Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Zwarte Lijst
D
DVDer
DVDer.......niet pluis
Apr 27, 2004

Mod edit (Alex) 28-12-2004: Deze thread verplaatst (onzichtbaar voor leden) op verzoek van DVDer. Oude plaats: Info over handelaren [edit door beheer] Verkoop door beheer gesloten tot nader order. Eerst maar even je lopende zaken afhandelen DVDer......

D
dfenzz
Apr 27, 2004

wel wel wel... wie we hier hebben! DVDer! misschien ken je mij nog wel van op dvdforum.nl! ik heb daar nl begin januari een deal met jou gesloten... ik heb toen 65,50 euro overgemaakt op jouw rekening voor een band of brothers tin box... tot op heden heb ik de box nog steeds niet ontvangen en ondanks je vele beloftes om moeite te doen, om na te gaan waar mijn box zich nu bevindt, heb ik niets meer van je gehoord! je hebt wel een aantal pm's gelezen maar antwoorden kon er precies niet meer af?!

mooie manier van zaken doen heb jij! eerst afkomen met excuses dat je bepaalde problemen had - die, indien ze waar zouden zijn, ik kan begrijpen - en dat je dan op reis naar thailand ging. sindsdien nooit meer iets van je gehoord... en nu begin je hier simpelweg je collectie te verkopen (als je ze al echt verkoopt tenminste)?!

ik ben trouwens niet de enige die nog steeds op een dvd van jou wacht... misschien herinner je de deal met AHL en Bipo? deze personen hebben tot op heden hun gekochte dvd's bij jou nog steeds niet ontvangen...

een woordje van uitleg is meer dan gepast me dunkt!

voor de mensen die zinnens zijn iets te kopen bij Danny Rongen, want dat is zijn echte naam, wees gewaarschuwd...

reply
0
D
dfenzz
Apr 27, 2004

wel wel wel... wie we hier hebben! DVDer! misschien ken je mij nog wel van op dvdforum.nl! ik heb daar nl begin januari een deal met jou gesloten... ik heb toen 65,50 euro overgemaakt op jouw rekening voor een band of brothers tin box... tot op heden heb ik de box nog steeds niet ontvangen en ondanks je vele beloftes om moeite te doen, om na te gaan waar mijn box zich nu bevindt, heb ik niets meer van je gehoord! je hebt wel een aantal pm's gelezen maar antwoorden kon er precies niet meer af?!

mooie manier van zaken doen heb jij! eerst afkomen met excuses dat je bepaalde problemen had - die, indien ze waar zouden zijn, ik kan begrijpen - en dat je dan op reis naar thailand ging. sindsdien nooit meer iets van je gehoord... en nu begin je hier simpelweg je collectie te verkopen (als je ze al echt verkoopt tenminste)?!

ik ben trouwens niet de enige die nog steeds op een dvd van jou wacht... misschien herinner je de deal met AHL en Bipo? deze personen hebben tot op heden hun gekochte dvd's bij jou nog steeds niet ontvangen...

voor de mensen die zinnens zijn iets te kopen bij Danny Rongen, want dat is zijn echte naam, wees gewaarschuwd...

reply
0
W
Wizzke
Apr 27, 2004

Klopt, jullie zijn gewaarschuwd!
Kijk hier maar eens:
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=17594&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ik hoop dat het beheer dit topic snel sluit om meer "slachtoffers" te voorkomen .... :x

reply
0
JM
jake montana
Apr 27, 2004

dfenzz wrote: wel wel wel... wie we hier hebben! DVDer! misschien ken je mij nog wel van op dvdforum.nl! ik heb daar nl begin januari een deal met jou gesloten... ik heb toen 65,50 euro overgemaakt op jouw rekening voor een band of brothers tin box... tot op heden heb ik de box nog steeds niet ontvangen en ondanks je vele beloftes om moeite te doen, om na te gaan waar mijn box zich nu bevindt, heb ik niets meer van je gehoord! je hebt wel een aantal pm's gelezen maar antwoorden kon er precies niet meer af?!

bedankt voor de waarschuwing!

reply
0
JB
Jan Bruinsma
Apr 27, 2004

Mensen op dit forum,KIJK UIT.....voor DVDer

Danny Rongen
Saroleastraat 71c
6411 LS Heerlen

Bank: Rabobank Heerlen
Rek.Nr: 102722307
IBAN: NL20 RABO 0102 7223 07

Er zijn nog zat mensen die dvd,s van hem te goed hebben.

