Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
CS
Christiaan Sauer
koreandvds.com
Feb 21, 2004

Ik heb op koreandvds.com Black Hawk Down Superbit Delux besteld afgelopen week en bewust voor de snelle levering gekozen. Echter, de film is niet binnen de gehoopte 5 dagen aangekomen, en van morgen tot een aantal dagen later heb ik geen mogelijkheid om het pakket in ontvangst te nemen. En ik had begrepen op de site dat als je de via de snelle manier van bezorgen je dvd laat komen dat ze 2 keer aanbellen en dat je pakketje dan teruggaat naar Korea. Heeft iemand hier ervaring mee? En als het pakketje daadwerkelijk teruggaat en het moet opnieuw bezorgt worden, hoe gaat dat precies in zijn werk? Alvast bedankt (y)

P
Pietse
Feb 21, 2004

lekkere vage site, zou daar nooit wat bestellen.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Feb 21, 2004

De site ben ik via dit forum al vaker tegenkomen. En ben niet zo heel bang dat er wat gebeurd.

reply
0
MJ
Mark de Jong
Feb 21, 2004

Volgens mij is het standaard zo dat als er 2x wordt aangebeld en er niet wordt opengedaan het pakketje 2-3 weken op het postkantoor blijft liggen en dan teruggaat naar de afzender.

Maar weet niet hoe en door wie dit pakketje wordt bezorgd dus het kan hier anders zijn.

Of ze geven het bij de buren af (als er niets getekend hoeft te worden, of betaald).

reply
0
R
Rutger
Re: koreandvds.com
Feb 21, 2004

Christiaan Sauer wrote: Ik heb op koreandvds.com Black Hawk Down Superbit Delux besteld afgelopen week en bewust voor de snelle levering gekozen. Echter, de film is niet binnen de gehoopte 5 dagen aangekomen, en van morgen tot een aantal dagen later heb ik geen mogelijkheid om het pakket in ontvangst te nemen. En ik had begrepen op de site dat als je de via de snelle manier van bezorgen je dvd laat komen dat ze 2 keer aanbellen en dat je pakketje dan teruggaat naar Korea.
Heeft iemand hier ervaring mee? En als het pakketje daadwerkelijk teruggaat en het moet opnieuw bezorgt worden, hoe gaat dat precies in zijn werk?
Alvast bedankt (y)

Je kan ze even een mail sturen met je situatie. Je krijgt altijd wel antwoord. En ze kunnen je wel vertellen hoe het zit.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Feb 21, 2004

Mark de Jong wrote: Volgens mij is het standaard zo dat als er 2x wordt aangebeld en er niet wordt opengedaan het pakketje 2-3 weken op het postkantoor blijft liggen en dan teruggaat naar de afzender.

Maar weet niet hoe en door wie dit pakketje wordt bezorgd dus het kan hier anders zijn.

Of ze geven het bij de buren af (als er niets getekend hoeft te worden, of betaald).

ik ga er een beetje vanuit dat het via de Pakketdienst bezorgd gaat worden oid. En dan zal het niet naar het postkantoor verdwijnen denk ik. In dat geval zou het ook geen enkel probleeem zijn geweest ;).
Maar ik zal inderdaad eens even een mailtje naar ze sturen. Misschien nog het makkelijkste. Kunnen zij het even voorleggen aan de vervoerder. Zijn trouwens 2 pakketen die ze niet kunnen bezorgen komende week. The Soprano's zal ook niet door de bus passen.

reply
0
R
Rutger
Feb 21, 2004

Christiaan Sauer wrote:
Mark de Jong wrote: Volgens mij is het standaard zo dat als er 2x wordt aangebeld en er niet wordt opengedaan het pakketje 2-3 weken op het postkantoor blijft liggen en dan teruggaat naar de afzender.

ik ga er een beetje vanuit dat het via de Pakketdienst bezorgd gaat worden oid. En dan zal het niet naar het postkantoor verdwijnen denk ik. In dat geval zou het ook geen enkel probleeem zijn geweest ;).
Maar ik zal inderdaad eens even een mailtje naar ze sturen. Misschien nog het makkelijkste. Kunnen zij het even voorleggen aan de vervoerder. Zijn trouwens 2 pakketen die ze niet kunnen bezorgen komende week. The Soprano's zal ook niet door de bus passen.

Het schiet me opeens te binnen dat ik een keer wat had besteld bij Koreandvds en dat ik er niet was. Toen kon ik het ophalen bij het postkantoor.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Feb 21, 2004

:)
In dat geval wachten we rustig af :). Heb ze overigens ook een mailtje gestuurd met mijn "probleem". Dus wellicht ondernemen ze (indien nodig) zelf ook een vorm van actie.
Ik wacht rustig af bij deze.
Bedankt voor de feedback.

reply
0
P
patrick1975
Feb 21, 2004

Pietse wrote: lekkere vage site, zou daar nooit wat bestellen.

Ik breng iedere maand zowat mijn halve salaris naar die site toe en heb nog nooit problemen gehad! Perfecte service. Misschien handig om voortaan te oordelen op ervaringen? Ezydvd is ook een vage site, maar levert ook prima service.

reply
0
R
Rutger
Feb 21, 2004

patrick1975 wrote:

Ik breng iedere maand zowat mijn halve salaris naar die site toe en heb nog nooit problemen gehad! Perfecte service. Misschien handig om voortaan te oordelen op ervaringen? Ezydvd is ook een vage site, maar levert ook prima service.

Vaagheid valt nu wel mee toch, hun nieuwe site ziet er een stuk beter uit dan de oude. Dat was pas vaag.

reply
0
M
marsie030
Feb 21, 2004

patrick1975 wrote:

Precies, ik heb ook alleen maar goede ervaringen (met beide sites).

reply
0
M
Marco
Feb 22, 2004

KoreanDVD's is een goeie webwinkel. Al mijn DVD pakketten werden door TPG bezorgd. Ben ik niet thuis, dan kan ik ze halen op het postkantoor.

reply
0
HB
Harry B.
Feb 22, 2004

Niks vaags aan, goede levering en vriendelijke klantenservice.

reply
0
C
chaos
Feb 22, 2004

Ik heb op die site gelezen dat als je voor snelle verzending kiest (via EMS), dat pakketten dan na 2 keer aanbieden teruggaan naar de afzender.

Please note that you must be present to receive EMS packages. Your local postal service will attempt EMS delivery only twice and if they fail, they will ship it right back to us. On the first attempt, your postal service will leave you a note to inform you of the package, however, sometimes these slips can disappear for various reasons. Therefore, when you don't receive your EMS shipment within 7 days, please TRACK YOUR SHIPMENT THROUGH LOCAL POSTAL SITES.

Kun je het pakje niet traceren ?

reply
0