Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
AB
Alex van den Berg
Veiling informatie voor beheerders en moderators
Mar 05, 2004

Bij deze open ik maar meteen een thread waarin we vanaf nu elkaar op de hoogte kunnen houden van de gang van zaken in de veiling. Zo heb ik afgelopen nacht een berichtje verstuurd aan Sjors van de Rebellenclub: Veilingitem nr. 18 (tweede getal bij 'doUserInfo' in statusbalk van de browser wanneer je met je muis boven de aanbiederlink op de biedpagina hangt...)
Alex wrote: Onderwerp: One hour photo Hallo Sjors... Kun je mij a.u.b. de streepjescode van deze regio-3 DVD geven? Groet, Alex
Sjors van de Rebellenclub wrote: Hoi Alex, ik zou hem je graag willen geven, alleen.....hij zit er niet op. Ik snap het niet, want het is wel een legale dvd. Ik heb hem destijds gekocht bij cd-wow. Dit is de link http://www8.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=7666 Groet, Has
Alex wrote: O.k. Bedankt voor je informatie! (y) Succes, Alex
Deze persoon krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel aangezien over zijn forum/veilinggedrag verder niets te klagen is. ;)

AB
Alex van den Berg
Mar 09, 2004

De veiling draait nu ruim een week en ik houd nog dagelijks de nieuwe inbreng in de gaten, maar ik moet zeggen dat het naar mijn mening tot nu toe aardig netjes verloopt.
Ik ben benieuwd of dat ook blijkt bij de eerste waarderingen na betaling en of ontvangst...

Daarnaast valt me op dat er relatief veel (257) nieuwe leden zijn bijgekomen in de afgelopen week... ingeschreven op het forum en hup... linea-recta richting de veiling. Zowel aanbieders als bieders... 0 posts op het forum, redelijk actief op de veiling. 8)

Het lijkt erop dat we inderdaad een nieuwe actieve hoek op de site hebben gecreëerd! :)

Nog even en we hebben speciale veilingmoderatoren nodig :mrgreen:

Hier wat grafiekjes m.b.t. de veilingactiviteit van de eerste week. Klik op de kleine plaatjes voor een real-size.

Activiteit per dag:
[img]http://www.allesoverfilm.nl/veiling/temp/grafiek-2004-03-09-dagen-k.jpg[/img]

Activiteit per uur:
[img]http://www.allesoverfilm.nl/veiling/temp/grafiek-2004-03-09-uren-k.jpg[/img]

Deze grafieken zijn gewoon met een php-file op te roepen, maar één screenshotje voor iedereen leek me beter i.v.m. de databasebelasting ;)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Mar 09, 2004

Ziet er erg goed uit!
Die grafieken werken trouwens echt perfect om een beeld te krijgen van wat er gebeurd, erg goed!

reply
0
SH
Sander Haarmans
Mar 09, 2004

Het ziet er idd fantastisch uit en erg proffesioneel.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Mar 12, 2004

Ik kreeg deze PM:
Nico Mos wrote: Hoi,

Kun je mij vertellen waarom de dvd van K-otic (die ik voor mijn dochter kon veilen) er vanaf is gehaald. ik ben mij van geen kwaad bewust!

Groetjes,

Nico
Weet iemand hier iets van af?

reply
0
AB
Alex van den Berg
Mar 12, 2004

Alexander de Mol wrote: Ik kreeg deze PM:
Nico Mos wrote: Hoi,

Kun je mij vertellen waarom de dvd van K-otic (die ik voor mijn dochter kon veilen) er vanaf is gehaald. ik ben mij van geen kwaad bewust!

Groetjes,

Nico
Weet iemand hier iets van af?
Yep... Die heb ik gesloten. Er kon namelijk niet op geboden worden omdat het opbodbedrag op € 0,00 staat.
Hoe dit kan is mij een raadsel aangezien het invoeren van een opbod van 0,00 onmogelijk is...

