Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
P@rick
Apr 11, 2004
Ik heb een DVD met het huwelijk van m'n zus erop. Nu heeft die DVD geen scene's (de film is één track). De DVD is gemaakt met een DVD recorder en het menu is eeeruuugh standaard. Er staan zelfs vensters in het menu met de tekst "lege titel". Nu wil ik de DVD re-editen met Ulead DVD pictureshow 2. Er staan 4 .VOB files op de DVD en iedere keer bij het importeren van die .VOB files krijg ik een fout bij .VOB file 3. Hierna heb ik de .VOB files proberen te kopieren naar de HDD, maar kreeg weer een foutmelding bij .VOB file 3. Als laatst heb ik de DVD via de volgende programma's naar de HDD willen zetten: - DVD shrink - DVD decrypter En je raad het al...foutmelding bij .VOB file 3. Ik heb de DVD nog niet in z'n geheel bekeken, maar tot op heden heb ik nog geen fout bij het afspelen gekregen. Weet iemand een mogelijke oplossing?