Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
JC
Jeroen C
Meet The Fockers
Mar 12, 2004

, het vervolg op de succesvolle komedie 'Meet The Parents' komt eraan. Met een op zijn zachtst gezegd een bijzondere cast: - Robert deNiro - Ben Stiller - Dustin Hoffman en nu ook Barbara Streisand Dustin Hoffman en Barbara Streisand zullen de ouders van Ben Stiller spelen... [img]http://images.countingdown.com/images/countdowns/movies/275956/275956_main.jpg[/img] Plot: 'Now that Greg Focker (Stiller) is "in" with his soon-to-be in-laws, Jack (De Niro) and Dina Byrnes, it looks like smooth sailing for him and his fiancee, Pam (Polo). But that's before Pam's parents meet Greg's parents, the Fockers. The hyper-relaxed Fockers and the tightly wound Byrneses are woefully mismatched from the start, and no matter how hard Greg and Pam try, there is just no bringing their families together -- which all adds up to a disastrously funny time of "getting to know you." '

BH
Bob Hiemstra
Mar 12, 2004

Dit lijkt een erg leuke sequel te gaan worden!
Hoffman Vs De Niro :D

reply
0
R
RemcoZ
Mar 12, 2004

Meet the Parents is erg leuk, en dit vervolg ziet er niet verkeerd uit! Ben benieuwd :)

reply
0
D
Dr_evil
Mar 12, 2004

Ha leuk, is het gerucht ging al een tijd, maar Streisand is nu dus bevestigd ?

reply
0
JC
Jeroen C
Mar 12, 2004

Dr_evil wrote: Ha leuk, is het gerucht ging al een tijd, maar Streisand is nu dus bevestigd ?

Yup:

Comingsoon.net

Barbra Streisand Confirmed for Meet the Fockers Source: Variety Friday, March 12, 2004

Barbra Streisand is in final talks to join Dustin Hoffman as the parents of Ben Stiller's character in Universal's Meet the Fockers, set to go into production later this month. The film, which Jay Roach is directing, is slated for a Dec. 22 release.

Variety says that while 2000's Meet the Parents centered on Stiller's eager-to-please character trying to win approval of his girlfriend's dad, the tightly wound ex-spook Jack Byrnes played by Robert De Niro, the sequel follows the clash between the Byrnes and the free-to-be-you-and-me Fockers.

Streisand's last onscreen appearance was eight years ago in romantic comedy The Mirror Has Two Faces, which she directed and produced.

Comingsoon.net

reply
0
S
scheur
Mar 12, 2004

Lijkt me een hele leuke film te worden ,alleen ben ik een beetje sceptisch over B. Streisand :roll:

reply
0
RC
Renny Collard
Mar 12, 2004

Laat maar komen!

reply
0
HB
Harry B.
Mar 13, 2004

Geef mij maar meet the feebles ;)

reply
0
JC
Jeroen C
Oct 22, 2004

.
..
...

Stills + Teaser poster

[img]http://images.countingdown.com/images/countdowns/movies/275956/1011/3536124_main.jpg[/img]
[img]http://images.countingdown.com/images/countdowns/movies/275956/1011/3536127_main.jpg[/img]
[img]http://images.countingdown.com/images/countdowns/movies/275956/1011/3536123_main.jpg[/img]

reply
0
JC
Jeroen C
Oct 26, 2004

.
..
...

Exclusive trailer

Teaser trailer

[img]http://images.countingdown.com/images/countdowns/movies/275956/1011/3536122_main.jpg[/img]

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Oct 26, 2004

Ben bang dat het net zo'n slappe film wordt als zijn voorganger.

reply
0
S
Seth__Gekko
Oct 27, 2004

Als ie net zo slap is als deel I valt er niet veel te vrezen.

reply
0
R
rkrijger
Oct 27, 2004

Hier is al een thread van...

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=25342

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Oct 27, 2004

rkrijger wrote: Hier is al een thread van...

http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=25342

Je hebt gelijk, alleen deze is ouder dus heb ik die andere op slot gegooid...

reply
0
R
Rickje
Oct 27, 2004

Ik hoop dat dit een goed vervolg is.. eerste deel vond ik prima en nu hopen dat deel 2 dit niet verprutst :D

reply
0
R
rkrijger
Oct 27, 2004

Ronald Stiebolt wrote: Je hebt gelijk, alleen deze is ouder dus heb ik die andere op slot gegooid...

Ik kan er mee leven...

reply
0
PB
pieter bond
Oct 27, 2004

Geregisseerd dorr Jay Roach
de regisseu van Austin Powers.Kan leuk worden.Vond alleszins de eerste heel goed.