Hij is nu weer open (Live and More (2000) ), maar is toch onbruikbaar ;)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Mar 12, 2004

Ik heb Nico zojuist zelf even een PM'tje gestuurd;
Hallo Nico,

Ik hoorde van Alexander dat je je afvroeg waarom je veiling was gesloten.
Dat had ik gedaan... omdat het opbiedbedrag op € 0,00 staat kan er niemand op bieden. Hoe dit op 0,00 komt is voor mij een raadsel aangezien ik daar bij de invoer op laat controleren.

Misschien kun je de veiling nog eens opnieuw plaatsen?

Groet,
Alex

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Mar 13, 2004

Gisteren kreeg ik het volgende e-mailtje:

hotmail wrote: Hallo Ernest Hamstra,

Dit bericht bevat een email die de gebruiker "rody" naar jou
toegestuurd heeft via DVD.nl. Neem contact op met de verzender van de email of
de beheerder van de site. De beheerder is te bereiken via het volgende email
adres:

[email]webmaster@allesoverfilm.nl[/email]

Neem in dat geval de volledige tekst van deze email in je bericht op,
inclusief de headers van het bericht.

Let op! Het antwoord adres voor deze mail is het email adres van
"rody".

Het volgende bericht is naar je verzonden:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hoi ik bied nu meteen € 65,- ... ik maak geen grapje en ben echt 100 % seriues
.. kijk maar wat je met dit aanbod doet
ik zie uit naar een antwoord terug
alvast bedankt
groetjes rody versluis

Voor alle duidelijkheid: dit gaat om mijn 'Scarface' veiling. Ik heb Rody er fijntjes op gewezen dat dit natuurlijk niet de bedoeling is. Dit soort omstandigheden moet je dus in de gaten houden, wanneer je een wazig verzoek krijgt om een veiling te sluiten. Het is wel een teken dat in zo'n geval een 'autobod' mogelijkheid handig zou zijn.

reply
0
AM
Alexander de Mol
Mar 22, 2004

Deze vond ik zojuist in mijn PM box. Vermoedelijk had deze naar Alex gemoeten:
Ron Smeets wrote: Alexander,

Ik heb een probleem ontdekt in de veiling. Ik heb een deal gesloten over een DVD. Nu had ik een reactie gestuurd en daarop weer een antwoord ontvangen van de verkoper. Als ik dat bericht open krijg ik alleen de tekst te zien die ik zelf aan diegene gestuurd had. Druk ik vervolgens op 'reageer' komt het hele bericht wel plotseling in beeld, dus met de nieuwe tekst van de verkopende partij.

Als ik dit niet gedaan had zou ik denken dat de mail incompleet zou zijn.

That's it! Kijk er eens naar zou ik zeggen.

Groet Ron.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Mar 22, 2004

Alexander de Mol wrote: Deze vond ik zojuist in mijn PM box. Vermoedelijk had deze naar Alex gemoeten:
Ron Smeets wrote: Alexander,

Ik heb een probleem ontdekt in de veiling. Ik heb een deal gesloten over een DVD. Nu had ik een reactie gestuurd en daarop weer een antwoord ontvangen van de verkoper. Als ik dat bericht open krijg ik alleen de tekst te zien die ik zelf aan diegene gestuurd had. Druk ik vervolgens op 'reageer' komt het hele bericht wel plotseling in beeld, dus met de nieuwe tekst van de verkopende partij.

Als ik dit niet gedaan had zou ik denken dat de mail incompleet zou zijn.

That's it! Kijk er eens naar zou ik zeggen.

Groet Ron.
Bedankt voor het doorgeven...

Ik heb er even naar gekeken en heb ontdekt dat het probleem bij de verzender lag. Deze had namelijk de quote-opening verwijderd en de bijbehoren quote-afsluiting wel laten staan. Aangezien ik een html-tabel laat opbouwen voor een quote, geeft dit een tekstprobleempje door het ontbreken van de < table > tag en het wel aanwezig zijn van de afsluittag < /table > die wordt aangemaakt voor een [ /quote ].

reply
0
AB
Alex van den Berg
Mar 24, 2004

Zojuist een PM'tje aan joostbomans verstuurd;

Hallo Joost,

Ik zie dat je bij al je veilingen geen streepjescodenummer hebt ingevuld.
Dit is voor mij in principe reden genoeg om de veilingen te sluiten... zeker wanneer ik bij een review (link) een scan van een promotiecover zie staan.

