Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
P
P@rick
Huwelijks DVD bewerken
Apr 11, 2004

Ik heb een DVD met het huwelijk van m'n zus erop. Nu heeft die DVD geen scene's (de film is één track). De DVD is gemaakt met een DVD recorder en het menu is eeeruuugh standaard. Er staan zelfs vensters in het menu met de tekst "lege titel". Nu wil ik de DVD re-editen met Ulead DVD pictureshow 2. Er staan 4 .VOB files op de DVD en iedere keer bij het importeren van die .VOB files krijg ik een fout bij .VOB file 3. Hierna heb ik de .VOB files proberen te kopieren naar de HDD, maar kreeg weer een foutmelding bij .VOB file 3. Als laatst heb ik de DVD via de volgende programma's naar de HDD willen zetten: - DVD shrink - DVD decrypter En je raad het al...foutmelding bij .VOB file 3. Ik heb de DVD nog niet in z'n geheel bekeken, maar tot op heden heb ik nog geen fout bij het afspelen gekregen. Weet iemand een mogelijke oplossing?

AD
Arjen van den Doel
Apr 11, 2004

je moet een keer de hele film bekijken, als die het goed doet, kan je met dvddecryptor via IFO-mode de film van je dvd kopieren.... als dat dan toch fout gaat, is je dvd slecht leesbaar in je pc. Probeer dan een andere dvd-speler.

Zodra je film op hd staat kan je die met elk dvd-programma weer omzetten naar een dvd met menu, en hoofdstukken.

reply
0
P
P@rick
Apr 12, 2004

Ik heb de DVD bekeken (op de PC) zonder problemen. Ik heb nogmaals met DVDdecryptor (maar dan in IFO mode) de DVD naar m'n HDD proberen te zetten, maar ik kreeg weer een leesfout. Ik heb via Nero een 1 op 1 copy proberen te maken, maar hier kreeg ik ook een leesfout.

Een beetje raar allemaal :?

reply
0
P
P@rick
Apr 12, 2004

Nog meer vreemds :x ...ik heb m'n DVDplayer op de PC in file mode gezet (i.p.v. diskmode). Bij het openen van .VOB file 1 geen problemen, bij het openen van .VOB file 2 en 3 hangt m'n player vast :roll:

reply
0
P
P@rick
Apr 12, 2004

P.s. ik heb de NEC DVD_RW ND-1300A in m'n PC.

reply
0
AD
Arjen van den Doel
Apr 12, 2004

waarschijnlijk zit er op de dvd dan slecht leesbare plekken, dvd player software zou die plekken kunnen overslaan, en proberen te corrigeren.
dvddecryptor wil echt een 1 op 1 kopie maken.

Je misschien kunnen proberen om in de settings ( I/O-tabje ) ignore read error aaan te zetten, en dan nog es proberen.

Of toch nog es een andere dvd-player proberen( als je die hebt ).

reply
0
P
P@rick
Apr 12, 2004

Ik zal "ignore read error" eens aanzetten, maar denk dat er dan haperingen ontstaan. Ik zal anders eens bij iemand anders de DVD proberen over te zetten naar HDD.

Bedankt voor je hulp.

reply
0