Pierce nog zeker één Bond-film doet. Met Sean Connery vind ik hem de beste Bond-acteur. Roger Moore vond ik ook goed, maar zoals hier al eerder is gezegd hij bracht te veel humor en ironie.

dat is ook algemeen bekend dat hij de slechtste was .. Maar toch vond ik hem wel iets hebben als acteur, al waren zijn acteerprestaties niet van de bovenste plank[/quote]Nee,man,Lazenby was de slechtste! :x

reply
0
RK
R Klemkerk
Apr 23, 2004

Lethal Kees wrote:
Daklem wrote: [quote=Robbie25jr][quote=Michel75]Ik hoop dat Pierce nog zeker één Bond-film doet. Met Sean Connery vind ik hem de beste Bond-acteur. Roger Moore vond ik ook goed, maar zoals hier al eerder is gezegd hij bracht te veel humor en ironie.

dat is ook algemeen bekend dat hij de slechtste was .. Maar toch vond ik hem wel iets hebben als acteur, al waren zijn acteerprestaties niet van de bovenste plank[/quote]Nee,man,Lazenby was de slechtste! :x[/quote]

Wie de fuck is dat? Toch niet die kerel van casino royale he? Want dat noem ik dus geen james bond film.

Ok laat maar hangen, ik zie het al.. my bad. Haal er 2 door elkaar hahah. Maar ik vind tomothy dalton slechter dan lazenby hoor! Maarja, meningen verschillen .... :) en dat is maar goed ook

reply
0
KH
Kees Hoekerd
Apr 23, 2004

Daklem wrote:
Lethal Kees wrote: [quote=Daklem][quote=Robbie25jr][quote=Michel75]Ik hoop dat Pierce nog zeker één Bond-film doet. Met Sean Connery vind ik hem de beste Bond-acteur. Roger Moore vond ik ook goed, maar zoals hier al eerder is gezegd hij bracht te veel humor en ironie.

dat is ook algemeen bekend dat hij de slechtste was .. Maar toch vond ik hem wel iets hebben als acteur, al waren zijn acteerprestaties niet van de bovenste plank[/quote]Nee,man,Lazenby was de slechtste! :x[/quote]

Wie de fuck is dat? Toch niet die kerel van casino royale he? Want dat noem ik dus geen james bond film.[/quote]
Haha,zo te zien heb je er geen verstand van.Want Lazenby speelde wel in een echte bondfilm.

On her majesty's secret service

reply
0
NS
Nathan Strik
Apr 23, 2004

Lethal Kees wrote: Lazenby was de slechtste! :x

Toegegeven, George Lazenby was echt een vreselijke James Bond, maar de film is toch één van mijn favoriete Bondfilms, vooral vanwege het verhaal en de dramatiek van [spoiler:eaa9292e7f]de dood van Tracy Bond[/spoiler:eaa9292e7f].

Oh ja, en Telly Savalas ruleert altijd natuurlijk. 8)

reply
0
RK
R Klemkerk
Apr 23, 2004

Lethal Kees wrote:
On her majesty's secret service

Ik let op de films , niet op de acteurs ... Maar zoals ik al aangaf in mijn post vind ik Dalton niet super spelen voor zijn rol als james bond. Maar zoals ik al aangaf, smaken verschillen! En dat is maar goed ook ...

reply
0
C
chimera01
Apr 23, 2004

Euh bij wie is het algemeen bekend dat Tim Dalton de slechte Bond was?????????
Zelfs bij de echte Bondfans heb je 5 verschillende kampen over wie de beste is.

Dus een subjectieve opmerking wederom.

Die heb ik ook ik vond het jammer dat het maar 2 films waren hadden er meer mogen zijn. 2x kick-arse film.

reply
0
RB
Richard B.
Apr 23, 2004

Alle Bonds hadden wel wat. On her majesty's secret service heb ik te weinig gezien om iets over Lazenby te kunnen zeggen maar de overige 4 vond ik ieder voor zich gewoon goeie Bonds. Alle vier maakten ze er een heel ander karakter van maar toch bleef het gewoon altijd herkenbaar Bond.

reply
0
J
JCL
Apr 23, 2004

Richard Boon wrote: Alle Bonds hadden wel wat. On her majesty's secret service heb ik te weinig gezien om iets over Lazenby te kunnen zeggen maar de overige 4 vond ik ieder voor zich gewoon goeie Bonds. Alle vier maakten ze er een heel ander karakter van maar toch bleef het gewoon altijd herkenbaar Bond.

Precies, en iedereen heeft gewoon zijn favo. Ik vind Brosnon een erg goede, Dalton heb ik ook erg van genoten Connery ook. Moet zeggen dat Roger Moore mij altijd weinig kon boeien. Die kwal altijd over als de strakke man ik pak die voor de eerste de beste ren scene een standin nodig had omdat hij zo stijf als een hark is.

reply
0
R
RTetteroo
Apr 24, 2004

Richard Boon wrote: Alle Bonds hadden wel wat. On her majesty's secret service heb ik te weinig gezien om iets over Lazenby te kunnen zeggen maar de overige 4 vond ik ieder voor zich gewoon goeie Bonds. Alle vier maakten ze er een heel ander karakter van maar toch bleef het gewoon altijd herkenbaar Bond.
Compleet mee eens. Ik vond ze ook allemaal goed spelen. Je moet ook niet verwachten dat ze precies hetzelfde acteren.

Dat over-ironische van Roger Moore ben ik het wel mee eens, maar dat ligt mijns inziens meer aan het script dan aan hem zelf. Ik stoor me wel eens aan de scene uit The Spy Who Loved Me, als Jaws bezig is een bestelbusje te ontmantelen terwijl Triple X probeert weg te rijden. Bond maakt dan wel 6 opmerkingen over het rijden (grappige quotes hoor :D, maar teveel achter elkaar). En in Octopussy ligt het ook niet aan hemzelf dat hij als Tarzan door de jungle slingert, of in een clownspak rondloopt :P.

reply
0
R
Robbie25jr
Apr 24, 2004

Lethal Kees wrote:
Daklem wrote: [quote=Robbie25jr][quote=Michel75]Ik hoop dat Pierce nog zeker één Bond-film doet. Met Sean Connery vind ik hem de beste Bond-acteur. Roger Moore vond ik ook goed, maar zoals hier al eerder is gezegd hij bracht te veel humor en ironie.

Die was ik helemaal vergeten :P

reply
0
B
Beenen
Apr 24, 2004

ik vind gewoon dat ze moeten stoppen met het maken van die bond-films, hoeveel zijn er nou wel niet ondertussen? het lijkt wel of ze ook steeds slechter worden. net zoals die batman-films, wat waren 3 en 4 slecht, ze hadden het gewoon met laten bij 1 & 2 , james bond hadden ze ook gewoon moeten stoppen.

reply
0
C
chimera01
Apr 24, 2004

Tja joh je bent vergeleken met de Bondfans (en dat zijn er heel veel) toch echt in de minderheid.

reply
0