Wil je me alsnog de streepjescodes geven van:

Behind Enemy Lines (2001)
De Prins van Egypte (1998)
Catch me if you can (2002)
Proof Of Life (2000)
Pirates of the Caribbean (2003)
Phonebooth (2002)
The Time Machine (2002)
Amistad (1997)
X-men 1.5 (2000)
X-men 2 (2003)
Road To Perdition (2002)
Path to War (2002)
Harry Potter en de Steen der Wijzen: (2001)

Groet,
Alex

reply
0
AM
Alexander de Mol
Mar 25, 2004

Het viel mij nu pas op dat er bij de persoonlijke aankoopgeschiedenis ook titels worden vermeld waarvan de bewuste gebruiker op dat moment bij een nog lopende veiling het hoogste bod heeft. User 'jasmin1' heeft bijvoorbeeld een aankoopgeschiedenis van 7 titels die hij misschien wel eens zou kunnen mislopen! ;)
Boogie Nights staat immers nog steeds op mijn lijstje. :)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Mar 25, 2004

Alexander de Mol wrote: Het viel mij nu pas op dat er bij de persoonlijke aankoopgeschiedenis ook titels worden vermeld waarvan de bewuste gebruiker op dat moment bij een nog lopende veiling het hoogste bod heeft. User 'jasmin1' heeft bijvoorbeeld een aankoopgeschiedenis van 7 titels die hij misschien wel eens zou kunnen mislopen! ;)
Boogie Nights staat immers nog steeds op mijn lijstje. :)
Yep... In feite is dat geen aankoopgeschiedenis, maar een lijstje waar de deelnemer op dat moment het hoogste bod heeft.
De veilingen die nog in gang zijn, zijn daarom rood afgebeeld.
Ik weet dat het allemaal onduidelijk is, maar die persoonlijke geschiedenis wil ik nog steeds een keer onder handen nemen... Op dit moment is het eigenlijk niet meer dan een soort controlelijstje wat ik in het begin even snel in elkaar heb gedonderd... :D

reply
0
AB
Alex van den Berg
Mar 25, 2004

Alex van den Berg wrote: Zojuist een PM'tje aan joostbomans verstuurd;
Reaktie terug;

Behind Enemy Lines (2001) :9321337029252
De Prins van Egypte (1998) :0678149093896
Catch me if you can (2002) :5050583000701
Proof Of Life (2000) :7321931190527
Pirates of the Caribbean (2003) :8711875966859
Phonebooth (2002) :8712626014096
The Time Machine (2002) :9325336010952
Amistad (1997) :0678149098129
X-men 1.5 (2000) :9321337033082
X-men 2 (2003) 8712626014195
Road To Perdition (2002) 9321337032924
Path to War (2002) 8715664011782
Harry Potter en de Steen der Wijzen (2001) :321937226596 zonder kaft
Spiderman: 9317731010552
Signs: 5017188887199

Joost had schijnbaar de laatste manier ontdekt om makkelijk onder het upc-nummer uit te komen... alleen spaties invoeren.
Hier heb ik afgelopen nacht dus nog even aan gesleuteld en nu zou het alleen nog mogelijk moeten zijn om cijfers in te voeren.
Het is nu nog wel steeds mogelijk om allemaal dezelfde cijfers in te voeren. Op zich is dit ook nog wel te voorkomen met een wat "intelligentere" invoercontrole (geen gelijke cijfers, geen opeenvolgende cijfers etc), maar voorlopig moeten we het maar even aanzien

reply
0
AM
Alexander de Mol
Mar 25, 2004

Alex van den Berg wrote: Yep... In feite is dat geen aankoopgeschiedenis, maar een lijstje waar de deelnemer op dat moment het hoogste bod heeft.

