Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
DVD Discussies
S
Sander__12
Sander__12
dvdzone2 ???
Feb 20, 2004
Heeft er iemand hier ervaring met bestellingen van dvdzone2 en het zogeheten Kialapunt..???? Ik snap er weinig van, en wil er meer over weten, alvast bedankt. (P.s Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest stellen, dus heb ik hem maar in DVD algemeen gezet, ook al hoort hij hier volgens mij niet thuis. Sorry daarvoor)
Feb 20, 2004
Heeft er iemand hier ervaring met bestellingen van dvdzone2 en het zogeheten Kialapunt..???? Ik snap er weinig van, en wil er meer over weten, alvast bedankt. (P.s Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest stellen, dus heb ik hem maar in DVD algemeen gezet, ook al hoort hij hier volgens mij niet thuis. Sorry daarvoor)
P
patrick1975
patrick1975
Feb 20, 2004
Je kunt de dvd's laten bezorgen bij zo'n punt bij je in de buurt. Je moet ze daar dan zelf afhalen. Het voordeel is dat de verzendkosten een stuk goedkoper zijn.
Heb zelf wel eens wat dvd's opgehaald bij zo'n punt bij me in de buurt. (Benzinepomp). Dit werkt perfect.
Je kunt de dvd's laten bezorgen bij zo'n punt bij je in de buurt. Je moet ze daar dan zelf afhalen. Het voordeel is dat de verzendkosten een stuk goedkoper zijn.
Heb zelf wel eens wat dvd's opgehaald bij zo'n punt bij me in de buurt. (Benzinepomp). Dit werkt perfect.
reply
0
C
Den Chins
Den Chins
Feb 20, 2004
Ik bestel regelmatig bij DVDZone2 en laat dit altijd leveren via een kialapunt.
DVDZone2 levert alles in de folie, dus beschadigde producten zul je waarschijnlijk nooit tegen komen.
Het kialapunt moet je via je postcode op de site van kiala zoeken.
Kiala werkt zeer vlug. Je krijgt de mail van DVDZone2 dat je bestelling verstuurd is. Dezelfde dag of de dag erna zie je op de kiala site dat je pakket in behandeling is en de dag daarna ligt het al klaar om op te halen in je kialapunt.
Als je voor meer dan 50€ bestelt en mono betaal je geen verzendingskosten. Ik ben een zeer tevreden klant van zowel DVDZone2 en kiala. Als je meer wil weten over kiala zelf is het misschien goed om de webpagina door te nemen. Ik hoop dat dit ietsje helpt!
Ik bestel regelmatig bij DVDZone2 en laat dit altijd leveren via een kialapunt.
DVDZone2 levert alles in de folie, dus beschadigde producten zul je waarschijnlijk nooit tegen komen.
Het kialapunt moet je via je postcode op de site van kiala zoeken.
Kiala werkt zeer vlug. Je krijgt de mail van DVDZone2 dat je bestelling verstuurd is. Dezelfde dag of de dag erna zie je op de kiala site dat je pakket in behandeling is en de dag daarna ligt het al klaar om op te halen in je kialapunt.
Als je voor meer dan 50€ bestelt en mono betaal je geen verzendingskosten. Ik ben een zeer tevreden klant van zowel DVDZone2 en kiala. Als je meer wil weten over kiala zelf is het misschien goed om de webpagina door te nemen. Ik hoop dat dit ietsje helpt!
reply
0
S
Sander__12
Sander__12
Feb 20, 2004
bedankt patrick1975 en Den Chins
dan heb ik nog een vraagje :oops: , moet je bij shipping adress je eigen adres invoeren of moet je eerst het dichstbijzijnde kialapunt zoeken en daar het adres van ingeven..??????
Fijn om te horen dat er tevreden klanten zijn.
bedankt patrick1975 en Den Chins
dan heb ik nog een vraagje :oops: , moet je bij shipping adress je eigen adres invoeren of moet je eerst het dichstbijzijnde kialapunt zoeken en daar het adres van ingeven..??????
Fijn om te horen dat er tevreden klanten zijn.
reply
0
C
Den Chins
Den Chins
Feb 20, 2004
Eigen adres.
Als je bestelt zal je kiala moeten kiezen en dan het adres van het kialapunt. Het zijn dus jou gegevens die je moet opgeven en enkel wanneer je bestelt het kialapunt.
Eigen adres.
Als je bestelt zal je kiala moeten kiezen en dan het adres van het kialapunt. Het zijn dus jou gegevens die je moet opgeven en enkel wanneer je bestelt het kialapunt.
reply
0
P
Predah
Predah
Feb 20, 2004
Bestel ook ZEER regelmatig dvd's bij DVDzone2.
Nog nooit geen problemen ondervonden.
Heb ze wel nog niet via zo'n kiala punt laten leveren. Dus hierin heb ik geen ervaring, maar voor de rest is DVDzone2 goed!
Bestel ook ZEER regelmatig dvd's bij DVDzone2.
Nog nooit geen problemen ondervonden.
Heb ze wel nog niet via zo'n kiala punt laten leveren. Dus hierin heb ik geen ervaring, maar voor de rest is DVDzone2 goed!
reply
0
M
MarcCastermans
MarcCastermans
Feb 20, 2004
Zowel DVDZONE2 als KIALE perfecte service en ik heb al zeker 30 pakketjes laten leveren.
Zowel DVDZONE2 als KIALE perfecte service en ik heb al zeker 30 pakketjes laten leveren.
reply
0
LS
Leon van Stijn
Leon van Stijn
Feb 20, 2004
Nou, ik ben niet echt tevreden met Kiala Nederland (!). Begin Januari heb ik een pakket besteld bij DVDZone2. Kiala heeft het pakje op 13 Januari aangenomen, maar bleek niet in staat om het bij het Kialapunt af te leveren (ondanks dat de website aangaf dat het pakket was ingescand bij het Kialapunt). Veel telefoontje en mails verstuurd naar Kiala NL, maar niet alle mails worden beantwoord door Kiala NL. Uiteindelijk heeft DVDZone2 me maar een tegoedbon gegeven, omdat het pakje niet te vinden was. Dus ik heb m'n DVD's opnieuw besteld. Toevallig kreeg ik 2 dagen daarna een mail van Ronald van DVDZone2 dat het 'verloren' pakje door Kiala was terugbezorgd bij DVDZone2, ondanks dat Kiala NL beweert het pakje niet te kunnen vinden.
