Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
K
KriZ
Spiderman (en Batman??) in The Italian Job
Apr 20, 2004

Ik weet niet of er al een thread over is, de zoekmachine kon geen vinden. Ik zat gister met 2 vrienden The Italian Job te kijken, en er viel ons op dat Spiderman erin zit. [spoiler:17505ca507]In de scene waar de weg onder de truck met de kluis opgeblazen wordt, zie je mensen in paniek wegrennen.[/spoiler:17505ca507] De tijd is 89.11. We hebben het nog een aantal keren in slowmotion bekeken, en toen viel een van ons op dat er ook iemand wegloopt die verdacht veel op Batman lijkt... Het is heel kort te zien, meteen aan het begin van het stuk met Spiderman, rent er een man naar links met een zwart masker en iets wat lijkt op een cape. Ook zijn heel vaag boven het masker oortjes te zien. Is dit ooit iemand opgevallen?

R
Robbie25jr
Apr 20, 2004

Toevallig ook nog x-mannen gezien? :wink:

reply
0
F
freaky
Apr 20, 2004

De scene waar spider-man wegrent, was dat toevallig dat ze spider-man 2 aan het opnemen waren of gewoon iemand die zo rondliep ?

reply
0
K
KriZ
Apr 20, 2004

Robbie25jr wrote: Toevallig ook nog x-mannen gezien? :wink:

:P Hehe. Nee, die zijn me niet opgevallen. Iemand anders? :wink:

En of het de bedoeling was, misschien is het reclame voor spiderman. Als het per ongeluk was denk ik niet dat ze het erin hadden laten zitten.

reply
0
J
JCL
Apr 20, 2004

KriZ wrote:
Robbie25jr wrote: Toevallig ook nog x-mannen gezien? :wink:

:P Hehe. Nee, die zijn me niet opgevallen. Iemand anders? :wink:

En of het de bedoeling was, misschien is het reclame voor spiderman. Als het per ongeluk was denk ik niet dat ze het erin hadden laten zitten.

Spiderman is ERG duidelijk in beeld!!! Batman heb ik niet gezien. Is zeker weten geen ongeluk.

reply
0
I
Indiana
Apr 20, 2004

Klopt Spider-Man zit idd in the Italian Job.
Leuk Easter Egg idd, ik ga meteen ff kijken of Batman er ook in zit....
Dat wordt dus weer heen-en-weer spoelen geblazen :P

Wordt Vervolgd ....

reply
0
S
Sicco
Apr 20, 2004

kan iemand eens een screenshotje plaatsen misschien?? ben wel benieuwd :)

reply
0
J
JCL
Apr 20, 2004

Sicco wrote: kan iemand eens een screenshotje plaatsen misschien?? ben wel benieuwd :)

Komt eraan!

:edit: ik heb de screenshot alleen ik kan hem nergens uploaden, iemand een suggestie?:/edit:

reply
0
B
B.O.B.B.Y.
Apr 20, 2004

Check deze:

http://www.peterswift.org/html/images/spideranimated.gif

reply
0
R
Ro1671
Apr 20, 2004

Hahah vreemd hoor :)

reply
0
J
JCL
Apr 20, 2004

B.O.B.B.Y. wrote: Check deze:

Er is achter spidie duidelijk een Batman waar te nemen!

reply
0
R
Ro1671
Apr 20, 2004

JCL wrote:
B.O.B.B.Y. wrote: Check deze:

nou die mag jij dan wel ff laten zien met een screenie, want ik ziet em echt nie ..

reply
0
J
JCL
Apr 20, 2004

Rogier W. wrote:
JCL wrote: [quote=B.O.B.B.Y.]Check deze:

nou die mag jij dan wel ff laten zien met een screenie, want ik ziet em echt nie ..[/quote]

als je filmpje kijkt dan zie je achter Spidie een man in Batman pak.

reply
0
C
Caledonians
Apr 20, 2004

Rogier W. wrote: Er is achter spidie duidelijk een Batman waar te nemen!

nou die mag jij dan wel ff laten zien met een screenie, want ik ziet em echt nie ..[/quote]

Ik zie Batman ook niet, Spiderman is wel duidelijk te zien...

reply
0
J
JCL
Apr 20, 2004

Caledonians wrote:
Rogier W. wrote: Er is achter spidie duidelijk een Batman waar te nemen!

nou die mag jij dan wel ff laten zien met een screenie, want ik ziet em echt nie ..