Yep, dat vermoedde ik al inderdaad. Ik zou me er niet druk om maken maar wellicht kunnen we, als meest simpele oplossing, de naam van een dergelijk overzicht iets aanpassen. Heb alleen even geen inspiratie op dit moment. Duik daarom dan maar mijn koffer in. ;)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Mar 25, 2004

Alexander de Mol wrote:
Alex van den Berg wrote: Yep... In feite is dat geen aankoopgeschiedenis, maar een lijstje waar de deelnemer op dat moment het hoogste bod heeft.

Yep, dat vermoedde ik al inderdaad. Ik zou me er niet druk om maken maar wellicht kunnen we, als meest simpele oplossing, de naam van een dergelijk overzicht iets aanpassen. Heb alleen even geen inspiratie op dit moment. Duik daarom dan maar mijn koffer in. ;)
Ik heb het zojuist toegevoegd aan mijn lijstje ;)

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?p=411320#411320

reply
0
AB
Alex van den Berg
Apr 04, 2004

Zojuist heb ik het automatisch bieden uit de testfase geplukt en online gegooid voor algemeen gebruik.

reply
0
LG
Leon Grave
Apr 19, 2004

kreeg zojuist dit mailtje, denk dat jullie er meer mee kunnen als ik:

Geachte webmaster,

Ik wil graag het volgende punt onder uw aandacht brengen:

Ik ben al lange tijd een enthousiaste bezoeker van de allesoverfilm.nl-website en
besloot een tijdje geleden om een account aante maken om zo ook deel te
kunnen nemen aan de dvd-veiling. Ondertussen een dvd gekocht (systeem werkt
prima) en drie te koop aangeboden, waarbij op twee stukd een bod is
uitgebracht. Van beide kopers in eerste instantie geen bericht gekregen.
Daarom beide een berichtje gestuurd, waarbij 1 koper zich meteen meldde.
Deze transactie is ondertussen naar wederzijdse tevredenheid afgehandeld.

Bij de andere dvd heeft de bieder zich niet gemeld. De veilingberichten zijn
geopend en ik heb meerdere berichten gestuurd, ook per e-mail. Hierin heb ik
steeds netjes gevraagd om even te reageren op de uitslag van de veiling.

Vooropgesteld dat ik niemand wil dwingen om iets van mij te kopen, vind ik
het treurig wanneer iemand niet reageert nadat hij van gedachten is
veranderd of verkeerd heeft geboden of weet ik wat.

Het gaat om een schijfje van euro 4,00 (ex. Verzendkosten) - Moulin Rouge ­
orig uit 1952 john huston. Dit stond ook duidelijk in de beschrijving. De
bieder heet Henk Kruse.

Wat mij enigzins irriteert is dat ik de moeite neem om tig berichtjes te
sturen en geen tegenbericht krijg. Ook ligt de dvd al verzendklaar vanaf het
moment dat er een bod is gedaan. Kan deze dvd van de veiling worden
verwijderd of worden afgesloten? Ik krijg deze bij het opstarten altijd in
beeld.

De site biedt de mogelijkheid om iemand te minnen, maar ik vind het een
beetje ver gaan om hier een publieke discussie van te maken. Toch wou ik dit
voorval even melden.

Voor het overige: alle complimenten voor de site en de veiling, waarvan ik
zeker gebruik zal blijven maken.

Met vriendelijke groeten,

Hayko de Boer
[email]hdb.poolmans@home.nl[/email]
Kerkrade

reply
0
AB
Alex van den Berg
Apr 19, 2004

Leon Grave wrote: kreeg zojuist dit mailtje, denk dat jullie er meer mee kunnen als ik:
Zojuist een mailtje teruggestuurd:

Hallo Hayko,

Ik kreeg van webmaster Leon het mailtje te lezen dat je hebt gestuurd i.v.m. het niet reageren van kopers op de veiling.

