Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Discussies
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
LotR: Return of the King Extended Edition
Feb 16, 2004
Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch: "11 Oscar nominee "Return of the King" will arrive in a Extended cut on DVD this November. Director Peter Jackson has just finished the edit and it will have a total runtime of four hours and ten minutes. He also revealed in an interview with USA TODAY that the theatrical version wil arrive on DVD in May or June. Two months earlier than the first two movies." Bron: DVD Town Heel mooi :)
Feb 16, 2004
Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch: "11 Oscar nominee "Return of the King" will arrive in a Extended cut on DVD this November. Director Peter Jackson has just finished the edit and it will have a total runtime of four hours and ten minutes. He also revealed in an interview with USA TODAY that the theatrical version wil arrive on DVD in May or June. Two months earlier than the first two movies." Bron: DVD Town Heel mooi :)
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Feb 16, 2004
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)
Inderdaad mooi nieuws (y).
Alleen wel wat jammer dat het nog een redelijk aantal maanden gaat duren. Maarja, wat maken die paar maanden uiteindelijk nou nog uit? Valt ook wel mee. Belangrijker is dat die al klaar is :)
reply
0
C
carnesir
carnesir
Feb 16, 2004
ik koop eerst toch de theatrical version om mij zoet te houden,de belangrijkste dvd van de jaar voor mij
ik koop eerst toch de theatrical version om mij zoet te houden,de belangrijkste dvd van de jaar voor mij
reply
0
RC
Renny Collard
Renny Collard
Feb 16, 2004
Dus toch niet de eerder verwachte 5 uur. Maar 4,1 uur vind ik prima. Jammer dat de ext. vers. niet zoals de direct. cut ook 2 maanden eerder uitkomt.
Dus toch niet de eerder verwachte 5 uur. Maar 4,1 uur vind ik prima. Jammer dat de ext. vers. niet zoals de direct. cut ook 2 maanden eerder uitkomt.
reply
0
C
carnesir
carnesir
Feb 16, 2004
het was te verwachten ,mensen die niet naar de langere versie willen kijken kopen gewoon de gewone versie
het was te verwachten ,mensen die niet naar de langere versie willen kijken kopen gewoon de gewone versie
reply
0
MZ
Martin Zuidervliet
Martin Zuidervliet
Feb 17, 2004
250 min. NTSC (24fps) = 240 min. PAL (25fps), dus duurt hij precies vier uur bij ons in Europa.
250 min. NTSC (24fps) = 240 min. PAL (25fps), dus duurt hij precies vier uur bij ons in Europa.
reply
0
NG
Nick G
Nick G
Feb 17, 2004
NTSC is 29,97fps en niet 24fps dus dat reken sommetje klopt niet helemaal.
Martin Zuidervliet wrote: 250 min. NTSC (24fps) = 240 min. PAL (25fps), dus duurt hij precies vier uur bij ons in Europa.
NTSC is 29,97fps en niet 24fps dus dat reken sommetje klopt niet helemaal.
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Feb 17, 2004
NTSC ---> PAL = NTSC * 0,97
PAL ---> NTSC = PAL * 1.03
Maar FILM is toch 29.97 fps en NTSC toch 25 en PAL gewoon weer 24?
NTSC ---> PAL = NTSC * 0,97
PAL ---> NTSC = PAL * 1.03
Maar FILM is toch 29.97 fps en NTSC toch 25 en PAL gewoon weer 24?
reply
0
MZ
Martin Zuidervliet
Martin Zuidervliet
Feb 17, 2004
Film = 24fps
NTSC = 29,97fps (24 beelden per seconde effectief)
PAL = 25fps (25 beelden per seconde effectief door 4% versnelling)
Film = 24fps
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Feb 17, 2004
Dan zat ik nog eens helemaal verkeerd met die 3% ook :oops:
Bedankt voor de correctie (y)
Dan zat ik nog eens helemaal verkeerd met die 3% ook :oops:
Bedankt voor de correctie (y)
reply
0
JW
Jurriaan Wittenberg
Jurriaan Wittenberg
Feb 17, 2004
Owh.. c'mon people!!!
Niet gedacht dat we met z'n allen zo vaak 3 getalletjes door elkaar kunnen halen.
Dus.. Here we go:
30 FPS = NTSC maar dan alleen voor oude Z/W uitzendingen, doet er dus niet meer toe.
Voor de kleurenuitzendingen van NTSC was een iets andere frequentie nodig waardoor de boel afgerond op 29.97 FPS uit kwam. Aangezien je hier nog met een afrondingsfout zit (het is eigenlijk 29,97000nogwat) kan je dit corrigeren door hier en daar een frame te laten vervallen en dan heet je NTSC signaal "Drop Frame". Ongecorrigeerd heet je NTSC signaal "Non Drop Frame". (niet onbelangrijk om synchroniteit te waarborgen)
PAL = 25 FPS. Als je moeite hebt dit te onthouden: TV signalen worden Interlaced uitgezonden, dit is ooit bedacht om bandbreedte te besparen (even en oneven beeldlijnen van een frame gescheiden, hoef je dus maar de helft uit te zenden). Dit resulteerde dus in een 50Hz signaal (2x25). Om dit signaal wat rustiger op een TV te zetten hebben we niet zo lang geleden allemaal 100Hz televisies gekocht ( toch wel breedbeeld heh :wink: ) je 50Hz signaal wordt dus steeds 2x op het scherm gezet voor een stabieler beeld.
Film = 24 FPS ... Tjah.. niets aan toe te voegen. 'tis klote maar waar :D Hadden ze 'r 1 beeldje per seconde bijbedacht toentertijd dan hadden we in PAL-land KING geweest maar goed ... dat zijn we dus niet. En zijn we de dupe van termen als "Pal-speedup" en "2:3 pull-down".
C-ya
JW
Owh.. c'mon people!!!
Niet gedacht dat we met z'n allen zo vaak 3 getalletjes door elkaar kunnen halen.
Dus.. Here we go:
30 FPS = NTSC maar dan alleen voor oude Z/W uitzendingen, doet er dus niet meer toe.
Voor de kleurenuitzendingen van NTSC was een iets andere frequentie nodig waardoor de boel afgerond op 29.97 FPS uit kwam. Aangezien je hier nog met een afrondingsfout zit (het is eigenlijk 29,97000nogwat) kan je dit corrigeren door hier en daar een frame te laten vervallen en dan heet je NTSC signaal "Drop Frame". Ongecorrigeerd heet je NTSC signaal "Non Drop Frame". (niet onbelangrijk om synchroniteit te waarborgen)
PAL = 25 FPS. Als je moeite hebt dit te onthouden: TV signalen worden Interlaced uitgezonden, dit is ooit bedacht om bandbreedte te besparen (even en oneven beeldlijnen van een frame gescheiden, hoef je dus maar de helft uit te zenden). Dit resulteerde dus in een 50Hz signaal (2x25). Om dit signaal wat rustiger op een TV te zetten hebben we niet zo lang geleden allemaal 100Hz televisies gekocht ( toch wel breedbeeld heh :wink: ) je 50Hz signaal wordt dus steeds 2x op het scherm gezet voor een stabieler beeld.
Film = 24 FPS ... Tjah.. niets aan toe te voegen. 'tis klote maar waar :D Hadden ze 'r 1 beeldje per seconde bijbedacht toentertijd dan hadden we in PAL-land KING geweest maar goed ... dat zijn we dus niet. En zijn we de dupe van termen als "Pal-speedup" en "2:3 pull-down".
C-ya
JW
reply
0
MZ
Martin Zuidervliet
Martin Zuidervliet
Feb 17, 2004
Veel europese films worden tegenwoordig wel met 25 beelden per seconde opgenomen en afgedraaid in de bioscopen op deze snelheid. Wat echter ook geldt voor films uit de VS, waardoor we thuis geen snelheidsverschil hebben.
Veel europese films worden tegenwoordig wel met 25 beelden per seconde opgenomen en afgedraaid in de bioscopen op deze snelheid. Wat echter ook geldt voor films uit de VS, waardoor we thuis geen snelheidsverschil hebben.
reply
0
S
Star_Fresh
Star_Fresh
Feb 17, 2004
Peter Jackson gaat zich toch niet haasten met de extended edition van Return Of The King. Bij de eerste twee delen van LOTR was hij nog bezig met de opnames en editen van de films, hij zat nog 'in' LOTR. Nu hij helemaal klaaer is en op weg is naar King Kong gaat hij het laatste onderdeel van het LOTR avontuur toch niet afraffelen. Iemand enig idee?
Peter Jackson gaat zich toch niet haasten met de extended edition van Return Of The King. Bij de eerste twee delen van LOTR was hij nog bezig met de opnames en editen van de films, hij zat nog 'in' LOTR. Nu hij helemaal klaaer is en op weg is naar King Kong gaat hij het laatste onderdeel van het LOTR avontuur toch niet afraffelen. Iemand enig idee?
reply
0
OL
Olivier Laemont
Olivier Laemont
Feb 17, 2004
Wat een hoop wiskundigen hier! :wink:
'k Ga terug voor de 2 versies. Heb dat bij de vorige 2 ook gedaan en ben er nog altijd happy om. Ik koop normaal gezien nooit 2 versies van dezelfde film, maar dit is echt toch wel iets speciaals. Gewoon de beste trilogie uit de filmgeschiedenis! (y)
Wat een hoop wiskundigen hier! :wink:
'k Ga terug voor de 2 versies. Heb dat bij de vorige 2 ook gedaan en ben er nog altijd happy om. Ik koop normaal gezien nooit 2 versies van dezelfde film, maar dit is echt toch wel iets speciaals. Gewoon de beste trilogie uit de filmgeschiedenis! (y)
reply
0
B
Bravestarr
Bravestarr
Feb 17, 2004
En ik mag toch hopen dat ze van die extra 40 minuten, minimaal de helft besteden aan Saruman.
En ik mag toch hopen dat ze van die extra 40 minuten, minimaal de helft besteden aan Saruman.
reply
0
C
chimera01
chimera01
Feb 17, 2004
Waarom die speelt eigenlijk geen rol meer nu the scounging of the Shire niet verfilmt is?
Waarom die speelt eigenlijk geen rol meer nu the scounging of the Shire niet verfilmt is?
reply
0
RM
Ricardo Mulder
Ricardo Mulder
Feb 17, 2004
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de giftset eruit gaat zien. Vind het wel een beetje magertjes dat er maar 40 minuten bijkomen.
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe de giftset eruit gaat zien. Vind het wel een beetje magertjes dat er maar 40 minuten bijkomen.
reply
0
NG
Nick G
Nick G
Feb 17, 2004
Je hebt gelijk dacht namelijk dat films ook 29,97 maar das dus niet zo weer wat geleerd.
Martin Zuidervliet wrote: Film = 24fps
Je hebt gelijk dacht namelijk dat films ook 29,97 maar das dus niet zo weer wat geleerd.
reply
0
F
FrankGuthrie
FrankGuthrie
Feb 17, 2004
Jammer dat het dan nog zo lang duurt voordat ie in de winkels ligt, die kunnen ze dan toch ook eerder uitbrengen?
Jammer dat het dan nog zo lang duurt voordat ie in de winkels ligt, die kunnen ze dan toch ook eerder uitbrengen?
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Re: Return Of The King Extended Cut is af !
Feb 17, 2004
Feb 17, 2004
Mark de Jong wrote: Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch:Mwoah, ik wist dit al een tijdje hoor :wink:
"11 Oscar nominee "Return of the King" will arrive in a Extended cut on DVD this November. Director Peter Jackson has just finished the edit and it will have a total runtime of four hours and ten minutes.
He also revealed in an interview with USA TODAY that the theatrical version wil arrive on DVD in May or June. Two months earlier than the first two movies."
reply
0
R
Roadster
Roadster
Feb 17, 2004
pj had toch zelf al gezegd dat ie minstens 4 uur 50 zou duren, weet niet meer precies waar ik het gelezen had...
pj had toch zelf al gezegd dat ie minstens 4 uur 50 zou duren, weet niet meer precies waar ik het gelezen had...
reply
0
F
FrankGuthrie
FrankGuthrie
Feb 17, 2004
De film duurde 3 uur en 20 minute, daar is 50 minuten bijgekomen. Dat wat jij hebt gelezen waren geruchten.
Roadster wrote: pj had toch zelf al gezegd dat ie minstens 4 uur 50 zou duren, weet niet meer precies waar ik het gelezen had...
De film duurde 3 uur en 20 minute, daar is 50 minuten bijgekomen. Dat wat jij hebt gelezen waren geruchten.
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Feb 17, 2004
Lex, kom op zeg, en dan zeg je dat niet even tegen de andere fans ? Schaam je :nono:
Feb 17, 2004
Lex v/d Moolen wrote:Mark de Jong wrote: Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch:Mwoah, ik wist dit al een tijdje hoor :wink:
"11 Oscar nominee "Return of the King" will arrive in a Extended cut on DVD this November. Director Peter Jackson has just finished the edit and it will have a total runtime of four hours and ten minutes.
He also revealed in an interview with USA TODAY that the theatrical version wil arrive on DVD in May or June. Two months earlier than the first two movies."
Lex, kom op zeg, en dan zeg je dat niet even tegen de andere fans ? Schaam je :nono:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Feb 17, 2004
Lex, kom op zeg, en dan zeg je dat niet even tegen de andere fans ? Schaam je :nono:[/quote]Het was ook al in de LotR thread vermeld hoor. :wink:
Feb 17, 2004
Mark de Jong wrote:Lex v/d Moolen wrote: [quote=Mark de Jong]Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch:Mwoah, ik wist dit al een tijdje hoor :wink:
Lex, kom op zeg, en dan zeg je dat niet even tegen de andere fans ? Schaam je :nono:[/quote]Het was ook al in de LotR thread vermeld hoor. :wink:
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Feb 17, 2004
Lex, kom op zeg, en dan zeg je dat niet even tegen de andere fans ? Schaam je :nono:[/quote]Het was ook al in de LotR thread vermeld hoor. :wink:[/quote]
Ja hé, die bekijk ik helaas niet altijd. Bovendien is het erg lastig om daar iets in op te zoeken :)
Maar goed, voor deze ene keer dan maar ;)
Feb 17, 2004
Lex v/d Moolen wrote:Mark de Jong wrote: [quote=Lex v/d Moolen][quote=Mark de Jong]Geen idee of dit al eerder geplaatst is, maar toch:Mwoah, ik wist dit al een tijdje hoor :wink:
Lex, kom op zeg, en dan zeg je dat niet even tegen de andere fans ? Schaam je :nono:[/quote]Het was ook al in de LotR thread vermeld hoor. :wink:[/quote]
Ja hé, die bekijk ik helaas niet altijd. Bovendien is het erg lastig om daar iets in op te zoeken :)
Maar goed, voor deze ene keer dan maar ;)
reply
0
M
martin
martin
Feb 17, 2004
Zal me niks verbazen als er ook een 12 disc DVD box zal komen met nog meer beeld materiaal erop. Het $$ moet rollen.
Zal me niks verbazen als er ook een 12 disc DVD box zal komen met nog meer beeld materiaal erop. Het $$ moet rollen.
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Feb 17, 2004
Maar goed, was het maar al november... :(
Feb 17, 2004
Mark de Jong wrote:Dat kan ik niet ontkennen. :)Lex v/d Moolen wrote: Het was ook al in de LotR thread vermeld hoor. :wink:
Maar goed, was het maar al november... :(
reply
0
S
Star_Fresh
Star_Fresh
Feb 18, 2004
Peter jackson maakte in het blad Empire een grap over een 25th of 50th anniversary edtion met extra beelmateriaal van bijvoorbeeld een jonge Aragorn die met een jonge Arwen buiten aan het spelen is.
Ze hebben dus nog meer geedit filmmateriaal inclusief muziek en geluidseffecten, die zeker een keer verschijnen.
Peter jackson maakte in het blad Empire een grap over een 25th of 50th anniversary edtion met extra beelmateriaal van bijvoorbeeld een jonge Aragorn die met een jonge Arwen buiten aan het spelen is.
Ze hebben dus nog meer geedit filmmateriaal inclusief muziek en geluidseffecten, die zeker een keer verschijnen.
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Feb 18, 2004
Ja dat doet men tegenwoordig wel vaker, ff goed de film uitmelken. Ik koop dit najaar ROTK EE en daar laat ik het bij. Je kunt bezig blijven natuurlijk.
Als de ROTK EE ook 2maanden eerder uitkomt dan de eerste 2 delen ben ik ERG blij.
Ja dat doet men tegenwoordig wel vaker, ff goed de film uitmelken. Ik koop dit najaar ROTK EE en daar laat ik het bij. Je kunt bezig blijven natuurlijk.
Als de ROTK EE ook 2maanden eerder uitkomt dan de eerste 2 delen ben ik ERG blij.
reply
0
R
Rut
Rut
Feb 18, 2004
Ik laat het maar bij EE, het was al een heel gedoe om mijn vriendin te overtuigen om de 2-disc om te ruilen voor de 4-disc
Roberto Corleone wrote: Ja dat doet men tegenwoordig wel vaker, ff goed de film uitmelken. Ik koop dit najaar ROTK EE en daar laat ik het bij. Je kunt bezig blijven natuurlijk.
Ik laat het maar bij EE, het was al een heel gedoe om mijn vriendin te overtuigen om de 2-disc om te ruilen voor de 4-disc
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Feb 18, 2004
Oei, ik ben echt in de ban van de ring. Ik koop geloof ik de laatste tijd alles wat los en vast zit. Films, docu's beeldjes, boeken, etcetera. :oops: :shock: Wat zijn de meest opmerkelijke symptomen bij verslavingsvormen???? :roll:
Rut wrote:Roberto Corleone wrote: Ja dat doet men tegenwoordig wel vaker, ff goed de film uitmelken. Ik koop dit najaar ROTK EE en daar laat ik het bij. Je kunt bezig blijven natuurlijk.
Oei, ik ben echt in de ban van de ring. Ik koop geloof ik de laatste tijd alles wat los en vast zit. Films, docu's beeldjes, boeken, etcetera. :oops: :shock: Wat zijn de meest opmerkelijke symptomen bij verslavingsvormen???? :roll:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Feb 18, 2004
Dat moet dan een ultimate-collector's item worden van 15 discs :lol: :lol: in een gift-set met boekensteunen, beeldjes. En natuurlijk boeken, wat mot ik anders met die steunen? :lol:
martin wrote: Zal me niks verbazen als er ook een 12 disc DVD box zal komen met nog meer beeld materiaal erop. Het $$ moet rollen.
Dat moet dan een ultimate-collector's item worden van 15 discs :lol: :lol: in een gift-set met boekensteunen, beeldjes. En natuurlijk boeken, wat mot ik anders met die steunen? :lol:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Feb 18, 2004
Vriendin overtuigen??????/In wat voor een era leef jij????? :shock: :shock: Nou dan onze Ies, Steef kon niet kiezen tussen twee best dure beeldjes. dus MOEST Steef ze alle twee kopen.....MOEST VAN IES DUS!!!!!!! :P
Rut wrote:Roberto Corleone wrote: Ja dat doet men tegenwoordig wel vaker, ff goed de film uitmelken. Ik koop dit najaar ROTK EE en daar laat ik het bij. Je kunt bezig blijven natuurlijk.
Vriendin overtuigen??????/In wat voor een era leef jij????? :shock: :shock: Nou dan onze Ies, Steef kon niet kiezen tussen twee best dure beeldjes. dus MOEST Steef ze alle twee kopen.....MOEST VAN IES DUS!!!!!!! :P
reply
0
R
Rut
Rut
Feb 18, 2004
Niet in wat voor era ik leef, maar wat voor een vriendin ik heb :wink:
P.S. Eentje die LOTR helemaal niks vindt!!!
Niet in wat voor era ik leef, maar wat voor een vriendin ik heb :wink:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Feb 18, 2004
Tja, die kun je dan toch wel afleiden met een "Friends-setje"?
Of je zet haar in een hoekie met een Bouquet-reeks (Aldi 0,99 per stuk)
Rut wrote: Niet in wat voor era ik leef, maar wat voor een vriendin ik heb :wink:
Tja, die kun je dan toch wel afleiden met een "Friends-setje"?
Of je zet haar in een hoekie met een Bouquet-reeks (Aldi 0,99 per stuk)
reply
0
I
intergalactrick
intergalactrick
Feb 18, 2004
Zou wel erg leuk wezen ja :D
Dat moet dan een ultimate-collector's item worden van 15 discs in een gift-set met boekensteunen, beeldjes. En natuurlijk boeken, wat mot ik anders met die steunen?