gr.jan.

reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Apr 27, 2004

Een slotje lijkt gepast :wink:

reply
0
D
dfenzz
Apr 27, 2004

Wizzke wrote: Klopt, jullie zijn gewaarschuwd!
Kijk hier maar eens:
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=17594&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ik hoop dat het beheer dit topic snel sluit om meer "slachtoffers" te voorkomen .... :x

laat hem nog maar ff open... ik zou nl graag een reactie krijgen van Danny!

reply
0
RK
R Klemkerk
Apr 27, 2004

waarom gaan de gedupeerde niet gewoon een keertje op de koffie, zijn adres is bekend ...

en een bakkie koffie is nooit weg ;)

reply
0
D
dfenzz
Apr 27, 2004

Daklem wrote: waarom gaan de gedupeerde niet gewoon een keertje op de koffie, zijn adres is bekend ...

ik woon in België...

reply
0
A
azerke
Apr 27, 2004

dfenzz wrote:
Daklem wrote: waarom gaan de gedupeerde niet gewoon een keertje op de koffie, zijn adres is bekend ...

ik woon in België...

en dan is een stom bakkie koffie vrij ver :lol:

reply
0
RK
R Klemkerk
Apr 27, 2004

hij woont in Limburg, zo ver rijden is dat nou ook weer niet ;)

En Heerlen is goed te bereiken met het openbaar vervoer ;)

reply
0
D
dfenzz
Apr 27, 2004

Daklem wrote: hij woont in Limburg, zo ver rijden is dat nou ook weer niet ;)

En Heerlen is goed te bereiken met het openbaar vervoer ;)

ok het is misschien niet zo ver rijden. het zal toch al gauw 2u rijden zijn voor mij. daarbij... ik vind niet dat ik al die moeite zou moeten doen... ik heb per slot van rekening mijn 65,50 euro betaald en al meermaals contact proberen op te nemen met DVDer... het is al erg genoeg dat ik momenteel 65,50 euro kwijt ben, dat ik dan nu nog eens tot daar zou moeten rijden om - hoogstwaarschijnlijk - voor een gesloten deur te staan. de rit heen en terug kost me dan ook al gauw 15-20 euro... dan wordt het wel een duur "koopje" als je het mij vraagt.

ofwel doet Danny alsnog alle moeite van de wereld om mij te contacteren en om mij mijn box te bezorgen ofwel maakt hij het gestorte bedrag terug over op mijn rekening!

het minste dat hij nu kan doen is om op deze topic te antwoorden... maar dat zal hij wel niet doen vermoed ik aangezien hij daar te laf voor is!

reply
0
F
Flabmaster2000
Apr 27, 2004

Is het niet mogelijk dat geld via de bank terug te vorderen?Het is een koop,en als de tegenpartij niet leverd,dan kan dat toch ook een reden zijn om het geld terug gestort gekregen te hebben???Of ben ik nu blond??
(dacht het niet <<<<<<<<<<<)

reply
0
RS
R. Schaap
Apr 28, 2004

Wij hebben hem in de gaten en wachten nog op een reactie van DVDer.

reply
0
PR
Peter R.
Apr 28, 2004

Hoi dfenzz,

wellicht kun je tevens een nieuwe thread openen onder de rubriek
"info over handelaren". Dan krijg je een goed overzicht van de gedupeerden.

Zoals ik er nu naar aankijk lijkt deze persoon meerder mensen te hebben opgelicht. Mij advies is dan ook, zeker omdat je een naam van een dader hebt, aangifte te doen van oplichting. Aangifte kost niets :lol: en omdat je een naam van een dader hebt zal de politie een inspanning MOETEN :wink: leveren (lees de dader aanhouden en horen).

Makkelijker kun het voor de politie niet maken.