De veiling blijft in je lijst zichtbaar totdat beide partijen elkaar beoordeeld hebben. Als de tegenpartij verzuimd om een beoordeling uit te brengen, dan krijg je na een bepaalde tijd (ingesteld op 4 weken) de mogelijkheid om jezelf een 10 toe te eigenen, waarna de veiling uit je lijstje zal verdwijnen.

Ik lees dat de Henk Kruse de tegenpartij is. Over het algemeen handelt deze persoon zijn zaakjes netjes af, maar de afgelopen week heeft hij op het forum laten weten dat hij door privé omstandigheden niet in staat is geweest om tijdig op diverse veilingen te reageren.
Aangezien Henk nu weer actief lijkt te zijn, is het misschien een goed idee om nog eens contact met hem op te nemen.

Groet,
Alex van den Berg.

reply
0
LG
Leon Grave
Apr 19, 2004

Ok prima, bedankt.

reply
0
AB
Alex van den Berg
May 10, 2004

Mark Prinsen wrote: Alex

09-05-2004, 21:02:38 - Autobod francojager € 18.50
03-05-2004, 21:05:42 chris tervoort € 18.00

Dit terwijl de veiling (Psycho Collection I-IV) op 9-05-2004 om 21:00 is afgelopen. Wie heeft de DVDnou gewonnen?

MvG,

Mark Prinsen
Hoi Mark,

Ik heb het in de database gecorrigeerd en francojager een PM gestuurd.
Hallo Franco,

Tot mijn spijt moet ik je mededelen dat je gisterenavond het slachtoffer bent geworden van een bugje in de veilingsoftware van DVD.nl.
De software had namelijk nooit je autobod bij de veiling van de Psycho Collection I-IV (van Mark Prinsen) mogen accepteren aangezien de veiling net (50 seconden) was afgelopen. Door de bug werd toch een bod in de "eindminuut" geaccepteerd.

Ik heb dit gecorrigeerd door jouw bod bij de veiling weer te verwijderen, waardoor Chris Tervoort nu weer de hoogste bieder is.

Excuses voor het ongemak.

Groet,
Alex

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Jul 12, 2004

Er wordt een LaserDisc in de Veiling aangeboden (Snow White), laten we dat toe?

reply
0
RS
R. Schaap
Jul 12, 2004

Ernest Hamstra wrote: Er wordt een LaserDisc in de Veiling aangeboden (Snow White), laten we dat toe?

nee

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Jul 12, 2004

Rein Schaap wrote:
Ernest Hamstra wrote: Er wordt een LaserDisc in de Veiling aangeboden (Snow White), laten we dat toe?

nee

Dat snap ik, maar ik kan 'm er niet afhalen, jij wel?

reply
0
RS
R. Schaap
Jul 12, 2004

oh. ik zal hem even weghalen ja. sorry

reply
0
RS
R. Schaap
Jul 12, 2004

en toen was hij gesloten....

Kan jij niet op wijzig (bovenaan) klikken dan als je een veiling bekijkt?

Moet je misschien even met Alex regelen dan!

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Jul 12, 2004

Rein Schaap wrote: en toen was hij gesloten....

Kan jij niet op wijzig (bovenaan) klikken dan als je een veiling bekijkt?

Moet je misschien even met Alex regelen dan!

:oops: Kan ik dus wel, excuse me :wink:

reply
0
RS
R. Schaap
Jul 18, 2004

Alex,

Ik weet natuurlijk dat jij even van films aan het genieten bent ipv erover te schrijven en te sleutelen aan.

Maar toch wil ik even enkele dingen aan je doorgeven over de Veiling. Ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd een dvd in de veiling gezet en het volgende viel me op:

- De streepjescode van een R1 dvd is korter dan een R2. Maar het invoerveld blijft om alle getallen vragen, kortom, ik voer de upc in en knal er daarna nog 3 nullen bij om alles ingevuld te krijgen.

- De startprijs bevat een bugje. Als ik in het linkervak een 5 invul en in het rechtervak 2 nullen (dus: 5,00 euro in mijn ogen) dan krijg ik bij het controlescherm 5,000 euro te zien. Foutje lijkt mij. Ik moest het aanpassen door bij het invoeren er 5,0 van te maken ipv 5,00.

