Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
I
Indiana
Friends: The Series Finale Regio 1 DVD
Apr 05, 2004

Zojuist gelezen op justplay.nl, en ik hoop van harte dat deze ook in nederland op DVD komt ..... zou natuurlijk de kroon op de Friends collectie worden !! (y) [img]http://www.justplay.nl/media/242/20040405-friends.jpg[/img] Friends: The Series Finale Regio 1 DVD Friends: The Season Finale zal de laatste 2 afleveringen van deze langlopende comedyserie bevatten. Hiernaast zal ook aanvullend beeldmateriaal te zien zijn, dat enkel op deze DVD release zal komen te staan. De extra's die op deze dvd zullen staan zijn: de eerste aflevering (de pilot) die tien jaar geleden opgenomen is in 1994, de music video van I'll Be There For You van The Rembrandt's en de Phoebe Battles Pink Robots parody of The Flaming Lips' Yoshimi Battles The Pink Robots music video. Deze release zal een adviesprijs hebben van $14.95.

B
bous
Apr 05, 2004

Nou de extra's vallen mij erg tegen.
De video van de Rembrandt's kunnen we zo langzamerhand wel dromen, het was de enige extra die op de eerste series stond.
De echte fans hebben natuurlijk de eerste aflevering (pilot) ook al lang, dit is gewoon de eesrte aflevering van series 1.
Al met al blijft dus alleen de music video van Phoebe over.

reply
0
I
Indiana
Apr 05, 2004

De echte fans hebben natuurlijk de eerste aflevering (pilot) ook al lang, dit is gewoon de eesrte aflevering van series 1.

Weet je dat cker ? is de pilot niet een nooit eerder uitgezonden aflevering ? De eerste aflevering van Season 1, is volgens mij een reguliere uitzending en is niet de pilot.

but .. Correct me if 'm wrong ..
:wink:

reply
0
HB
Harry B.
Apr 06, 2004

Exclusive limited edition? Hoe limited is deze dan wel niet???

reply
0
NS
Niels Simons
Apr 06, 2004

oplage van 15 miljoen waarschijnlijk... :P

mazzel,niels

reply
0
HB
Harry B.
Apr 07, 2004

Niels Simons wrote: oplage van 15 miljoen waarschijnlijk... :P

mazzel,niels

(6)

reply
0
RS
R. Schaap
Apr 08, 2004

Indiana wrote:

Weet je dat cker ? is de pilot niet een nooit eerder uitgezonden aflevering ? De eerste aflevering van Season 1, is volgens mij een reguliere uitzending en is niet de pilot.

de pilot staat gewoon als deel 1 op serie 1

reply
0
R
Robbie25jr
Apr 18, 2004

Indiana wrote:

De pilot is al tig keer op veronica, en later op yorin uitgezonden. En ik heb hem al tig keer op dvd gezien:)

reply
0
J
JaapM
Apr 19, 2004

Laten ze eerst maar eens met season 8 & 9 komen

reply
0
R
Robbie25jr
Apr 19, 2004

JaapM wrote: Laten ze eerst maar eens met season 8 & 9 komen
Eééh bedoel je niet seizoen 10?? S 8 en 9 zijn al lang uit, en van seizoen 10 zijn de eerste episodes ook al op dvd uit hoor

reply
0
V
VpR
Apr 20, 2004

iemand al een id wanneer r1 season 8 uit komt?

reply
0
J
JaapM
Apr 20, 2004

Robbie25jr wrote:
JaapM wrote: Laten ze eerst maar eens met season 8 & 9 komen
Eééh bedoel je niet seizoen 10?? S 8 en 9 zijn al lang uit, en van seizoen 10 zijn de eerste episodes ook al op dvd uit hoor

Het gaat hier over r1

reply
0
R
Robbie25jr
Apr 21, 2004

JaapM wrote:
Robbie25jr wrote: [quote=JaapM]Laten ze eerst maar eens met season 8 & 9 komen

Het gaat hier over r1[/quote]

O ja. Zat ffe niet op te letten. Sorry :?

reply
0
T
thehost
Apr 25, 2004

Sorry, ik ben geen nerd. Wat houd r1 in?

reply
0
RG
René Groen
Apr 25, 2004

thehost wrote: Sorry, ik ben geen nerd. Wat houd r1 in?

Regio 1 (Amerika)

reply
0
R
Robbie25jr
Apr 25, 2004

René Groen wrote:
thehost wrote: Sorry, ik ben geen nerd. Wat houd r1 in?

Regio 1 (Amerika)
sorry. Wij zijn ook geen nerds :D

reply
0
T
thehost
Apr 26, 2004

Hehe, ok bedankt regio 1 dus.