Dus 1 1/2 maand verder heb ik de DVD's nog niet ontvangen. Binnenkort zal de vervangende bestelling klaar zijn, en dan probeer ik het nog een keer met Kiala NL.
Overigens over DVDZone2 en vooral de service alleen maar lof, die snappen wat klantenservice is; ze zijn behulpzaam en antwoorden snel! (y)
Nou, ik ben niet echt tevreden met Kiala Nederland (!). Begin Januari heb ik een pakket besteld bij DVDZone2. Kiala heeft het pakje op 13 Januari aangenomen, maar bleek niet in staat om het bij het Kialapunt af te leveren (ondanks dat de website aangaf dat het pakket was ingescand bij het Kialapunt). Veel telefoontje en mails verstuurd naar Kiala NL, maar niet alle mails worden beantwoord door Kiala NL. Uiteindelijk heeft DVDZone2 me maar een tegoedbon gegeven, omdat het pakje niet te vinden was. Dus ik heb m'n DVD's opnieuw besteld. Toevallig kreeg ik 2 dagen daarna een mail van Ronald van DVDZone2 dat het 'verloren' pakje door Kiala was terugbezorgd bij DVDZone2, ondanks dat Kiala NL beweert het pakje niet te kunnen vinden.
Dus 1 1/2 maand verder heb ik de DVD's nog niet ontvangen. Binnenkort zal de vervangende bestelling klaar zijn, en dan probeer ik het nog een keer met Kiala NL.
Overigens over DVDZone2 en vooral de service alleen maar lof, die snappen wat klantenservice is; ze zijn behulpzaam en antwoorden snel! (y)
reply
0
CN
Christvs NL
Christvs NL
Feb 20, 2004
Ik heb een tijdje geleden ook iets via kiala besteld echt hopeloos 1 maand op me dvd's moeten wachten. Maar dvdzone2 is echt oke man!
Ik heb een tijdje geleden ook iets via kiala besteld echt hopeloos 1 maand op me dvd's moeten wachten. Maar dvdzone2 is echt oke man!
reply
0
S
Sonic
Sonic
Feb 20, 2004
Heb al zeker meer dan 40 titels besteld via DVDZone2.com
Zowel via de post als met Kiala. Ik heb niets anders dan lof over deze Belgische site. Goeie prijzen, ruim aanbod, vlotte bestelling en levering en als er dan eens wat scheelt hebben ze en goeie klantenservice waar ik tot nu toe nog maar 1 keer gebruik van heb moeten maken.
Heb al zeker meer dan 40 titels besteld via DVDZone2.com
Zowel via de post als met Kiala. Ik heb niets anders dan lof over deze Belgische site. Goeie prijzen, ruim aanbod, vlotte bestelling en levering en als er dan eens wat scheelt hebben ze en goeie klantenservice waar ik tot nu toe nog maar 1 keer gebruik van heb moeten maken.
reply
0
RK
R Klemkerk
R Klemkerk
Feb 20, 2004
Leveren via het Kiala punt duurt inderdaad langer dan staat aangegeven. Ik heb zelf bijna 3 weken moeten wachten op mijn dvd. Gelukkig zat er geen haast bij.
De snelste manier is om je pakketje gewoon aan de deur af te leveren. Dan is het zo gepiept.
dvdzone2 is gewoon een goede en betrouwbare site, alleen zeerzeker niet de goedkoopste. :)
Leveren via het Kiala punt duurt inderdaad langer dan staat aangegeven. Ik heb zelf bijna 3 weken moeten wachten op mijn dvd. Gelukkig zat er geen haast bij.
De snelste manier is om je pakketje gewoon aan de deur af te leveren. Dan is het zo gepiept.
dvdzone2 is gewoon een goede en betrouwbare site, alleen zeerzeker niet de goedkoopste. :)
reply
0
S
Sonic
Sonic
RK
R Klemkerk
R Klemkerk
Feb 20, 2004
Soms is de frs met een Free-ID (-10%) pasje nog goedkoper.
gewoon eens kijken in de pricewatch van dit forum, staat de nuttige informatie in over de goedkoopste dvd's.
Sonic wrote: Welke site is dan volgens jou goedkoper? Altijd op zoek naar de best deals :)
Soms is de frs met een Free-ID (-10%) pasje nog goedkoper.
gewoon eens kijken in de pricewatch van dit forum, staat de nuttige informatie in over de goedkoopste dvd's.
reply
0
S
Sonic
Sonic
Feb 20, 2004
Finaal vraagje: hoe krijg je een Free ID pasje van -10% ??
Heb hier in Belgie nog niets over gehoord of gelezen...
Alvast bedankt!
Finaal vraagje: hoe krijg je een Free ID pasje van -10% ??
Heb hier in Belgie nog niets over gehoord of gelezen...
Alvast bedankt!
reply
0
RK
R Klemkerk
R Klemkerk
Feb 20, 2004
ik weet niet of je die in belgië ook hebt. Hier in nederland kan je een kortingspas kopen, krijg je bij elke aankoop van een dvd 10% korting ( afgezien van aanbiedingen!)
Sonic wrote: Finaal vraagje: hoe krijg je een Free ID pasje van -10% ??
Heb hier in Belgie nog niets over gehoord of gelezen...
Alvast bedankt!
ik weet niet of je die in belgië ook hebt. Hier in nederland kan je een kortingspas kopen, krijg je bij elke aankoop van een dvd 10% korting ( afgezien van aanbiedingen!)
reply
0
F
Fredje
Fredje
Feb 20, 2004
Ikzelf ben ook een zeer regelmatige gebruiker van DVDZone2 en Kiala. Heb juist mijn nieuwe box van de X-Files binnen. Ze zijn misschien niet altijd de goedkoopste, maar voor boxen zoals die van Friends, The Simpsons en de X-Files zijn ze niet te kloppen...
Ikzelf ben ook een zeer regelmatige gebruiker van DVDZone2 en Kiala. Heb juist mijn nieuwe box van de X-Files binnen. Ze zijn misschien niet altijd de goedkoopste, maar voor boxen zoals die van Friends, The Simpsons en de X-Files zijn ze niet te kloppen...
reply
0
CB
Charley Baak
Charley Baak
Feb 20, 2004
ik heb mijn ervaring met DVDzone2 en Kiala al beschreven in deze draden:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=18246
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=17069
Er staan ook nog meer ervaringen van andere forumleden in.
ik heb mijn ervaring met DVDzone2 en Kiala al beschreven in deze draden:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=18246
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=17069
Er staan ook nog meer ervaringen van andere forumleden in.
reply
0
E
El-Jorge
El-Jorge
Dec 03, 2004
Wanneer slaan ze je cc aan dan?? Als het pakket bezorgt gaat worden of als je besteld hebt??