Misschien heb je zin om hiernaar te kijken.....Maar geniet eerst van de rust!

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 23, 2004

Ik kreeg een wazig emailtje:
Beste,

Mijn broer heeft op de dvd veiling Spider-Man gezet om te verkopen, maar hij mag hem niet verkopen, zou je hem uit de veiling kunnen verwijderen a.u.b ?

Alvast bedankt

Mijn antwoord:

Nee... Ik doe alleen veilingaanpassingen wanneer de veiler daar d.m.v. een PM op het DVD.nl forum om vraagt.

Groet,
Alex

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 24, 2004

En er kwam weer een reaktie:
Ok, kan je dan mijn spider-man veiling laten eindigen vandaag om 20.00 uur ?

Mijn reaktie:
Zoals ik al zei... Alleen via een PM op het DVD.nl forum breng ik wijzigingen aan. Dat is de enige manier die zekerheid biedt dat we me de veiler te maken hebben.
Iedere huisgenoot zou van een emailadres gebruik kunnen maken, maar om PM's via het forum te verzenden heeft een gebruiker een wachtwoord nodig.

Zijn reaktie:
Ok, ga PM zenden, wat is jouw nickname op allesoverfilm.nl ?

Mijn reaktie:
Sorry hoor... Maar als je niet eens weet wie ik op DVD.nl bent, dan denk ik dat je probeert om de zaak te misleiden.

Ik reageer verder niet meer op email.

Dit alles gaat via emailadres [email]jonathan.vanhooren@skynet.be[/email]
Dit is het emailadres van forumlid "freaky" welke inderdaad een DVD van Spiderman in de veiling heeft.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 24, 2004

En toen kwam er een PM:
freaky wrote: Heb al 3 e-mail gezonden dus nu een PM, als je kan wil je Spider-Man uit de veiling verwijderen, als je dit niet kan kan je de einddatum dan zetten op 20.30 ofzo.

Mijn reaktie:
We verwijderen geen veilingen, maar ik heb de veiling om 19:30 laten aflopen zodat hij nu uit de lijst is.

Ik wil nog wel even zeggen dat ik het vreemd vind om eerst een email te ontvangen van "je broertje" en wanneer ik dan duidelijk maak dat ik niet op dergelijke verzoeken inga blijkt ineens dat je het "zelf" bent...

Omdat ik het verzoek nu via PM kreeg ben ik er maar op ingegaan, maar ik moet je wel zeggen dat ik het zeker niet meer van harte doe... :roll:

reply
0
AB
Alex van den Berg
Aug 24, 2004

De verklaring...
freaky wrote: Zal eerlijk zijn,

Ik had Spider-Man erop geplaatst om proberen te verkopen op de veiling, maar kreeg dan te horen van mijn ouders dat zij hem hadden verkocht en ik dacht dat ik met zo'n exuus niet moest afkomen dus had ik de schul op m'n broer gestoken. Want een dvd veilen die ik dan te horen krijgt dat je hem niet meer hebt is erg lastig om dan te zeggen tegen één van de veiling moderators.

Mijn reaktie:
Hmmm... Laat ik je in ieder geval zeggen dat ik een hekel aan spelletjes heb en respect voor eerlijkheid...

Op zich hoef je er ook niet zo moeilijk over te doen.... Zolang er niemand heeft geboden zijn we altijd bereid om een veiling te laten aflopen. Als er iemand heeft geboden wordt het een andere zaak...

O.k.... Wat mij betreft vergeten we deze zaak, maar wees in de toekomst wel meteen eerlijk! ;)

freaky wrote: Ok, ik kan maar één ding zeggen, SORRY

Dit zal niet meer gebeuren, nu zal ik de waarheid zeggen als dit nog zou gebeuren.

M'N OPRECHTE EXUSES !!!!

