Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
RS
Ron Smeets
I.D. (voorheen: wie helpt mij, zoek een film?)
Mar 09, 2004

Ik heb lang geleden een engelse film gezien. Het ging over een politieagent die infiltreerd in een groep voetbalhooligans. Hij gaat hier een beetje teveel in op en lijkt er zelfs van te genieten. Uiteindelijk loopt het dan ook compleet uit de hand. Wie kent deze film en zou zo aardig willen zijn mij de titel te vertellen?? Een (y) voor de helper! Groet Ron

RB
Richard B.
Mar 09, 2004

Misschien deze?

Synopsis:
John, an ambitious young copper, is sent undercover into the hardcore football gangs to track down the 'generals' - the shadowy figures who orchestrate the violence. Gradually, the hard drinking, hard fighting macho world - where Saturday's match and Saturday's rumble are all that matters - proves irresistible and John slowly finds himself turning into one of the thugs he has been sent to destroy.

reply
0
RS
Ron Smeets
Mar 09, 2004

Het zou heel goed kunnen dat 'm dat is!

Dus voor jou: (y)

Hoe kom je er zo snel op?

reply
0
RB
Richard B.
Mar 09, 2004

Ron Smeets wrote: Het zou heel goed kunnen dat 'm dat is!

Dus voor jou: (y)

Hoe kom je er zo snel op?

Tja, Google he: het blijft een magische zoekmachine... :roll: :mrgreen:

De keywords "film infiltrate hooligan" deden het hem. Het eerste resultaat was gelijk raak.

reply
0
RS
Ron Smeets
Mar 09, 2004

Tja dat had ik ook kunnen proberen maar ik dacht dat lukt toch niet!

Je ziet je leert elke dag weer wat bij!

nogmaals bedankt!

reply
0
KD
King Dingeling
Mar 09, 2004

die heb ik ook ooit gezien in de bus toen ik met Helmond Sport naar een uitwedstrijd ging....

was wel een gave film voor zover ik mij kon herrineren....

was dat niet iets met Shadwald Town ofzo ?

reply
0
JS
John Sital
Mar 09, 2004

verhaal klinkt goed :shock:

reply
0
RS
Ron Smeets
Mar 09, 2004

Ik weet ook echt niet meer welke club het om ging, maar wat ik wel weet is dat ie behoorlijk heftig is! Wel een aanrader, ik vraag me alleen af of die ook op DVD te verkrijgen is of nog komt!

Weet iemand daar iets van laat maar horen!

reply
0