Wanneer slaan ze je cc aan dan?? Als het pakket bezorgt gaat worden of als je besteld hebt??
reply
0
C
Coldplay
Coldplay
Dec 05, 2004
Jij bent gewoon ieman die graag kritiek geeft wss, want ik heb al 30 paketten bij dvdzone besteld en nog nooit moeilijkheden gehad en ze hebben de beste klantenservice die ik ken!
Charley Baak wrote: ik heb mijn ervaring met DVDzone2 en Kiala al beschreven in deze draden:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=18246
http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=17069
Er staan ook nog meer ervaringen van andere forumleden in.
Jij bent gewoon ieman die graag kritiek geeft wss, want ik heb al 30 paketten bij dvdzone besteld en nog nooit moeilijkheden gehad en ze hebben de beste klantenservice die ik ken!
reply
0
D
dvd10
dvd10
Dec 13, 2004
Heb net LOTR 3 giftset bij ze besteld voor maar 57.99, das echt niet duur, ben benieuwd of het ook binnen de tijd die ze beloofd hebben binnenkomt.
Heb net LOTR 3 giftset bij ze besteld voor maar 57.99, das echt niet duur, ben benieuwd of het ook binnen de tijd die ze beloofd hebben binnenkomt.
reply
0
L
LeChapelier
LeChapelier
Dec 13, 2004
Geef ik je 100% gelijk in
Coldplay wrote: en ze hebben de beste klantenservice die ik ken!
Geef ik je 100% gelijk in
reply
0
L
LeChapelier
LeChapelier
Dec 13, 2004
Laat je het opsturen via de post of via een kialapunt? Het kiala-netwerk is wel oververzadigd momenteel, althans in België. Heb melding gekregen dat mijn laatstse bestelling wat langer onderweg zal zijn.
dvd10 wrote: Heb net LOTR 3 giftset bij ze besteld voor maar 57.99, das echt niet duur, ben benieuwd of het ook binnen de tijd die ze beloofd hebben binnenkomt.
Laat je het opsturen via de post of via een kialapunt? Het kiala-netwerk is wel oververzadigd momenteel, althans in België. Heb melding gekregen dat mijn laatstse bestelling wat langer onderweg zal zijn.
reply
0
M
Mich
Mich
Dec 13, 2004
die melding kreeg ik ook. Maar de giftset was toch de dag erna al op de bestemming.
LeChapelier wrote:dvd10 wrote: Heb net LOTR 3 giftset bij ze besteld voor maar 57.99, das echt niet duur, ben benieuwd of het ook binnen de tijd die ze beloofd hebben binnenkomt.
Laat je het opsturen via de post of via een kialapunt? Het kiala-netwerk is wel oververzadigd momenteel, althans in België. Heb melding gekregen dat mijn laastse bestelling wat langer onderweg zal zijn.
die melding kreeg ik ook. Maar de giftset was toch de dag erna al op de bestemming.
reply
0
S
Seth__Gekko
Seth__Gekko
Dec 13, 2004
mijn pakket was volledig opengescheurd aangekomen bij het Kiala punt.
Zal wel komen omdat er veeeeel pakketjes in zo'n grote Kiala zak zat, die mijn pakketje heeft opengescheurd.
Mijn gehele bestelling was verkracht, duurde ook nog eens 2 weken, ik koop daar niks meer.
www.dvdoutlet.nl heb ik meer goede ervaringen mee en rete snel!
Enne ik heb bij MM voor 58,95 de SEE TROTK (met beeld dus) op de kop getikt....hebbie em gelijk in huis EN kan je em op krassen controleren.
mijn pakket was volledig opengescheurd aangekomen bij het Kiala punt.
Zal wel komen omdat er veeeeel pakketjes in zo'n grote Kiala zak zat, die mijn pakketje heeft opengescheurd.
Mijn gehele bestelling was verkracht, duurde ook nog eens 2 weken, ik koop daar niks meer.
www.dvdoutlet.nl heb ik meer goede ervaringen mee en rete snel!
Enne ik heb bij MM voor 58,95 de SEE TROTK (met beeld dus) op de kop getikt....hebbie em gelijk in huis EN kan je em op krassen controleren.
reply
0
L
LeChapelier
LeChapelier
Dec 13, 2004
Ik veronderstel dat je in Nederland woont. Hier in België zijn er naar mijn mening minder klachten over kiala. Probleem ligt misschien bij kiala Nederland. Wil nog even zeggen dat kiala niets met dvdzone2 te maken heeft. Kiala is een extern bedrijf die transport van goederen doet. Het is niet omdat jij een slechte ervaring hebt met kiala dat dvdzone2 slecht is, toch?
Seth__Gekko wrote: mijn pakket was volledig opengescheurd aangekomen bij het Kiala punt.
Zal wel komen omdat er veeeeel pakketjes in zo'n grote Kiala zak zat, die mijn pakketje heeft opengescheurd.
Mijn gehele bestelling was verkracht, duurde ook nog eens 2 weken, ik koop daar niks meer.
www.dvdoutlet.nl heb ik meer goede ervaringen mee en rete snel!
Enne ik heb bij MM voor 58,95 de SEE TROTK (met beeld dus) op de kop getikt....hebbie em gelijk in huis EN kan je em op krassen controleren.
Ik veronderstel dat je in Nederland woont. Hier in België zijn er naar mijn mening minder klachten over kiala. Probleem ligt misschien bij kiala Nederland. Wil nog even zeggen dat kiala niets met dvdzone2 te maken heeft. Kiala is een extern bedrijf die transport van goederen doet. Het is niet omdat jij een slechte ervaring hebt met kiala dat dvdzone2 slecht is, toch?
reply
0
S
sniper_warrior
sniper_warrior
Dec 13, 2004
ik heb ook al veel besteld via dvdzone2 en altijd zeer goede en vlugge afhandeling!!
ik heb ook al veel besteld via dvdzone2 en altijd zeer goede en vlugge afhandeling!!
reply
0
B
BassFace
BassFace
Dec 13, 2004
Ik ook, heb besteld en laten afleveren bij Kiala punt, ik beklaag het me nu al !