Reaktie:
Ik kan er nu zelfs wel een beetje om lachen... :mrgreen:

Veel plezier verder op DVD.nl! (y)

reply
0
RS
R. Schaap
Aug 24, 2004

goed werk Alex. En rare kwiebus die freaky; het zal wel aan de naam liggen

reply
0
AM
Alexander de Mol
Oct 18, 2004

In de regels ontbreekt iets over het aanpassen van de eindtijd. Ik kreeg vandaag een telefoontje van een collega die de eindtijd wilde oprekken. De huidige uitleg laat dat enigszins in het midden. Er staat wel dat de eindtijd een van te voren afgesproken tijdstip is. Ik denk dat er even expliciet moet komen te staan dat het mogelijk is om de eindtijd te laten oprekken op het moment dat er niet op geboden is ofzo. Of misschien wel geen aanpassing van de eindtijd. Ergo; ergens moet iets komen te staan over het wel of niet aanpassen van de eindtijd van een veiling door de moderators. :)
Toch?

reply
0
NS
Nathan Strik
Jan 28, 2005

Zeg, is de veiling vernieuwd zonder dat ik het weet?

In de huidige banner die in de caroussel zit staat "De nieuwe veiling".

Oude banner misschien? ;)

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jan 28, 2005

Is voor de nieuwe gebruikers ;) Maar er mag inderdaad wel weer een nieuwe banner voor komen, moet ik binnenkort even wat tijd voor vrij maken, tenzij iemand anders een creative bui heeft uiteraard. ;)

reply
0
AB
Alex van den Berg
Jan 28, 2005

Nathan Strik wrote: Oude banner misschien? ;)
Yep... Maar de veiling is even oud, dus dat kan geen kwaad... :roll: :mrgreen:

reply
0
MH
Marcel den Haan
Feb 28, 2005

Kreeg deze Pm vandaag:

Van: mvsteeg
Aan: Marcel den Haan
Geplaatst: 22-02-2005 12:35
Onderwerp: bieden veiling Quote bericht
Hoi Marcel, ik probeer te bieden op een veiling (Spiderman 2 disc), maar bij het klikken op de knop (bied 1€) gebeurd er helaas niets. Enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

reply
0
AB
Alex van den Berg
Feb 28, 2005

Marcel den Haan wrote: Kreeg deze Pm vandaag:

Van: mvsteeg
Aan: Marcel den Haan
Geplaatst: 22-02-2005 12:35
Onderwerp: bieden veiling Quote bericht
Hoi Marcel, ik probeer te bieden op een veiling (Spiderman 2 disc), maar bij het klikken op de knop (bied 1€) gebeurd er helaas niets. Enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Op 25-2 zijn er 2 veilingen van Spiderman afgelopen
http://www.allesoverfilm.nl/veiling/history.php

Bij beide veilingen stond een opbod van € 0,00 ... en dat zal de reden zijn dat er niet kon worden geboden.

De invoer is in de software beveiligd tegen een opbod van € 0,00
Het is mij dan ook een raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren. Misschien heeft het iets met de server te maken? Slechte verbinding gehad tijdens de invoer? :?:

reply
0
MH
Marcel den Haan
Mar 03, 2005

Nog bedankt (late reactie), ik heb de betreffende persoon een PM terug gestuurd

reply
0
AM
Alexander de Mol
Mar 09, 2005

Eric van Ballegoie wrote: Is voor de nieuwe gebruikers ;) Maar er mag inderdaad wel weer een nieuwe banner voor komen, moet ik binnenkort even wat tijd voor vrij maken, tenzij iemand anders een creative bui heeft uiteraard. ;)

Misschien is dit iets?

[img]http://home.wanadoo.nl/ademol/DVDNL/images/veiling-skyscaper.jpg[/img]

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Mar 10, 2005

Erg mooi! Ik heb hem in plaats van de oude 'nieuwe' banner gezet. Hartelijk dank! (y)

reply
0
AM
Alexander de Mol
Mar 10, 2005

Het eerste dat ik zag toen ik zojuist de frontpage voor mijn neus kreeg was de banner. :)
Graag gedaan.

reply
0
NS
Nathan Strik
Mar 10, 2005

Mooie banner Alexander. (y)

reply
0