Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
N
Nancy
Unce upon a time in mexico
Mar 01, 2004

wat vonden jullie van deze film? Ik vond hem echt tegenvallen, en dat terwijl ik Johnny Depp toch een goede acteur vind, In Pirates of the Caribbean vond ik hem 100x beter spelen. Deze film heeft op mij echt geen indruk gemaakt, maar ja dat is persoonlijk natuurlijk. Gelukkig ben ik er niet voor naar de bios gegaan :wink:

DV
Dennis Veldhuizen
Mar 01, 2004

deze film is mij ook zeer tegen gevallen, van iedereen vond ik Depp wel weer het beste spelen... op hoogste nivo dus

reply
0
E
Eddie
Mar 01, 2004

Tegenvallen?
je moet de film natuurlijk rekenen tot de Mariachi-trilogie van Robert Rodriguez.
en daarvan van ik OUATIM veruit de beste, met een geweldige cast.

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Mar 01, 2004

Goeie flick....check mn avatar 8)

reply
0
DG
Daan de G.
Mar 01, 2004

Een hele matige film, onzinnig verhaal, slechte actie etc. maar toch 1 punt om de film te kijken en dat is natuurlijk voor Johnny Depp... voor de rest was het allemaal net iets te nep

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Mar 01, 2004

Ik vond het verhaal slecht, onduidelijk zelfs. De film miste ook wat van de magie die vooral Desperado had.

reply
0
M
madelon
Mar 01, 2004

Ja ik weet het eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. Een ding is zeker Depp stelde zeker niet teleur.

reply
0
MG
Major Goodvibes
Mar 01, 2004

Inderdaad Depp speelde prima, niet meer dan dat. De film was gewoon matig in mijn optiek. Geen vernieuwing, geen verhaal. Had er veel meer van verwacht. Dat gedoe met die gitaren ken ik nou wel. Ik heb wel gelachen om dat hondje van Rourke.
Had hetzelfde gevoel als bij From Dusk Till Dawn 3...

reply
0
RT
Rob Technoid
Mar 04, 2004

Gedurende de hele film twijfelde ik of ik hem nog wilde uit zien. Uiteindelijk toch maar uitgekeken. Niet omdat ie zo goed was, nee, ik vond het echt een saaie film met een plot dat nergens op sloeg. Ook zat er veel te weinig humor in.

reply
0
MH
Marcel den Haan
Mar 04, 2004

Vond hem ook wat tegenvallen, Desperado is veel beter.
Depp vond ik nou ook niet echt super.

reply
0
L
lodi
Mar 05, 2004

Hele matige film, met een ongelooflijk rommelig verhaal.

reply
0
P
Pietse
Mar 05, 2004

Echt verreweg de slechtste van de drie, een dikke 1, het was een wonder dat ik hem nog uitgekeken heb, ik had nog een beetje de hoop de boobs van Hayek te zien, maar zelfs dat gebeurde niet.

reply
0
C
chimera01
Mar 05, 2004

Ik vind het hele verhaal van trilogy onzinnig El Mariachi en Desperado zijn hetzelfde verhaal, de eerste low-budget en de tweede de hollywood remake. Dus duo is meer op zijn plaats.

reply
0