Mailtje naar dvdzone2 gedaan en die zeiden dat het ongetwijfeld vertraagd is bij kiala, en op de kiala site lees je het volgende :
Belachelijk gewoon ! Laatste keer dat ik Kiala nog heb gebruikt :evil:
Ik kan nog niet eens mijn pakket tracken op de site van Kiala. Misschien morgen eens een heel boos telefoontje en mailtje doen naar Kiala, dit is absoluut ONaanvaardbaar. Als er een levertermijn is die veel langer is dan normaal moeten ze dat maar op voorhand zeggen, anders had ik wel voor verzending met de post gekozen. Dit is ook geen goede reclame voor dvdzone2 die dit gekend euvel beter aan hun klanten zouden melden.
El-Jorge wrote: Ik moet de RotK giftset nog krijgen van dvdzone2 :(
Ik ook, heb besteld en laten afleveren bij Kiala punt, ik beklaag het me nu al !
Mailtje naar dvdzone2 gedaan en die zeiden dat het ongetwijfeld vertraagd is bij kiala, en op de kiala site lees je het volgende :
Een nieuw sorteercentrum uit de grond stampen is natuurlijk geen gemakkelijke taak, en wij hopen dat u, beste klant, ons het niet kwalijk neemt wanneer er, de komende aantal weken, eventuele vertragingen voorkomen m.b.t de levering
Belachelijk gewoon ! Laatste keer dat ik Kiala nog heb gebruikt :evil:
Ik kan nog niet eens mijn pakket tracken op de site van Kiala. Misschien morgen eens een heel boos telefoontje en mailtje doen naar Kiala, dit is absoluut ONaanvaardbaar. Als er een levertermijn is die veel langer is dan normaal moeten ze dat maar op voorhand zeggen, anders had ik wel voor verzending met de post gekozen. Dit is ook geen goede reclame voor dvdzone2 die dit gekend euvel beter aan hun klanten zouden melden.
reply
0
HB
Hayko de Boer
Hayko de Boer
Dec 13, 2004
Same here en vanmorgen al een PM gehad van iemand die 'm ook nog niet had. Graag hoor ik'wel van jullie in welke staat de dvd's zijn (hoop echt dat dvdzone2.com een goede batch ingeslagen heeft).
Groet,
Hayko
El-Jorge wrote: Ik moet de RotK giftset nog krijgen van dvdzone2 :(
Same here en vanmorgen al een PM gehad van iemand die 'm ook nog niet had. Graag hoor ik'wel van jullie in welke staat de dvd's zijn (hoop echt dat dvdzone2.com een goede batch ingeslagen heeft).
Groet,
Hayko
reply
0
M
Mich
Mich
Dec 13, 2004
Mijn giftset bevat krasjes op disc 3. Dus ...
Hayko de Boer wrote:El-Jorge wrote: Ik moet de RotK giftset nog krijgen van dvdzone2 :(
Same here en vanmorgen al een PM gehad van iemand die 'm ook nog niet had. Graag hoor ik'wel van jullie in welke staat de dvd's zijn (hoop echt dat dvdzone2.com een goede batch ingeslagen heeft).
Groet,
Hayko
Mijn giftset bevat krasjes op disc 3. Dus ...
reply
0
D
dvd10
dvd10
Dec 14, 2004
Ik laat hem opsturen via de post, zat hierover eerst te twijfelen maar heb toch maar voor de post gekozen gelukkig als ik dit lees!
LeChapelier wrote:dvd10 wrote: Heb net LOTR 3 giftset bij ze besteld voor maar 57.99, das echt niet duur, ben benieuwd of het ook binnen de tijd die ze beloofd hebben binnenkomt.
Laat je het opsturen via de post of via een kialapunt? Het kiala-netwerk is wel oververzadigd momenteel, althans in België. Heb melding gekregen dat mijn laatstse bestelling wat langer onderweg zal zijn.
Ik laat hem opsturen via de post, zat hierover eerst te twijfelen maar heb toch maar voor de post gekozen gelukkig als ik dit lees!
reply
0
M
Mich
Mich
Dec 15, 2004
Yes ... woon wel in België
BassFace wrote: heeft iemand hem nu al ontvangen van Kiala ?
Yes ... woon wel in België
reply
0
E
El-Jorge
El-Jorge
Dec 15, 2004
Ik ook nog niet met gewoon thuisbezorging in NL :( :evil:
BassFace wrote: heeft iemand hem nu al ontvangen van Kiala ?
Ik ook nog niet met gewoon thuisbezorging in NL :( :evil:
reply
0
HB
Hayko de Boer
Hayko de Boer
Dec 15, 2004
Nog steeds niets via het kiala-punt in Kerkrade...
Vanmiddag dvdzone nog maar eens een mailtje gestuurd.
Als de discs krasvrij zijn, vind ik het niet erg, maar stel dat je na een week wachten ook nog bekraste schijven krijgt :evil:
Nog steeds niets via het kiala-punt in Kerkrade...
Vanmiddag dvdzone nog maar eens een mailtje gestuurd.
Als de discs krasvrij zijn, vind ik het niet erg, maar stel dat je na een week wachten ook nog bekraste schijven krijgt :evil:
reply
0
E
eevano
eevano
Dec 15, 2004
Vandaag mijn pakketje met onder andere the return of the king 4 disc editie erin gaan ophalen bij het kiala punt.en last but not least KRASVRIJ.
Vandaag mijn pakketje met onder andere the return of the king 4 disc editie erin gaan ophalen bij het kiala punt.en last but not least KRASVRIJ.
reply
0
H
hare
hare
Dec 16, 2004
K*t zeg! Ben dus gewoon niet eens de enige met problemen.
Het is nu een week sinds verzenden en heb nog steeds helemaal niks binnen.
Echt laatste keer dat ik iets bij dvdzone2 bestel. Je kunt wel zeggen dat het aan Kiala ligt, maar dvdzone2 kiest ervoor deze methode van verzenden in hun pakket op te nemen, dus zijn ze ook verantwoordelijk.
Verder moet dvdzone2 gewoon een trackingcode bij het pakje voegen zodat wij kunnen zien waar het veels en veel te late pakketje is.
K*t zeg! Ben dus gewoon niet eens de enige met problemen.
Het is nu een week sinds verzenden en heb nog steeds helemaal niks binnen.
Echt laatste keer dat ik iets bij dvdzone2 bestel. Je kunt wel zeggen dat het aan Kiala ligt, maar dvdzone2 kiest ervoor deze methode van verzenden in hun pakket op te nemen, dus zijn ze ook verantwoordelijk.