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Feb 18, 2004
Ja, dat als je een ultimate collection bestelt er een bestelbusje komt voorrijden voor de aflevering :lol: :D :) :wink:
intergalactrick wrote:Dat moet dan een ultimate-collector's item worden van 15 discs in een gift-set met boekensteunen, beeldjes. En natuurlijk boeken, wat mot ik anders met die steunen?
Ja, dat als je een ultimate collection bestelt er een bestelbusje komt voorrijden voor de aflevering :lol: :D :) :wink:
reply
0
R
Robbie25jr
Robbie25jr
Apr 21, 2004
Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet) Dus ik ben benieuwd :D
Christiaan Sauer wrote: Inderdaad mooi nieuws (y).
Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet) Dus ik ben benieuwd :D
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Apr 21, 2004
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:
Robbie25jr wrote:Christiaan Sauer wrote: Inderdaad mooi nieuws (y).
Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:
reply
0
F
Frank79
Frank79
Apr 21, 2004
En dat durf jij hardop te schrijven?? Lefgozer! ;)
Robbie25jr wrote:Christiaan Sauer wrote: Inderdaad mooi nieuws (y).
En dat durf jij hardop te schrijven?? Lefgozer! ;)
reply
0
ID
Ingo Deswert
Ingo Deswert
Apr 21, 2004
Same here: FOTR EE al gekeken (niet zo gek op het eerste anderhalf uur van de film ("This is it?") daarna toch enigermate overtuigd, en vooral de interssante extra's hebben mijn interesse in het geheel wakker gehouden.
TT EE vorig jaar in november aangeschaft, maar nog altijd niet gekeken. Misschien ben ik niet constant in een dwergjes, tovenaars en elfjes-mood. Langs de andere kant is dit ook leuk in die zin dat je ervan uitgaat dat TT EE waarschijnlijk een erg goeie film is waar je tijd voor moet maken zodat het uitkijken naar een zit van toch zo'n paar uurtjes ook z'n aantrekkingskracht behoudt.
Als ik de berichten op het forum zo bekijk lijken velen toch wel iets te fanatiek bezig met het LOTR-gegeven. Escapisme leek me meer iets voor de millenniumwissel, maar het is er nog steeds.
Same here: FOTR EE al gekeken (niet zo gek op het eerste anderhalf uur van de film ("This is it?") daarna toch enigermate overtuigd, en vooral de interssante extra's hebben mijn interesse in het geheel wakker gehouden.
TT EE vorig jaar in november aangeschaft, maar nog altijd niet gekeken. Misschien ben ik niet constant in een dwergjes, tovenaars en elfjes-mood. Langs de andere kant is dit ook leuk in die zin dat je ervan uitgaat dat TT EE waarschijnlijk een erg goeie film is waar je tijd voor moet maken zodat het uitkijken naar een zit van toch zo'n paar uurtjes ook z'n aantrekkingskracht behoudt.
Als ik de berichten op het forum zo bekijk lijken velen toch wel iets te fanatiek bezig met het LOTR-gegeven. Escapisme leek me meer iets voor de millenniumwissel, maar het is er nog steeds.
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Apr 21, 2004
Alleen al technisch zet de film een wereldstandaard neer. De vele docu's dwingen enorm respect af. 't is geen verhaal van elfjes en sprookjes. De verhalen van Tolkien zijn zeer gelaagd, meer dan dubbel gelaagd.
Wat zou je er van denken om het op onze wereld te projecteren. Probeer Amerika eens in de plaats van Sauron en Israël als Saruman. brengt dat geen schrikbeeld teweeg???????? De fundametalisten als wilde Orcs. Kortom laat je fantasie gaan en je zult zien dat de achtergronden, welke je zelf ook zou bedenken of kiest een enorme impact hebben.
Ik vind het juist ongekend knap om complexe wereldzaken te vertalen naar dit eenvoudige niveau. Nu kan ook de simpele mens snappen hoe de wereld in elkaar zit. 8)
Misschien ben ik niet constant in een dwergjes, tovenaars en elfjes-mood. Langs de andere kant is dit ook leuk in die zin dat je ervan uitgaat dat TT EE waarschijnlijk een erg goeie film is waar je tijd voor moet maken zodat het uitkijken naar een zit van toch zo'n paar uurtjes ook z'n aantrekkingskracht behoudt.
Alleen al technisch zet de film een wereldstandaard neer. De vele docu's dwingen enorm respect af. 't is geen verhaal van elfjes en sprookjes. De verhalen van Tolkien zijn zeer gelaagd, meer dan dubbel gelaagd.
Wat zou je er van denken om het op onze wereld te projecteren. Probeer Amerika eens in de plaats van Sauron en Israël als Saruman. brengt dat geen schrikbeeld teweeg???????? De fundametalisten als wilde Orcs. Kortom laat je fantasie gaan en je zult zien dat de achtergronden, welke je zelf ook zou bedenken of kiest een enorme impact hebben.
Ik vind het juist ongekend knap om complexe wereldzaken te vertalen naar dit eenvoudige niveau. Nu kan ook de simpele mens snappen hoe de wereld in elkaar zit. 8)
reply
0
J
JCL
JCL
Apr 21, 2004
Is er eigelijk een trailer uit van de EE? Ik kan me herinneren dat ik van LOTR 1 en 2 wel een extended trailer heb gezien, iemand enig idee waar?
Is er eigelijk een trailer uit van de EE? Ik kan me herinneren dat ik van LOTR 1 en 2 wel een extended trailer heb gezien, iemand enig idee waar?
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Apr 21, 2004
Da's heel ernstig :shock: :shock: :shock:[/quote]
Inderdaad ernstig :shock:
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:
Henk Heideveld wrote:Robbie25jr wrote: [quote=Christiaan Sauer]Inderdaad mooi nieuws (y).
Heb vandaag The two Towers pas gekocht. heb dit deel nog nooit gezien ( Deel 3 ook niet)
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Apr 21, 2004
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:[/quote]
Ik ben misschien nog veel zieker :oops: Ik heb alle filmbeeldjes van de film gedigitaliseerd. 'k Heb er al 120 op A-4 afgedrukt. :lol:
Christiaan Sauer wrote:Henk Heideveld wrote: [quote=Robbie25jr][quote=Christiaan Sauer]Inderdaad mooi nieuws (y).
Gisteravond TTT EE maar voor de 6e keer in 4 maanden gekeken. Das ook vrij ernstig :mrgreen:[/quote]
Ik ben misschien nog veel zieker :oops: Ik heb alle filmbeeldjes van de film gedigitaliseerd. 'k Heb er al 120 op A-4 afgedrukt. :lol:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Apr 21, 2004
Ik ben misschien nog veel zieker :oops: Ik heb alle filmbeeldjes van de film gedigitaliseerd. 'k Heb er al 120 op A-4 afgedrukt. :lol:[/quote]
Even nog als aanvulling: je ontdekt dan wel bloopers en dergelijke. Je ziet ook veel plaatjes waar in feite stand-ins op staan. Zodra de beelden bewegen zie je dat niet of nauwelijks.
Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:
En zo heb ik bij stilstaande beelden meer fouten gezien. :lol:
Henk Heideveld wrote:Christiaan Sauer wrote: [quote=Henk Heideveld][quote=Robbie25jr][quote=Christiaan Sauer]Inderdaad mooi nieuws (y).
Ik ben misschien nog veel zieker :oops: Ik heb alle filmbeeldjes van de film gedigitaliseerd. 'k Heb er al 120 op A-4 afgedrukt. :lol:[/quote]
Even nog als aanvulling: je ontdekt dan wel bloopers en dergelijke. Je ziet ook veel plaatjes waar in feite stand-ins op staan. Zodra de beelden bewegen zie je dat niet of nauwelijks.
Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Apr 21, 2004
En zo heb ik bij stilstaande beelden meer fouten gezien. :lol:[/quote]
Damn...wat zijn jullie ziek! (6)
in eindhoven zijn we zo niet! (6)
Henk Heideveld wrote:Henk Heideveld wrote: [quote=Christiaan Sauer][quote=Henk Heideveld][quote=Robbie25jr][quote=Christiaan Sauer]Inderdaad mooi nieuws (y).
En zo heb ik bij stilstaande beelden meer fouten gezien. :lol:[/quote]
Damn...wat zijn jullie ziek! (6)
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Apr 21, 2004
Henk Heideveld wrote: Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:Het blijft immers fantasy :wink:
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Apr 21, 2004
ROFLOL
Je bent inderdaad ziek Henk :mrgreen:
Denk dat ik dat ook maar ees ga doen bij sommige films. Eens kijken wat ik kan ontdekken ;)
Wat gebruik jij daar eigenlijk voor? Wat voor progje?
ROFLOL
Denk dat ik dat ook maar ees ga doen bij sommige films. Eens kijken wat ik kan ontdekken ;)
reply
0
J
JCL
JCL
S
scheur
scheur
Apr 21, 2004
Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
Geld ook voor andere films, dit wordt ook wel nits genoemd!!! :twisted:
Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
reply
0
J
JCL
JCL
Apr 21, 2004
Site is wel lachen, als je ziet wat voor domme dingen ze doen!
voorbeeld:
In The World is not Enough schiet bond op de Teems vanuit de 'vissersboot' van Q een raket af. Het is de bovenste van 2 gaten, later zit de 2e raket ook in het bovenstegat, er is duidelijk zichtbaar dat dit nooit kan! beetje slordig!
scheur wrote: Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
voorbeeld:
In The World is not Enough schiet bond op de Teems vanuit de 'vissersboot' van Q een raket af. Het is de bovenste van 2 gaten, later zit de 2e raket ook in het bovenstegat, er is duidelijk zichtbaar dat dit nooit kan! beetje slordig!
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Apr 21, 2004
Ze zelf zoeken is leuker ;) movie-mistakes is ook zeker leuk om te kijken hoor, maar het zelf vinden is leuker :P
JCL wrote:Christiaan Sauer wrote: ROFLOL
Dat kun je toch ook wel op i-net b.v. hier
Ze zelf zoeken is leuker ;) movie-mistakes is ook zeker leuk om te kijken hoor, maar het zelf vinden is leuker :P
reply
0
R
Robbie25jr
Robbie25jr
Apr 21, 2004
En dat durf jij hardop te schrijven?? Lefgozer! ;)[/quote]
Ben ik ook :lol: Ik heb x-men 2 ook pas deze week gekocht:) Maar ik heb nu wel wat om naar uit te kijken. Eerst The lord of the rings kijken, Daarna X-men 1.5, en dan X-men 2 :) Welk deel van The lord of the rings vinden jullie het beste?
Frank79 wrote:Robbie25jr wrote: [quote=Christiaan Sauer]Inderdaad mooi nieuws (y).
En dat durf jij hardop te schrijven?? Lefgozer! ;)[/quote]
Ben ik ook :lol: Ik heb x-men 2 ook pas deze week gekocht:) Maar ik heb nu wel wat om naar uit te kijken. Eerst The lord of the rings kijken, Daarna X-men 1.5, en dan X-men 2 :) Welk deel van The lord of the rings vinden jullie het beste?
reply
0
R
Robbie25jr
Robbie25jr
Apr 21, 2004
Ben je dan niet bang voor een overdosis Lord of the rings? :wink:
Christiaan Sauer wrote:Henk Heideveld wrote: [quote=Robbie25jr][quote=Christiaan Sauer]Inderdaad mooi nieuws (y).
Ben je dan niet bang voor een overdosis Lord of the rings? :wink:
reply
0
SM
Steven Maas
Steven Maas
Apr 22, 2004
Henk Heideveld wrote: Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:Dacht ik toch dat die fout door je buurvrouw was ontdekt... (6)
reply
0
R
Robbie25jr
Robbie25jr
Apr 22, 2004
Haha. Mischien heeft zn buurvrouw het OOK ontdekt, weet jij veel (6)
Steven Maas wrote:Henk Heideveld wrote: Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:Dacht ik toch dat die fout door je buurvrouw was ontdekt... (6)
Haha. Mischien heeft zn buurvrouw het OOK ontdekt, weet jij veel (6)
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Apr 22, 2004
Nou eh, in Eindhoven liet je ons anders veel meer merchandisewinkels zien dan er in totaal in Oss-Den Bosch zijn. :shock: :shock: En ik ken Eindhovenaren die heel Amsterdam afstropen als een verslaafde :lol:
Ik ben misschien nog veel zieker :oops: Ik heb alle filmbeeldjes van de film gedigitaliseerd. 'k Heb er al 120 op A-4 afgedrukt. :lol:Even nog als aanvulling: je ontdekt dan wel bloopers en dergelijke. Je ziet ook veel plaatjes waar in feite stand-ins op staan. Zodra de beelden bewegen zie je dat niet of nauwelijks.
:lol:Damn...wat zijn jullie ziek! (6)
Nou eh, in Eindhoven liet je ons anders veel meer merchandisewinkels zien dan er in totaal in Oss-Den Bosch zijn. :shock: :shock: En ik ken Eindhovenaren die heel Amsterdam afstropen als een verslaafde :lol:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Apr 22, 2004
POWER DVD gebruik ik, daar zit een "capture" op. Heel eenvoudig. :P De nieuwe versie van POWER DVD heeft nog een voordeel, het ondersteunt softwarematig je DTS-tracks. Veel beter geluid op mijn 5.1. van de PC dus. En op m'n laptop zit ook 2.1. surround met subwoofer (ACER-2001) dus da's prachtig. (y)
Christiaan Sauer wrote: ROFLOL
POWER DVD gebruik ik, daar zit een "capture" op. Heel eenvoudig. :P De nieuwe versie van POWER DVD heeft nog een voordeel, het ondersteunt softwarematig je DTS-tracks. Veel beter geluid op mijn 5.1. van de PC dus. En op m'n laptop zit ook 2.1. surround met subwoofer (ACER-2001) dus da's prachtig. (y)
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Apr 22, 2004
Ja bij Pulp Fiction zitten de kogelgaten ook al in de muur voordat er is geschoten. :roll:
En in een James Bond film zag ik een auto op twee wielen door een te smalle steeg gaan, gek echter dat ie er aan de andere kant op de twee tegenoverliggende wielen rijdend uitkwam.
In Gladiator is het helemaal lachen. Als daar paard en wagen in de arena omdondert zie je spontaan 2000 jaar voor Christus een persluchtfles uit het wagentje flikkeren. (Die persluchtflessen moeten het zand/stof doen opwaaien, alsof men loeihard rijdt). In het begin van Gladiator worden vuurpotten aangestoken, niks mis mee, behalve dat de man een echte spijkerbroek draagt ver voor z'n tijd.
Ach ja, je ziet soms ook actuers in de oudheid met een modern horloge om hun pols.
Of televiesieantennes op het dak van woningen, terwijl de film in de jaren 1930-1935 speelt.
Gein te over :lol: :lol:
JCL wrote:scheur wrote: Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
voorbeeld:
Ja bij Pulp Fiction zitten de kogelgaten ook al in de muur voordat er is geschoten. :roll:
En in een James Bond film zag ik een auto op twee wielen door een te smalle steeg gaan, gek echter dat ie er aan de andere kant op de twee tegenoverliggende wielen rijdend uitkwam.
In Gladiator is het helemaal lachen. Als daar paard en wagen in de arena omdondert zie je spontaan 2000 jaar voor Christus een persluchtfles uit het wagentje flikkeren. (Die persluchtflessen moeten het zand/stof doen opwaaien, alsof men loeihard rijdt). In het begin van Gladiator worden vuurpotten aangestoken, niks mis mee, behalve dat de man een echte spijkerbroek draagt ver voor z'n tijd.
Ach ja, je ziet soms ook actuers in de oudheid met een modern horloge om hun pols.
Of televiesieantennes op het dak van woningen, terwijl de film in de jaren 1930-1935 speelt.
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Apr 22, 2004
JCL wrote:scheur wrote: Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
voorbeeld:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Apr 22, 2004
Ja die van dat paard inderdaad, dat mens is paardengek dus dat zag ze meteen. :P 8)
Steven Maas wrote:Henk Heideveld wrote: Voorbeeld; Aragorn wordt gerd door zijn paard. Paard ko0mt aangelopen met een touw. Aragorn hijst zich met moeite op het paard en zie, tover,tover,tover, hij rijdt weg met een fraai lederen leidsel in zijn handen. Het paard is ineens voorzien van een fraai hoofdstel. :roll:Dacht ik toch dat die fout door je buurvrouw was ontdekt... (6)
Ja die van dat paard inderdaad, dat mens is paardengek dus dat zag ze meteen. :P 8)
reply
0
S
scheur
scheur
Apr 22, 2004
Gein te over :lol: :lol:[/quote]
En wat dacht je van twister??
Als op het landweggetje rijden met die rondvliegende koe, krijg je een shot vanuit de cabine, zitten ze in een keer op een normale snelweg met een passant!!!
Echt fout en hele grote gein!!!! :twisted:
Henk Heideveld wrote:JCL wrote: [quote=scheur]Op de site van Moviemistakes.com kun je deze titels aanklikken en dan verschijnt er meteen een lijst met honderden van die filmfoutjes :?
voorbeeld:
Gein te over :lol: :lol:[/quote]
En wat dacht je van twister??
Als op het landweggetje rijden met die rondvliegende koe, krijg je een shot vanuit de cabine, zitten ze in een keer op een normale snelweg met een passant!!!
Echt fout en hele grote gein!!!! :twisted:
reply
0
MH
Marcel den Haan
Marcel den Haan
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Apr 22, 2004
Ben je dan niet bang voor een overdosis Lord of the rings? :wink:[/quote]
Heb ik dus inderdaad last van bij FOTR. Laatste 2 keer in slaap gevallen :shock:
Heb ik ook op mijn receiver ;)
Kan mijn pc gewoon aan mijn receiver hangen, en daar luisteren. Of gewoon veel simpeler en sneller: mijn dvd in mijn dvdspeler stoppen en dan gewoon zo kijken ;)
Robbie25jr wrote:Christiaan Sauer wrote: [quote=Henk Heideveld][quote=Robbie25jr][quote=Christiaan Sauer]Inderdaad mooi nieuws (y).
Heb ik dus inderdaad last van bij FOTR. Laatste 2 keer in slaap gevallen :shock:
Henk Heideveld wrote:Christiaan Sauer wrote: ROFLOL
Heb ik ook op mijn receiver ;)
Kan mijn pc gewoon aan mijn receiver hangen, en daar luisteren. Of gewoon veel simpeler en sneller: mijn dvd in mijn dvdspeler stoppen en dan gewoon zo kijken ;)
reply
0
R
Robbie25jr
Robbie25jr
Apr 22, 2004
[/quote]
Da's HÉÉL erg hoor :lol:
Christiaan Sauer wrote:Robbie25jr wrote: [quote=Christiaan Sauer][quote=Henk Heideveld][quote=Robbie25jr][quote=Christiaan Sauer]Inderdaad mooi nieuws (y).
[/quote]
Da's HÉÉL erg hoor :lol:
reply
0
MB
Martijn Beunk
Martijn Beunk
Apr 24, 2004
November duurt mij nog te lang, dan toch maar eerst de 2 disc Se kopen om mijn honger te stillen :oops: :oops:
November duurt mij nog te lang, dan toch maar eerst de 2 disc Se kopen om mijn honger te stillen :oops: :oops:
reply
0
R
Robbie25jr
Robbie25jr
Apr 24, 2004
Ik wacht wel op de 4 disk versie. ga eerst dit weekend deel 2 maar eens een keer kijken :?
Ik wacht wel op de 4 disk versie. ga eerst dit weekend deel 2 maar eens een keer kijken :?
reply
0
K
KunDun
KunDun
Apr 27, 2004
Er was toch ook een website , waar alles wat zo ongeveer op de ROTK EE zal komen, is samen gevat ? heeft iemand de url nog voor me ?
PS: ik vond trouwens de overgang van disc 1 naar 2 op TTT EE erg slecht gedaan .
Er was toch ook een website , waar alles wat zo ongeveer op de ROTK EE zal komen, is samen gevat ? heeft iemand de url nog voor me ?
PS: ik vond trouwens de overgang van disc 1 naar 2 op TTT EE erg slecht gedaan .
reply
0
ML
Mark van L.
Mark van L.