Sorry Robbie, excuses, je bent een freak.

reply
0
R
Robbie25jr
Apr 27, 2004

thehost wrote: Hehe, ok bedankt regio 1 dus.

Sorry Robbie, excuses, je bent een freak.

Thanks. Haha

reply
0
LK
Laura Kits
May 07, 2004

"Indiana" wrote:

Ja hoor de pilot is wél de eerste van series 1... ik heb de eerste band en aflevering 1 daarvan is tevens de pilot.. dat staat er ook op. In die aflevering (her)ontmoet Rachel Monica nadat ze haar verloofde voor het altaar heeft verlaten!

reply
0
A
Athlon_2o0o
May 08, 2004

Als ik deze DVD nu bestel op amazon.com, kan ik deze dan in mijn pc dvd speler afspelen? Hoe kan ik controleren of ik regio 1 dvd's kan afspelen?

reply
0
J
Jaap22
May 08, 2004

Athlon_2o0o wrote: Als ik deze DVD nu bestel op amazon.com, kan ik deze dan in mijn pc dvd speler afspelen? Hoe kan ik controleren of ik regio 1 dvd's kan afspelen?

Dan vraagt jouw computer waarschijnlijk of je de regio wil veranderen. Je kan een paar keer van regio wisselen en dan staat de laatst gekozen regio vast. Er is ook wel een hack voor, maar dan moet je even googlen.

Je kan het nu controleren door er een regio 2 dvd in te gooien. Als jouw computer die dvd speelt, dan staat hij op regio 2 afspelen. Ik ga er niet van uit dat hij standaard regiovrij is.

reply
0
V
VpR
May 11, 2004

wat zie ik op amazon nu staan

DVD Features:

* Contains two versions of the final episode: the broadcast version and a slightly longer version with unseen footage
* Also contains the original 1994 pilot episode

iets wat wij dus nooit krijgen hier op de r2 versie

valt me eigenlijk al op hoeveel er gecut wordt in de nl r2 versie ivm de us r1 versie die ik gelukkig nu bezit want bijna elke epi die ik tot nu toe gezien heb (heb season 1 en 2 gezien van r1) heeft wel wat uncut scenes[/b]

reply
0
H
hare
May 14, 2004

Heeft iemand deze al gevonden in dvdprofiler?

reply
0
JS
John Sital
May 17, 2004

de r1 versie is al gepost door playusa dus hopelijk heb ik die binnenkort.

reply
0
H
hare
May 17, 2004

John Sital wrote: de r1 versie is al gepost door playusa dus hopelijk heb ik die binnenkort.

Bij dvdsoon ben ik nog steeds aan het wachten, ze hebben ook een nieuwe order besteld :x

reply
0
PB
pieter bond
May 17, 2004

die koop ik zeker!!!!!!!!!!!

reply
0
B
BassFace
May 17, 2004

beloofd alvast niet veel soeps. De laatste aflevering met enkele minuten extended, daarbij allemaal extra's die al op andere dvd's zitten die de meesten allang hebben en daar nog een videoclipje van phoebe bij. Dit in een limited edition van 10 miljoen stuks, en klaar is kees. Daar zal dan wel een catalogusprijs van 40 euro opkomen. Dan koop ik wel gewoon de box van seizoen 10 dan heb ik alle afleveringen ook al.

reply
0
H
hare
May 17, 2004

[quote="BassFace"]catalogusprijs van 40 euro opkomen. [quote]

laten we het maar op 10 houden he :)

reply
0
JS
John Sital
May 17, 2004

hare wrote:
John Sital wrote: de r1 versie is al gepost door playusa dus hopelijk heb ik die binnenkort.

Bij dvdsoon ben ik nog steeds aan het wachten, ze hebben ook een nieuwe order besteld :x

tja en dan maar hopen dat ie niet onderschept wordt door de douane, maar zodra ik hem gezien heb verkoop ik hem weer door.

reply
0
H
HdeB
May 18, 2004

Friends, The Series Finale vandaag ontvangen van DVDSoon.

Speeltijd bedraagt 94 minuten, geluid is 5.0
Bevat inderdaad de laatste aflevering in zowel de op TV uitgezonden versie als een Extended DVD Version.

Er staat uitdrukelijk op de hoes vermeld dat de DVD niet mag worden verkocht buiten Canada en de USA omdat Warner Home Video geen toestemming hiervoor heeft verleend.

Maar de DVD's worden dus gewoon verzonden.

reply
0
V
VpR
May 18, 2004

HdeB wrote: Friends, The Series Finale vandaag ontvangen van DVDSoon.

Speeltijd bedraagt 94 minuten, geluid is 5.0
Bevat inderdaad de laatste aflevering in zowel de op TV uitgezonden versie als een Extended DVD Version.

