Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Hankster
Mar 13, 2004
Ik heb goed gezocht (geloof ik :P ), maar ik kon nog geen discussie over The Godfather IV vinden...misschien wel de film waarover de meeste geruchten de ronde doen en die het meeste stof op doet waaien, tot bij de regisseur aan toe. Francis F Coppola zegt dat hij niet nog een sequel zal gaan maken. Maar het zal mij echt niets verbazen als hij toch zwicht voor de druk die Paramount op hem uitoefent. Want reken maar dat zíj die film wel graag zien komen. En dan heb ik het nog geeneens over al die fans die de serie verder willen zien gaan. Maar ik twijfel of ze dit moeten doen, immers; de Godfather trilogy ging niet zo zeer om de familie Corleone, maar in alle drie de delen stond Michael centraal en de familie maakte de plaat compleet. En ik moet zeggen dat het einde van Part III gewoon subliem is... Maar goed, er zijn dan ook wel weer een aantal argumenten vóór een Part IV; -Micheal sterft pas in 1997, terwijl Part III eigenlijk eindigt in 1989 (dan heb ik het over de opera-scene). Dus er vallen nog wel wat jaren te vertellen. -Andy Garcia speelde een perfecte Vincent en deze zou zeer geschikt zijn voor de nieuwe don. Don Vincenzo zou dan net als Michael in Part I dat deed, aan de oude don om raad kunnen vragen bij zijn handelingen. -Deze films zijn nu eenmaal tijdloos. Wat iedereen ook mag denken, ik vind Part III een geweldige film. En hoewel het 16 jaar na deel 2 was geschoten, doet het echt niet veel onder voor de vorige 2. Dus waarom zou er weer niet 16 jaar na deel 3 (dus in 2004) weer een nieuwe Godfather kúnnen komen. Er wordt al gesproken door sommige fans, dat deze film er perse niet mag komen omdat het gdoemd is te mislukken. Ik ben het hier niet mee eens. Hoewel de trilogie wel af is zo, zit ik toch ergens toch wel te wachten op een vervolg...ik ben toch wel benieuwd hoe Vincent het eraf gaat brengen als de nieuwe don 8) Lang verhaal..maar wat vinden jullie? :P