Apr 27, 2004
Voor de lezers die het duits beheersen:
WWW.DVDAREA.DE
03.03.2004 (ks) Quelle: www.iansmith.co.uk
Peter Jackson möchte den "Herrn der Ringe" möglichst auch in HDTV veröffentlichen. Dies kündigte Jackson am Rande einer Oscar-Party in Los Angeles an. Peter Jackson erwähnte in einem Statement zu den Fans ein (DVD)-Box-Set, dass New Line plane, welches für ihn aber noch nicht das Optimum darstelle. Nach Jacksons eigenen Worten gebe es noch viel Material, welches in seiner Wunsch-Box Platz finden könnte, die eine echte High Defintion-Version mit der bestmöglichen Bildqualität werden soll. Vor 2005 sollte man mit dieser Box allerdings nicht rechnen, da Peter Jackson die Pläne für diese "Herr der Ringe"-Box erst nach Beendigung des nächsten Projekts "King Kong" anvisiert hat. Laut Jackson ist der "Extended Cut" von "Die Rückkehr des Königs" für die DVD-Veröffentlichung gerade fertig geworden und bedarf jetzt noch einer Special-Effects-Nachbearbeitung. Bislang ist "Die Rückkehr des Königs" aber noch nicht offiziell auf DVD angekündigt worden. Peter Jackson sagte auf der Veranstaltung, dass die DVD-Veröffentlichung der "Extended Edition" für den November geplant sei.
Effe wachten ???? :? :?
Voor de lezers die het duits beheersen:
WWW.DVDAREA.DE
03.03.2004 (ks) Quelle: www.iansmith.co.uk
Peter Jackson möchte den "Herrn der Ringe" möglichst auch in HDTV veröffentlichen. Dies kündigte Jackson am Rande einer Oscar-Party in Los Angeles an. Peter Jackson erwähnte in einem Statement zu den Fans ein (DVD)-Box-Set, dass New Line plane, welches für ihn aber noch nicht das Optimum darstelle. Nach Jacksons eigenen Worten gebe es noch viel Material, welches in seiner Wunsch-Box Platz finden könnte, die eine echte High Defintion-Version mit der bestmöglichen Bildqualität werden soll. Vor 2005 sollte man mit dieser Box allerdings nicht rechnen, da Peter Jackson die Pläne für diese "Herr der Ringe"-Box erst nach Beendigung des nächsten Projekts "King Kong" anvisiert hat. Laut Jackson ist der "Extended Cut" von "Die Rückkehr des Königs" für die DVD-Veröffentlichung gerade fertig geworden und bedarf jetzt noch einer Special-Effects-Nachbearbeitung. Bislang ist "Die Rückkehr des Königs" aber noch nicht offiziell auf DVD angekündigt worden. Peter Jackson sagte auf der Veranstaltung, dass die DVD-Veröffentlichung der "Extended Edition" für den November geplant sei.
Effe wachten ???? :? :?
reply
0
MJ
Mark de Jong
Mark de Jong
Apr 30, 2004
The Lord Of The Rings: Return Of The King: Newsweek has unveiled 2 scenes that have been deleted from the final cut of The Return of The King, but which you can expect to see released in the extended cut of the DVD...
"Scene 1: Scenes in the House of Healing, where Eowyn and Faramir recuperate after the battle. Aragorn heals Eowyn, she falls harder for him, Faramir falls for her. Jackson cut it because he felt the movie had strayed too long from Frodo.
Scene 2: Jackson had filmed scenes of Wormtongue killing Sarumon for inclusion in Two Towers, but moved it to Return of the King, but then felt it was "old business" slowing the movie".
The Lord Of The Rings: Return Of The King: Newsweek has unveiled 2 scenes that have been deleted from the final cut of The Return of The King, but which you can expect to see released in the extended cut of the DVD...
"Scene 1: Scenes in the House of Healing, where Eowyn and Faramir recuperate after the battle. Aragorn heals Eowyn, she falls harder for him, Faramir falls for her. Jackson cut it because he felt the movie had strayed too long from Frodo.
Scene 2: Jackson had filmed scenes of Wormtongue killing Sarumon for inclusion in Two Towers, but moved it to Return of the King, but then felt it was "old business" slowing the movie".
reply
0
R
Rut
Rut
Jun 17, 2004
De extended edition-dvd van The Lord Of The Rings: The Return Of The King zal niet in november uitkomen, zoals zijn twee voorgangers.
Dat heeft A-Films Andrew Ernster tegenover DVD-Bizz bevestigd. "Op dit moment weten wij niet wanneer de extended edition zal worden uitgebracht", aldus Ernster.
"Ik denk ook dat het releasemoment voor Lord Of The Rings niet zo veel uitmaakt.
Voor elke andere release is het natuurlijk perfect om middenin het cadeauseizoen in de winkel te liggen, maar Lord Of The Rings stijgt boven alles uit en zal net zo goed verkopen in januari of mei bij wijze van spreken."
Bron: Videobizz
Note: De geruchten gaan dat deze extended versie al in augustus zal verschijnen, maar dat is dus nog niet officieel bevestigd.
De extended edition-dvd van The Lord Of The Rings: The Return Of The King zal niet in november uitkomen, zoals zijn twee voorgangers.
Dat heeft A-Films Andrew Ernster tegenover DVD-Bizz bevestigd. "Op dit moment weten wij niet wanneer de extended edition zal worden uitgebracht", aldus Ernster.
"Ik denk ook dat het releasemoment voor Lord Of The Rings niet zo veel uitmaakt.
Voor elke andere release is het natuurlijk perfect om middenin het cadeauseizoen in de winkel te liggen, maar Lord Of The Rings stijgt boven alles uit en zal net zo goed verkopen in januari of mei bij wijze van spreken."
Bron: Videobizz
Note: De geruchten gaan dat deze extended versie al in augustus zal verschijnen, maar dat is dus nog niet officieel bevestigd.
reply
0
F
Frank
Frank
Jun 17, 2004
Bovenstaande informatie was ook al geplaatst in andere Lord of the Rings-threads. Augustus lijkt me zeer onwaarschijnlijk, want een woordvoerder van New Line heeft in een interview zelf gezegd dat de Extended Edition in december wordt uitgebracht.
Bovenstaande informatie was ook al geplaatst in andere Lord of the Rings-threads. Augustus lijkt me zeer onwaarschijnlijk, want een woordvoerder van New Line heeft in een interview zelf gezegd dat de Extended Edition in december wordt uitgebracht.
reply
0
R
Rut
Rut
Jun 17, 2004
Kan al die LOTR-threads niet meer bijhouden :?
Deze informatie staat ook op dvd-home.nl, dus ik weet niet wat er van waar is.
Frank wrote: Bovenstaande informatie was ook al geplaatst in andere Lord of the Rings-threads. Augustus lijkt me zeer onwaarschijnlijk, want een woordvoerder van New Line heeft in een interview zelf gezegd dat de Extended Edition in december wordt uitgebracht.
Kan al die LOTR-threads niet meer bijhouden :?
Deze informatie staat ook op dvd-home.nl, dus ik weet niet wat er van waar is.
reply
0
F
Frank
Frank
Jun 17, 2004
Kan ik me goed voorstellen, het zijn er (te) veel.
Rut wrote: Kan al die LOTR-threads niet meer bijhouden :?
reply
0
S
SKMbeat
SKMbeat
Jun 17, 2004
Misschien is een subforum gewijd aan Lord of the Rings een idee om alle topics daar onder te brengen.
Frank wrote:Rut wrote: Kan al die LOTR-threads niet meer bijhouden :?
Misschien is een subforum gewijd aan Lord of the Rings een idee om alle topics daar onder te brengen.
reply
0
M
martini
martini
Jun 22, 2004
Ik kan echt niet wachten tot het november is, zodat ik mijn collectie af kan maken. :) :D
Ik kan echt niet wachten tot het november is, zodat ik mijn collectie af kan maken. :) :D
reply
0
B
baltar
baltar
Jul 05, 2004
Volgens dit bericht wordt de Extended Edition van Return of the King misschien deze maand gepresenteerd tijdens de Comic-con:
http://www.comingsoon.net/news.php?id=5414
Het is nog wachten op een bevestiging van New Line.
Volgens dit bericht wordt de Extended Edition van Return of the King misschien deze maand gepresenteerd tijdens de Comic-con:
http://www.comingsoon.net/news.php?id=5414
Het is nog wachten op een bevestiging van New Line.
reply
0
C
chaos
chaos
Jul 16, 2004
Nieuwsbrief ro-direct:
Dan lijken de geruchten dus waar te worden en zit een miniatuur van Minas Tirith bij de gift set :).
Nieuwsbrief ro-direct:
Lord of the Rings - Return Of The King Gift Set (2003)
Nederlands ondertiteld, releasedatum: 08/12/2004
Op 8 december brengt A-Film drie versies uit van Lord of the Rings Return of the King. Een langere versie met vele extra's in een box met 4 DVD's. Deze set kan ook gekocht worden in een gift-set met dit keer een stad als beeldje. Als derde variant kan de 4-DVD-set samen met de 4-DVD-sets van de eerste twee films in een box gekocht worden.
Dan lijken de geruchten dus waar te worden en zit een miniatuur van Minas Tirith bij de gift set :).
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Jul 16, 2004
Dit sux.....een beeld van Minas Tirith..... :roll:
chaos wrote: Nieuwsbrief ro-direct:
Lord of the Rings - Return Of The King Gift Set (2003)
Nederlands ondertiteld, releasedatum: 08/12/2004
Op 8 december brengt A-Film drie versies uit van Lord of the Rings Return of the King. Een langere versie met vele extra's in een box met 4 DVD's. Deze set kan ook gekocht worden in een gift-set met dit keer een stad als beeldje. Als derde variant kan de 4-DVD-set samen met de 4-DVD-sets van de eerste twee films in een box gekocht worden.
Dit sux.....een beeld van Minas Tirith..... :roll:
reply
0
S
Subzer0
Subzer0
Jul 16, 2004
Ik had eigelijk wel wat mooiers en leukers gedacht dan een beeldje van een stad.
Ik had eigelijk wel wat mooiers en leukers gedacht dan een beeldje van een stad.
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jul 16, 2004
Ik vind het wel gaaf, een maquette. Alleen zal ie niet al te groot zijn, en dus ook niet zo gedetailleerd vrees ik.
Ik vind het wel gaaf, een maquette. Alleen zal ie niet al te groot zijn, en dus ook niet zo gedetailleerd vrees ik.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jul 17, 2004
Er wordt gezegd dat het beeld van Minas Tirith dermate groot zou zijn, dat de gehele 4-disc box IN de miniatuur zou passen. Ik moet het zien. Hopelijk zullen we zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgen.
Er wordt gezegd dat het beeld van Minas Tirith dermate groot zou zijn, dat de gehele 4-disc box IN de miniatuur zou passen. Ik moet het zien. Hopelijk zullen we zo snel mogelijk meer duidelijkheid krijgen.
reply
0
S
Shadow010
Shadow010
Jul 17, 2004
Dus toch alle EE's in een box! Als de box mooi is, dan hoop ik dat ie ook los verkrijgbaar wordt.
Dus toch alle EE's in een box! Als de box mooi is, dan hoop ik dat ie ook los verkrijgbaar wordt.
reply
0
M
Mich
Mich
Jul 17, 2004
Dan ga ik deze keer voor de gift set en ook voor die box als die los te koop is. Beeldje van de stad ... very good !!!
Dan ga ik deze keer voor de gift set en ook voor die box als die los te koop is. Beeldje van de stad ... very good !!!
reply
0
CS
Christiaan Sauer
Christiaan Sauer
Jul 17, 2004
Misschien is een subforum gewijd aan Lord of the Rings een idee om alle topics daar onder te brengen.[/quote]
Als er nu gewoon beter gezocht wordt heb je maar 1 of 2 trheads nodig ;)
SKMbeat wrote:Frank wrote: [quote=Rut]Kan al die LOTR-threads niet meer bijhouden :?
Misschien is een subforum gewijd aan Lord of the Rings een idee om alle topics daar onder te brengen.[/quote]
Als er nu gewoon beter gezocht wordt heb je maar 1 of 2 trheads nodig ;)
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jul 17, 2004
Het blijven allemaal geruchten. Het nieuws wat gelekt is komt van een Russische LotR site.:
http://www.henneth-annun.ru/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=374&mode=thread&order=0&thold=0
Ik hecht eigenlijk alleen maar waarde aan bevestigde berichten van onering.net of de officiele site.
Jordy van Buel wrote: Er wordt gezegd dat het beeld van Minas Tirith dermate groot zou zijn, dat de gehele 4-disc box IN de miniatuur zou passen.En andere tongen vermelden dat alleen de bonusdisc in het miniatuur zit... :)
Het blijven allemaal geruchten. Het nieuws wat gelekt is komt van een Russische LotR site.:
http://www.henneth-annun.ru/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=374&mode=thread&order=0&thold=0
Ik hecht eigenlijk alleen maar waarde aan bevestigde berichten van onering.net of de officiele site.
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
Jul 17, 2004
Er komt natuurlijk nog veel bij kijken hoor, voordat hij in de winkel ligt. Zoals audio commentaar erbij, montage, ondertiteling, menu's ga maar zo door ;)
Er komt natuurlijk nog veel bij kijken hoor, voordat hij in de winkel ligt. Zoals audio commentaar erbij, montage, ondertiteling, menu's ga maar zo door ;)
reply
0
M
martini
martini
Jul 23, 2004
Alvast een plaatje.
[img]http://www.justplay.nl/media/242/20040723-rotk-EE-2.jpg[/img]
Alvast een plaatje.
[img]http://www.justplay.nl/media/242/20040723-rotk-EE-2.jpg[/img]
reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Ronald Stiebolt
Jul 23, 2004
Uitgebreider plaatje:
[img]http://members.lycos.nl/ronald0102/rotk.JPG[/img]
Symphony? Sweet!
Uitgebreider plaatje:
[img]http://members.lycos.nl/ronald0102/rotk.JPG[/img]
Symphony? Sweet!
reply
0
CB
Charley Baak
Charley Baak
Jul 23, 2004
Ik vraag me af of je die Symphony DVD er ook bij krijgt... ik denk zelf van niet eerlijk gezegd.
Ik vraag me af of je die Symphony DVD er ook bij krijgt... ik denk zelf van niet eerlijk gezegd.
reply
0
D
dvd10
dvd10
Jul 23, 2004
Klopt het nou dat van het 2e beeldje maar een oplage is van 7500? Moet je dan niet ontzettend snel zijn met het bestellen ervan??
Klopt het nou dat van het 2e beeldje maar een oplage is van 7500? Moet je dan niet ontzettend snel zijn met het bestellen ervan??
reply
0
S
Sicco
Sicco
Jul 23, 2004
dit was bij Gollum wel het geval dus zal nu ook wel zo zijn....
dvd10 wrote: Klopt het nou dat van het 2e beeldje maar een oplage is van 7500? Moet je dan niet ontzettend snel zijn met het bestellen ervan??
reply
0
J
JCL
JCL
Jul 23, 2004
Maar 7.500 gollums? Media Mark had die giftset voor €25 liggen :roll:
Sicco wrote:dvd10 wrote: Klopt het nou dat van het 2e beeldje maar een oplage is van 7500? Moet je dan niet ontzettend snel zijn met het bestellen ervan??
Maar 7.500 gollums? Media Mark had die giftset voor €25 liggen :roll:
reply
0
C
chaos
chaos
Jul 23, 2004
Maar 7.500 gollums? Media Mark had die giftset voor €25 liggen :roll:[/quote]
De Gollum as Gollum wordt hier bedoeld, het beeldje dat dus met de bon uit de gift set besteld kon worden :).
JCL wrote:Sicco wrote: [quote=dvd10]Klopt het nou dat van het 2e beeldje maar een oplage is van 7500? Moet je dan niet ontzettend snel zijn met het bestellen ervan??
Maar 7.500 gollums? Media Mark had die giftset voor €25 liggen :roll:[/quote]
De Gollum as Gollum wordt hier bedoeld, het beeldje dat dus met de bon uit de gift set besteld kon worden :).
reply
0
C
chaos
chaos
Jul 23, 2004
Even mijn post uit het gesloten topic herhalen :) :
[img]http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13508.jpg[/img]
[img]http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13511.jpg[/img]
[img]http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13512.jpg[/img]
Even mijn post uit het gesloten topic herhalen :) :
[img]http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13508.jpg[/img]
[img]http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13512.jpg[/img]
reply
0
E
Elessar
Elessar
Jul 23, 2004
Howard Shore, de componist van LOTR, had enkele live concerten gegeven in verschillende landen, samen met het orkest.
Ik denk dat dit een dvd is over hoe die concerten tot stand gekomen zijn.
Howard Shore, de componist van LOTR, had enkele live concerten gegeven in verschillende landen, samen met het orkest.
reply
0
F
Frank
Frank
Jul 23, 2004
Ik hoop het. Ik ga dit keer in ieder geval voor de Gift Set. :D
Elessar wrote: Howard Shore, de componist van LOTR, had enkele live concerten gegeven in verschillende landen, samen met het orkest.
reply
0
TS
The Scratcher
The Scratcher
Jul 23, 2004
Wat gaat die giftset dan nou precies kosten? En die symphony disc van Howard Shore zit er dus ook nog eens als extra bij begrijp ik dat goed?
Wat gaat die giftset dan nou precies kosten? En die symphony disc van Howard Shore zit er dus ook nog eens als extra bij begrijp ik dat goed?
reply
0
F
Frank
Frank
Jul 23, 2004
Wat hij precies gaat kosten weet ik niet, maar de simfonie-disc van Howard Shore zit er inderdaad als extra bij, net als de Gollum-disc bij The Two Towers en de National Geographics-disc (die we in Nederland niet hebben gekregen, maar elders wel) bij The Fellowship of the Ring.
The Scratcher wrote: Wat gaat die giftset dan nou precies kosten? En die symphony disc van Howard Shore zit er dus ook nog eens als extra bij begrijp ik dat goed?
Wat hij precies gaat kosten weet ik niet, maar de simfonie-disc van Howard Shore zit er inderdaad als extra bij, net als de Gollum-disc bij The Two Towers en de National Geographics-disc (die we in Nederland niet hebben gekregen, maar elders wel) bij The Fellowship of the Ring.
reply
0
C
chaos
chaos
Jul 23, 2004
Prepare to drool :shock: :shock: : hi res pics :shock: :
-plaatjes zijn weg-
:shock: :shock: :shock:
Prepare to drool :shock: :shock: : hi res pics :shock: :
-plaatjes zijn weg-
:shock: :shock: :shock:
reply
0
RS
Remco Sondagh
Remco Sondagh
Jul 23, 2004
Volgens mij is het meer een 'making of the soundtrack'
Er staat namelijk "A composers journey through Middle-Earth. " Niets over een concert behalve 'Excerpts' Dus beelden van een concert als ik het goed begrijp
Frank wrote:Elessar wrote: Howard Shore, de componist van LOTR, had enkele live concerten gegeven in verschillende landen, samen met het orkest.
Volgens mij is het meer een 'making of the soundtrack'
Er staat namelijk "A composers journey through Middle-Earth. " Niets over een concert behalve 'Excerpts' Dus beelden van een concert als ik het goed begrijp
reply
0
E
Elessar
Elessar
Jul 23, 2004
Chaos u bent gezegend :P :shock:
*edit*
met deze foto's kunnen we gelukkig zien dat het beeldje van Minas Tirith toch wel heel goed gedetaileerd is :)
Chaos u bent gezegend :P :shock:
*edit*
met deze foto's kunnen we gelukkig zien dat het beeldje van Minas Tirith toch wel heel goed gedetaileerd is :)
reply
0
F
Frank
Frank
Jul 23, 2004
De DVD zal dan beelden bevatten van een van de Lord of the Rings-concerten die Howard Shore heeft gegeven (o.a. in België) met interviews en zo. Allemaal zeer welkom (net als de CD-box die volgend jaar verschijnt met de complete muziek van alle drie de films).
Remco Sondagh wrote: Volgens mij is het meer een 'making of the soundtrack'
De DVD zal dan beelden bevatten van een van de Lord of the Rings-concerten die Howard Shore heeft gegeven (o.a. in België) met interviews en zo. Allemaal zeer welkom (net als de CD-box die volgend jaar verschijnt met de complete muziek van alle drie de films).
reply
0
D
Dva
Dva
bloopers
Jul 24, 2004
Jammer, ik had als bonus DVD liever een DVD met de bloopers van de opnames gezien. Net zoals bij deel 2 is de bonus DVD eerder een verkapte reklameboodschap om een beeldje te kopen en / of om een concert DVD te kopen...
Jul 24, 2004
Jammer, ik had als bonus DVD liever een DVD met de bloopers van de opnames gezien. Net zoals bij deel 2 is de bonus DVD eerder een verkapte reklameboodschap om een beeldje te kopen en / of om een concert DVD te kopen...
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
H
Hrodbern
Hrodbern
Jul 24, 2004
Bij de Return of the King Limited editon soundtrack zat ook een bonus DVD
Ik ga er dan maar vanuit dat deze DVD en die in de Gift set niet hetzelfde zijn, maar echt origineel is het niet.
