Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
L
lepman
DVD-speler herkent gebrande DVD niet
Apr 09, 2004

Hallo, Ik heb op mijn PC een brander DVD+RW en een DVD-ROM. Ik heb een backup van mijn bestanden gemaakt op een DVD+RW disc. Echter, als ik die in mijn DVD-ROM doe, verschijnt er niks in verkenner. Weet iemand hoe dit komt?

RB
Rogier Burghout
Apr 09, 2004

Je DVDrom leest geen DVD RW. Komt redelijk vaak voor hoor, vooral met wat oudere DVD Roms

reply
0
L
lepman
Apr 09, 2004

Ok, bedankt voor het snelle antwoord trouwens.
Dan is mijn volgende vraag hoe ik wel een dvd kan gebruiken voor back-up's. Het is natuurlijk veel makkelijk om 1 dvd te gerbuiken dan 7 cd-roms. Is er een bepaald schijfje dat wel door de dvd-rom wordt herkend?

reply
0
RB
Rogier Burghout
Apr 09, 2004

De meeste DVD ROMS herkennen DVD R dvd's wel (degene die je niet kan herschrijven). Ik denk dat je het daarmee es kan proberen.

reply
0
G
Gjjoosten
Apr 09, 2004

dat kan dus niet als je dvd+rw geen dvd+r kan schrijven dat heb je soms...

reply
0
TS
The Scratcher
Apr 09, 2004

Kijk eens op de site van de fabrikant voor nieuwe firmware. Ik had precies hetzelfde probleem, mijn dvd rom speler kon zelfs geen enkel gebrand formaat lezen!. Na een firmware update las ie alles! 8)

reply
0