Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
RG
René Groen
Wie met een CC wil er iets voor mij bestellen?
Feb 13, 2004

Het verhaal zit zo: Ik ben al een tijdje op zoek naar worstelDVD's uit het jaar 2001. Ik heb vandaag weer eens gezocht en kwam toen op http://www.amazon.co.uk uit. Omdat het hier om een eenmalige bestelling gaat vond ik het zonde om hier nou een hele CC voor aan te schaffen en ik vroeg me dan ook af of iemand dit voor mij wilde doen. Ik vergoed uiteraard alle kosten en je krijgt er nog een DVD naar keuze bij: Insomnia (nooit verhuurde rental) of Arlington Road. (beide r2/nlo) Het betreft een bedrag van 18 pond, hier zitten de verzendingskosten nog niet bij inbegrepen. Het betreft de volgende 2 titels: Klikje 1 & Klikje 2 Bvd!! (PS: Reacties betreffende de worstelDVD's zijn niet nodig :P )

RG
René Groen
Feb 13, 2004

(N)iemand?

reply
0
D
Dr_evil
Feb 13, 2004

Ben niet zo dol op Amazon, als je ze ergens anders kan vinden wil ik het wel voor je doen...

reply
0
RG
René Groen
Feb 13, 2004

Dat is het probleem juist, namelijk dat ze erg lastig te vinden zijn. Toch hartelijk dank voor het aanbod :)

Mag ik trouwens vragen wat het 'niet zo dolle gedeelte' van Amazon is?

reply
0
R
rlia
Feb 14, 2004

:!: PM gestuurd :!:

reply
0
RG
René Groen
Feb 14, 2004

Fantastisch rlia, ik heb je terug gePM't :D