Ik had eerder gehoopt dat de Hobbit op de bonus DVD zat :wink:
Bij de Return of the King Limited editon soundtrack zat ook een bonus DVD
Limited Edition DVD includes: "Howard Shore: An Introspective," a behind-the-scenes potrait of Howard Shore's weeks in London creating the music for ROTK, a Supertrailer for the LOTR Trilogy and the bonus track "Use Well The Days" Performed by Annie Lennox
Ik ga er dan maar vanuit dat deze DVD en die in de Gift set niet hetzelfde zijn, maar echt origineel is het niet.
Ik had eerder gehoopt dat de Hobbit op de bonus DVD zat :wink:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jul 24, 2004
Wat een prachtig artwork op de box ook, wow.
En een mooie prent van Alan Lee op de achterkant van de DVD-case.
5 maanden wachten nog... :(
Maar goed, in September eerst van Star Wars genieten. :)
Wat een prachtig artwork op de box ook, wow.
En een mooie prent van Alan Lee op de achterkant van de DVD-case.
5 maanden wachten nog... :(
Maar goed, in September eerst van Star Wars genieten. :)
reply
0
M
mjlfadriaans
mjlfadriaans
Jul 24, 2004
Seht gut aus!
Bloopers zit ook niet iedereen op te wachten hoor. Bloopers are way overrated :). Er worden genoeg versprekingen gedaan bij opnames, maar misschien voor mensen als Ron Brandsteder wel leuk :).
50 Minuten extra, ik hoop dat dat niet inclusief 20 minuten extra aftiteling is.
Seht gut aus!
Bloopers zit ook niet iedereen op te wachten hoor. Bloopers are way overrated :). Er worden genoeg versprekingen gedaan bij opnames, maar misschien voor mensen als Ron Brandsteder wel leuk :).
50 Minuten extra, ik hoop dat dat niet inclusief 20 minuten extra aftiteling is.
reply
0
D
Dimmy
Dimmy
Jul 24, 2004
Wat zal deze box straks mooi staan bij m'n andere gifset boxen.
Wow, wat is Minas Tirith mooi gemaakt.
Tja, en nu maar wachten op de release datum voor regio 2
Wat zal deze box straks mooi staan bij m'n andere gifset boxen.
Wow, wat is Minas Tirith mooi gemaakt.
Tja, en nu maar wachten op de release datum voor regio 2
reply
0
P-
Peter -1984-
Peter -1984-
Jul 24, 2004
Iemand was je al voor op de vorige pagina :wink:
Ziet er allemaal echt goed uit komt zeker in mn collectie :D
hare wrote: ff wat betere pics 8)
Iemand was je al voor op de vorige pagina :wink:
Ziet er allemaal echt goed uit komt zeker in mn collectie :D
reply
0
M
martini
martini
Jul 24, 2004
De box blijft er mooit uitzien. Ik kan niet meer wachten, ik ben ook erg benieuwd wat de extra's gaan worden.
De box blijft er mooit uitzien. Ik kan niet meer wachten, ik ben ook erg benieuwd wat de extra's gaan worden.
reply
0
E
El-Jorge
El-Jorge
Jul 24, 2004
Wat is dat voor een cd-box?? Want ik heb nu al een cd box waar alle drie de soundtracks inzitten??
Frank wrote:Remco Sondagh wrote: Volgens mij is het meer een 'making of the soundtrack'
Wat is dat voor een cd-box?? Want ik heb nu al een cd box waar alle drie de soundtracks inzitten??
reply
0
EH
Evil Hobbit
Evil Hobbit
Jul 24, 2004
In het artikel op de thefellowship.nl staat dat hij 10 december uit komt.
Hoop dat er snel meer verduidelijkt wordt over de Howard Shore disc.
Lengte inhoud etc.
In het artikel op de thefellowship.nl staat dat hij 10 december uit komt.
Hoop dat er snel meer verduidelijkt wordt over de Howard Shore disc.
Lengte inhoud etc.
reply
0
F
Frank
Frank
Jul 24, 2004
De box waarover ik het heb verschijnt volgend jaar en zal de complete muziek bevatten die Howard Shore heeft geschreven voor alle drie de films. Van elke film is tot op heden maar zo'n 75 minuten op CD verschenen, terwij Shore voor elke film meer dan drie uur muziek heeft geschreven. Nogal wat muziek is dus nog niet op CD verkrijgbaar, maar daar komt volgend jaar dus verandering in. Gezegd wordt dat de box 8 CD's zal gaan bevatten. Verdere informatie ontbreekt momenteel.
El-Jorge wrote: Wat is dat voor een cd-box?? Want ik heb nu al een cd box waar alle drie de soundtracks inzitten??
De box waarover ik het heb verschijnt volgend jaar en zal de complete muziek bevatten die Howard Shore heeft geschreven voor alle drie de films. Van elke film is tot op heden maar zo'n 75 minuten op CD verschenen, terwij Shore voor elke film meer dan drie uur muziek heeft geschreven. Nogal wat muziek is dus nog niet op CD verkrijgbaar, maar daar komt volgend jaar dus verandering in. Gezegd wordt dat de box 8 CD's zal gaan bevatten. Verdere informatie ontbreekt momenteel.
reply
0
C
chaos
chaos
Jul 25, 2004
Hierbij iets meer info: http://www.empireonline.co.uk/site/news/newsstory.asp?news_id=15807 :)
Frank wrote:El-Jorge wrote: Wat is dat voor een cd-box?? Want ik heb nu al een cd box waar alle drie de soundtracks inzitten??
Hierbij iets meer info: http://www.empireonline.co.uk/site/news/newsstory.asp?news_id=15807 :)
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jul 25, 2004
SPOILER WARNING!
Volgende link bevat alle screenshots van het filmpje dat ze op de Comic Con laten zien wat betreft de nieuwe scènes in ROTK EE
http://www.hdr-see.de/news.htm
SPOILER WARNING!
Volgende link bevat alle screenshots van het filmpje dat ze op de Comic Con laten zien wat betreft de nieuwe scènes in ROTK EE
reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Kevin Baeckelandt
Jul 25, 2004
[spoiler:41f16f29e1]Wat ben ik blij dat Gandalf vs. Witchking er inzit
PS: was al lang geweten, maar toch :wink:[/spoiler:41f16f29e1]
Jordy van Buel wrote: SPOILER WARNING!
[spoiler:41f16f29e1]Wat ben ik blij dat Gandalf vs. Witchking er inzit
PS: was al lang geweten, maar toch :wink:[/spoiler:41f16f29e1]
reply
0
H
hare
hare
Jul 25, 2004
Ziet er echt zeer goed uit _O_
Kan bijna niet wachten. :)
Jordy van Buel wrote: SPOILER WARNING!
Ziet er echt zeer goed uit _O_
Kan bijna niet wachten. :)
reply
0
R
Roadster
Roadster
Jul 26, 2004
Uhm madrox, staat er spoiler warning bij de link, en dan zeg jij wat er in de link staat :?
Ik wist het nog niet ( hoewel ik het wel d8 want er zat al een scene van in het ps2 spel return of the king )
Uhm madrox, staat er spoiler warning bij de link, en dan zeg jij wat er in de link staat :?
Ik wist het nog niet ( hoewel ik het wel d8 want er zat al een scene van in het ps2 spel return of the king )
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
KB
Kevin Baeckelandt
Kevin Baeckelandt
Jul 26, 2004
Mijn excuses hiervoor, ik dacht dat dit al algemeen geweten was :oops: .
Ik veronderstelde dat de spoiler warning vooral op de screenshots slaat
Ik heb er spoilertags bijgezet
Roadster wrote: Uhm madrox, staat er spoiler warning bij de link, en dan zeg jij wat er in de link staat :?
Mijn excuses hiervoor, ik dacht dat dit al algemeen geweten was :oops: .
Ik veronderstelde dat de spoiler warning vooral op de screenshots slaat
Ik heb er spoilertags bijgezet
reply
0
R
Roadster
Roadster
Jul 26, 2004
Sja probeer eigenlijk zo min mogelijik ervan te weten te komen, is wel zo leuk
maar ben niet boos hoor :wink:
Sja probeer eigenlijk zo min mogelijik ervan te weten te komen, is wel zo leuk
maar ben niet boos hoor :wink:
reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Kevin Baeckelandt
Jul 26, 2004
Spoiler Warning!!!!!!!!!!!
Hier een clipje met enkel toegevoegde scenes
SPOILER SPOILER SPOILER
http://www.fea-fleuz.de/ComicCon-EE-trailer.avi
Spoiler Warning!!!!!!!!!!!
SPOILER SPOILER SPOILER
reply
0
MS
Martin Stanneveld
Martin Stanneveld
Jul 26, 2004
Ik kan niet wachten :D
M@drox wrote: Spoiler Warning!!!!!!!!!!!
SPOILER SPOILER SPOILER
Ik kan niet wachten :D
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
Jul 26, 2004
Fantastisch :) op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was kut ;) :p
Fantastisch :) op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was kut ;) :p
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jul 26, 2004
Jezus, eindelijk het filmpje gezien. Als de muziek weer opkomt zit je toch weer met kippenvel achter je scherm (en met open mond)
Dit worden ondraagbare maanden ben ik bang
Jezus, eindelijk het filmpje gezien. Als de muziek weer opkomt zit je toch weer met kippenvel achter je scherm (en met open mond)
Dit worden ondraagbare maanden ben ik bang
reply
0
R
Roadster
Roadster
Jul 26, 2004
ow ja bedankt lezen is ook niet iedereen zijn sterkste punt.
Dan maar dit topic helemaal niet meer lezen :roll:
ow ja bedankt lezen is ook niet iedereen zijn sterkste punt.
Dan maar dit topic helemaal niet meer lezen :roll:
reply
0
MG
Mathieu Ghekiere
Mathieu Ghekiere
Jul 28, 2004
Die cd box van Howard Shore lijkt me inderdaad super, maar ik hoop alleen dat die dvd over hem ook apart verkrijgbaar is, of bij de EE zit... hoewel ik er voor vrees.
Anders zou ik moeten voor die extra dvd (filmmuziek boeit me enorm, en LOTR heeft prachtige muziek) heel die giftset kopen met dat beeldje, en die beeldjes interesseren me nu eenmaal niet enorm.
Ahja, we zien wel.
Die cd box van Howard Shore lijkt me inderdaad super, maar ik hoop alleen dat die dvd over hem ook apart verkrijgbaar is, of bij de EE zit... hoewel ik er voor vrees.
Anders zou ik moeten voor die extra dvd (filmmuziek boeit me enorm, en LOTR heeft prachtige muziek) heel die giftset kopen met dat beeldje, en die beeldjes interesseren me nu eenmaal niet enorm.
Ahja, we zien wel.
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jul 29, 2004
Je bedoelt Annie Lennox met Into the West? Dat is inderdaad een van de beste liedjes van de LOTR soundtracks.
Je bedoelt Annie Lennox met Into the West? Dat is inderdaad een van de beste liedjes van de LOTR soundtracks.
reply
0
M
martini
martini
Jul 29, 2004
Bij mij doet die link het niet hoor :cry:
M@drox wrote: Spoiler Warning!!!!!!!!!!!
SPOILER SPOILER SPOILER
Bij mij doet die link het niet hoor :cry:
reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Kevin Baeckelandt
Jul 29, 2004
Al eens geprobeerd :wink:
Jordy van Buel wrote: rechtsklikken en doel opslaan als ;)
Al eens geprobeerd :wink:
reply
0
DV
Dennis V.
Dennis V.
Jul 29, 2004
Als iedereen het nu eens zo zou doen :evil: dan zou er minder verraden worden over wat er in de film allemaal extra te zien is !
groet
Dennis 8)
[FI wrote: Pieter]Fantastisch :) [spoiler:d72c884e91]op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was *** ;) :p[/spoiler:d72c884e91]
Als iedereen het nu eens zo zou doen :evil: dan zou er minder verraden worden over wat er in de film allemaal extra te zien is !
groet
Dennis 8)
reply
0
M
martini
martini
Jul 29, 2004
Heeft iemand anders al een andere site gezien waar deze trailer te zien is, dit omdat die andere het dus niet doet. Ook niet met doel opslaan als...
Heeft iemand anders al een andere site gezien waar deze trailer te zien is, dit omdat die andere het dus niet doet. Ook niet met doel opslaan als...
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
Jul 29, 2004
Thx m8 die naam moest ik hebben :)
Jordy van Buel wrote: Je bedoelt Annie Lennox met Into the West? Dat is inderdaad een van de beste liedjes van de LOTR soundtracks.
Thx m8 die naam moest ik hebben :)
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Jul 29, 2004
ftp://ftp.herr-der-ringe-film.de/pub/multimedia/video/ROTKSEECC04.avi
beste is rechtermuisknop/opslaan als/
martini wrote: Heeft iemand anders al een andere site gezien waar deze trailer te zien is, dit omdat die andere het dus niet doet. Ook niet met doel opslaan als...Hier staat ie ook nog:
reply
0
M
martini
martini
Jul 29, 2004
Nou doet ie t wel. tnx.
Kan nu echt niet meer wachten tot ie komt. :!:
Lex v/d Moolen wrote:martini wrote: Heeft iemand anders al een andere site gezien waar deze trailer te zien is, dit omdat die andere het dus niet doet. Ook niet met doel opslaan als...Hier staat ie ook nog:
Nou doet ie t wel. tnx.
Kan nu echt niet meer wachten tot ie komt. :!:
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
Jul 29, 2004
Hoe moet ik dit opvatten, als een gezeik reply op mij?...?
Dennis Verwoert wrote:[FI wrote: Pieter]Fantastisch :) [spoiler:55f4afb5a9]op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was *** ;) :p[/spoiler:55f4afb5a9]
groet
Dennis 8)
Hoe moet ik dit opvatten, als een gezeik reply op mij?...?
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jul 29, 2004
Hoe moet ik dit opvatten, als een gezeik reply op mij?...?[/quote]
Als je niks van de EE wilt weten voor de release lijkt me ook niet echt verstandig om dit soort draden te gaan lezen. Dat klinkt misschien stom maar als je echt niks wilt weten, kun je je beter de komende 4 maanden opsluiten ofzo ;)
[FI wrote: Pieter]Dennis Verwoert wrote: [quote=[FI] Pieter]Fantastisch :) [spoiler:633d4f2bc5]op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was *** ;) :p[/spoiler:633d4f2bc5]
groet
Dennis 8)
Als je niks van de EE wilt weten voor de release lijkt me ook niet echt verstandig om dit soort draden te gaan lezen. Dat klinkt misschien stom maar als je echt niks wilt weten, kun je je beter de komende 4 maanden opsluiten ofzo ;)
reply
0
DV
Dennis V.
Dennis V.
Jul 29, 2004
vat het op zoals je wilt, maar gebruik ajb de spoilertags.
Dennis
[FI wrote: Pieter]Dennis Verwoert wrote: [quote=[FI] Pieter]Fantastisch :) [spoiler:4f890b9040]op het eind met The WitchKing, met dat zwaard :) Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. En die vuurbal op Gandalf 8) Alleen die fans op de achtergrond was *** ;) :p[/spoiler:4f890b9040]
groet
Dennis 8)
vat het op zoals je wilt, maar gebruik ajb de spoilertags.
Dennis
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Jul 29, 2004
Ik kan ook echt niet meer wachten om de trilogie compleet te maken!
Nog een paar maandjes wachten dan maar... :(
Ik kan ook echt niet meer wachten om de trilogie compleet te maken!
Nog een paar maandjes wachten dan maar... :(
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Jul 29, 2004
waarneer komt de echte trailer online, filmmaatschappijen willen toch juist dat mensen um zien via internet, waarom wachten ze dan?
waarneer komt de echte trailer online, filmmaatschappijen willen toch juist dat mensen um zien via internet, waarom wachten ze dan?
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
Jul 29, 2004
Wanneer weet ik niet. Maar denk dat ie natuurlijk wel weer op de officele LotR site komt ;)
Wanneer weet ik niet. Maar denk dat ie natuurlijk wel weer op de officele LotR site komt ;)
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Jul 29, 2004
theFellowship.nl bevestigd dat fans zelf een aardige trailer in elkaar hebben geflanst :)
theFellowship.nl bevestigd dat fans zelf een aardige trailer in elkaar hebben geflanst :)
reply
0
F
freaky
freaky
M
martini
martini
Jul 29, 2004
Bij deel 1 en deel 2 stond de preview van de EE op de 2-disc uitgaves. Bij deel 3 niet. Vind ik eigenlijk wel erg jammer.
Scarface2002 wrote: waarneer komt de echte trailer online, filmmaatschappijen willen toch juist dat mensen um zien via internet, waarom wachten ze dan?
Bij deel 1 en deel 2 stond de preview van de EE op de 2-disc uitgaves. Bij deel 3 niet. Vind ik eigenlijk wel erg jammer.
reply
0
D
Daniel1974
Daniel1974
Jul 29, 2004
Op The Digital Bits staat :
Todd and I were also on hand this weekend as New Line finally revealed more details about the forthcoming The Lord of the Rings: The Return of the King - Special Extended DVD Edition (currently set to street in December - date TBA). The set will feature more than 50 additional minutes of footage, including some 300 additional effect shots. Among the new scenes we were able to preview this weekend were: the final confrontation between Gandalf and Sarumon at Isengard, the "mouth" of Sauron at the Black Gate, Aragorn revealing the sword Anduril to Sauron's eye in the Seeing-stone, the confrontation between the Witch King and Gandalf at Minas Tirith, more battle footage on the Pelennor fields, Frodo and Sam marching with Sauron's forces disguised as Orcs, Faramir telling Denethor that he would never use the power of the Ring, Aragorn looking down upon a fleet of Corsair ships from a ridgetop, Faramir and Éowyn at the House of Healing, Merry pledging allegiance to King Theoden at Gondor, Aragorn, Legolas and Gimli narrowly escaping an avalanche of skulls deep inside the Dwimorberg and MUCH more. From what we've seen, this final extended cut promises to be every bit as good as the previous two. We also learned that the set will feature more than 20 hours of supplemental content.
That's not all. In addition to the 4 disc set, there will also be another special collector's gift set, that will include the 4-disc Extended Edition along with a bonus DVD - Howard Shore: Creating the Lord of the Rings Symphony - A Composer's Journey Through Middle-earth - and a miniature Sideshow/Weta statue of Minas Tirith, which doubles as a trinket box. Todd took some photos of the DVD packaging, so we'll get those posted as soon as we can.
Het meeste staat al elders in deze thread, maar waar het mij om gaat is de 20 uur aan bonusmateriaal waarnaar wordt verwezen ? Ik neem aan dat dit inclusief audiocommentaar is ? Anders dan komt er wel heel erg veel bij. Zou wel gaaf zijn en een absoluut record.
Op The Digital Bits staat :
Todd and I were also on hand this weekend as New Line finally revealed more details about the forthcoming The Lord of the Rings: The Return of the King - Special Extended DVD Edition (currently set to street in December - date TBA). The set will feature more than 50 additional minutes of footage, including some 300 additional effect shots. Among the new scenes we were able to preview this weekend were: the final confrontation between Gandalf and Sarumon at Isengard, the "mouth" of Sauron at the Black Gate, Aragorn revealing the sword Anduril to Sauron's eye in the Seeing-stone, the confrontation between the Witch King and Gandalf at Minas Tirith, more battle footage on the Pelennor fields, Frodo and Sam marching with Sauron's forces disguised as Orcs, Faramir telling Denethor that he would never use the power of the Ring, Aragorn looking down upon a fleet of Corsair ships from a ridgetop, Faramir and Éowyn at the House of Healing, Merry pledging allegiance to King Theoden at Gondor, Aragorn, Legolas and Gimli narrowly escaping an avalanche of skulls deep inside the Dwimorberg and MUCH more. From what we've seen, this final extended cut promises to be every bit as good as the previous two. We also learned that the set will feature more than 20 hours of supplemental content.
That's not all. In addition to the 4 disc set, there will also be another special collector's gift set, that will include the 4-disc Extended Edition along with a bonus DVD - Howard Shore: Creating the Lord of the Rings Symphony - A Composer's Journey Through Middle-earth - and a miniature Sideshow/Weta statue of Minas Tirith, which doubles as a trinket box. Todd took some photos of the DVD packaging, so we'll get those posted as soon as we can.
Het meeste staat al elders in deze thread, maar waar het mij om gaat is de 20 uur aan bonusmateriaal waarnaar wordt verwezen ? Ik neem aan dat dit inclusief audiocommentaar is ? Anders dan komt er wel heel erg veel bij. Zou wel gaaf zijn en een absoluut record.
