Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD (productie) op de PC
S
sepped
medioncomputer tv-tuner
Apr 19, 2004

ik heb ook een medion pc gekocht in de aldi. ik ben niet echt handig met computers en ik zit nu met een probleem: vroeger had ik geen probleem om tv te kijken via de computer, maar dan heb ik eens door een virus heel wat moeten wissen en als ik nu via powercinema tv probeer te kijken, krijg ik als antwoord dat er geen tv-tuner is gevonden. kan iemand me helpen?

HS
Harry stadman
Apr 19, 2004

meestal moet je van te voren een speciale tv-kaart driver laden om door windows herkent te worden. Dat bericht wat jij krijgt wijst erop dat die driver niet meer aanwezig is en zal windows dusdanig ook niet meer de tv-kaart kunnen herkennen.

probeer nog eens alles opnieuw te installeren?

Ook kun je bij "hardware" in het configuratiescherm controleren of de driver voor je tv-kaart wel is geinstalleerd. als je tv-kaart niet bij "besturing voor geluid, video en spelletjes" staat is je driver niet geladen en zul je dit eerst moeten doen alvorens de tv-applicaties en eventuele andere drivers te kunnen installeren.

je kunt ook je kast openmaken en je tv-kaart er even uit halen en dan er weer opnieuw inzetten. dan moet je wel eerst alle software verwijderen die voor de kaart was geinstalleerd. windows zal dan bij de eerstvolgende opstart vragen naar de drivers van de tv-kaart. hoef je alleen nog maar je driverdisk te laden en de rest gaat vanzelf.

reply
0