Grtjs Peter

reply
0
D
dfenzz
Apr 28, 2004

zoals de stand van zaken is geef ik DVDer nog steeds het voordeel van de twijfel. ik heb gisteren met hem contact gehad en hij beloofde mij dat hij mij een nieuwe Band of Brothers tin box alsnog ging zenden. met AHL heeft hij ook een regeling getroffen. hij beloofde om mijn box aangetekend, en op zijn kosten, te verzenden. nu wacht ik enkel nog op een bevestiging van wanneer het verzonden is en dan zie ik wel of hij aankomt of niet.

reply
0
JB
Jan Bruinsma
Apr 28, 2004

[quote="dfenzz"]

Voordat hij weer de boel belazerd,laat hem eerst zijn oude zaken
oplossen,voordat hij weer een nieuw verkoop topic kan openen,
ik begrijp van de reacties op het andere forum dat het nog steeds niet ok is.

Voordat er hier ook een aantal de klos zijn...........

Beheer wat is uw reactie.

gr.jan.

reply
0
RS
R. Schaap
Apr 28, 2004

Zie hier onze reactie......

Ik heb zijn verkoop weggehaalt en wacht zijn reacties af op de lopende zaken. Daarna mag hij weer verkopen hier.

reply
0
D
dfenzz
Apr 28, 2004

van zodra ik mijn box ontvangen heb laat ik hier en op het andere forum een bericht achter. dit heb ik aan dvder beloofd. ik wil hem niet beletten van dvd's te verkopen. de enige reden waarom ik hier reageerde was omdat ik het grof vond dat hij dit deed terwijl ik, en nog een aantal, op een dvd aan het wachten waren.

anyway... ik hoop dat de zaak zowel voor mijzelf, alle anderen die nog op een dvd wachten, en dvder zelf een goed einde krijgt!

reply
0
PR
Peter R.
Apr 28, 2004

Klasse allesoverfilm.nl (y)

reply
0
KB
Kevin Baeckelandt
Apr 28, 2004

Ik vind het toch maar verdacht dat DVDer nog altijd niet heeft gereageerd :roll:

reply
0
RV
Ruud Vorstermans
Apr 28, 2004

Flabmaster2000 wrote: Is het niet mogelijk dat geld via de bank terug te vorderen?Het is een koop,en als de tegenpartij niet leverd,dan kan dat toch ook een reden zijn om het geld terug gestort gekregen te hebben???Of ben ik nu blond??

Je bent niet blond :wink: , maar het is een wijdverbreid misverstand te denken dat je een gedane betaling kunt terug laten storten.
Slechts in het geval een betaling "automatisch" door een ander vanaf jouw rekening is geïncasseerd, kun je dat binnen 30 dagen laten terugstorten.
Als je zelf geld naar iemands rekening hebt gestort, zelfs al is dat iemand die je niet eens kent (fout ingeklopt nummer bijv.), dan kan het geld alleen terugkomen als de ontvanger hieraan meewerkt.

Zou trouwens een mooie boel zijn: Ik betaal jou voor een dvd, die komt binnen en ik laat de bank vervolgens de betaling terugstorten :roll: Heb ik de DVD en het GELD :P

reply
0
RV
Ruud Vorstermans
Apr 28, 2004

Dubbele post (weer erg langzaam :evil: )

reply
0
JB
Jan Bruinsma
Apr 28, 2004

Op het andere forum is zijn verkoop topic ook gesloten.

Topic gesloten tot nader orde

Dfenz kan iedereen hier op de hoogte houden:
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=17594

gr.jan.

reply
0
F
Flabmaster2000
Apr 28, 2004

Ruud Vorstermans wrote:
Flabmaster2000 wrote: Is het niet mogelijk dat geld via de bank terug te vorderen?Het is een koop,en als de tegenpartij niet leverd,dan kan dat toch ook een reden zijn om het geld terug gestort gekregen te hebben???Of ben ik nu blond??

Je bent niet blond :wink: , maar het is een wijdverbreid misverstand te denken dat je een gedane betaling kunt terug laten storten.
Slechts in het geval een betaling "automatisch" door een ander vanaf jouw rekening is geïncasseerd, kun je dat binnen 30 dagen laten terugstorten.
Als je zelf geld naar iemands rekening hebt gestort, zelfs al is dat iemand die je niet eens kent (fout ingeklopt nummer bijv.), dan kan het geld alleen terugkomen als de ontvanger hieraan meewerkt.