Verder moet dvdzone2 gewoon een trackingcode bij het pakje voegen zodat wij kunnen zien waar het veels en veel te late pakketje is.
reply
0
E
El-Jorge
El-Jorge
Dec 16, 2004
net thuis gekregen van dvdzone2...me happy
Op 2 bijna niet te ziene krasjes op de discs is de uitgave ook nog eensperfect aangekomen
net thuis gekregen van dvdzone2...me happy
Op 2 bijna niet te ziene krasjes op de discs is de uitgave ook nog eensperfect aangekomen
reply
0
C
Den Chins
Den Chins
Dec 16, 2004
Bij mij is het de eerste keer dat het verzenden met kiala zo lang duurde.
Maar als je de website van kiala bekijkt weet je ook waarom, ze zijn namelijk een nieuw opslag centrum aan het opstarten en er staat bij dat er daardoor vertraging kan oplopen. Heb m'n LOTR set nu ook binnen en deze zijn krasvrij.
Bij mij is het de eerste keer dat het verzenden met kiala zo lang duurde.
Maar als je de website van kiala bekijkt weet je ook waarom, ze zijn namelijk een nieuw opslag centrum aan het opstarten en er staat bij dat er daardoor vertraging kan oplopen. Heb m'n LOTR set nu ook binnen en deze zijn krasvrij.
reply
0
H
hare
hare
Dec 16, 2004
Hebben jullie die het ontvangen hebben trouwens wel allemaal een mailtje gehad dat je het pakketje op kon komen halen?
Werkt dat iig nog wel?
Hebben jullie die het ontvangen hebben trouwens wel allemaal een mailtje gehad dat je het pakketje op kon komen halen?
Werkt dat iig nog wel?
reply
0
HB
Hayko de Boer
Hayko de Boer
Dec 16, 2004
En jawel na 6 dagen:
15/12/2004 14:28 Pakket aangekomen op sorteercentrum van Kiala
zoals stond te lezen op de kiala-website (inloggen onder klantnummer van order).
Nu nog 6 dagen wachten voordat het sorteercentrum de bestelling uitlevert aan het punt. :roll:
Een mailtje van dvdzone2 gehad (als reaktie op mijn mail) dat kiala vertraging had afgelopen en of ik aub geduld wilde opbrengen...
Had de giftset beter te voet kunnen afhalen in België......
En jawel na 6 dagen:
15/12/2004 14:28 Pakket aangekomen op sorteercentrum van Kiala
zoals stond te lezen op de kiala-website (inloggen onder klantnummer van order).
Nu nog 6 dagen wachten voordat het sorteercentrum de bestelling uitlevert aan het punt. :roll:
Een mailtje van dvdzone2 gehad (als reaktie op mijn mail) dat kiala vertraging had afgelopen en of ik aub geduld wilde opbrengen...
Had de giftset beter te voet kunnen afhalen in België......
reply
0
H
hare
hare
Dec 16, 2004
En ik heb ook eindelijk bericht!
Nu nog geen krassen en ben toch weer een klein beetje blij :lol:
En ik heb ook eindelijk bericht!
Nu nog geen krassen en ben toch weer een klein beetje blij :lol:
reply
0
PS
Peter Schrijver
Peter Schrijver
Dec 16, 2004
Mijn ervaring is dat na aankomst op het sorteercentrum het pakketje de volgende dag (ochtend) beschikbaar is op het Kiala-punt. Verder moet je er rekening mee houden dat na ontvangst van de bevestiging van verzending (door DVDZone2) het over het algemeen nog 4 tot 5 werkdagen duurt voordat het pakket bij het Kiala-punt wordt afgeleverd.
Hayko de Boer wrote: En jawel na 6 dagen:
15/12/2004 14:28 Pakket aangekomen op sorteercentrum van Kiala
zoals stond te lezen op de kiala-website (inloggen onder klantnummer van order).
Nu nog 6 dagen wachten voordat het sorteercentrum de bestelling uitlevert aan het punt. :roll:
Een mailtje van dvdzone2 gehad (als reaktie op mijn mail) dat kiala vertraging had afgelopen en of ik aub geduld wilde opbrengen...
Had de giftset beter te voet kunnen afhalen in België......
Mijn ervaring is dat na aankomst op het sorteercentrum het pakketje de volgende dag (ochtend) beschikbaar is op het Kiala-punt. Verder moet je er rekening mee houden dat na ontvangst van de bevestiging van verzending (door DVDZone2) het over het algemeen nog 4 tot 5 werkdagen duurt voordat het pakket bij het Kiala-punt wordt afgeleverd.
reply
0
D
dvd10
dvd10
Dec 16, 2004
Zou hij ook zo'n vertraging hebben als je hem thuis laat bezorgen?
Hayko de Boer wrote: En jawel na 6 dagen:
15/12/2004 14:28 Pakket aangekomen op sorteercentrum van Kiala
zoals stond te lezen op de kiala-website (inloggen onder klantnummer van order).
Nu nog 6 dagen wachten voordat het sorteercentrum de bestelling uitlevert aan het punt. :roll:
Een mailtje van dvdzone2 gehad (als reaktie op mijn mail) dat kiala vertraging had afgelopen en of ik aub geduld wilde opbrengen...
Had de giftset beter te voet kunnen afhalen in België......
Zou hij ook zo'n vertraging hebben als je hem thuis laat bezorgen?
reply
0
D
dvd10
dvd10
Dec 16, 2004
Hoe lang heeft het bij jou geduurd nadat je het geld had overgemaakt?
El-Jorge wrote: net thuis gekregen van dvdzone2...me happy
Op 2 bijna niet te ziene krasjes op de discs is de uitgave ook nog eensperfect aangekomen
Hoe lang heeft het bij jou geduurd nadat je het geld had overgemaakt?
reply
0
E
El-Jorge
El-Jorge
Dec 16, 2004
mijn pre-order was van eind oktober geloof ik, aangezien ik met cc betaald heb, heb ik pas betaald bij verzending. En wordt het pas begin volgende maand met mijn cc afschrift verrekend met mijn bankrekening ;)
dvd10 wrote:El-Jorge wrote: net thuis gekregen van dvdzone2...me happy
Op 2 bijna niet te ziene krasjes op de discs is de uitgave ook nog eensperfect aangekomen
Hoe lang heeft het bij jou geduurd nadat je het geld had overgemaakt?
mijn pre-order was van eind oktober geloof ik, aangezien ik met cc betaald heb, heb ik pas betaald bij verzending. En wordt het pas begin volgende maand met mijn cc afschrift verrekend met mijn bankrekening ;)
reply
0
H
houwaard
houwaard
Dec 16, 2004
Volgens dvdzone2 op de 9de verzonden
14de op het sorteerpunt van kiala aangekomen
en de 15e bij het kialapunt in katwijk.