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
Jul 29, 2004
Ja daar hadden ze geen tijd meer voor. En als ze dit wel deden was de DVD/Video ook weer later uitgebracht.
martini wrote:Scarface2002 wrote: waarneer komt de echte trailer online, filmmaatschappijen willen toch juist dat mensen um zien via internet, waarom wachten ze dan?
Ja daar hadden ze geen tijd meer voor. En als ze dit wel deden was de DVD/Video ook weer later uitgebracht.
reply
0
MT
mark t
mark t
Jul 30, 2004
Daniel1974 wrote: Het meeste staat al elders in deze thread, maar waar het mij om gaat is de 20 uur aan bonusmateriaal waarnaar wordt verwezen ? Ik neem aan dat dit inclusief audiocommentaar is ? Anders dan komt er wel heel erg veel bij. Zou wel gaaf zijn en een absoluut record.De Extended Edition duurt circa 4 uur. We mogen wel aannemen dat er weer 4 commentaartracks op staan, dus na aftrek van de 16 uur aan audiocommentaar zou er dan nog 4 uur overblijven voor de documentaires. Lijkt me redelijk, als je aanneemt dat bij de extra's ook nog eens fotogalerijen zullen zitten, die niet in de 20 uur worden meegerekend. Het zal dus inderdaad wel 20 uur inclusief de audiocommentaren zijn.
reply
0
H
hare
hare
Jul 30, 2004
Had het niet beter kunnen uitleggen. Alleen jammer genoeg is er dan misschien geen tijd ingeruimd voor een uur lang bloopers ofzo :cry:
mark t wrote:Daniel1974 wrote: Het meeste staat al elders in deze thread, maar waar het mij om gaat is de 20 uur aan bonusmateriaal waarnaar wordt verwezen ? Ik neem aan dat dit inclusief audiocommentaar is ? Anders dan komt er wel heel erg veel bij. Zou wel gaaf zijn en een absoluut record.De Extended Edition duurt circa 4 uur. We mogen wel aannemen dat er weer 4 commentaartracks op staan, dus na aftrek van de 16 uur aan audiocommentaar zou er dan nog 4 uur overblijven voor de documentaires. Lijkt me redelijk, als je aanneemt dat bij de extra's ook nog eens fotogalerijen zullen zitten, die niet in de 20 uur worden meegerekend. Het zal dus inderdaad wel 20 uur inclusief de audiocommentaren zijn.
Had het niet beter kunnen uitleggen. Alleen jammer genoeg is er dan misschien geen tijd ingeruimd voor een uur lang bloopers ofzo :cry:
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Aug 02, 2004
Wat ik nu eindelijk wel eens zou willen weten is of A-film nu wel of niet deze mooie giftset in nederland gaat uitbrengen! :wink:
Ik heb nog steeds niets gehoord van de heren die navraag zouden doen bij A-film. :cry:
Wat ik nu eindelijk wel eens zou willen weten is of A-film nu wel of niet deze mooie giftset in nederland gaat uitbrengen! :wink:
Ik heb nog steeds niets gehoord van de heren die navraag zouden doen bij A-film. :cry:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Aug 02, 2004
Harry stadman wrote: Wat ik nu eindelijk wel eens zou willen weten is of A-film nu wel of niet deze mooie giftset in nederland gaat uitbrengen! :wink:Waarschijnlijk wel want hij staat bij van Leest al op de site. :wink:
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Aug 02, 2004
Dat is inderdaad de vraag. Feit is dat zaken als vanLeest de Giftset inmiddels in de pre-order hebben gezet dus misschien kunnen we daar onze conclusies wel uit trekken.
hè, net te laat ;)
Dat is inderdaad de vraag. Feit is dat zaken als vanLeest de Giftset inmiddels in de pre-order hebben gezet dus misschien kunnen we daar onze conclusies wel uit trekken.
hè, net te laat ;)
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Aug 02, 2004
het vreemde is dat hij daar op 22-11 staat en dat hij in amerika pas op 16-12 wordt uitgebracht. zou nederland dan een keeer eerder zijn dan regio 1. :wink: :?:
Jordy van Buel wrote: Dat is inderdaad de vraag. Feit is dat zaken als vanLeest de Giftset inmiddels in de pre-order hebben gezet dus misschien kunnen we daar onze conclusies wel uit trekken.
hè, net te laat ;)
het vreemde is dat hij daar op 22-11 staat en dat hij in amerika pas op 16-12 wordt uitgebracht. zou nederland dan een keeer eerder zijn dan regio 1. :wink: :?:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Aug 02, 2004
Harry stadman wrote:Reken er maar niet op. ;)Jordy van Buel wrote: Dat is inderdaad de vraag. Feit is dat zaken als vanLeest de Giftset inmiddels in de pre-order hebben gezet dus misschien kunnen we daar onze conclusies wel uit trekken.
hè, net te laat ;)
reply
0
D
Dane
Dane
Aug 03, 2004
[spoiler:e3e74cc02b]The Mouth of Sauron komt wel in de extended versie, het is ook bekend hoe hij er uit komt te zien getuige een plaatje van een sideshow-buste voor de mensen die het nog niet gezien hebben:
http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=search&item=9449&type=store[/spoiler:e3e74cc02b]
Dane.
[FI wrote: Pieter][spoiler:e3e74cc02b]Alleen jammer dat 'The Mouth' of Sauron erin nog niet in voor kwam. [/spoiler:e3e74cc02b]
[spoiler:e3e74cc02b]The Mouth of Sauron komt wel in de extended versie, het is ook bekend hoe hij er uit komt te zien getuige een plaatje van een sideshow-buste voor de mensen die het nog niet gezien hebben:
http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=search&item=9449&type=store[/spoiler:e3e74cc02b]
Dane.
reply
0
C
chaos
chaos
Aug 08, 2004
[img]http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13654.jpg[/img]
[img]http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13655.jpg[/img]
[img]http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13654.jpg[/img]
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Aug 08, 2004
Omdat ik nog steeds geen antwoord heb :(
Harry stadman wrote: Wat ik nu eindelijk wel eens zou willen weten is of A-film nu wel of niet deze mooie giftset in nederland gaat uitbrengen! :wink:
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Aug 08, 2004
hij staat pre-order bij vanleest dus hij komt echt wel in nederland.
theThinWhiteDuke wrote:Harry stadman wrote: Wat ik nu eindelijk wel eens zou willen weten is of A-film nu wel of niet deze mooie giftset in nederland gaat uitbrengen! :wink:
hij staat pre-order bij vanleest dus hij komt echt wel in nederland.
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
S
Sicco
Sicco
Aug 09, 2004
dus.....? :roll:
[FI wrote: Pieter]Uiterraad wordt die uitgebracht omdat Nederland toch onder Regio 2 valt ;)
reply
0
M
mjlfadriaans
mjlfadriaans
Aug 09, 2004
Dus wordt 'ie (uiteraard :)) in Nederland uitgebracht .... of zoiets!
Sicco wrote:[FI wrote: Pieter]Uiterraad wordt die uitgebracht omdat Nederland toch onder Regio 2 valt ;)
Dus wordt 'ie (uiteraard :)) in Nederland uitgebracht .... of zoiets!
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
Aug 09, 2004
Hij vroeg toch of die in Nederland ook wordt uitgebracht, en aangzien ook die andere delen zijn uitgebracht in Nederland.
Hij vroeg toch of die in Nederland ook wordt uitgebracht, en aangzien ook die andere delen zijn uitgebracht in Nederland.
reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Kevin Baeckelandt
Aug 09, 2004
Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:
Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Aug 09, 2004
Dus alles overziende zal ie dus waarschijnlijk wel in Nederland worden uitgebracht?????
Enne.......hoe zit het met België? :roll: :mrgreen:
Als daar inmiddels DVDspelers zijn, kan het wellicht (6)
M@drox wrote: Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:
Dus alles overziende zal ie dus waarschijnlijk wel in Nederland worden uitgebracht?????
reply
0
P
Philippe
Philippe
Aug 09, 2004
"wellicht" zegt ie. :lol:
Henk Heideveld wrote:M@drox wrote: Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:
"wellicht" zegt ie. :lol:
reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Kevin Baeckelandt
Aug 09, 2004
:mrgreen:
Waarom zou die nu in godsnaam niet worden uitgebracht in de BENELUX??????? :lol:
Wellicht zie je wel dat er hoop is :P
Henk Heideveld wrote:M@drox wrote: Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:
:mrgreen:
Waarom zou die nu in godsnaam niet worden uitgebracht in de BENELUX??????? :lol:
Wellicht zie je wel dat er hoop is :P
reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Kevin Baeckelandt
Aug 09, 2004
Waarom denk je dat er zoveel Belgen op een Nederlands DVD forum zitten :wink:
Henk Heideveld wrote: Als daar inmiddels DVDspelers zijn .......
reply
0
S
Sicco
Sicco
Aug 09, 2004
er was sprake van dat ie hier niet uitgebracht ging worden omdat de vorige zo slecht verkocht.
mijn reactie van daarnet sloeg er op dat hij zei ie NL ook wordt uitgebracht omdat wij ook regio 2 zijn. maar lang niet alle films die in de andere R2 landen worden uitgebracht worden hier ook uitgebracht. Japan is ook R2 om maar iets te noemen en de Franse Plup Fiction met leren hoes is hier ook nooit uitgebracht. Dus ervan uitgaan dat ie hier wel komt omdat we regio 2 zijn slaat nergens op :)
vandaar mijn reactie ;)
er was sprake van dat ie hier niet uitgebracht ging worden omdat de vorige zo slecht verkocht.
mijn reactie van daarnet sloeg er op dat hij zei ie NL ook wordt uitgebracht omdat wij ook regio 2 zijn. maar lang niet alle films die in de andere R2 landen worden uitgebracht worden hier ook uitgebracht. Japan is ook R2 om maar iets te noemen en de Franse Plup Fiction met leren hoes is hier ook nooit uitgebracht. Dus ervan uitgaan dat ie hier wel komt omdat we regio 2 zijn slaat nergens op :)
vandaar mijn reactie ;)
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Aug 09, 2004
Omdat in eerste instantie de geluiden heel duidelijk waren van A-film(inside-information) dat door de slechte verkopen van de gift set van TTT, A-film sterk overwoog om hier niet de gift set van ROTK uit te geven.
ze zullen nu wel tot inkeer zijn gekomen nu iedereen zo enthausiast is over de gift set van ROTK. :wink: $$$$$ :wink:
M@drox wrote: Waarom zou de giftset nu in godsnaam niet worden uitgebracht in Nederland (en België :lol: ) :roll: Natuurlijk wordt die uitgebracht hier, het gaat toch louter om het geld (=verkoop) :wink:
Omdat in eerste instantie de geluiden heel duidelijk waren van A-film(inside-information) dat door de slechte verkopen van de gift set van TTT, A-film sterk overwoog om hier niet de gift set van ROTK uit te geven.
ze zullen nu wel tot inkeer zijn gekomen nu iedereen zo enthausiast is over de gift set van ROTK. :wink: $$$$$ :wink:
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Aug 09, 2004
Deze versie heb ik gezien, en de hoes is niet van leer!
Op de foto's lijkt dit wel zo (dacht het zelf eerst ook) maar het is gewoon karton
Sicco wrote: de Franse Plup Fiction met leren hoes
Op de foto's lijkt dit wel zo (dacht het zelf eerst ook) maar het is gewoon karton
reply
0
S
Sicco
Sicco
Aug 09, 2004
ohw ja joh? hehe, nou ja, je snapt m'n voorbeeld iig ;)
theThinWhiteDuke wrote:Sicco wrote: de Franse Plup Fiction met leren hoes
ohw ja joh? hehe, nou ja, je snapt m'n voorbeeld iig ;)
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Aug 09, 2004
ohw ja joh? hehe, nou ja, je snapt m'n voorbeeld iig ;)[/quote]
ik snap je idd, maar t was ter info voor eenieder die dacht dat t echt leer was :wink:
Sicco wrote:theThinWhiteDuke wrote: [quote=Sicco]de Franse Plup Fiction met leren hoes
ohw ja joh? hehe, nou ja, je snapt m'n voorbeeld iig ;)[/quote]
ik snap je idd, maar t was ter info voor eenieder die dacht dat t echt leer was :wink:
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Aug 09, 2004
waarschijnlijk om de nederlanders een en ander te leren over dvd! :wink:
en nee, Ikzelf ben geen belg. :wink:
iedere input op het forum is welkom! Ook van onze zuiderburen. (y) :bier:
M@drox wrote:Henk Heideveld wrote: Als daar inmiddels DVDspelers zijn .......
waarschijnlijk om de nederlanders een en ander te leren over dvd! :wink:
en nee, Ikzelf ben geen belg. :wink:
iedere input op het forum is welkom! Ook van onze zuiderburen. (y) :bier:
reply
0
W
Willempie
Willempie
Aug 18, 2004
Wordt in Nederland alleen de versie met Minas Tirith uitgebracht of komt die met Cirith Ungol ook?
chaos wrote: [img]http://img-nex.theonering.net/images/scrapbook/13654.jpg[/img]
Wordt in Nederland alleen de versie met Minas Tirith uitgebracht of komt die met Cirith Ungol ook?
reply
0
D
Dane
Dane
Aug 18, 2004
Volgens mij kun je Cirith Ungol er bij bestellen op de site van Sideshow Weta, net als met de Two Towers EE, het Smeagol beeldje zat bij de EE, en het Gollum beeldje kon je er bij bestellen voor zo'n 70 of 80 dollar meen ik me te herrineren.
Willempie wrote:
Volgens mij kun je Cirith Ungol er bij bestellen op de site van Sideshow Weta, net als met de Two Towers EE, het Smeagol beeldje zat bij de EE, en het Gollum beeldje kon je er bij bestellen voor zo'n 70 of 80 dollar meen ik me te herrineren.
reply
0
S
Sicco
Sicco
Aug 18, 2004
klopt als een bus! :)
Elwood Blues wrote:Willempie wrote:
klopt als een bus! :)
reply
0
W
Willempie
Willempie
Aug 18, 2004
klopt als een bus! :)[/quote]
Ok bedankt, tis toch wel jammer eigenlijk.
Sicco wrote:Elwood Blues wrote: [quote=Willempie]
klopt als een bus! :)[/quote]
Ok bedankt, tis toch wel jammer eigenlijk.
reply
0
H
hare
hare
Aug 18, 2004
Uit de rumor mill van digital bits:
Uit de rumor mill van digital bits:
Also, many of you have been asking us when New Line is FINALLY going to officially announce The Lord of the Rings: The Return of the King - Special Extended DVD Edition. The answer is soon - probably in the next few weeks. A number of retail sources now are telling us to expect a 12/14 street date. We'll confirm that as soon as we can.
reply
0
M
Mischa30
Mischa30
Aug 18, 2004
Daarmee bedoelen ze waarschijnlijk 14 december...
(in Amerikaanse data-weergave eerst de maand, dan de dag... :wink: )
Daarmee bedoelen ze waarschijnlijk 14 december...
(in Amerikaanse data-weergave eerst de maand, dan de dag... :wink: )
reply
0
S
Sicco
Sicco
Aug 18, 2004
ohw hahaha, ja tuurlijk :oops:
zo had ik het nog niet bekeken....
dacht ergens tussen de 12 en de 14.... en dan de maand... goed bezig! :)
ohw hahaha, ja tuurlijk :oops:
zo had ik het nog niet bekeken....
dacht ergens tussen de 12 en de 14.... en dan de maand... goed bezig! :)
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
Aug 21, 2004
Heb weer wat nieuws :) Sommige mensen hebben mogelijk de EE versie al gezien, aldus deze site:
http://www.hdr-see.de/
Verder kun je op de site lezen, dat er in de maand augutus dus de defintivie datum wordt vrij gegeven en de trailer :)
Have fun.
Heb weer wat nieuws :) Sommige mensen hebben mogelijk de EE versie al gezien, aldus deze site:
http://www.hdr-see.de/
Verder kun je op de site lezen, dat er in de maand augutus dus de defintivie datum wordt vrij gegeven en de trailer :)
Have fun.
reply
0
S
Subzer0
Subzer0
Aug 21, 2004
Ik hoop wel dat de versie gewoon hier word verkocht, met beeldje. 14 december pas, dat duurt nog zo lang.(Damm)
Mooi beeldje van Minas Morgul, die wil ik hebben, hopelijk zit ie bij de gift set.
Ik hoop wel dat de versie gewoon hier word verkocht, met beeldje. 14 december pas, dat duurt nog zo lang.(Damm)
Mooi beeldje van Minas Morgul, die wil ik hebben, hopelijk zit ie bij de gift set.
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
Aug 21, 2004
Dat zit wel goed hoor. Die andere 2 kun je ook kopen dus waarom deze niet he ;)
Subzer0 wrote: Ik hoop wel dat de versie gewoon hier word verkocht, met beeldje. 14 december pas, dat duurt nog zo lang.(Damm)
Dat zit wel goed hoor. Die andere 2 kun je ook kopen dus waarom deze niet he ;)
reply
0
B
BrianB
BrianB
Aug 21, 2004
Nu ga ik wel voor de giftset (bij de vorige twee niet gedaan) die Minas Tirith ziet er behoorlijk mooi uit, moet ik zeggen. Nu hopen dat A-Film ook werkelijk de giftset hier uit gaat brengen.
Nu ga ik wel voor de giftset (bij de vorige twee niet gedaan) die Minas Tirith ziet er behoorlijk mooi uit, moet ik zeggen. Nu hopen dat A-Film ook werkelijk de giftset hier uit gaat brengen.
reply
0
R
robvanknegsel
robvanknegsel
Aug 22, 2004
Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?
Is het een doosje ofzo om iets in te doen?
Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?
reply
0
H
Hilde
Hilde
Aug 23, 2004
Het beeldje Minas Tirith vind ik heel mooi. Die stad lijkt een beetje op de stad op het verloren continent Atlantis. Ik hoop dat die bij de giftset komt
Het beeldje Minas Tirith vind ik heel mooi. Die stad lijkt een beetje op de stad op het verloren continent Atlantis. Ik hoop dat die bij de giftset komt
reply
0
F
Frank
Frank
Aug 23, 2004
Het is zeker dat Minas Tirith bij de giftset komt.
Hilde wrote: Het beeldje Minas Tirith vind ik heel mooi. Die stad lijkt een beetje op de stad op het verloren continent Atlantis. Ik hoop dat die bij de giftset komt
Het is zeker dat Minas Tirith bij de giftset komt.
reply
0
SM
Steven Maas
Steven Maas
Aug 23, 2004
Het is precies het formaat van een dvd.
robvanknegsel wrote: Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?Volgens mij zit daar een bonus disc in, oid.
reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Henk van der Weerdt
Aug 23, 2004
Heb ook wel eens een foto gezien en daar dacht ik op te hebben gezien dat het kan worden gebruikt als sieradendoosje (Ring...)
Die foto's hebben hier ook op het forum gestaan.
Steven Maas wrote:robvanknegsel wrote: Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?Volgens mij zit daar een bonus disc in, oid.
Heb ook wel eens een foto gezien en daar dacht ik op te hebben gezien dat het kan worden gebruikt als sieradendoosje (Ring...)
Die foto's hebben hier ook op het forum gestaan.
reply
0
TS
The Scratcher
The Scratcher
Aug 23, 2004
Ik ben ook van plan om deze giftset te kopen, heb de andere sets ook niet gekocht. TTT giftset wilde ik in eerste instantie wel kopen maar het beeldje van Gollum vond ik niet mooi en heb het daarom maar niet gedaan. Deze vind ik echter wel mooi en ook die extra concert dvd van Howard Shore vind ik erg interessant en hoop dat die erbij zit hier. Zo niet zal ik ook deze giftset niet kopen. Maar ja eerst nog maar effe afwachten of ie hier uberhaupt wel gaat uitkomen... :confused:
Ik ben ook van plan om deze giftset te kopen, heb de andere sets ook niet gekocht. TTT giftset wilde ik in eerste instantie wel kopen maar het beeldje van Gollum vond ik niet mooi en heb het daarom maar niet gedaan. Deze vind ik echter wel mooi en ook die extra concert dvd van Howard Shore vind ik erg interessant en hoop dat die erbij zit hier. Zo niet zal ik ook deze giftset niet kopen. Maar ja eerst nog maar effe afwachten of ie hier uberhaupt wel gaat uitkomen... :confused:
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Aug 23, 2004
www.hdr-see.de meld dat 27 Augustus (a.s. vrijdag) de dag zal zijn waarop New Line alle specificaties rond de EE bekend zal maken. Waarschuwing voor hevige spoilers op boven vermelde site
www.hdr-see.de meld dat 27 Augustus (a.s. vrijdag) de dag zal zijn waarop New Line alle specificaties rond de EE bekend zal maken. Waarschuwing voor hevige spoilers op boven vermelde site
reply
0
M
martini
martini
Aug 23, 2004
Eindelijk. Ik wil nu echt wel weten wat de extra's worden. En natuurlijk ook de lengte van de film.