Zou trouwens een mooie boel zijn: Ik betaal jou voor een dvd, die komt binnen en ik laat de bank vervolgens de betaling terugstorten :roll: Heb ik de DVD en het GELD :P

oke is duidelijk.....dank je wel ;)

reply
0
D
dfenzz
Apr 28, 2004

van zodra ik mijn box heb zet ik hier wel een berichtje zodat dvder zijn dvd's verder kan verkopen

reply
0
A
AHL
Apr 28, 2004

dfenzz wrote: van zodra ik mijn box heb zet ik hier wel een berichtje zodat dvder zijn dvd's verder kan verkopen

Bipo en ik zijn er ook nog. ;)

reply
0
RS
R. Schaap
May 01, 2004

DVDer. Als er komende week geen reactie komt is allesoverfilm.nl history voor je.

reply
0
RK
R Klemkerk
May 07, 2004

schrijf hem maar alvast uit!

ik vote 4

IP BAN
Mail BAN

:D

reply
0
D
dfenzz
May 07, 2004

Rein Schaap wrote: DVDer. Als er komende week geen reactie komt is allesoverfilm.nl history voor je.

wacht nog maar even met hem te bannen.... ik heb gisteren een kaartje gekregen van de post ivm een pakje dat zou aangekomen zijn... ik ga het straks ophalen en, aangezien ik vermoed dat het de BOB Tin Box van DVDer is, ik laat dan hier wel nog een berichtje achter

reply
0
RK
R Klemkerk
May 07, 2004

dfenzz wrote:
Rein Schaap wrote: DVDer. Als er komende week geen reactie komt is allesoverfilm.nl history voor je.

wacht nog maar even met hem te bannen.... ik heb gisteren een kaartje gekregen van de post ivm een pakje dat zou aangekomen zijn... ik ga het straks ophalen en, aangezien ik vermoed dat het de BOB Tin Box van DVDer is, ik laat dan hier wel nog een berichtje achter

ja maar we willen graag een reactie van hemzelf hebben, er zijn nog meer zaken die niet goed zijn afgehandeld. dus ik vind het wel terecht als hij een bannetje krijgt als ie niet reageert.

dat doe je toch ook niet als iemand een dvd bij je gekocht heeft, niet meer reageren...

ik vind het tot nu toe maar vreemd en in mijn ogen niet pluis.

reply
0
D
dfenzz
May 07, 2004

box ontvangen!

reply
0
ES
Edwin Smouter
May 07, 2004

dfenzz wrote: box ontvangen!

dat is dan toch nog goed nieuws!

reply
0
D
dfenzz
May 07, 2004

kerbkrawler wrote:
dfenzz wrote: box ontvangen!

dat is dan toch nog goed nieuws!

jep. enkel ahl en bipo wachten nu nog op hun spulletjes. hopelijk loopt het voor hun ook nog goed af!

reply
0
RS
R. Schaap
May 08, 2004

DVDer, want vind je hier nou zelf van?

reply
0
S
Swanski
May 08, 2004

Rein Schaap wrote: DVDer, want vind je hier nou zelf van?

DVDer op dvdforum

reply
0
RS
R. Schaap
May 08, 2004

zijn verkoopthread: http://www.allesoverfilm.nl/forum/viewtopic.php?t=44246

reply
0
JS
John Sital
May 24, 2004

Tja, bij deze dan mijn eerst min, en hopelijk ook mijn laatste die ik hier moet uitdelen:
Het betreft forumlid DVDer
Ik had vorige week een koop gedaan, de dvd once upon a time in america, vervolgens via pm en mail de betalingsgegevens en adresgegevens uitgewisseld.
Vervolgens het geld overgemaakt met de omschrijving erbij, dus dacht dat de dvd dan wel in de bus zou vallen.
Vandaags het geld echter door deze persoon terug gestort met als omschrijving: De dvd was al verkocht sorry....
Tja, denk dan eerst even na voor je die titel te koop zet en sluit die deal dan niet met mij denk ik dan. Niet eens de moeite genomen om een pm naar mij toe te sturen om het toe te lichten. Een misverstand kan iedereen overkomen maar dit vind ik wel erg vaag en onbeleefd.
Maar goed, met deze persoon handel ik dus niet meer.

reply
0
A
Anonymous
Jun 04, 2004

hahah topper ;) een lekker bakkie koffie onder het genot van een lekkere gespannen discussie en ;)

wel rot zeg voor de gedupeerden, jammer dat sommige mensen anderen zo proberen te naaien :(

reply
0
MJ
Mark de Jong
Jun 04, 2004

DVDer, nog bedankt voor je Trainspotting DVD toendertijd. Misschien dat je 'em de volgende keer wel kunt opsturen ?! Of gewoon MIJN DVD kan terugsturen. Geen zaken doen met deze gozer !

