Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
S
SiNcErE
Geld overmaken naar een belgische buur ;)
Feb 22, 2004

Ik weet niet of "DVD algemeen" de beste plek is voor deze vraag, maar ik heb een deal gemaakt met een belg die ik ben tegengekomen op een ander dvd-forum, en ik wil graag geld overmaken naar zijn rekening, kan ik dit ook met internetbankieren van de postbank???? Zo ja ... hoe? :?: :roll: :?: Ik hoor het vanzelf wel, PM kan ook :D Ciao!! Kimbell

JVH
Joost v.d. Ham
Feb 22, 2004

jawel, gebruik het IBAN nr.

reply
0
R
rkrijger
Re: Geld overmaken naar een belgische buur ;)
Feb 22, 2004

SiNcErE wrote: Ik weet niet of "DVD algemeen" de beste plek is voor deze vraag, maar ik heb een deal gemaakt met een belg die ik ben tegengekomen op een ander dvd-forum, en ik wil graag geld overmaken naar zijn rekening, kan ik dit ook met internetbankieren van de postbank???? Zo ja ... hoe? :?: :roll: :?: Ik hoor het vanzelf wel, PM kan ook :D

Ciao!!

Kimbell

Is mij onlangs gelukt. Zoek even op Jaded. Je hebt een BIC-nummer nodig. En (LET OP) NIEUWE (!!!) overschrijvingskaarten! :-)

Die had ik dus niet en daardoor duurde het bij mij een klein weekje langer!

reply
0
R
rkrijger
Feb 22, 2004

Joost v.d. Ham wrote: jawel, gebruik het IBAN nr.

Je hebt gelijk, dat nr bedoel ik ook! :)

reply
0
S
SiNcErE
Feb 22, 2004

Hmmm kan dus niet volgens postbank.nl ...

Linkje naar postbank site

Check vraag 5

reply
0
RS
R. Schaap
Feb 22, 2004

even google-en op IBAN en je hebt de iban site zo te pakken. Ik ken hem niet uit mijn hoofd....

het is heel simpel

reply
0
S
SiNcErE
Feb 22, 2004

Hoi rein, het Iban/bic nummer heb ik al .. maar ik heb dus overschrijvingskaarten nodig ... volgens de postbank site :)

reply
0
RS
R. Schaap
Feb 22, 2004

tsja, dan wordt het een ritje naar de Postbank van Rotterdam morgen. Succes!

reply
0