Ik zie Batman ook niet, Spiderman is wel duidelijk te zien...[/quote]

precies achter Spiderman, ff goed kijken, man ik zwart leren outfit.

reply
0
F
FLEPSER
Apr 20, 2004

ik niet hoor...

reply
0
C
Caledonians
Apr 20, 2004

JCL wrote: precies achter Spiderman, ff goed kijken, man ik zwart leren outfit.

ja volgens mij zie ik hem, wel geteld één seconde en dan zie je die vrouw met de kinderwagen, toch?

reply
0
DV
Dennis Veldhuizen
Apr 20, 2004

mensen snap het dan... batman = bruce wayne... i guess one of those guys behind spidey is called 'bruce' ;) ;)...

haha sorry :)

reply
0
J
JCL
Apr 20, 2004

Caledonians wrote:
JCL wrote: precies achter Spiderman, ff goed kijken, man ik zwart leren outfit.

ja volgens mij zie ik hem, wel geteld één seconde en dan zie je die vrouw met de kinderwagen, toch?

nee, hij beweegt met spidie mee, daarom zien de meeste hem ook niet. Hij probeerd simetrisch mee te bewegen maar dat lukt niet helemaal.

reply
0
F
Frank79
Apr 20, 2004

Lachen dit! Wist ik nog niet!

reply
0
RS
R. Schaap
Apr 20, 2004

Allemaal fout! Die vent die daarachter Spidey loopt (met die hoed) is Indiana Jones.

Maare, nu even serieus: Batman is in dit gif fragment net niet te zien. Hij loopt namelijk hier net links van. Het is hem echt! Je zult echt even de film erbij moeten pakken. Ik zal proberen morgen een screenshot te maken.

(ik ben 1 van de 2 vrienden waarmee KriZ de film bekeek toen we het ontdekten.)

reply
0
H
HiddeV
Apr 20, 2004

nog meer films met dit soort geintjes, spiderman had ik ook al gezien maar batman niet, ik heb m ff uitgeleend, als ik m weer terug heb ga ik gelijk kijken :)

reply
0
F
Frank79
Apr 20, 2004

Scarface2002 wrote: nog meer films met dit soort geintjes, spiderman had ik ook al gezien maar batman niet, ik heb m ff uitgeleend, als ik m weer terug heb ga ik gelijk kijken :)

Spiderman komt ook voor in de X-men, maar dat weten de meesten waarschijnlijk wel. Toch? Het is daarentegen wel bij een extra, niet in de film zelf.

reply
0
F
freaky
Apr 20, 2004

Frank79 wrote:
Scarface2002 wrote: nog meer films met dit soort geintjes, spiderman had ik ook al gezien maar batman niet, ik heb m ff uitgeleend, als ik m weer terug heb ga ik gelijk kijken :)

Spiderman komt ook voor in de X-men, maar dat weten de meesten waarschijnlijk wel. Toch? Het is daarentegen wel bij een extra, niet in de film zelf.

Wist ik niet, wanneer dan wel ?

reply
0
F
Frank79
Apr 20, 2004

Ik denk dat je het beste even kan kijken bij de easter eggs op dit forum. Staat ie wel bij denk ik. Anders zou ik het op moeten zoeken.

reply
0
R
Robbie25jr
Apr 22, 2004

Rogier W. wrote:
JCL wrote: [quote=B.O.B.B.Y.]Check deze:

nou die mag jij dan wel ff laten zien met een screenie, want ik ziet em echt nie ..[/quote] Ik heb die gif ook gezien, maar GÉÉN Batman

reply
0
J
JCL
Apr 22, 2004

Robbie25jr wrote:
Rogier W. wrote: [quote=JCL][quote=B.O.B.B.Y.]Check deze:

nou die mag jij dan wel ff laten zien met een screenie, want ik ziet em echt nie ..[/quote] Ik heb die gif ook gezien, maar GÉÉN Batman[/quote]

Het is geloof het of niet Iniana Johnes! Batman zou dus niet op de gif staan volgens andere user? Nogmaals, ik heb een screenshot waar Indy heel erg duidelijk op staat maar ik kan hem niet uploaden.

reply
0
S
Sicco
Apr 22, 2004

stuur die screenshot maar naar mij toe dan, dan upload ik m wel voor je: [email]sicco_d@wanadoo.nl[/email]

reply
0
S
snarfvz
Apr 22, 2004

JCL wrote:
Robbie25jr wrote: [quote=Rogier W.][quote=JCL][quote=B.O.B.B.Y.]Check deze:

nou die mag jij dan wel ff laten zien met een screenie, want ik ziet em echt nie ..[/quote] Ik heb die gif ook gezien, maar GÉÉN Batman[/quote]

Het is geloof het of niet Iniana Johnes! Batman zou dus niet op de gif staan volgens andere user? Nogmaals, ik heb een screenshot waar Indy heel erg duidelijk op staat maar ik kan hem niet uploaden.[/quote]

Het lijkt meer op een cowboy uit een western dan op Indy

reply
0
MH
Marcel den Haan
Apr 22, 2004

Ik wil niemand teleurstellen, maar die scene is opgenomen voor Mann's Chinese Theater op Hollywood Boulevard en daar lopen altijd personen verkleed als personages uit films zodat je met ze op de foto kan.
Geen sneaky reclame of iets anders van dat soort.

reply
0
K
KriZ
Apr 22, 2004

Marcel den Haan wrote: Ik wil niemand teleurstellen, maar die scene is opgenomen voor Mann's Chinese Theater op Hollywood Boulevard en daar lopen altijd personen verkleed als personages uit films zodat je met ze op de foto kan.
Geen sneaky reclame of iets anders van dat soort.