Jack Byrnes : I guess the only thing to do now is meet his parents. I'm sure they're decent people. I mean they gotta be if they named their son Gaylord Focker.

reply
0
W
Wizz-Art
Oct 27, 2004

Ik kijk er niet naar uit ofzo, maar zal hem terzijnertijd wel zien als die in de verhuur komt :wink:

reply
0
M
martini
Oct 27, 2004

Heb deel 1 en een trailer van deel 2 een tijdje geleden gezien. En deze film gaat egt leuk worden..

reply
0
A
Alette1
Nov 25, 2004

Net de trailer gekeken, lijkt me echt leuk :lol:

reply
0
R
rkrijger
Dec 12, 2004

Barbra Streisand in een humor-film. Let op: dat wordt een aangename verassing!!!

reply
0
RK
Ron kars
Dec 14, 2004

Dit lijkt mij egt niks aan, Meet thje Parents was al niet echt geweldig op zijn minst.

reply
0
M
martinring
Jan 01, 2005

gisteren gezien en ik kan niks anders zeggen als......bagger....
Veel slappe grappen en verspilling van talent.

reply
0
V
verry
Jan 01, 2005

rkrijger wrote: Barbra Streisand in een humor-film. Let op: dat wordt een aangename verassing!!!

jazeker! ik vindt haar altijd ge-wel-dig! in south park :lol: :wink:

reply
0
SM
Steve Muller
Jan 04, 2005

Jeetje na 2 weken al meer dan $160mln opgeleverd 8)

reply
0
M
MikkieG
Feb 09, 2005

Jezus wat een verschrikkelijke film. Heb 'm straks in de bios gezien... ben in de pauze weggelopen... na 45 minuten nog niet één lachmoment gehad... te dramatisch voor woorden...

reply
0
MW
Maick Werner
Feb 09, 2005

MikkieG wrote: Jezus wat een verschrikkelijke film. Heb 'm straks in de bios gezien... ben in de pauze weggelopen... na 45 minuten nog niet één lachmoment gehad... te dramatisch voor woorden...

Weglopen tijdens een film vind ik al heel wat!

Maar over het algemeen heb ik ook totaal geen behoefte om deze film te gaan kijken. Ik zou 'm zelfs niet downloaden :twisted:

reply
0
D
Drost
Feb 10, 2005

Maick Werner wrote: Ik zou 'm zelfs niet downloaden :twisted:

Je vloekt toch ook niet in de kerk, ga je mond spoelen! :wink:

reply
0
T
tamara
Feb 12, 2005

MikkieG wrote: Jezus wat een verschrikkelijke film. Heb 'm straks in de bios gezien... ben in de pauze weggelopen... na 45 minuten nog niet één lachmoment gehad... te dramatisch voor woorden...

Volgens de groep waarmee wij naar de bios zijn geweest móest hier even worden gemeld dat de film eerst tegenviel maar dat de tweede helft toch stukken leuker en verassend was. Geen aanrader voor aanschaf maar ik zou de laatste helft van de film nog een kans geven. :wink:

reply
0
TK
T. van Keeken
Feb 12, 2005

Het was een aardige film... wel moet gezegd worden dat deel 1 als blauwdruk diende. Alles zit erin:[spoiler:cd3fadb8bd] de sportscene, de exvriend, de verhoorscene, die katscene, oftewel alles wat we ook al in 1 zagen.[/spoiler:cd3fadb8bd] Toch heb ik me best vermaakt.

Beetje offtopic: toch wel lekker om 's middags naar de film te gaan; geen mobieltjes, niet teveel mensen, geen groepen, kortom lekker rustig! :wink:

reply
0
J
jasmin1
Feb 13, 2005

zooooooo waar kom jij in godsnaam vandaan dan, hij begint gelijk al binnen 30 seconden wordt ie al voor lul gezet, ach maar ja wij nederlanders lachen wel om paul de leeuw of zo

reply
0
AH
Andre van Helvoort
Feb 13, 2005

Ik heb van de week Meet the parants gezien en ik moet zeggen ik heb me eigen best wel vermaakt met die film en zou nu best wel deel twee willen zien.

reply
0
S
skunk
Feb 13, 2005

een beetje een herhaling van deel 1 maar zeer leuk om te zien heerlijk voor een regen achtige zondag als vandaag. Was veel lachen om bizare dingen.

reply
0
NS
Niels Simons
Mar 06, 2005

ja ik vond deze film ook wel lache hoor,topacteurs in een flauwe komedie,ook wel es leuk om te zien.

mazzel,niels

reply
0
T
TheGodfather
Mar 06, 2005

Vond deze dus echt niet leuk. er werd te zeer geprobeerd leuk te zijn en dat werkte averechts. Heb me niet echt vermaakt, eerder geirriteerd. En das nogal jammer want deel 1 vond ik wel geslaagd :D

reply
0
S
scheur
Mar 06, 2005

Heb hem ook gezien, maar moet zeggen dat ik hem wel aardig vond.
Wel wat platter en veel van hetzelfde maar wel leuk vermaak..... :wink:

reply
0