Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Forum
RS
R. Schaap
kan dit door de beugel? of is het een handelaar?
Mar 18, 2004

Bij twijfel kunnen we hier urls posten....... Ik weet namelijk niet of dit verstaan wordt onder commercie: http://www.allesoverfilm.nl/forum/viewtopic.php?t=41782

EB
Eric van Ballegoie
Mar 18, 2004

Hmmm is vind het een twijfelgevalletje...
Ik zou zeggen: in de gaten houden en als hij dit vaker doet dan ingrijpen. Dit zijn volgens mij niet zodanig veel titels dat het echt partijverkoop is in mijn ogen.

reply
0
EH
Ernest Hamstra
Re: kan dit door de beugel? of is het een handelaar?
Mar 18, 2004

Rein Schaap wrote: Bij twijfel kunnen we hier urls posten.......

Ik weet namelijk niet of dit verstaan wordt onder commercie:
http://www.allesoverfilm.nl/forum/viewtopic.php?t=41782

Is volgens mij geen handelaar, hoor. Hij heeft ook wel eens wat DVD'tjes van mij gekocht. Op de foto's lijkt mij ook gewoon zijn keukentafel te zijn :mrgreen: .

reply
0
RS
R. Schaap
Mar 18, 2004

ja heb je helemaal gelijk in Ernest.

Maar het zijn ook geen dvds uit eigen collectie......en dat hoort natuurlijk eigenlijk wel.

Maarja, dan kunnen we John Sital en friends ook wel bannen, die handelen ook niet uit eigen collectie.

Dus laat maar zo denk ik dan

reply
0
AM
Alexander de Mol
Re: kan dit door de beugel? of is het een handelaar?
Mar 18, 2004

Rein Schaap wrote: Bij twijfel kunnen we hier urls posten.......

Ik zou overigens in het vervolg gewoon deze thread voor 'wazige gebruikers' blijven gebruiken. Anders krijgen we hier zo'n onoverzichtelijk gebeuren he! ;)

reply
0
RS
R. Schaap
Mar 19, 2004

ohja, mijn excuses......

reply
0