Haha. Das wel briljant. Maar dan zal het dus wel Batman geweest zijn. Is ie inmiddels al iemand anders opgevallen?

reply
0
S
Sicco
Apr 22, 2004

hahaha, en wij allemaal maar denken dat we iets ontdekt hebben :)

lachen hoor! :D

reply
0
MH
Marcel den Haan
Apr 22, 2004

Sicco wrote: hahaha, en wij allemaal maar denken dat we iets ontdekt hebben :)

lachen hoor! :D

Ik heb ook hartelijk gelachen :wink: .
Je ziet ook de sterren van de Walk of Fame als de mini's over de stoep scheuren, dus daaraan zie je ook dat het Hollywood Blvd. is. Mann's staat er niet echt duidelijk op (tenzij je weet wat het is)

reply
0
S
Sicco
Apr 22, 2004

ik zit over een paar weken in een motel in een zijstraat van Hollywood blvd. Vlakbij het Mann's Theater. Zal es kijken of ik Spiderman daar dan ook zie ;)

reply
0
MH
Marcel den Haan
Apr 22, 2004

Sicco wrote: ik zit over een paar weken in een motel in een zijstraat van Hollywood blvd. Vlakbij het Mann's Theater. Zal es kijken of ik Spiderman daar dan ook zie ;)

Hey cool, ik ga in september weer naar LA. Mann's is zeker aan te raden, mooi theater waar vaak premieres worden gehouden. Als je geluk hebt zie je zelfs een fimlopname ! Is wel een beetje een louche straat hoor, vooral 's avonds. Veel plezier in ider geval.

reply
0
S
Sicco
Apr 22, 2004

als ik daar ben gaat Harry Potter in premiere daar, maar weet niet of het een grootse premiere wordt met een hoop sterren eigenlijk....

reply
0
J
JCL
Apr 22, 2004

Ik heb de screen gemail en hoop dat hij er snel opstaat. De linker is Indy geen twijfel mogelijk, maar dat ding achter spidy is dat batman?

reply
0
S
Sicco
Apr 22, 2004

hier is ie dan!
ik denk niet dat het indy is, maar gewoon iemand met een vissershoedje op....

[img]http://home.wanadoo.nl/~siccodinnissen/screeshot_indy_kl.jpg[/img]

reply
0
J
JCL
Apr 22, 2004

Sicco wrote: hier is ie dan!
ik denk niet dat het indy is, maar gewoon iemand met een vissershoedje op....

[img]http://home.wanadoo.nl/~siccodinnissen/screeshot_indy_kl.jpg[/img]

die linker kerel is vrij duidelijk Indy, niet allen de hoed maar ook de kleren kloppen mijns inziens. Anyway erg bedankt voor deze extreem snelle plaatsing!

reply
0
S
Sicco
Apr 22, 2004

nah, ik ben het echt nog niet zo eens met je stelling over Indy. Die gast heeft volgens mij namelijk een blauwe jas aan, gezien de kleur van z'n mauw.... En indy heeft toch altijd nog bruine kleren aan geloof ik :)

Batman is gewoon een zwart vlek, dus kan ik niet veel van maken eerlijk gezegd....

reply
0
TL
Tom L.
Apr 22, 2004

Volgens mij werd met Indy de man die boven Batman staat bedoeld...

reply
0
S
Sicco
Apr 22, 2004

tlempers wrote: Volgens mij werd met Indy de man die boven Batman staat bedoeld...

die lijkt er idd meer op ja...

reply
0
K
KriZ
Apr 22, 2004

Sorry, maar das niet de Batman die wij bedoelen. Het lijkt wel op iemand met een kap op z'n hoofd, maar wie dat dan is... Zitten ook geen oortjes op geloof ik. De Batman die wij bedoelen is een andere. Rein zal kijken of ie er morgen een screenshot van kan posten.

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
Apr 22, 2004

Sicco wrote: ik zit over een paar weken in een motel in een zijstraat van Hollywood blvd. Vlakbij het Mann's Theater. Zal es kijken of ik Spiderman daar dan ook zie ;)
Toen ik er was zag ik alleen Marilyn Monroe lopen.
Het is wel een leuk straatje, ook met die voetafdrukken in het cement. Heb nog een foto van die van R2-D2 gemaakt. :lol:

reply
0