Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
N
Nancy
Taking Lives met Angelina Jolie, en Ethan Hawke
Apr 17, 2004

Heeft iemand deze film al gezien, en wat vond je er van? Ben erg benieuwd, lijkt mij namelijk erg goed. [/img]http://takinglives.warnerbros.com/wallpapers/images/angelina_800.jpg[img][/img][/spoiler][/url][/quote]

N
Nancy
Apr 17, 2004

[img]http://takinglives.warnerbros.com/downloads/images/poster_02.jpg[/img]

Deze bedoel ik!

reply
0
EH
Erik Hagen
Apr 17, 2004

Deze film komt toch pas binnenkort hier in de bioscoop?
Heb er trouwens in het Veronica-magazine een goede recensie over gelezen. Ben zeker van plan om 'm te gaan kijken. (En dat niet alleen om Angelina Jolie... ;))

reply
0
SM
Simon MC
Apr 17, 2004

ik wou hem gaan zien (in Belgie is ie al uit) maar ik mocht gvd niet binnen, en ik ben 15!!! :evil:

naar het schijnt komt het door een seksscène waar je Angelinas blote borsten ziet, daarom hebben ze hem KNT gedaan.

mja, dan koop ik hem wel op DVD. alleen hopen dat ze die scène dan niet weglaten :wink:

reply
0
EH
Erik Hagen
Apr 17, 2004

Simon MC wrote: naar het schijnt komt het door een seksscène waar je Angelinas blote borsten ziet, daarom hebben ze hem KNT gedaan.

Pf, lullig. Die borsten hebben we toch allemaal al gezien in "Original Sin"? :roll: (Of zou ze nieuwe hebben? :twisted: )

reply
0
N
Nancy
Apr 17, 2004

Wolf Gaidin wrote:
Simon MC wrote: naar het schijnt komt het door een seksscène waar je Angelinas blote borsten ziet, daarom hebben ze hem KNT gedaan.

Pf, lullig. Die borsten hebben we toch allemaal al gezien in "Original Sin"? :roll:

(Of zou ze nieuwe hebben? :twisted: )
:?:

Denk dat Angelina die opmerking niet op prijs zal stellen :wink:

reply
0
W
Webby
Apr 17, 2004

Van mensen die hem al in de sneak hebben gezien hoor ik negatieve verhalen :?

reply
0
MT
mark t
Apr 18, 2004

De film is best onderhoudend, zij het bij vlagen wat onlogisch (overbodige schrikmomenten) en het einde is nogal matig. De fut was er aan het einde blijkbaar uit bij de schrijvers.
Het is wat niveau betreft weliswaar geen tweede Se7en of zelfs maar een tweede Bone Collector, maar ik vond het ook weer geen verspilling van tijd en entreegeld.

reply
0
I
Indiana
Apr 23, 2004

Ik heb de films gisteravond gezien, en ik moet zeggen dan mijn verwachtingen van deze film veel hoger waren. :roll:

Eigenlijk viel de film mij dus een beetje tegen, de films verliest op bepaalde momenten gewoon je aandacht.

Er zitten wel een paar leuke schrik momenten in maar daar houdt het eigenlijk bij op.

Ik moet ook zeggen dat ik het ook erg jammer vond dat de rol van Kiefer Sutherland zo klein was .... Hij was toch ook wel een beejte de aanleiding waarom ik naar de film ging, (o.a. door zijn performance in 24)
Maar als hij alles bij elkaar zo'n 10 minuten in beeld is geweest dan is was het veel. :cry:

Greetz,
Rick

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Apr 23, 2004

Een film waarbij ik na een kwartier al weet wie de dader is vind ik niet zo geslaagd.... :evil:

reply
0
K
Kars
Apr 23, 2004

In de sneak gezien, dit is de zoveelste film die erg hard probeert Seven te zijn en ook de zoveelste film die daarbij hard op zijn bek gaat. Het acteren van Angelina viel me niet tegen, een paar goede schrikmomenten, maar verder had de film niets. Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat veel thrillers geen eigen sfeer (eigenlijk het belangrijkste element van een thriller) proberen te creëren, ook hier zie je dat de makers erg goed naar SotL en Seven hebben gekeken.

De film was hooguit vermakelijk. Het begin vond ik wel sterk.

reply
0
DG
Daan de G.
Aug 11, 2004

Taking Lives, een perfecte titel aangezien ik zojuist een kleine 2 uur van me leven heb verpest ;)

enige lichtpuntjes waren Olivier Martinez, Kiefer Sutherland & [spoiler:f1e540d01d] de borsten van Angelina ;)[/spoiler:f1e540d01d]
Maar deze waren alle 3 maar kort in beeld...

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Aug 11, 2004

Daan de G. wrote: Taking Lives, een perfecte titel aangezien ik zojuist een kleine 2 uur van me leven heb verpest ;)

enige lichtpuntjes waren Olivier Martinez, Kiefer Sutherland & [spoiler:967081f95d] de borsten van Angelina ;)[/spoiler:967081f95d]
Maar deze waren alle 3 maar kort in beeld...

Gelukkig kun je thuis het beeld stilzetten!! :wink:

reply
0
TB
tineke brunekreef
Aug 24, 2004

in 1 woord Geweldig!!!
deze moet je zien.....

reply
0