Open gemaakt, en ja hoor krassen :( :(
Nu hoef ik het gelukkig niet terug te sturen dankzij de medewerking van de lokale FRS. We hebben daar in de winkel van 6 of 7 sets 1 goeie kunnen maken.
Arjen
Volgens dvdzone2 op de 9de verzonden
14de op het sorteerpunt van kiala aangekomen
en de 15e bij het kialapunt in katwijk.
Open gemaakt, en ja hoor krassen :( :(
Nu hoef ik het gelukkig niet terug te sturen dankzij de medewerking van de lokale FRS. We hebben daar in de winkel van 6 of 7 sets 1 goeie kunnen maken.
Arjen
reply
0
C
Coldplay
Coldplay
Dec 16, 2004
jij bent echt zo'n vent dei niets goed kan zeggen over een ander é, ik heb nog 100 keer al gezegd dat dvdzone2 proima service heeft en er altijd voor zorgt dat het pakket aankomt zelfs als het via kiala verloren gaat, zever op kiala en niet op dvdzone2 man!
hare wrote: En ik heb ook eindelijk bericht!
Nu nog geen krassen en ben toch weer een klein beetje blij :lol:
jij bent echt zo'n vent dei niets goed kan zeggen over een ander é, ik heb nog 100 keer al gezegd dat dvdzone2 proima service heeft en er altijd voor zorgt dat het pakket aankomt zelfs als het via kiala verloren gaat, zever op kiala en niet op dvdzone2 man!
reply
0
M
Mich
Mich
Dec 16, 2004
I agree.
Iedereen zit hier te vitten op DVDzone2 als Kiala zijn werk niet doet. Kiala is een manier van versturen. Te vergelijken met de Post (maar dan anders). Als de post zijn werk niet doet, ga je toch ook niet reclameren bij de verzender.
En die krasjes. Dat is al helemaal hun fout niet.
Get a grip please
Coldplay wrote:hare wrote: En ik heb ook eindelijk bericht!
Nu nog geen krassen en ben toch weer een klein beetje blij :lol:
jij bent echt zo'n vent dei niets goed kan zeggen over een ander é, ik heb nog 100 keer al gezegd dat dvdzone2 proima service heeft en er altijd voor zorgt dat het pakket aankomt zelfs als het via kiala verloren gaat, zever op kiala en niet op dvdzone2 man!
I agree.
Iedereen zit hier te vitten op DVDzone2 als Kiala zijn werk niet doet. Kiala is een manier van versturen. Te vergelijken met de Post (maar dan anders). Als de post zijn werk niet doet, ga je toch ook niet reclameren bij de verzender.
En die krasjes. Dat is al helemaal hun fout niet.
Get a grip please
reply
0
H
hare
hare
Dec 16, 2004
Ten eerste: leer een beetje goed schrijven ;)
Ten tweede vind ik dvdzone helemaal niet netjes werken. Zij moeten mij een trackingnummer geven, zoals op hun site staat aangegeven en dat krijg ik niet. Ook niet na vragen via de mail.
En ik heb ook nog eens 2 mails moeten sturen voordat ik antwoord kreeg op m'n vraag. Beetje jammer vind ik dat.
Coldplay wrote:hare wrote: En ik heb ook eindelijk bericht!
Nu nog geen krassen en ben toch weer een klein beetje blij :lol:
jij bent echt zo'n vent dei niets goed kan zeggen over een ander é, ik heb nog 100 keer al gezegd dat dvdzone2 proima service heeft en er altijd voor zorgt dat het pakket aankomt zelfs als het via kiala verloren gaat, zever op kiala en niet op dvdzone2 man!
Ten eerste: leer een beetje goed schrijven ;)
Ten tweede vind ik dvdzone helemaal niet netjes werken. Zij moeten mij een trackingnummer geven, zoals op hun site staat aangegeven en dat krijg ik niet. Ook niet na vragen via de mail.
En ik heb ook nog eens 2 mails moeten sturen voordat ik antwoord kreeg op m'n vraag. Beetje jammer vind ik dat.
reply
0
HB
Hayko de Boer
Hayko de Boer
Dec 17, 2004
Gisteren eindelijk mijn set kunnen afhalen bij het kialapunt.
Nog net voor zessen daar naar binnen geglipt.
De discs 1, 2 en 3 zijn zo te zien krasvrij.
4 vertoont een redelijke kras.
Ik wil toch navragen hoe deze om te ruilen is.
Maar ik heb geen trek om het hele setje terug te sturen.
Ik zal eerst dit weekend alle schijven eens proefdraaien en daarna een mailtje sturen naar dvdzone2.
Gisteren eindelijk mijn set kunnen afhalen bij het kialapunt.
Nog net voor zessen daar naar binnen geglipt.
De discs 1, 2 en 3 zijn zo te zien krasvrij.
4 vertoont een redelijke kras.
Ik wil toch navragen hoe deze om te ruilen is.
Maar ik heb geen trek om het hele setje terug te sturen.
Ik zal eerst dit weekend alle schijven eens proefdraaien en daarna een mailtje sturen naar dvdzone2.
reply
0
C
Coldplay
Coldplay
Dec 17, 2004
Ten eerste: leer een beetje goed schrijven ;)
Ten tweede vind ik dvdzone helemaal niet netjes werken. Zij moeten mij een trackingnummer geven, zoals op hun site staat aangegeven en dat krijg ik niet. Ook niet na vragen via de mail.
En ik heb ook nog eens 2 mails moeten sturen voordat ik antwoord kreeg op m'n vraag. Beetje jammer vind ik dat.[/quote]
hoho grapjas, je trackingnumber is je klantcode ZOALS ALTIJD... en over dat typen, m'n batterijen van m'n toetsenbord zijn practisch op...
hare wrote:Coldplay wrote: [quote=hare]En ik heb ook eindelijk bericht!