Er staat uitdrukelijk op de hoes vermeld dat de DVD niet mag worden verkocht buiten Canada en de USA omdat Warner Home Video geen toestemming hiervoor heeft verleend.

Maar de DVD's worden dus gewoon verzonden.

ons zal je niet horen hierover

wacht nog op de mijne zal ook deze week op de mat vallen

reply
0
S
Sicco
May 19, 2004

ik zit op dit moment in de USA en heb deze DVD gister gekocht hier voor 10 dollar :D

Heb m nog niet gekeken omdat ik eerst de rest ook wil zien, maar ik heb m maar gekocht omdat ze deze gewoon niet hebben in NL...

reply
0
V
VpR
Jun 08, 2004

Zal ook niet komen aangezien tot epi 16 al leverbaar is. Ben er benieuwt naar welke versie ze op de r2 nl dvd zetten als final de nbc of uncut versie.

reply
0
A
Amelink
Jun 10, 2004

Nu raak ik door de draad even kwijt. :?
Bij ons is net tot afl 16 uitgebracht. Wij missen dus nog

The Last One (Part 1)
The Last One (Part 2)

Staan deze op de dvd: Friends - The Series Finale ??

want bij play staan deze 2 afleveringen gewoon op de dvd uitgave samen met de afleveringen van s10.

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=147486&p=57&c=&g=72
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=147485&p=57&c=&g=72

reply
0
M
mjlfadriaans
Jun 10, 2004

Ehhh .... staan deze afleveringen ook niet gewoon daluk op de laatste DVD van seizoen 10? Die extra's zijn niet echt boeiend, dus ik neem aan dat als ik daluk seizoen 10 koop, alle afleveringen er op staan, right???

reply
0
V
VpR
Jun 10, 2004

Amelink wrote: Nu raak ik door de draad even kwijt. :?

The Last One (Part 1)
The Last One (Part 2)

want bij play staan deze 2 afleveringen gewoon op de dvd uitgave samen met de afleveringen van s10.

Dit is wel r2 uk he die zijn een stuk verder dan us r1 en ook ffies verder als r2 nl.

reply
0
-
-Phoenix-
Jun 10, 2004

VpR wrote:
Amelink wrote: Nu raak ik door de draad even kwijt. :?

The Last One (Part 1)
The Last One (Part 2)

Dit is wel r2 uk he die zijn een stuk verder dan us r1 en ook ffies verder als r2 nl.

Ze zijn misschien wel verder in de UK, maar alle extra's op deze dvd hebben ook al op de eerder op een seizoen van de regio 1 boxen gestaan.

reply
0
P
Phrenetic
Jun 10, 2004

Ja de laatste 2 afleveringen (17&18) komen volgende maand uit op de 3e dvd van seizoen 10.
Of daar ook deze extra's bijzitten is mij niet bekend...

reply
0
D
drchaotica
Jun 11, 2004

In werkelijkheid missen wij nog de volgende afleveringen:
17) The One with all the other ones
18) The Last One

Beide afleveringen zijn dubbele afleveringen (2x45 min), zoals ook vermeld op deze link: http://www.tvtome.com/Friends/season10.html. Het derde volume van seizoen in Nederland krijgt dus geen 2, maar 4 afleveringen en bij aanschaf van de speciale R1-uitgave mis je dus The One with all the other ones.[/url]

reply
0
V
VpR
Jun 16, 2004

drchaotica wrote: In werkelijkheid missen wij nog de volgende afleveringen:
17) The One with all the other ones
18) The Last One

Beide afleveringen zijn dubbele afleveringen (2x45 min), zoals ook vermeld op deze link: http://www.tvtome.com/Friends/season10.html. Het derde volume van seizoen in Nederland krijgt dus geen 2, maar 4 afleveringen en bij aanschaf van de speciale R1-uitgave mis je dus The One with all the other ones.[/url]

Klopt maar dat zal wel worden aangevult met extra troep op de echte season10 discs. Die special disc was namelijk bedoelt om extra poen uit de final te halen.

reply
0
V
Vrallie
Jun 16, 2004

The one with all the other ones vond ik persoonlijk nie echt goed, waren van elke acteur de 'mooiste' momenten en een klein interviewke.

reply
0
R
Robbie25jr
Jul 17, 2004

mjlfadriaans wrote: Ehhh .... staan deze afleveringen ook niet gewoon daluk op de laatste DVD van seizoen 10? Die extra's zijn niet echt boeiend, dus ik neem aan dat als ik daluk seizoen 10 koop, alle afleveringen er op staan, right???

Ik heb gelezen dat de laatste dvd van Friends die in augustus uitkomt meer dan 2 uur aan extra's bevat naast de afleveringen

reply
0