Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
N
nimpie
Flodder the movie op DVD
Feb 21, 2004

Bestaat er ook Flodder 2 the movie op dvd?

F
Frank
Feb 21, 2004

Van Flodder in Amerika bestaat geen DVD. Wel van deel 1, 3 en de televisieserie.

reply
0
N
nimpie
Feb 21, 2004

Waarneer komt op DVD, flodder 2 the movie

reply
0
F
Frank
Feb 21, 2004

Geen idee. Daar is niets over bekend. Je zult helaas moeten wachten, wachten en misschien nog meer wachten.

reply
0
S
scheur
Feb 22, 2004

Op video is deze film ooit door Universal uitgebracht en de huidige serie word hoier ok door gedaan.
En nu Universal weer een stapel Nederlandse films uitgebracht heeft bestat er misschien een kansje dat deze film (later)dit jaar nogh uitgebracht gaat worden. :roll:

reply
0
B
BrianB
Feb 22, 2004

scheur wrote: Op video is deze film ooit door Universal uitgebracht en de huidige serie word hoier ok door gedaan.
En nu Universal weer een stapel Nederlandse films uitgebracht heeft bestat er misschien een kansje dat deze film (later)dit jaar nogh uitgebracht gaat worden. :roll:

Elke film van Dick Maas is door DVD Dice (geloof ik) uitgebracht, dus ik denk dat zij Flodder in Amerika! wel zullen uitbrengen (met hopelijk dezelfde behandeling als De Lift.)
Ik hoop niet dat Universal het gaat doen, want de kwaliteit van de films uit Hollandsch Glorie vond ik echt slecht (in ieder geval Schatjes! en Mama is Boos! van de andere films uit de collectie weet ik niet of de beeld- en geluidskwaliteit goed is.)

reply
0
F
Frank
Feb 22, 2004

BrianB wrote: Elke film van Dick Maas is door DVD Dice (geloof ik) uitgebracht, dus ik denk dat zij Flodder in Amerika! wel zullen uitbrengen (met hopelijk dezelfde behandeling als De Lift.)

Flodder 3 is uitgebracht door Bridge Entertainment.

reply
0
B
BrianB
Feb 22, 2004

Frank wrote: Flodder 3 is uitgebracht door Bridge Entertainment.

Op die na dan, maar de rest wel.

reply
0
S
scheur
Feb 23, 2004

BrianB wrote:
Frank wrote: Flodder 3 is uitgebracht door Bridge Entertainment.

Op die na dan, maar de rest wel.

Down en nog twee andere films waar D. Maas zijn medewerking(als producent)aan verleend heeft zijn onder een Nederlands deel van Buena Vista uitgebracht. :roll:

reply
0
D
djloman
Mar 28, 2004

flodder in amerika is wel uit op dvd zie http://www3.bol.de/pages/functions.phtml?f=detail&IdentNr=4597746&postr=1

reply
0
D
Dr_evil
Mar 28, 2004

Duitse nasynchronisatie :roll:

reply
0