Nu nog geen krassen en ben toch weer een klein beetje blij :lol:
jij bent echt zo'n vent dei niets goed kan zeggen over een ander é, ik heb nog 100 keer al gezegd dat dvdzone2 proima service heeft en er altijd voor zorgt dat het pakket aankomt zelfs als het via kiala verloren gaat, zever op kiala en niet op dvdzone2 man!
Ten eerste: leer een beetje goed schrijven ;)
Ten tweede vind ik dvdzone helemaal niet netjes werken. Zij moeten mij een trackingnummer geven, zoals op hun site staat aangegeven en dat krijg ik niet. Ook niet na vragen via de mail.
En ik heb ook nog eens 2 mails moeten sturen voordat ik antwoord kreeg op m'n vraag. Beetje jammer vind ik dat.[/quote]
hoho grapjas, je trackingnumber is je klantcode ZOALS ALTIJD... en over dat typen, m'n batterijen van m'n toetsenbord zijn practisch op...
reply
0
H
hare
hare
Dec 17, 2004
Ten eerste: leer een beetje goed schrijven ;)
Ten tweede vind ik dvdzone helemaal niet netjes werken. Zij moeten mij een trackingnummer geven, zoals op hun site staat aangegeven en dat krijg ik niet. Ook niet na vragen via de mail.
En ik heb ook nog eens 2 mails moeten sturen voordat ik antwoord kreeg op m'n vraag. Beetje jammer vind ik dat.[/quote]
hoho grapjas, je trackingnumber is je klantcode ZOALS ALTIJD... [/quote]
Owja, en waarom krijg ik dan deze melding als ik daarmee mijn zending check?
En dan nog, waarom vertellen ze dat dan niet eventjes als ik er naar vraag?
Coldplay wrote:hare wrote: [quote=Coldplay][quote=hare]En ik heb ook eindelijk bericht!
Nu nog geen krassen en ben toch weer een klein beetje blij :lol:
jij bent echt zo'n vent dei niets goed kan zeggen over een ander é, ik heb nog 100 keer al gezegd dat dvdzone2 proima service heeft en er altijd voor zorgt dat het pakket aankomt zelfs als het via kiala verloren gaat, zever op kiala en niet op dvdzone2 man!
Ten eerste: leer een beetje goed schrijven ;)
Ten tweede vind ik dvdzone helemaal niet netjes werken. Zij moeten mij een trackingnummer geven, zoals op hun site staat aangegeven en dat krijg ik niet. Ook niet na vragen via de mail.
En ik heb ook nog eens 2 mails moeten sturen voordat ik antwoord kreeg op m'n vraag. Beetje jammer vind ik dat.[/quote]
hoho grapjas, je trackingnumber is je klantcode ZOALS ALTIJD... [/quote]
Owja, en waarom krijg ik dan deze melding als ik daarmee mijn zending check?
We hebben geen enkel retourpakket gevonden dat overeenstemt met het retournummer dat u ingevoerd hebt.
En dan nog, waarom vertellen ze dat dan niet eventjes als ik er naar vraag?
reply
0
D
dvd10
dvd10
Dec 17, 2004
Ten eerste: leer een beetje goed schrijven ;)
Ten tweede vind ik dvdzone helemaal niet netjes werken. Zij moeten mij een trackingnummer geven, zoals op hun site staat aangegeven en dat krijg ik niet. Ook niet na vragen via de mail.
En ik heb ook nog eens 2 mails moeten sturen voordat ik antwoord kreeg op m'n vraag. Beetje jammer vind ik dat.[/quote]
hoho grapjas, je trackingnumber is je klantcode ZOALS ALTIJD... [/quote]
Owja, en waarom krijg ik dan deze melding als ik daarmee mijn zending check?[/quote]
Waar heb jij dit gecheckt dan? Op hun site?
edit: lama, snap het al..
hare wrote:Coldplay wrote: [quote=hare][quote=Coldplay][quote=hare]En ik heb ook eindelijk bericht!
Nu nog geen krassen en ben toch weer een klein beetje blij :lol:
jij bent echt zo'n vent dei niets goed kan zeggen over een ander é, ik heb nog 100 keer al gezegd dat dvdzone2 proima service heeft en er altijd voor zorgt dat het pakket aankomt zelfs als het via kiala verloren gaat, zever op kiala en niet op dvdzone2 man!
Ten eerste: leer een beetje goed schrijven ;)
Ten tweede vind ik dvdzone helemaal niet netjes werken. Zij moeten mij een trackingnummer geven, zoals op hun site staat aangegeven en dat krijg ik niet. Ook niet na vragen via de mail.
En ik heb ook nog eens 2 mails moeten sturen voordat ik antwoord kreeg op m'n vraag. Beetje jammer vind ik dat.[/quote]
hoho grapjas, je trackingnumber is je klantcode ZOALS ALTIJD... [/quote]
Owja, en waarom krijg ik dan deze melding als ik daarmee mijn zending check?[/quote]
Waar heb jij dit gecheckt dan? Op hun site?
edit: lama, snap het al..
reply
0
C
Coldplay
Coldplay
Dec 17, 2004
lol, staat duidelijk in de mail die je krijgt van dvdzone2.com als je het pakket verstuurd wordt met kiala. En trouwens dat opsporen ligt wel degelijk aan kiala, want als ik bij proxis bestel duurt het ook verschrikkelijk lang en sms zelfs na het afhalen dat het in de lijst staat! Ligt aan kiala niet dvdzone2.com; Dus denk in het vervolg even na voor je een bedrijf met de grond gelijk boort..
btw: Kheb de vrijdag nog een mailtje gestuurd i.v.m een bestelling die verzonden was.. maandag had ik al een mail terug...
mvg
Philippe
lol, staat duidelijk in de mail die je krijgt van dvdzone2.com als je het pakket verstuurd wordt met kiala. En trouwens dat opsporen ligt wel degelijk aan kiala, want als ik bij proxis bestel duurt het ook verschrikkelijk lang en sms zelfs na het afhalen dat het in de lijst staat! Ligt aan kiala niet dvdzone2.com; Dus denk in het vervolg even na voor je een bedrijf met de grond gelijk boort..
btw: Kheb de vrijdag nog een mailtje gestuurd i.v.m een bestelling die verzonden was.. maandag had ik al een mail terug...
mvg
Philippe
reply
0
PS
Peter Schrijver
Peter Schrijver
Dec 20, 2004
Dit is bedoeld voor als je een pakket retour stuurt, niet als je een pakket moet ontvangen :wink:
hare wrote:
Owja, en waarom krijg ik dan deze melding als ik daarmee mijn zending check?
