Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD Discussies
M
Mr.Wasabi
Koreaanse TV-Series
Feb 22, 2004

zijn er mensen die ook Koreaanse TV-series kijken? ... dus niet FILMS ... ben gewoon een beetje benieuwd... zo'n 1 geleden heb ik kennis gemaakt met Koreaanse TV-series, had een keer geleend van een vriend. Mijn eerste TV-serie was Guardian Angel en ik vind deze serie nog steeds 1 van de beste Koreaanse serie die ik heb gezien... Ik vind Koreaanse Series echt Toppie, zijn er mensen die dat ook vinden? :lol:

M
monstar
Feb 22, 2004

Nog nooit eentje gezien. Maar Koreaanse en Japanse TV-series is enorm populair onder de chinezen in Nederland. Je kan best veel series huren op video in NL. Maar ze hebben vaak alleen chinese ondertitels.

reply
0
M
Mr.Wasabi
Feb 26, 2004

yup ... Koreaanse en Japanse TV series zijn tegenwoordig erg IN in HongKong, Taiwan en China..
Ben nu zelf ook bezig met het sparen van Koreaanse TV-series op DVD.

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwDtApgSNErLT8nO1rXABfAswc5IWo84AFpPd5HRjZ0x2Ihm7jPcNWYYE5xclgNCEEv9XKFkLKRK8pqAaxQKtcShV18pIG9O/kor.jpg[/img]
net ontvangenBOXSET van Winter Sonata 'AKA' Winter Ballad
20 afleveringen op 10 DVD-schijfjes :P :o

ikke happyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :lol:

reply
0
S
Skidmark
Feb 26, 2004

Stairway To Heaven vond ik op zich wel okay. The Glass Shoes was ook wel leuk en een van m'n Koreaanse lievelingsseries is nog steeds Ruler of Your Own World.

reply
0
M
Mr.Wasabi
Feb 26, 2004

Stairway To Heaven is binnenkort te koop bij Yesasia als limited edition :P ...
alleen jammer geen subtitle :( ... zelfde geldt voor Ruler of Your Own World. Ik wil zoveel K-tv kijken, maar de meesten hebben nog geen engelse sub, of een Cantonese Dub ... :( ...

Skidmark, jij bent zeker Koreaan? ...

reply
0
S
Skidmark
Feb 26, 2004

Stairway To Heaven staat al een tijdje in de preorder, maar zal denk ik toch iets minder snel storm lopen in verband met ontbreken van de Engelse subs. Toch wel jammer dat de subs vaak ontbreken bij de Koreaanse tv-series aangezien niet iedereen dus Koreaans verstaat en vrienden vaak mee willen kijken en je niet elke keer zin hebt om continu te blijven vertalen, en er buiten Korea toch wel een markt voor is.

reply
0