Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
F
flix
matchstick men
Mar 18, 2004

heb net de film zitten kijken en het is echt een briljante film van een briljante regiseur ridley scott. cage is in deze film echt super!!! nu ben ik benieuwd wat jullie er van vonden een echte aanrader :twisted:

RS
Ronald Stiebolt
Mar 18, 2004

Nog een uurtje of 2 en dan weet ik 't ook! ;)

reply
0
P
Pietse
Mar 18, 2004

Had hem ook pas gehuurd, echt een lekkere film, cage is aardig op dreef.

reply
0
RG
Reinier Gunther
Mar 18, 2004

Ik vond het echt een leuke film met goed acteerwerk van cage.
het verhaal zat goed in elkaar en deed me een klein beetje aan "nine queens" denken....

Die ga ik binnenkort maar weer eens kijken.

reply
0
C
chimera01
Mar 19, 2004

Wel aardig, een leuk tussendoortje van Scott. Geen film voor mensen die spectakel verwachten, gewoon een intelligent ingetogen werk van herr Scott.

reply
0
RS
Ronald Stiebolt
Mar 19, 2004

Wat mij betreft een serieuzere verfilming van [spoiler:fad42f472f]Dirty rotten scoundrels[/spoiler:fad42f472f].

Niet veel nieuws onder de zon, wel een lekker ontspannen tussendoortje...

reply
0
MM
Martin M.
Mar 19, 2004

Heb hem gister ook gezien. Leuke film. Ik las trouwens ergens dat dat meisje dat Angela speelt 24 jaar oud is....

reply
0
RG
Reinier Gunther
Mar 19, 2004

Martin M. wrote: Heb hem gister ook gezien. Leuke film. Ik las trouwens ergens dat dat meisje dat Angela speelt 24 jaar oud is....

waarschijnlijk in de veronica gids....

reply
0
V
verry
Mar 19, 2004

slechtste film ooit van cage op leaving las vegas na....

reply
0
S
scheur
Mar 19, 2004

Vond het een hele trage film ,maar de twist die je krijgt vond ik wel goed!!!!! :twisted:

reply
0
DK
Dennis Kuijper
Mar 19, 2004

verry wrote: slechtste film ooit van cage op leaving las vegas na....

Wat zeg je me nou Verry,Leaving Las vegas slecht?Smaken verschillen maar deze film is geweldig vind ik.Een van zijn mindere vind ik toch wel Amos & Andrew (1993)

reply
0
V
verry
Mar 20, 2004

Dennis Kuijper wrote:
verry wrote: slechtste film ooit van cage op leaving las vegas na....

Wat zeg je me nou Verry,Leaving Las vegas slecht?Smaken verschillen maar deze film is geweldig vind ik.Een van zijn mindere vind ik toch wel Amos & Andrew (1993)

smaken verschillen soms echt dag en nacht :wink: amos & andrew vondt ik namenlijk nog wel te pruimen eigenlijk :lol: leaving las vegas echt niet, ik ben echt wel een cage-fan maar dat vondt ik persoonlijk toch wel een dieptepunt, ff terug naar de topic: matchstick man vondt ik bagger, traag, slecht geacteerd en voorspelbaar, een paar posts hoger wordt gesproken over een leuke "twist", na 20 min. kon ik het je al voorspellen...

reply
0
W
Wizz-Art
Mar 21, 2004

Voor de ervaren kijkers is hij enigzins wel voorspelbaar..maar dan nog..TOP-cast idem regiseur het is een van de beste titels op dit moment en ik raad hem iedereen aan!
Heel de cast speelt vol overtuiging en dankzij haar acteer talent (op 23jarige leeftijd zet ze een 10 jaar jonger personage neer) zal A.Lohmann een vreselijk mooie toekomst krijgen denk ik!

reply
0
N
Nout2000
Mar 24, 2004

Heb 'm gehuurd en vond de film verrassend goed. Goede acteerprestaties.

reply
0