We hebben geen enkel retourpakket gevonden dat overeenstemt met het retournummer dat u ingevoerd hebt.
En dan nog, waarom vertellen ze dat dan niet eventjes als ik er naar vraag?
Dit is bedoeld voor als je een pakket retour stuurt, niet als je een pakket moet ontvangen :wink:
reply
0
HB
Hayko de Boer
Hayko de Boer
Dec 22, 2004
Zoals eerder in dit draadje gemeld vertonen 2 discs van de EE van ROTK (ik heb de giftset van dvdzone2 ontvangen) krassen.
Ik heb nu al 2 mails hieraan gewijd, maar nog geen reaktie ontvangen.
Kan mij iemand vertellen welke procedure ze hebben voor het omruilen?
Heeft iemand al een officiele reaktie gehad/
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
Hayko
Zoals eerder in dit draadje gemeld vertonen 2 discs van de EE van ROTK (ik heb de giftset van dvdzone2 ontvangen) krassen.
Ik heb nu al 2 mails hieraan gewijd, maar nog geen reaktie ontvangen.
Kan mij iemand vertellen welke procedure ze hebben voor het omruilen?
Heeft iemand al een officiele reaktie gehad/
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
Hayko
reply
0
PS
Peter Schrijver
Peter Schrijver
Dec 22, 2004
Ik heb afgelopen maandag een mail gestuurd naar [email]kopen@dvdzone2.com[/email]; ik heb dezelfde problemen met daarbij nog een verkeerde inhoud van de box (disc 4 dubbel ontvangen en disc 2 ontbrekend).
Kreeg dezelfde dag nog een e-mail terug met het verzoek de box terug te sturen naar Brussel, voorzien van een kopie van de e-mail en een kopie van de factuur. Zodra zij deze box ontvangen hebben, zouden ze een nieuwe opsturen.
Hayko de Boer wrote: Zoals eerder in dit draadje gemeld vertonen 2 discs van de EE van ROTK (ik heb de giftset van dvdzone2 ontvangen) krassen.
Ik heb nu al 2 mails hieraan gewijd, maar nog geen reaktie ontvangen.
Kan mij iemand vertellen welke procedure ze hebben voor het omruilen?
Heeft iemand al een officiele reaktie gehad/
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
Hayko
Ik heb afgelopen maandag een mail gestuurd naar [email]kopen@dvdzone2.com[/email]; ik heb dezelfde problemen met daarbij nog een verkeerde inhoud van de box (disc 4 dubbel ontvangen en disc 2 ontbrekend).
Kreeg dezelfde dag nog een e-mail terug met het verzoek de box terug te sturen naar Brussel, voorzien van een kopie van de e-mail en een kopie van de factuur. Zodra zij deze box ontvangen hebben, zouden ze een nieuwe opsturen.
reply
0
D
dvd10
dvd10
Dec 23, 2004
Hoe lang heeft het bij degene die hem thuis hebben laten bezorgen geduurd voordat het pakket aankwam nadat de betaling was bevestigd?
(bij mij gaat het trouwens over de lotr box)
Hoe lang heeft het bij degene die hem thuis hebben laten bezorgen geduurd voordat het pakket aankwam nadat de betaling was bevestigd?
(bij mij gaat het trouwens over de lotr box)
reply
0
PS
Peter Schrijver
Peter Schrijver
Dec 23, 2004
Ik heb alleen ervaring met Kiala; hierbij moet je rekening houden met 4 tot 5 werkdagen.
dvd10 wrote: Hoe lang heeft het bij degene die hem thuis hebben laten bezorgen geduurd voordat het pakket aankwam nadat de betaling was bevestigd?
(bij mij gaat het trouwens over de lotr box)
Ik heb alleen ervaring met Kiala; hierbij moet je rekening houden met 4 tot 5 werkdagen.
reply
0
D
dvd10
dvd10
Dec 23, 2004
Ok, ik kreeg maandag een mailtje dat het was verstuurd dus zal wel na de kerst worden..
Peter Schrijver wrote:dvd10 wrote: Hoe lang heeft het bij degene die hem thuis hebben laten bezorgen geduurd voordat het pakket aankwam nadat de betaling was bevestigd?
(bij mij gaat het trouwens over de lotr box)
Ik heb alleen ervaring met Kiala; hierbij moet je rekening houden met 4 tot 5 werkdagen.
Ok, ik kreeg maandag een mailtje dat het was verstuurd dus zal wel na de kerst worden..
reply
0
J
Jeronimo
Jeronimo
Dec 23, 2004
Ik heb op 10 december de giftset van Return of the King besteld, eergisteren (dus anderhalve week later!) kwam deze aan in het sorteercentrum van Kiala en vandaag heb ik hem kunnen afhalen bij een Kialapunt.
Bleek dat ze de normale 4disc-box verstuurd hadden! Ik heb hem direct retour laten sturen en net een mailtje gestuurd met de mededeling dat de box een kerstkado was en dat ik de box in een gewone winkel zou gaan kopen en of ze mijn geld terug wilden storten.
Laatste keer dvdzone2 voor mij!
Ik heb op 10 december de giftset van Return of the King besteld, eergisteren (dus anderhalve week later!) kwam deze aan in het sorteercentrum van Kiala en vandaag heb ik hem kunnen afhalen bij een Kialapunt.
Bleek dat ze de normale 4disc-box verstuurd hadden! Ik heb hem direct retour laten sturen en net een mailtje gestuurd met de mededeling dat de box een kerstkado was en dat ik de box in een gewone winkel zou gaan kopen en of ze mijn geld terug wilden storten.
Laatste keer dvdzone2 voor mij!
reply
0
D
dvd10
dvd10
Dec 24, 2004
Yes, eindelijk de lotr giftset binnen na 1,5 week! (meteen gekeken natuurlijk!) Alleen op de laatste dvd van de extra's een paar krasjes, hopelijk zie je er tijdens het afspelen niks van anders gaat ie gewoon weer retour, maar tot nu toe ben ik er erg gelukkig mee :D !
Yes, eindelijk de lotr giftset binnen na 1,5 week! (meteen gekeken natuurlijk!) Alleen op de laatste dvd van de extra's een paar krasjes, hopelijk zie je er tijdens het afspelen niks van anders gaat ie gewoon weer retour, maar tot nu toe ben ik er erg gelukkig mee :D !
reply
0