Jordy van Buel wrote: www.hdr-see.de meld dat 27 Augustus (a.s. vrijdag) de dag zal zijn waarop New Line alle specificaties rond de EE bekend zal maken. Waarschuwing voor hevige spoilers op boven vermelde site
Eindelijk. Ik wil nu echt wel weten wat de extra's worden. En natuurlijk ook de lengte van de film.
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Aug 23, 2004
Steven Maas wrote:Het lijkt me toch net iets kleiner als ik op onderstaande foto moet afgaan...robvanknegsel wrote: Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?Volgens mij zit daar een bonus disc in, oid.
reply
0
F
Frank
Frank
Aug 23, 2004
Dat daar een bonus disc in zit lijkt me sterk, want de hoes waarin de bonus disc komt te zitten staat links op de foto.
Lex v/d Moolen wrote:Het lijkt me toch net iets kleiner als ik op onderstaande foto moet afgaan...[/quote]Steven Maas wrote: [quote=robvanknegsel]Ik heb dat Minas Tirith beeldje nou al een paar keer gezien, maar wat is het nu eigenlijk, want ik zie dus dat het open kan?Volgens mij zit daar een bonus disc in, oid.
Dat daar een bonus disc in zit lijkt me sterk, want de hoes waarin de bonus disc komt te zitten staat links op de foto.
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Aug 23, 2004
Minas tirith kan open om er dingen(sierraden) in te doen een soort bijouterie doosje. In het engels werd ook aangegeven dat het om een soort bewaardoosje gaat voor sierraden e.d. :wink:
Minas tirith kan open om er dingen(sierraden) in te doen een soort bijouterie doosje. In het engels werd ook aangegeven dat het om een soort bewaardoosje gaat voor sierraden e.d. :wink:
reply
0
S
spielberg_rules
spielberg_rules
Aug 24, 2004
Het enige wat ik ervan denk is dat er een collector's edition MOET komen, anders hebben ze iedereen die de vorige 2 hebben gekocht flink beduveld.
Verder hoop ik dat er voldoende extra scènes (en Peter Jackson zijn enige fout in ROTK kan rechtzetten, namelijk Cristopher Lee verwijderen. Ik hou hier geen rekening met het boek, maar alleen al filmisch vind ik het niet kunnen dat de 2e grootste vijand van heel het verhaal 2 verhalen lang een heel grote rol speelt en dan in de derde film verdwenen is).
Verder hoop ik inderdaad op die extra disc met Howard Shore's concert. De releasedatum kan me niet zoveel schelen, maar ik hoop niet dat we nog een jaar ofzo moeten wachten.
Het enige wat ik ervan denk is dat er een collector's edition MOET komen, anders hebben ze iedereen die de vorige 2 hebben gekocht flink beduveld.
Verder hoop ik dat er voldoende extra scènes (en Peter Jackson zijn enige fout in ROTK kan rechtzetten, namelijk Cristopher Lee verwijderen. Ik hou hier geen rekening met het boek, maar alleen al filmisch vind ik het niet kunnen dat de 2e grootste vijand van heel het verhaal 2 verhalen lang een heel grote rol speelt en dan in de derde film verdwenen is).
Verder hoop ik inderdaad op die extra disc met Howard Shore's concert. De releasedatum kan me niet zoveel schelen, maar ik hoop niet dat we nog een jaar ofzo moeten wachten.
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Aug 24, 2004
deze tekortkomingen worden ruimschoots goedgemaakt in de extended edition! tijdens de comic con is er een precview gegeven van de extended edition en de mensen die hem hebben gezien bevestigen dat saruman in de extended is opgenomen. :wink:
spielberg_rules wrote: Het enige wat ik ervan denk is dat er een collector's edition MOET komen, anders hebben ze iedereen die de vorige 2 hebben gekocht flink beduveld.
deze tekortkomingen worden ruimschoots goedgemaakt in de extended edition! tijdens de comic con is er een precview gegeven van de extended edition en de mensen die hem hebben gezien bevestigen dat saruman in de extended is opgenomen. :wink:
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
HS
Harry stadman
Harry stadman
Aug 24, 2004
klopt. er was hier op het forum grote hilariteit omtrend een dame op de achtergrond die nogal wat geluid produceerde, om het maar even zachtjes uit te drukken. :lol:
Scarface2002 wrote: deze is ook op internet te zien, iemand in die zaal had een camera bij zich :)
klopt. er was hier op het forum grote hilariteit omtrend een dame op de achtergrond die nogal wat geluid produceerde, om het maar even zachtjes uit te drukken. :lol:
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Aug 24, 2004
o my god zegt ze tog, en al die "meisjes" als merry en pippin in beeld waren.
Harry stadman wrote:Scarface2002 wrote: deze is ook op internet te zien, iemand in die zaal had een camera bij zich :)
o my god zegt ze tog, en al die "meisjes" als merry en pippin in beeld waren.
reply
0
M
martini
martini
Aug 24, 2004
o my god zegt ze tog, en al die "meisjes" als merry en pippin in beeld waren.[/quote]
Inderdaad. Het leek wel een alarm!!!
Scarface2002 wrote:Harry stadman wrote: [quote=Scarface2002]deze is ook op internet te zien, iemand in die zaal had een camera bij zich :)
o my god zegt ze tog, en al die "meisjes" als merry en pippin in beeld waren.[/quote]
Inderdaad. Het leek wel een alarm!!!
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Aug 24, 2004
ja zonder dat die vrouw het wist is die zin van haar de hele wereld over gegaan :lol:
ja zonder dat die vrouw het wist is die zin van haar de hele wereld over gegaan :lol:
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Aug 25, 2004
Inderdaad. Het leek wel een alarm!!![/quote]
it was quite orgasmic. :wink:
martini wrote:Scarface2002 wrote: [quote=Harry stadman][quote=Scarface2002]deze is ook op internet te zien, iemand in die zaal had een camera bij zich :)
Inderdaad. Het leek wel een alarm!!![/quote]
it was quite orgasmic. :wink:
reply
0
PV
Pieter V
Pieter V
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Aug 28, 2004
Bekendmaking is verplaatst naar a.s. maandag, zo meld hdr-see.de
[FI wrote: Pieter]Het is vrijdag, geweest althans hier dan he ;) maar zie geen trailer.
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Aug 31, 2004
nog steeds niet, vind wel matig dan new line niet ff laat weten waarneer er nieuwe info komt
Jordy van Buel wrote:[FI wrote: Pieter]Het is vrijdag, geweest althans hier dan he ;) maar zie geen trailer.
nog steeds niet, vind wel matig dan new line niet ff laat weten waarneer er nieuwe info komt
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Sep 08, 2004
ROTK:EE Street Date: December 14th
Ringer Spy Celebriel reports that this week's Video Store magazine (9/5 -9/11 2004) contains a 2 page spread confirming the street date for the 4-disc extended edition of Return of the King of December 14. Pre-sell date is September 10.
The ad notes the inclusion of the "highly anticipated confrontation with Saruman" and the 50 minutes of extended footage.
Separate from the Extended Edition 4 disc set is the Collector's DVD Gift Set, also with a street date of December 14. This contains the 4-disc Extended DVD edition, Minas Tirth polystone keepsake box, and Bonus DVD, "Creating the Lord of the Rings Symphony" by Howard Shore.
Extensive TV, radio, and print advertising planned during the holiday shopping period.
ROTK Extended Edition: DVD suggested retail is $39.99, VHS suggested retail is $24.99
Collector's DVD Gift Set: Suggested retail is $79.92
bron: http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1094664750
ROTK:EE Street Date: December 14th
Ringer Spy Celebriel reports that this week's Video Store magazine (9/5 -9/11 2004) contains a 2 page spread confirming the street date for the 4-disc extended edition of Return of the King of December 14. Pre-sell date is September 10.
The ad notes the inclusion of the "highly anticipated confrontation with Saruman" and the 50 minutes of extended footage.
Separate from the Extended Edition 4 disc set is the Collector's DVD Gift Set, also with a street date of December 14. This contains the 4-disc Extended DVD edition, Minas Tirth polystone keepsake box, and Bonus DVD, "Creating the Lord of the Rings Symphony" by Howard Shore.
Extensive TV, radio, and print advertising planned during the holiday shopping period.
ROTK Extended Edition: DVD suggested retail is $39.99, VHS suggested retail is $24.99
Collector's DVD Gift Set: Suggested retail is $79.92
bron: http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1094664750
reply
0
MR
Marc Raps
Marc Raps
Sep 09, 2004
Dat zal voor ons dan 16 december betekenen zeker?
De vorige delen kwamen ook allemaal 2 dagen na R1 hier.
Dat zal voor ons dan 16 december betekenen zeker?
De vorige delen kwamen ook allemaal 2 dagen na R1 hier.
reply
0
S
Subzer0
Subzer0
Sep 10, 2004
Ik kan niet wachten.
Is er al nieuws over A-Film dat ze de dvd hier ook uitgeven.
Ik kan niet wachten.
Is er al nieuws over A-Film dat ze de dvd hier ook uitgeven.
reply
0
H
Hrodbern
Hrodbern
Sep 10, 2004
oh jé, van The Digital Bits site
Hmm, ik neem wel aan dat ze DVD ooit eens gaan uitbrengen. En achteraf zou het toch best wel de 14e kunnen worden. Maar meestal zijn de grote releases in Amerika toch voor Thanksgiving (de 4e donderdag in November). Ik blijf hopen (nou ja, wachten...)
oh jé, van The Digital Bits site
Well, we're now hearing that New Line HASN'T yet officially announced the street date for The Lord of the Rings: The Return of the King - Special Extended DVD Edition. Earlier today we said that the studio had announced the title for release on 12/14. They had published a 2-page spread in this week's issue of Video Store revealing the street date, SRP and other details. Turns out that the ad got printed prematurely and was retracted. So the street date and other release details are still subject to change. Doh! We've updated the posting below and we'll be sure to let you know when New Line gets their ducks in a row on the release information.
Hmm, ik neem wel aan dat ze DVD ooit eens gaan uitbrengen. En achteraf zou het toch best wel de 14e kunnen worden. Maar meestal zijn de grote releases in Amerika toch voor Thanksgiving (de 4e donderdag in November). Ik blijf hopen (nou ja, wachten...)
reply
0
M
mjlfadriaans
mjlfadriaans
Sep 10, 2004
Ik kan ook bijna niet wachten .... aan de andere kant vind ik een uitstel niet zo erg, het is momenteel namelijk nogal druk met Star Trek boxen, aangezien paramount gewoon vaak 2 boxen in de maand doet :), en er komt nog genoeg voor ondergetekende (Friends, Seinfeld, ....). Als het maar komt in ieder geval, geduld heb ik tegenwoordig vaker dan vroeguh :).
Ik kan ook bijna niet wachten .... aan de andere kant vind ik een uitstel niet zo erg, het is momenteel namelijk nogal druk met Star Trek boxen, aangezien paramount gewoon vaak 2 boxen in de maand doet :), en er komt nog genoeg voor ondergetekende (Friends, Seinfeld, ....). Als het maar komt in ieder geval, geduld heb ik tegenwoordig vaker dan vroeguh :).
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Sep 10, 2004
Does the RotK SEE come out in Germany already on the 10th December?!
News from www.herr-der-ringe-film.de
The best German Lord-of-the-Rings-Homepage mentioned in the news the same things like theonering.net yesterday. The RotK SEE will come out in America on the 14th December 2004, the prize will be 39.99 US-Dollar. If you want to buy the Special Extended Edition Collector's DVD Gift Set with a Weta-model of Minas Tirith and also with the Creating the Lord of the Rings Symphony"-DVD (from Howard Shore), you have to pay about 73 Dollars. Warner Bros. Germany talked today about the German release date: the 10th December 2004!
Does the RotK SEE come out in Germany already on the 10th December?!
News from www.herr-der-ringe-film.de
The best German Lord-of-the-Rings-Homepage mentioned in the news the same things like theonering.net yesterday. The RotK SEE will come out in America on the 14th December 2004, the prize will be 39.99 US-Dollar. If you want to buy the Special Extended Edition Collector's DVD Gift Set with a Weta-model of Minas Tirith and also with the Creating the Lord of the Rings Symphony"-DVD (from Howard Shore), you have to pay about 73 Dollars. Warner Bros. Germany talked today about the German release date: the 10th December 2004!
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Sep 10, 2004
Scarface2002 wrote: raar, bij mij werken ze primaIk zie wel een plaatje, maar niet degene die je bedoelt denk ik. Een ietwat onvriendelijke mededeling om plaatjes van hun site niet te hot-linken. :lol:
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Sep 13, 2004
Kijk zo werkt het weer!
Scarface2002 wrote: plaatjes verwijderd, je kan ze hier zien: http://www.hdr-see.de/index.html
Kijk zo werkt het weer!
reply
0
P
Pleun
Pleun
Sep 13, 2004
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Sep 13, 2004
Hoe bedoel je dit?
Dat NU de ROTK EE box nog niet uit is? Gaat men in november uitbrengen, dan is het kerst tijd (en sinterklaas) en proberen zo omzet te genereren.
Allemaal marketing.
Pleun wrote: Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
Hoe bedoel je dit?
Dat NU de ROTK EE box nog niet uit is? Gaat men in november uitbrengen, dan is het kerst tijd (en sinterklaas) en proberen zo omzet te genereren.
Allemaal marketing.
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Sep 13, 2004
heel simpel:
bij deel 1 is het afwachten of een special extended edition ook goed verkoopt. Nu zeggen ze zelf al dat een EE van return of the king altijd goed zal verkopen en derhalve het niet uitmaakt wanneer de box wordt uitgebracht. :wink:
Pleun wrote: Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:
bij deel 1 is het afwachten of een special extended edition ook goed verkoopt. Nu zeggen ze zelf al dat een EE van return of the king altijd goed zal verkopen en derhalve het niet uitmaakt wanneer de box wordt uitgebracht. :wink:
reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Kevin Baeckelandt
Sep 13, 2004
De vorige releases kwamen ca. 1 maand voordat de nieuwe in de bioscoop speelde, zeer handige marketing zet.
Nu wordt de laatste EE versie uitgebracht tijdens de feestdagen, de mensen geven dan makkelijker geld uit aan cadeaus etc.....
Dus zeer slim gezien van de marketingboys van New Line :wink:
Harry stadman wrote:Pleun wrote: Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:
bij deel 1 is het afwachten of een special extended edition ook goed verkoopt. Nu zeggen ze zelf al dat een EE van return o the king altijd goed zal veropen en derhalve het niet uitmaakt wanneer de box wordt uitgebracht. :wink:
De vorige releases kwamen ca. 1 maand voordat de nieuwe in de bioscoop speelde, zeer handige marketing zet.
Nu wordt de laatste EE versie uitgebracht tijdens de feestdagen, de mensen geven dan makkelijker geld uit aan cadeaus etc.....
Dus zeer slim gezien van de marketingboys van New Line :wink:
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Sep 13, 2004
Dus zeer slim gezien van de marketingboys van New Line :wink:[/quote]
zeker. :wink:
vooral in amerika is kerst natuurlijk een van de belangrijkste priodes van het jaar, ook op verkoopgebied.
Kevin Baeckelandt wrote:Harry stadman wrote: [quote=Pleun]Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:
bij deel 1 is het afwachten of een special extended edition ook goed verkoopt. Nu zeggen ze zelf al dat een EE van return o the king altijd goed zal veropen en derhalve het niet uitmaakt wanneer de box wordt uitgebracht. :wink:
vooral in amerika is kerst natuurlijk een van de belangrijkste priodes van het jaar, ook op verkoopgebied.
reply
0
P
Pleun
Pleun
Sep 13, 2004
vooral in amerika is kerst natuurlijk een van de belangrijkste priodes van het jaar, ook op verkoopgebied.[/quote]
Ja en in Amerika zullen ze minstens 50% van het totaal aan boxen verkopen...
Harry stadman wrote:Kevin Baeckelandt wrote: [quote=Harry stadman][quote=Pleun]Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:
vooral in amerika is kerst natuurlijk een van de belangrijkste priodes van het jaar, ook op verkoopgebied.[/quote]
Ja en in Amerika zullen ze minstens 50% van het totaal aan boxen verkopen...
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Sep 13, 2004
Ja en in Amerika zullen ze minstens 50% van het totaal aan boxen verkopen...[/quote]
zou goed kunnen. :wink:
de opbrengst van de verkopen van de EE van TTT viel in Nederland tegen in ieder geval. aan de geluiden te horen op fora e.d. gaan er meer EE collector sets van TROK over de toonbank. :wink:
Pleun wrote:Harry stadman wrote: [quote=Kevin Baeckelandt][quote=Harry stadman][quote=Pleun]Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
heel simpel:
Ja en in Amerika zullen ze minstens 50% van het totaal aan boxen verkopen...[/quote]
zou goed kunnen. :wink:
de opbrengst van de verkopen van de EE van TTT viel in Nederland tegen in ieder geval. aan de geluiden te horen op fora e.d. gaan er meer EE collector sets van TROK over de toonbank. :wink:
reply
0
M
martini
martini
Sep 13, 2004
Ik ben benieuwd wanneer de info komt over wat er allemaal voor extra's op de dvd komen te staan :!: Iemand een id.
Ik ben benieuwd wanneer de info komt over wat er allemaal voor extra's op de dvd komen te staan :!: Iemand een id.
reply
0
A
A3aan
A3aan
Sep 14, 2004
Een argument dat ze zelf geven is juist dat alles al gemaakt is...
Bij het maken van de EE van TT waren acteurs etc (ongeveer) allemaal aanwezig in New Zeeland, voor de EE van ROTK zullen ze hen bijeen moeten roepen of moeten opzoeken.
Dit geldt natuurlijk niet zozeer voor de film zelf, maar wel voor de extra's (interviews, commentaries e.d.)
Bij het maken van de EE van TT waren acteurs etc (ongeveer) allemaal aanwezig in New Zeeland, voor de EE van ROTK zullen ze hen bijeen moeten roepen of moeten opzoeken.
Dit geldt natuurlijk niet zozeer voor de film zelf, maar wel voor de extra's (interviews, commentaries e.d.)
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Sep 14, 2004
Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.
A3aan wrote:Pleun wrote: Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
De films zijn back to back opgenomen en tentijde van TTT was alles al lang al geschoten en de acteurs zaten dus niet meer in Nieuw Zeeland.
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Sep 14, 2004
A3aan wrote:Pleun wrote: Raar dat ze de RotK box later dan de andere 2 uitbrengen. De vorige 2 waren immers gemaakt terwijl ze nog aan de volgende film bezig waren en nu zijn ze helemaal klaar (op de extended DVD zelf na) met filmen, monteren en editen.
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Sep 14, 2004
De docu's bij de EE FOTR en EE TT bevatten nogal wat herhalingen en doublures. Dus er zal niet veel nieuws onder de zon zijn. Wat ik wel steeds mooi vind zijn The maps of Middle Earth. Hoop dat die er weer bij zitten. Voor ROTK zal er wel een Fotogallery weer bij gedaan worden.
Een aantal Making Of zal zeker niet ontbreken.
Maar interviews zullen niet veel meer kunnen toevoegen denk ik.
Tja....dus ook wel erg benieuwd wat de extra schijven gaan bevatten. :P
De docu's bij de EE FOTR en EE TT bevatten nogal wat herhalingen en doublures. Dus er zal niet veel nieuws onder de zon zijn. Wat ik wel steeds mooi vind zijn The maps of Middle Earth. Hoop dat die er weer bij zitten. Voor ROTK zal er wel een Fotogallery weer bij gedaan worden.
Een aantal Making Of zal zeker niet ontbreken.
Maar interviews zullen niet veel meer kunnen toevoegen denk ik.
Tja....dus ook wel erg benieuwd wat de extra schijven gaan bevatten. :P
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Sep 14, 2004
Roberto Corleone wrote: Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Sep 14, 2004
Idd, daarom klopt de agrumentatie van A3aan niet.
Van die Pickups weet ik, de meeste stemmen zijn naderhand ook nog ingesproken voor de film.
Lex v/d Moolen wrote:Roberto Corleone wrote: Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...
Van die Pickups weet ik, de meeste stemmen zijn naderhand ook nog ingesproken voor de film.
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Sep 14, 2004
Jij bent geloof ik zelf ook al twee keer naar NW-Zealand terug geweest? :wink: :wink:
Lex v/d Moolen wrote:Roberto Corleone wrote: Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...