reply
0
KM
Kevin Meijering
Jun 04, 2004

Hij reageert ook niet echt op mijn PM..

reply
0
R
Reginald26
Aug 07, 2004

Lieve mensen die graag een dvd willen kopen,let echter goed op dat je niet zomaar gaat handelen want er zijn zat genoeg oplichters.Ik koop altijd het liefste via internetwinkel zoals free record shop of van leest dan heb je ook zat genoeg aanbiedingen die je wilt hebben.Tja,het kan nog goedkoper zijn via handelaren maar altijd goed opletten.....

Groeten Reggie

reply
0
R
rkrijger
Aug 10, 2004

Volgens mij kan dit topic nu dicht. Hij had het toch goed gemaakt??! :)

reply
0
R
ricepuppet
Dec 17, 2004

..

reply
0
D
DVDer
Dec 17, 2004

Beetje triest hoor Ricepuppet, hier is al alles opgelost, en om dan hier weer te komen posten. Maarja, zoals al met ricepuppet afgesproken wordt de 80 euro terug overgemaakt. Ik ben 2 spellen kwijt twv 100 euro maarja daar maalt niemand om, ik heb nu eenmaal de naam tegen.

reply
0
MW
Maick Werner
Dec 17, 2004

DVDer wrote: Beetje triest hoor Ricepuppet, hier is al alles opgelost, en om dan hier weer te komen posten. Maarja, zoals al met ricepuppet afgesproken wordt de 80 euro terug overgemaakt. Ik ben 2 spellen kwijt twv 100 euro maarja daar maalt niemand om, ik heb nu eenmaal de naam tegen.

Nou, voor wat het waard is. Ik vind het wel kl*te voor je dat je de games kwijt bent. Maar vooral vind ik het triest dat iemand alleen even een postje hier plaatst om jou even dwars te zitten, vooral met zulke stoere (maar nogal loze) woorden.

reply
0
R
ricepuppet
Dec 17, 2004

Ik heb voor de rest alle post niet gelezen, ik dacht dat dit een topic was waar je zwendelaars kon aangeven, mijn excuses. In tussen is alles weer gesust, en heeft hij het geld teruggestuurd dat als het goed is maandag weer op mijn rekening staat. Verder zijn we overeengekomen dat als de spellen alsnog binnenkomen, ik deze ook gewoon weer terugstuur. Verder Maick Werner, zijn het geen loze woorden geweest. Mijn woorden kunnen in daden worden overgezet als je weet wat voor beroep ik heb. Voel je niet aangevallen, ik zeg het alleen maar even.

reply
0
MW
Maick Werner
Dec 17, 2004

Ik zeg al niets meer :bier:

reply
0
RK
Rob Klooster
Dec 17, 2004

ricepuppet wrote: Mijn woorden kunnen in daden worden overgezet als je weet wat voor beroep ik heb. Voel je niet aangevallen, ik zeg het alleen maar even.

Zeker veiligheidsbeambte van wilders... :twisted:

reply
0
RS
Rob Smit
Dec 17, 2004

@ ricepuppet: laat het ons ook even weten als het geld ook echt op je rekening staat.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 17, 2004

Rob Klooster wrote:
ricepuppet wrote: Mijn woorden kunnen in daden worden overgezet als je weet wat voor beroep ik heb. Voel je niet aangevallen, ik zeg het alleen maar even.

Zeker veiligheidsbeambte van wilders... :twisted:
Ooooh... Zo'n macho kleerkast met een kleintje die graag hoog van de toren blaast? :twisted:

reply
0
HB
Harry B.
Dec 17, 2004

rkrijger wrote: Volgens mij kan dit topic nu dicht. Hij had het toch goed gemaakt??! :)

:roll:

reply
0
A
AHL
Dec 17, 2004

Rob Smit wrote: @ ricepuppet: laat het ons ook even weten als het geld ook echt op je rekening staat.

Geloof me: tussen wat DVDer zegt en wat hij werkelijk DOET kan een wereld van verschil zitten. In het verleden heeft hij me ook meerdere malen verteld dat het geld al was overgemaakt (zelfs met het noemen van een afschriftdatum) maar dat bleek dus allemaal grote bullshit te zijn. Heb uiteindelijk maanden moeten wachten op deze leugenaar. Toen hij werkelijk wat geld ging overmaken maakte hij zelfs nog expres te weinig over! Wat een etterbak.

