Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
A
angel20
Boat Trip
Mar 09, 2004

Wat vonden jullie van boattrip met Cuba gooding jr ik vond hem waanzinig eindelijk weer is een keer lekker ouderwets kunnen lachen :lol: :lol:

ML
Marcel Lahaije
Mar 17, 2004

zo zie je maar weer dat over smaak niet valt te twisten...

Ongelooflijk dat een acteur van het kalliber Cuba Gooding jr zich uitleent voor zo'n crappy movie! ... en Roger Moore... what was he thinking when he signed up for this movie?

ja, het was een donkere, emotionele dag toen ik deze film zag.. :cry:

reply
0
ID
Ingo Deswert
Mar 17, 2004

What Roger Moore was thinking when he signed up for this?

Geef toe Roger Moore is nou niet wat je noemt een (goed) acteur. Tenzij je het optrekken van je linker wenkbrauw als een acteerprestatie wilt kwalificeren. The man is a poor excuse for an actor, laat dat duidelijk wezen.

Wat betreft Cuba Gooding Jr. moge het duidelijk zijn dat deze acteur enkel in Jerry Maguire en Men of Honor enigszins een aanvaardbaar niveau haalde. Het lijkt mij als jong zwart acteur ook niet zo makkelijk om goeie rollen te pakken te krijgen.

Bijgevolg, niet zo verwonderlijk dat ze in deze draak opduiken. It pays the rent.

Wees gerust, ik heb niks tegen lachen, maar deze vond ik echt niet grappig.

reply
0
R
RTetteroo
Mar 17, 2004

Ingo Deswert wrote: Geef toe Roger Moore is nou niet wat je noemt een (goed) acteur. Tenzij je het optrekken van je linker wenkbrauw als een acteerprestatie wilt kwalificeren. The man is a poor excuse for an actor, laat dat duidelijk wezen.
Voor die opmerking haal ik dan weer m'n wenkbrauw op :? .

reply
0