Jij bent geloof ik zelf ook al twee keer naar NW-Zealand terug geweest? :wink: :wink:
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Sep 14, 2004
Van die Pickups weet ik, de meeste stemmen zijn naderhand ook nog ingesproken voor de film.[/quote]Alle dialogen zijn later allemaal nog eens in de studio opgenomen als ik me niet vergis.
Maar voor de extra scènes zijn ze zelfs in 2003 nog terug in Nieuw-Zeeland geweest voor scènes van RotK.
Roberto Corleone wrote:Lex v/d Moolen wrote: [quote=Roberto Corleone]Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...
Van die Pickups weet ik, de meeste stemmen zijn naderhand ook nog ingesproken voor de film.[/quote]Alle dialogen zijn later allemaal nog eens in de studio opgenomen als ik me niet vergis.
Maar voor de extra scènes zijn ze zelfs in 2003 nog terug in Nieuw-Zeeland geweest voor scènes van RotK.
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Sep 14, 2004
Jij bent geloof ik zelf ook al twee keer naar NW-Zealand terug geweest? :wink: :wink:[/quote]Was dat maar waar :)
Henk Heideveld wrote:Lex v/d Moolen wrote: [quote=Roberto Corleone]Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!De acteurs zijn tot twee keer toe teruggeweest voor de zogenaamde pickups...
Jij bent geloof ik zelf ook al twee keer naar NW-Zealand terug geweest? :wink: :wink:[/quote]Was dat maar waar :)
reply
0
TS
The Scratcher
The Scratcher
Sep 14, 2004
Dit is dus onzin en je info is hierin onjuist! Zoals Lex ook al aangeeft zijn de acteurs wel degelijk teruggeweest voor nieuwe en extra scenes. De extra flashback scene in de extended TTT van Faramir, Boromir en Denethor is hier een groot voorbeeld van. Deze was oorspronkelijk helemaal niet opgenomen en is naderhand als zgn pick-up gefilmd. Denk dat je de extra`s van de extended nog maar eens goed moet bekijken... :roll:
Roberto Corleone wrote: Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
Dit is dus onzin en je info is hierin onjuist! Zoals Lex ook al aangeeft zijn de acteurs wel degelijk teruggeweest voor nieuwe en extra scenes. De extra flashback scene in de extended TTT van Faramir, Boromir en Denethor is hier een groot voorbeeld van. Deze was oorspronkelijk helemaal niet opgenomen en is naderhand als zgn pick-up gefilmd. Denk dat je de extra`s van de extended nog maar eens goed moet bekijken... :roll:
reply
0
REB
Rob Eric Blank
Rob Eric Blank
Sep 14, 2004
Niet de gehele cast was full-time aanwezig tijdens het schieten van TTT, idd die extra scenes zijn wel geschoten. Dialogen zijn opnieuw ingesproken, maar niet zoals A3aan het stelde dat de cast tijdens Fellowship & TT aanweizg was. Die zijn speciaal opgeroepen voor die extra scenes en was na hun shoot van ongeveer 1 jaar.
Dus ik ontken de pickup ook niet, alleen dat de acteurs niet allemaal aanwezig waren zoals dat wel het geval was gedurende de shooting van de "reguliere" film.
The Scratcher wrote:Roberto Corleone wrote: Tijdens TTT waren de acteurs al helemaal niet meer in Nieuw Zeeland!
Niet de gehele cast was full-time aanwezig tijdens het schieten van TTT, idd die extra scenes zijn wel geschoten. Dialogen zijn opnieuw ingesproken, maar niet zoals A3aan het stelde dat de cast tijdens Fellowship & TT aanweizg was. Die zijn speciaal opgeroepen voor die extra scenes en was na hun shoot van ongeveer 1 jaar.
Dus ik ontken de pickup ook niet, alleen dat de acteurs niet allemaal aanwezig waren zoals dat wel het geval was gedurende de shooting van de "reguliere" film.
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Sep 25, 2004
Specs:
Bron:DVDanswers
Specs:
Disc One and Two: The Feature
2.35:1 Anamorphic Widescreen Presentation
English Dolby Digital EX 5.1 Surround Track
English DTS ES 6.1 Surround Sound Track
English Stereo Surround Sound Track
Audio Commentary with the Director and Writers
Audio Commentary with members of the Design Team
Audio Commentary with the Production Team
Audio Commentary with 30 Members of the Cast and Crew
- Including split personality dialogue with Gollum and Smeagol!
English and Spanish Subtitles and Closed Captions
Disc Three: Appendices Part V The War of the Ring
Disc Introduction by Director Peter Jackson
J.R.R. Tolkien: The Legacy of Middle-Earth Documentary
From Book to Script: Forging the Final Chapter Documentary
Abandoned Concept: Aragorn Battles Sauron
Designing and Building Middle-earth Documentary
Documentary on the Films 'Big-atures'
Documentary on ever popular Weta Workshop
The Costume Design of Return of the King Documentary
The Peoples of Middle-earth Gallery with docent audio
The Realms of Middle-earth Gallery with docent audio
Miniatures Gallery with Docent Audio
Home of the Horse Lords Documentary
Middle-earth Atlas: Tracing the Journeys of the Fellowship Interactive Map
New Zealand as Middle-earth" Interactive Map with On Location Footage
Disc Four: Appendices Part VI The Passing of an Age
Disc Introduction by Elijah Wood, Sean Astin, Billy Boyd and Dominic Monaghan
Filming ROTK: Cameras in Middle-earth Documentary
Production Photos containing around 69 Images
Documentary on the wizards at Weta Digital
The Mumakil Battle Demonstration / Multi-Angle Interactive feature
Journey's End "Editorial: Completing the Trilogy" Documentary
The Music for Middle-earth Documentary
The Soundscapes of Middle-earth Documentary
The End of All Things Documentary
The Passing of an Age Documentary
Cameron Duncan: The Inspiration for "Into the West" Documentary
Two Short Films: "DFK6498" and "Strike Zone"
DVD-ROM Features: Access to Exclusive Online Features
Bron:DVDanswers
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Sep 25, 2004
http://www.lordoftherings.net/ voor meer info
[img]http://www.lordoftherings.net/homevideo/images/collector_rotk_enlarge.jpg[/img]
[img]http://www.lordoftherings.net/homevideo/images/dvd_rotk_enlarge.jpg[/img]
http://www.lordoftherings.net/ voor meer info
[img]http://www.lordoftherings.net/homevideo/images/collector_rotk_enlarge.jpg[/img]
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Sep 25, 2004
De GiftsetBox ziet er ook weer (y) uit, geheel in Gondor stijl dat kartonnetje 8)
Scarface2002 wrote: http://www.lordoftherings.net/ voor meer info
De GiftsetBox ziet er ook weer (y) uit, geheel in Gondor stijl dat kartonnetje 8)
reply
0
DV
Dennis V.
Dennis V.
Sep 25, 2004
Echt prachtig !!!
Ik lig dus 's morgens op de eerste verkoopdag direct voor de winkel !
Echt prachtig !!!
Ik lig dus 's morgens op de eerste verkoopdag direct voor de winkel !
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Sep 25, 2004
[img]http://www.lordoftherings.net/media/desktops/dvd_witchking_800.jpg[/img]
[img]http://www.lordoftherings.net/media/desktops/dvd_sam_800.jpg[/img]
maar nog steeds geen trailer :evil:
[img]http://www.lordoftherings.net/media/desktops/dvd_witchking_800.jpg[/img]
[img]http://www.lordoftherings.net/media/desktops/dvd_sam_800.jpg[/img]
maar nog steeds geen trailer :evil:
reply
0
F
Frank
Frank
Sep 25, 2004
Inhoud van de Gift Set:
Inhoud van de Gift Set:
The following contents are presented in packaging illustrated by famed artist, Alan Lee:
4-disc Platinum Series Special Extended DVD Edition of The Lord of the Rings: The Return of the King
Collectible Minas Tirth polystone keepsake box created by Sideshow Weta
Bonus DVD "Creating The Lord of the Rings Symphony" by Howard Shore
- A 52-minute program featuring interviews by Academy Award winning composer Howard Shore and live concert performances with the Montreal Symphony Orchestra.
Bron: www.lordoftherings.net
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Sep 26, 2004
als ik het goed heb 78 nachtjes :P
Dennis Verwoert wrote: Hoeveel nachtjes nog ? :D
als ik het goed heb 78 nachtjes :P
reply
0
DV
Dennis V.
Dennis V.
Sep 26, 2004
Ok, thanx ...
nog 78 dus .... en nu lekker elke dag af telllen in deze topic !!
Ok, thanx ...
nog 78 dus .... en nu lekker elke dag af telllen in deze topic !!
reply
0
M
martini
martini
Sep 26, 2004
De extra's ([/url=http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=21132&postdays=0&postorder=asc&start=35&sid=bd41a20c7f337ff2286e6ea3d1b2cad0]zie ook regio 2
Disc 4: Appendices Part VI The Passing of an Age
DVD-ROM Features: Access to Exclusive Online Features">
Disc 1 en 2: The Feature
Disc 3: Appendices Part V The War of the Ring
De extra's ([/url=http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=21132&postdays=0&postorder=asc&start=35&sid=bd41a20c7f337ff2286e6ea3d1b2cad0]zie ook regio 2
DVD-ROM Features: Access to Exclusive Online Features">
Disc 1 en 2: The Feature
Disc 3: Appendices Part V The War of the Ring
reply
0
H
hare
hare
Sep 26, 2004
Als je ff een stukje naar boven kijkt zie je dat de extra's al zijn gepost :)
martini wrote: De extra's ([/url=http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=21132&postdays=0&postorder=asc&start=35&sid=bd41a20c7f337ff2286e6ea3d1b2cad0]zie ook regio 2[url]
Als je ff een stukje naar boven kijkt zie je dat de extra's al zijn gepost :)
reply
0
E
Ettepet
Ettepet
Sep 26, 2004
Dit wordt echt tof! 8) ..hadden ze eigenlijk al bij deel 2 moeten doen.
martini wrote: Audio Commentary with 30 Members of the Cast and Crew
Dit wordt echt tof! 8) ..hadden ze eigenlijk al bij deel 2 moeten doen.
reply
0
S
Subzer0
Subzer0
Sep 26, 2004
Laat even weten of het ook een beetje leuke tracks zijn. Ik heb ze ook nog nooit beluisterd. De enige commetaar track die ik geluisterd heb van een film is die van Donnie Darko.
Scarface2002 wrote: ga binnen kort maar eens lotr 1 & 2 commetaar tracks beluisteren :)
Laat even weten of het ook een beetje leuke tracks zijn. Ik heb ze ook nog nooit beluisterd. De enige commetaar track die ik geluisterd heb van een film is die van Donnie Darko.
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Sep 26, 2004
Subzer0 wrote:Er zijn 4 commentaar tracks waarvan die met de acteurs de leukste is, en die met Peter Jackson de meest interessante. Vind ik dan. :wink:Scarface2002 wrote: ga binnen kort maar eens lotr 1 & 2 commetaar tracks beluisteren :)
reply
0
S
Subzer0
Subzer0
Sep 26, 2004
Bedankt Lex.
Ik wacht nog wel even, EE van de eerste 2 delen een tijd niet meer gezien. Ik wil ze alle 3 samen achter elkaar kijken. Daarna de tracks een keer luisteren.
Hoeveel nachtjes nog, iets van 77. Zucht.
Lex v/d Moolen wrote:Er zijn 4 commentaar tracks waarvan die met de acteurs de leukste is, en die met Peter Jackson de meest interessante. Vind ik dan. :wink:[/quote]Subzer0 wrote: [quote=Scarface2002]ga binnen kort maar eens lotr 1 & 2 commetaar tracks beluisteren :)
Bedankt Lex.
Ik wacht nog wel even, EE van de eerste 2 delen een tijd niet meer gezien. Ik wil ze alle 3 samen achter elkaar kijken. Daarna de tracks een keer luisteren.
Hoeveel nachtjes nog, iets van 77. Zucht.
reply
0
H
hare
hare
Sep 26, 2004
Kan ik me helemaal bij aansluiten. Zijn ook de enige twee die ik heb geluisterd. Vind 4 een beetje erg veel worden en verder kan ik die stem van die gast van Weta echt niet uitstaan. Al niet in de docu's, dus laat staan voor een volle 4 uur ofzo :?
Maar echt 2 zeer leuke, interessante tracks! Geen seconde stil, en je hoort veel leuke info.
Sean Bean met hoogtevrees :lol:
Lex v/d Moolen wrote:Er zijn 4 commentaar tracks waarvan die met de acteurs de leukste is, en die met Peter Jackson de meest interessante. Vind ik dan. :wink:[/quote]Subzer0 wrote: [quote=Scarface2002]ga binnen kort maar eens lotr 1 & 2 commetaar tracks beluisteren :)
Kan ik me helemaal bij aansluiten. Zijn ook de enige twee die ik heb geluisterd. Vind 4 een beetje erg veel worden en verder kan ik die stem van die gast van Weta echt niet uitstaan. Al niet in de docu's, dus laat staan voor een volle 4 uur ofzo :?
Maar echt 2 zeer leuke, interessante tracks! Geen seconde stil, en je hoort veel leuke info.
Sean Bean met hoogtevrees :lol:
reply
0
OVD
Olivier vd D.
Olivier vd D.
DV
Dennis V.
Dennis V.
Sep 27, 2004
Tja, niet iedereen heeft de gave om hier de humor van in te zien :wink:
Moondust wrote:Dennis Verwoert wrote: nog 77 nachtjes ...
Ach, schei toch uit man! :?
Tja, niet iedereen heeft de gave om hier de humor van in te zien :wink:
reply
0
HH
Henk Heideveld
Henk Heideveld
Sep 27, 2004
't Wordt al minder :roll: Vorige week waren het er ongeveer 84 :wink:
Dennis Verwoert wrote: nog 77 nachtjes ....
reply
0
DV
Dennis V.
Dennis V.
Sep 27, 2004
....... maar daar doe ik denk ik niet iedereen een plezier mee ... :wink:
Groet
Dennis 8)
Henk Heideveld wrote:Ik heb er aan zitten denken om te berekenen hoeveel uur het nog duurt tot op de releasedatum om 9 uur de deuren van de winkel open gaan .... :oops: :oops:Dennis Verwoert wrote: nog 77 nachtjes ....
Groet
Dennis 8)
reply
0
E
El-Jorge
El-Jorge
Sep 27, 2004
Groet
Dennis 8)[/quote]
Doen, doen, doen :twisted:
Dennis Verwoert wrote:Ik heb er aan zitten denken om te berekenen hoeveel uur het nog duurt tot op de releasedatum om 9 uur de deuren van de winkel open gaan .... :oops: :oops:Henk Heideveld wrote: [quote=Dennis Verwoert]nog 77 nachtjes ....
Groet
Dennis 8)[/quote]
Doen, doen, doen :twisted:
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Sep 27, 2004
Zitten we dan in December? :lol:
Ik heb nog steeds geen officiele aankondiging gezien van A-film dat de EE hier komt en dat het in December wordt uitgegeven.
die pre-order links zeggen ook niks.
dus, ik wacht nog wel even af totdat het officieel wordt aangekondigd. :wink:
Dennis Verwoert wrote: nog 77 nachtjes ...
Zitten we dan in December? :lol:
Ik heb nog steeds geen officiele aankondiging gezien van A-film dat de EE hier komt en dat het in December wordt uitgegeven.
die pre-order links zeggen ook niks.
dus, ik wacht nog wel even af totdat het officieel wordt aangekondigd. :wink:
reply
0
DV
Dennis V.
Dennis V.
Sep 27, 2004
Groet
Dennis 8)[/quote]
Doen, doen, doen :twisted:[/quote]
77 x 24 = 1848 uur .... - 2.5= 1845,5 uur ...
maar eh .... nu maar weer on-topic, want dit geneuzel draagt niet echt bij aan de discussie ...
El-Jorge wrote:Ik heb er aan zitten denken om te berekenen hoeveel uur het nog duurt tot op de releasedatum om 9 uur de deuren van de winkel open gaan .... :oops: :oops:Dennis Verwoert wrote: [quote=Henk Heideveld][quote=Dennis Verwoert]nog 77 nachtjes ....
Groet
Dennis 8)[/quote]
Doen, doen, doen :twisted:[/quote]
77 x 24 = 1848 uur .... - 2.5= 1845,5 uur ...
maar eh .... nu maar weer on-topic, want dit geneuzel draagt niet echt bij aan de discussie ...
reply
0
H
Haay1971
Haay1971
MAV
Marcel A. de Vrije
Marcel A. de Vrije
Oct 16, 2004
Wow.....
Ik dacht ik heb het een beetje gehad met LOFTR.... Maar na het zien van de trailer... GEWELDIG
Wow.....
Ik dacht ik heb het een beetje gehad met LOFTR.... Maar na het zien van de trailer... GEWELDIG
reply
0
EH
Evil Hobbit
Evil Hobbit
Oct 16, 2004
:lol: :lol: :lol: :lol:
8) 8) 8) 8)
kan ni meer wachten, staat met stipt op 1 op me most wanted dvd's voor dit najaar.
:lol: :lol: :lol: :lol:
8) 8) 8) 8)
kan ni meer wachten, staat met stipt op 1 op me most wanted dvd's voor dit najaar.
reply
0
TK
T. van Keeken
T. van Keeken
Oct 16, 2004
Wel heel stoer die [spoiler:86ab589e74] mouth of Sauron [/spoiler:86ab589e74]
Van mij mag ie heel snel uitkomen, dan kan de marathon beginnen!
Wel heel stoer die [spoiler:86ab589e74] mouth of Sauron [/spoiler:86ab589e74]
Van mij mag ie heel snel uitkomen, dan kan de marathon beginnen!
reply
0
RK
Ron kars
Ron kars
Oct 16, 2004
Supertrailer :D kan niet wachten tot hij uitkomt. Christopher Lee heeft zon mooie stem, ik kan daar echt uren naar luisteren :D
Supertrailer :D kan niet wachten tot hij uitkomt. Christopher Lee heeft zon mooie stem, ik kan daar echt uren naar luisteren :D
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Oct 16, 2004
Wow wat n coole trailer :shock:
can`t wait...
Heb ik toch n (waarschijnlijk voor vele zeer domme) vraag: die EE`s die ze nu los uitbrengen en hebben uitgebracht, worden dat dezelfde als die dvd`s die in de EE Trilogy box komen?? of zit er toch verschil tussen de losse releases en de 12 disc trilogie box??
Wow wat n coole trailer :shock:
can`t wait...
Heb ik toch n (waarschijnlijk voor vele zeer domme) vraag: die EE`s die ze nu los uitbrengen en hebben uitgebracht, worden dat dezelfde als die dvd`s die in de EE Trilogy box komen?? of zit er toch verschil tussen de losse releases en de 12 disc trilogie box??
reply
0
N
Nandor
Nandor
Oct 16, 2004
Zijn hetzelfde. Ze moesten het ook eens wagen om nu een betere versie uit te brengen, dan kregen ze horden fans op hun dak ;)
Zijn hetzelfde. Ze moesten het ook eens wagen om nu een betere versie uit te brengen, dan kregen ze horden fans op hun dak ;)
reply
0
T
TheGodfather
TheGodfather
Oct 16, 2004
hehe ja dat kan ik me voor stellen :lol:
dan heb ik er waarschijnlijk toch goed aan gedaan om nog geen van de al eerder uitgebrachte EE`s te kopen 8)
Nandor wrote: Zijn hetzelfde. Ze moesten het ook eens wagen om nu een betere versie uit te brengen, dan kregen ze horden fans op hun dak ;)
dan heb ik er waarschijnlijk toch goed aan gedaan om nog geen van de al eerder uitgebrachte EE`s te kopen 8)
reply
0
M
martini
martini
HS
Harry stadman
Harry stadman
Oct 16, 2004
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt;
de gifsets zijn het meest compleet en zeker completer dan de EE vierdisk uitvoeringen(extra dvd's over het maken van de beeldjes bijv). de giftset krijgt er namelijk nog een 5e disc bij die je niet bij de vierdisk EE zult vinden.(dvd over het componeren van de muziek voor de films)
de mensen die beide giftsets al hebben zullen zeker ook deze laatste giftset aanschaffen om de collectie compleet te maken.
gezien de reacties op de giftset van deel 3(met name het beeldje wordt mooier gevonden dan die van gollum) zullen er hiervan zeker meer van verkocht worden dan van deel 2. :wink:
TheGodfather wrote:Nandor wrote: Zijn hetzelfde. Ze moesten het ook eens wagen om nu een betere versie uit te brengen, dan kregen ze horden fans op hun dak ;)
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt;
de gifsets zijn het meest compleet en zeker completer dan de EE vierdisk uitvoeringen(extra dvd's over het maken van de beeldjes bijv). de giftset krijgt er namelijk nog een 5e disc bij die je niet bij de vierdisk EE zult vinden.(dvd over het componeren van de muziek voor de films)
de mensen die beide giftsets al hebben zullen zeker ook deze laatste giftset aanschaffen om de collectie compleet te maken.
gezien de reacties op de giftset van deel 3(met name het beeldje wordt mooier gevonden dan die van gollum) zullen er hiervan zeker meer van verkocht worden dan van deel 2. :wink:
reply
0
D
DonnieD
DonnieD
Oct 16, 2004
Weet iemand of dat beeldje van Gollum apart verkocht wordt? Ik heb namelijk de 'normale' EE gekocht van The Two Towers, en had achteraf dat beeldje wel willen hebben.