Wees verstandig en doe geen zaken met Danny Rongen.

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
Dec 18, 2004

Alex van den Berg wrote: ............ met een kleintje die graag hoog van de toren blaast? :twisted:

Wie Wilders? ;)

reply
0
R
ricepuppet
Dec 18, 2004

Rob Smit wrote: @ ricepuppet: laat het ons ook even weten als het geld ook echt op je rekening staat.

Dat is goed.

@Alex van den Berg : Jonge, wat jij wilt. Mensen die zo praten, hebben er totaal geen verstand van.

@AHL : We zien wel. Het moet dus maandag op mijn rekening staan.

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 18, 2004

ricepuppet wrote: @Alex van den Berg : Jonge, wat jij wilt. Mensen die zo praten, hebben er totaal geen verstand van.
Verstand heb ik genoeg... soms meer dan me lief is ;)

Mijn mening: Mensen die zo opgeklopt doen over hun bezigheden, halen hun eigenwaarde uit de verkeerde dingen... en dat roept bij mij soms verkeerde reakties op :D

reply
0
R
ricepuppet
Dec 18, 2004

Alex van den Berg wrote:
ricepuppet wrote: @Alex van den Berg : Jonge, wat jij wilt. Mensen die zo praten, hebben er totaal geen verstand van.
Verstand heb ik genoeg... soms meer dan me lief is ;)

Mijn mening: Mensen die zo opgeklopt doen over hun bezigheden, halen hun eigenwaarde uit de verkeerde dingen... en dat roept bij mij soms verkeerde reakties op :D

Ik doe er niet opgeklopt over. Het was gewoon dat de deal met DVDer nogal funky rook. Inmiddels is alles (hopelijk) opgelost. En je moet gewoon chill doen, doe ik ook :wink:

reply
0
R
ricepuppet
Dec 21, 2004

Ok. Deze post kan ik niet plaatsen op XBW (waar de deal aanvankelijk plaats vond) omdat de topic daar gesloten is. Maar in elk geval; DVDer heeft zich aan zijn woord gehouden, en het geld is teruggestuurd. Verder wil ik opmerken dat een koper niet verantwoordelijk is voor goederen die naar hem verstuurd worden. Ik vind het erg jammer dat ik de games niet heb ontvangen. Verder betreur ik het feit dat ik dit soort acties heb moeten ondernemen om dingen recht te zetten. Vandaar dat ik heb beloofd om de games z.s.m. terug te sturen, mochten ze ooit binnenkomen. Dit is dus gewoon weer het werk van TPG geweest. Case closed.

reply
0
M
mokka
Dec 21, 2004

ricepuppet wrote: Ok. Deze post kan ik niet plaatsen op XBW (waar de deal aanvankelijk plaats vond) omdat de topic daar gesloten is. Maar in elk geval; DVDer heeft zich aan zijn woord gehouden, en het geld is teruggestuurd. Verder wil ik opmerken dat een koper niet verantwoordelijk is voor goederen die naar hem verstuurd worden. Ik vind het erg jammer dat ik de games niet heb ontvangen. Verder betreur ik het feit dat ik dit soort acties heb moeten ondernemen om dingen recht te zetten. Vandaar dat ik heb beloofd om de games z.s.m. terug te sturen, mochten ze ooit binnenkomen. Dit is dus gewoon weer het werk van TPG geweest. Case closed.

verantwoordelijk of niet, kun jij bewijzen dat je de dvd's ECHT niet hebt?
daarom vind ik dat maar grote flauwekul! :?

reply
0
AB
Alex van den Berg
Dec 21, 2004

ricepuppet wrote: Ok. Deze post kan ik niet plaatsen op XBW (waar de deal aanvankelijk plaats vond) omdat de topic daar gesloten is. Maar in elk geval; DVDer heeft zich aan zijn woord gehouden, en het geld is teruggestuurd.

Zo... einde gezeur. Slotje! ;)

Mod edit (Alex) 28-12-2004: Deze thread verplaatst (onzichtbaar voor leden) op verzoek van DVDer.
Oude plaats: Info over handelaren

reply
0