Weet iemand of dat beeldje van Gollum apart verkocht wordt? Ik heb namelijk de 'normale' EE gekocht van The Two Towers, en had achteraf dat beeldje wel willen hebben.
reply
0
N
Nandor
Nandor
Oct 16, 2004
Bij de Elf Fantasy Store in Utrecht verkochten ze ze laatst apart. Maar veel winkels bieden de complete CE goedkoper aan. in dat geval verkoop je je oude EE en ben je nóg minder geld kwijt ;)
Bij de Elf Fantasy Store in Utrecht verkochten ze ze laatst apart. Maar veel winkels bieden de complete CE goedkoper aan. in dat geval verkoop je je oude EE en ben je nóg minder geld kwijt ;)
reply
0
HS
Harry stadman
Harry stadman
Oct 16, 2004
neen,
helaas niet. of je moet iemand met een giftset vinden die afstand wil doen van zijn beeldje :roll: !
Het extra bij te bestellen beeldje van gollum is allang uitverkocht(limited to 7500) en zeker niet meer te bemachtigen! of je moet hem ergens te koop zien staan voor een aardig bedrag. :wink:
het vreemde is dat men eerst het beeldje verschrikkelijk vond en dat men nu naarstig op zoek is naar hetzelfde beeldje. :shock: :? :? :roll:
DonnieD wrote: Weet iemand of dat beeldje van Gollum apart verkocht wordt? Ik heb namelijk de 'normale' EE gekocht van The Two Towers, en had achteraf dat beeldje wel willen hebben.
neen,
helaas niet. of je moet iemand met een giftset vinden die afstand wil doen van zijn beeldje :roll: !
Het extra bij te bestellen beeldje van gollum is allang uitverkocht(limited to 7500) en zeker niet meer te bemachtigen! of je moet hem ergens te koop zien staan voor een aardig bedrag. :wink:
het vreemde is dat men eerst het beeldje verschrikkelijk vond en dat men nu naarstig op zoek is naar hetzelfde beeldje. :shock: :? :? :roll:
reply
0
M
mjlfadriaans
mjlfadriaans
Oct 16, 2004
Elf in Den Haag ook! Delft ben ik al even niet meer geweest, maar daar laten ze het zelfs overkomen vanuit Den Haag!
Nandor wrote: Bij de Elf Fantasy Store in Utrecht verkochten ze ze laatst apart. Maar veel winkels bieden de complete CE goedkoper aan. in dat geval verkoop je je oude EE en ben je nóg minder geld kwijt ;)
Elf in Den Haag ook! Delft ben ik al even niet meer geweest, maar daar laten ze het zelfs overkomen vanuit Den Haag!
reply
0
C
chaos
chaos
Oct 16, 2004
Bij een mediamarkt in DLD zag ik laatst de two towers gift set liggen voor 25 euro :shock:
DonnieD wrote: Weet iemand of dat beeldje van Gollum apart verkocht wordt? Ik heb namelijk de 'normale' EE gekocht van The Two Towers, en had achteraf dat beeldje wel willen hebben.
Bij een mediamarkt in DLD zag ik laatst de two towers gift set liggen voor 25 euro :shock:
reply
0
N
Nandor
Nandor
Oct 16, 2004
Ja, in Hengelo was dat ook. Dan kan je dus beter die kopen en je TTT EE verkopen (tien Euro levert dat nog wel op ;))
Ja, in Hengelo was dat ook. Dan kan je dus beter die kopen en je TTT EE verkopen (tien Euro levert dat nog wel op ;))
reply
0
A
A3aan
A3aan
Oct 19, 2004
lordoftherings.net vertelt dat de extended edition op 18 november :shock: uitkomt. Mogelijk is U$A anders dan Nederland, maar tóch... (was eerdere jaren toch niet zo??)
[spoiler:3adffdea84]of zouden wij ook eerder dan in december ... ??? :lol: :D :o [/spoiler:3adffdea84]
kijk naar de aankondiging hier (je krijgt een extra venstertje als je dat niet ergens laat afvangen) of hier, verder niet zoveel nieuws, wel 'sneak previews' en 4 nieuwe desktop-afbeeldingen
A3aan
lordoftherings.net vertelt dat de extended edition op 18 november :shock: uitkomt. Mogelijk is U$A anders dan Nederland, maar tóch... (was eerdere jaren toch niet zo??)
[spoiler:3adffdea84]of zouden wij ook eerder dan in december ... ??? :lol: :D :o [/spoiler:3adffdea84]
kijk naar de aankondiging hier (je krijgt een extra venstertje als je dat niet ergens laat afvangen) of hier, verder niet zoveel nieuws, wel 'sneak previews' en 4 nieuwe desktop-afbeeldingen
A3aan
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Oct 19, 2004
staat toch echt: "On December 14, see even more of The Lord of the Rings: The Return of the King with the Special Extended Edition DVD and VHS releases!"
staat toch echt: "On December 14, see even more of The Lord of the Rings: The Return of the King with the Special Extended Edition DVD and VHS releases!"
reply
0
A
A3aan
A3aan
Oct 19, 2004
Wáár staat dat dan?
Want ik zie deze tekst:
EDIT: layout quote
Scarface2002 wrote: staat toch echt: "On December 14, see even more of The Lord of the Rings: The Return of the King with the Special Extended Edition DVD and VHS releases!"
Wáár staat dat dan?
Want ik zie deze tekst:
popupvenster van lordoftherings.net wrote: On November 18, see even more of The Lord of the Rings: The Two Towers with the Special Extended Edition DVD and VHS releases! This all-new version of the film includes over 40 minutes of never-before-seen footage integrated into the original theatrical release.
The DVD release is a 4-disc set, featuring two discs loaded with extra features.
EDIT: layout quote
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Oct 19, 2004
die site opent af en toe andere pagina's dan ie zou moeten
A3aan wrote:Scarface2002 wrote: staat toch echt: "On December 14, see even more of The Lord of the Rings: The Return of the King with the Special Extended Edition DVD and VHS releases!"
Wáár staat dat dan?
Want ik zie deze tekst:
popupvenster van lordoftherings.net wrote: On November 18, see even more of The Lord of the Rings: The Two Towers with the Special Extended Edition DVD and VHS releases! This all-new version of the film includes over 40 minutes of never-before-seen footage integrated into the original theatrical release.
The DVD release is a 4-disc set, featuring two discs loaded with extra features.
die site opent af en toe andere pagina's dan ie zou moeten
reply
0
A
A3aan
A3aan
Oct 19, 2004
:oops: ik :oops: schaam :oops: mij :oops: diep :oops: (slecht :oops: opgelet) :oops:
:oops: A :oops: 3 :oops: a :oops: a :oops: n :oops:
:wink:
:oops: ik :oops: schaam :oops: mij :oops: diep :oops: (slecht :oops: opgelet) :oops:
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Oct 19, 2004
A3aan wrote: :oops: ik :oops: schaam :oops: mij :oops: diep :oops: (slecht :oops: opgelet) :oops::lol: :wink:
reply
0
A
A3aan
A3aan
Oct 20, 2004
:P
[spoiler:04b0be59a8]I know, sorry, uit puur :shock: enthousiasme :shock: gedacht dat het popupvenster wel (eindelijk) de nieuwe aankondiging zou zijn. Niet verder gelezen omdat ik (via o.m. deze site) qua inhoud wel wist wat te verw888.
:lol: nogmaals ik schaam mij diep :oops: , maar blijf vrolijk en vol verwachting. Leuk dat jullie de grap kunnen inzien van mijn foutje :D [/spoiler:04b0be59a8]
A3aan
PS [spoiler:04b0be59a8]A3aantje valt wel mee hoor, normaal ben ik ~ 1,86 ik lijk nu alleen 20 cm kleiner omdat ik me zo diep schaam :wink: [/spoiler:04b0be59a8]
:P
[spoiler:04b0be59a8]I know, sorry, uit puur :shock: enthousiasme :shock: gedacht dat het popupvenster wel (eindelijk) de nieuwe aankondiging zou zijn. Niet verder gelezen omdat ik (via o.m. deze site) qua inhoud wel wist wat te verw888.
:lol: nogmaals ik schaam mij diep :oops: , maar blijf vrolijk en vol verwachting. Leuk dat jullie de grap kunnen inzien van mijn foutje :D [/spoiler:04b0be59a8]
A3aan
PS [spoiler:04b0be59a8]A3aantje valt wel mee hoor, normaal ben ik ~ 1,86 ik lijk nu alleen 20 cm kleiner omdat ik me zo diep schaam :wink: [/spoiler:04b0be59a8]
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Oct 21, 2004
nieuw lang filmpje met nieuwe/langere EE beelden: Afspeelbaar in WMP
Heb m ook ff in een wmv bestandje veranderd zodat je m kan downloaden: Download! (Rechtermuisknop -> Doel opslaan als...)
nieuw lang filmpje met nieuwe/langere EE beelden: Afspeelbaar in WMP
Heb m ook ff in een wmv bestandje veranderd zodat je m kan downloaden: Download! (Rechtermuisknop -> Doel opslaan als...)
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Oct 22, 2004
Ja :lol:
Nandor wrote: Moet ik nu weer in alle RotK EE topics zeggen hoe leuk hij is? ;)
Ja :lol:
reply
0
MR
Marc Raps
Marc Raps
Oct 22, 2004
Oh man, ik heb al bijna te veel gezien. Gandalf vs. The Witch King steent! :mrgreen:
Oh man, ik heb al bijna te veel gezien. Gandalf vs. The Witch King steent! :mrgreen:
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Oct 22, 2004
Er is al een betere kwaliteit filmpje beschikbaar:
Link 1
Link 2
Link 3
Je hebt RealPlayer nodig om het te bekijken, je kan het hier downloaden.
Scarface2002 wrote: nieuw lang filmpje met nieuwe/langere EE beelden: Afspeelbaar in WMP
Er is al een betere kwaliteit filmpje beschikbaar:
Link 1
Link 2
Link 3
Je hebt RealPlayer nodig om het te bekijken, je kan het hier downloaden.
reply
0
T
Torpedojager
Torpedojager
Nov 29, 2004
Ik wil deze box graag gaan kopen, maar wat ik mij af vroeg is; kan je de extended edition ook afspelen in een mode waarbij je gewoon de theatrical version krijgt? Lijkit mij soms wel weer praktisch en/of leuk.
Ik wil deze box graag gaan kopen, maar wat ik mij af vroeg is; kan je de extended edition ook afspelen in een mode waarbij je gewoon de theatrical version krijgt? Lijkit mij soms wel weer praktisch en/of leuk.
reply
0
H
hare
hare
Nov 29, 2004
Nee.
Torpedojager wrote: Ik wil deze box graag gaan kopen, maar wat ik mij af vroeg is; kan je de extended edition ook afspelen in een mode waarbij je gewoon de theatrical version krijgt? Lijkit mij soms wel weer praktisch en/of leuk.
Nee.
reply
0
M
Mischa30
Mischa30
Nov 30, 2004
Weer een nieuwe trailer (ruim 6 minuten 8) ) in Quicktime formaat...
http://progressive2.stream.aol.com/newline/gl/newline/lordoftherings/ReturnOfTheKing/videos/NoMansExtndCut_700_dl.mov
Weer een nieuwe trailer (ruim 6 minuten 8) ) in Quicktime formaat...
http://progressive2.stream.aol.com/newline/gl/newline/lordoftherings/ReturnOfTheKing/videos/NoMansExtndCut_700_dl.mov
reply
0
K
Koek
Koek
Nov 30, 2004
Mischa30 wrote: Weer een nieuwe trailer (ruim 6 minuten 8) ) in Quicktime formaat...Mooie trailer wederom. Nu nog 10 daagjes wachten :D
reply
0
DV
Dennis V.
Dennis V.
Dec 01, 2004
Ik kan dus echt niet meer wachten ! Ik vraag me tevens af of ik na deze release uberhaupt nog dvd-wensen heb :D
Ik kan dus echt niet meer wachten ! Ik vraag me tevens af of ik na deze release uberhaupt nog dvd-wensen heb :D
reply
0
C
Caledonians
Caledonians
Dec 01, 2004
Door die trailers te kijken duren die laatste 10 daagjes alleen nog maar langer!!! :?
Bring it on! 8)
Door die trailers te kijken duren die laatste 10 daagjes alleen nog maar langer!!! :?
Bring it on! 8)
reply
0
F
FrankGuthrie
FrankGuthrie
Dec 02, 2004
Ik werd vanmiddag door mijn neefje gebeld. Hij zei in de voicemail dat de EE al te krijgen is. Alleen niet waar en voor welke prijs, morgen even informeren.
Ik werd vanmiddag door mijn neefje gebeld. Hij zei in de voicemail dat de EE al te krijgen is. Alleen niet waar en voor welke prijs, morgen even informeren.
reply
0
RK
Ron kars
Ron kars
Dec 03, 2004
Als mijn salaris binnen is toch maar even goed rondloeren in de stad:P weet iemand een adresje in den bosch waar hij te krijgen is?
Als mijn salaris binnen is toch maar even goed rondloeren in de stad:P weet iemand een adresje in den bosch waar hij te krijgen is?
reply
0
JB
Jordy van Buel
Jordy van Buel
Dec 03, 2004
Waarom ga je niet in Oss kijken dan, das toch dichter bij? Misschien hebben ze hem al bij de FRS :)
Ron kars wrote: Als mijn salaris binnen is toch maar even goed rondloeren in de stad:P weet iemand een adresje in den bosch waar hij te krijgen is?
Waarom ga je niet in Oss kijken dan, das toch dichter bij? Misschien hebben ze hem al bij de FRS :)
reply
0
RK
Ron kars
Ron kars
Dec 03, 2004
Heey een (bijna) plaatsgenoot :D
Zou ik kunnen doen, maar ik ga er van uit dat de frs geen boetes zal riskeren door deze titel eerder te verkopen. Ik ga het morgen wel ff in Uden proberen bij de music store.
Jordy van Buel wrote:Ron kars wrote: Als mijn salaris binnen is toch maar even goed rondloeren in de stad:P weet iemand een adresje in den bosch waar hij te krijgen is?
Heey een (bijna) plaatsgenoot :D
Zou ik kunnen doen, maar ik ga er van uit dat de frs geen boetes zal riskeren door deze titel eerder te verkopen. Ik ga het morgen wel ff in Uden proberen bij de music store.
reply
0
A
A3aan
A3aan
Dec 06, 2004
In een andere thread wordt gesproken van Bart Smid (soms wel, soms niet, soms na enig overreden)
Ron kars wrote: Als mijn salaris binnen is toch maar even goed rondloeren in de stad:P weet iemand een adresje in den bosch waar hij te krijgen is?
In een andere thread wordt gesproken van Bart Smid (soms wel, soms niet, soms na enig overreden)
reply
0
LS
Leon van Stijn
Leon van Stijn
Dec 06, 2004
Ghehe, zoveel overredingskracht was bij de Bart Smit hier in de stad niet nodig hoor. Ik kreeg 'm zo mee, nadat ik vroeg of ze 'm al hadden. :D
Zometeen lekker een stukje kijken! 8)
A3aan wrote:Ron kars wrote: Als mijn salaris binnen is toch maar even goed rondloeren in de stad:P weet iemand een adresje in den bosch waar hij te krijgen is?
Ghehe, zoveel overredingskracht was bij de Bart Smit hier in de stad niet nodig hoor. Ik kreeg 'm zo mee, nadat ik vroeg of ze 'm al hadden. :D
Zometeen lekker een stukje kijken! 8)
reply
0
RK
Ron kars
Ron kars
Dec 06, 2004
Ik koop hem toch maar zaterdag a.s., voordat ik naar de marathon in de bios ga. Heb trouwens bij de geweldige Pieter van Os in Den Bosch eindelijk de giftset van LotR 1 gevonden :D Thnx Pieter :D
Ik koop hem toch maar zaterdag a.s., voordat ik naar de marathon in de bios ga. Heb trouwens bij de geweldige Pieter van Os in Den Bosch eindelijk de giftset van LotR 1 gevonden :D Thnx Pieter :D
reply
0
G
Glamdring
Glamdring
Dec 06, 2004
Ik hem 'm al en ook al gezien. Afgelopen zaterdag gekocht bij de Bijenkorf in Arnhem voor € 34,95.
Ik hem 'm al en ook al gezien. Afgelopen zaterdag gekocht bij de Bijenkorf in Arnhem voor € 34,95.
reply
0
T
theThinWhiteDuke
theThinWhiteDuke
Dec 06, 2004
:shock: die staat daar al 2 jaar voor een absurde prijs......vraag maar aan Henk Heideveld :wink:
Ron kars wrote: Ik koop hem toch maar zaterdag a.s., voordat ik naar de marathon in de bios ga. Heb trouwens bij de geweldige Pieter van Os in Den Bosch eindelijk de giftset van LotR 1 gevonden :D Thnx Pieter :D
:shock: die staat daar al 2 jaar voor een absurde prijs......vraag maar aan Henk Heideveld :wink:
reply
0
C
chaos
chaos
Dec 06, 2004
Geweldig ? :roll: :twisted: :wink:
Nou ja in ieder geval heb jij je set ;)
Ron kars wrote: Ik koop hem toch maar zaterdag a.s., voordat ik naar de marathon in de bios ga. Heb trouwens bij de geweldige Pieter van Os in Den Bosch eindelijk de giftset van LotR 1 gevonden :D Thnx Pieter :D
Geweldig ? :roll: :twisted: :wink:
Nou ja in ieder geval heb jij je set ;)
reply
0
L
lex
lex
Dec 07, 2004
is er eigenlijk iemand die weet of en wat de verschillen tussen de verschillende regio's zouden kunnen zijn?
Ondertiteling lijkt me duidelijk maar voor de rest?
de regio 3 is bij cdwow namelijk redelijk goedkoop. zonder korting e.d. 16 pond.
(misschien staat het al ergens in dit draadje vermeld maar ik heb het niet helemaal doorgelezen)
Lex
is er eigenlijk iemand die weet of en wat de verschillen tussen de verschillende regio's zouden kunnen zijn?
Ondertiteling lijkt me duidelijk maar voor de rest?
de regio 3 is bij cdwow namelijk redelijk goedkoop. zonder korting e.d. 16 pond.
(misschien staat het al ergens in dit draadje vermeld maar ik heb het niet helemaal doorgelezen)
Lex
reply
0
H
hare
hare
Dec 11, 2004
Amen :)
Dennis Verwoert wrote:LockStock wrote: Wie gaat die Minas Morgul bestellen??
* niet *
Amen :)
reply
0
D
Demon
Demon
Dec 12, 2004
Weet nog niet..
Wil eerst even afwachten hoe het net die giftbof gaat af lopen!
Weet nog niet..
Wil eerst even afwachten hoe het net die giftbof gaat af lopen!
reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Lex v/d Moolen
Dec 12, 2004
LockStock wrote: Wie gaat die Minas Morgul bestellen??Ik wel, nu ik 'm helaas niet heb gewonnen bij sideshow...
reply
0
JS
Jibbe Stuijts
Jibbe Stuijts
Dec 15, 2004
Nieuwe review van onze belgische vrienden. Hoop dat de review hier ook snel komt !! Zal wel een beetje werk zijn heb ik een vermoeden :lol:
http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=1680&pg=1
Nieuwe review van onze belgische vrienden. Hoop dat de review hier ook snel komt !! Zal wel een beetje werk zijn heb ik een vermoeden :lol:
http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=1680&pg=1
reply
0
N
Nandor
Nandor
Dec 15, 2004
'Bespreking door: Werner - 15/12/2004'
Vreemd, heb deze review maandag al gelezen...
'Bespreking door: Werner - 15/12/2004'
reply
0
H
HiddeV
HiddeV
Dec 15, 2004
ik ook, misschien iets veranderd ?!
Nandor wrote: 'Bespreking door: Werner - 15/12/2004'
ik ook, misschien iets veranderd ?!
reply
0