Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
M
Mrmilksop
Vraagje titel onbekende film
May 02, 2004

Hallo allemaal Ik heb een vraagje ik ben op zoek naar een film die ik tijdje terug heb gezien maar ben de titel kwijt weet ook niet of het een bekende film was het enigste wat ik me kan herinneren ervan is dat 1 van de karakters in de film tegen een ander karakter zegt [spoiler:1b93166c8b] : "je moet stoppen met roken dat word nog eens je dood" en dan op een gegeven moment is die kerel aan het roken maar dan onploft er wat ofzo weet iemand welke film dit is?[/spoiler:1b93166c8b]

EH
Erik Hagen
May 02, 2004

Komt me erg bekend voor, maar ik zou de titel niet weten. :?

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
May 02, 2004

Was dat niet Robocop, die kale die later in het zoutzuur komt ?

reply
0
CB
Carlito Brigante
May 02, 2004

Lijkt me veel op een antwoord uit Melvira : Mistress Of The Dark, de scene waarin ze net een tankstation verlaat terwijl de slang nog aan haar wagen aangekoppeld is en de "sullige" bediende toekijkt.
:lol:

reply
0
M
Mrmilksop
May 02, 2004

het was een conversatie tussen 2 mannen! dat kan ik me nog wel herinneren maar het was niet robocop want dat vind ik boutfilms die kijk ik nooit ;) pffff hoe heet die film toch :( toevallig heat of ronin? waar dat in voor komt? kweet het niet meer :(

reply
0
HB
Hayko de Boer
May 02, 2004

[spoiler:74c909fbe5] Roken wordt nog eens je dood.
En later in de film knalt de held met een hittezoekend projectiel..... en dat wordt aangetrokken door .... de sigaret [/spoiler:74c909fbe5]

Lijkt mij een beschrijving van XXX aka Triple X, met Vin Diesel

reply
0
M
Mrmilksop
May 02, 2004

Hayko de Boer wrote: [spoiler:a951703429] Roken wordt nog eens je dood.
En later in de film knalt de held met een hittezoekend projectiel..... en dat wordt aangetrokken door .... de sigaret [/spoiler:a951703429]

helaas dat is hem ook niet heb die film nog nooit gezien!
Stom heh blijkbaar zijn er erg veel films met zo'n scenario erin kom je er toch weer achter dat het afgezaagd is haha! maar goed we blijven doordenken ;)

reply
0
M
Mrmilksop
May 02, 2004

Hayko de Boer wrote: [spoiler:b42287a73c] Roken wordt nog eens je dood.
En later in de film knalt de held met een hittezoekend projectiel..... en dat wordt aangetrokken door .... de sigaret [/spoiler:b42287a73c]

helaas dat is hem ook niet heb die film nog nooit gezien!
Stom heh blijkbaar zijn er erg veel films met zo'n scenario erin kom je er toch weer achter dat het afgezaagd is haha! maar goed we blijven doordenken ;)
Kan me er ook nog van herinneren nadat die kerel rookte dus dood was dat die andere zei "heb toch gezegd dat het je dood werd dat roken"

reply
0
MS
movie sickness
May 03, 2004

lijkt me vast en zeker triple x :roll:

reply
0
RK
R Klemkerk
May 03, 2004

is het niet deze film?

[spoiler:bbf84ec60e]Is dat niet die film dat die kerel dan in zijn auto stapt, start en dan op de sigarettenaansteker in de auto drukt, en dan de auto ontploft?[/spoiler:bbf84ec60e]

reply
0
MK
Maarten van Krimpen
May 03, 2004

Het is XXX, dat weet ik 100% zeker. Ik heb 'm pas geleden gezien, en dat is zo'n beetje de enige quote die ik me kan herinneren. Echt, het is zeker XXX, zonder twijfel.

reply
0
O
Oudgebruiker3
May 03, 2004

Geloof dat 't Ronin is, maar ik weet 't niet zeker. 'k Ga 'm in ieder geval niet voor je kijken om 't op te zoeken.

reply
0
TL
Tom L.
May 03, 2004

Kaz van Kooten wrote: Geloof dat 't Ronin is, maar ik weet 't niet zeker. 'k Ga 'm in ieder geval niet voor je kijken om 't op te zoeken.

Denk niet dat het Ronin is, komt geen hittezoekende raket in voor, dacht ik.

Ik zou toch echt zeggen Triple X... :?

reply
0
M
Mrmilksop
May 03, 2004

ik heb ook niet gezegd dat er een hittezoekende raket in voorkwam ;) enne dan ga ik vandeweek ronin maar eens ff huren kijken of die het was
XXX komt het misschien ook in voor maar heb die film nog nooit gezien ;)

reply
0
M
macdonald12
May 03, 2004

[spoiler:ad916fffed]In snatch zegt iemand dat melk slecht voor je is, dus gooit ie het pak naar buiten en vervolgens is er een groot ongeluk ten gevolge van dat pakje melk [/spoiler:ad916fffed] :twisted:
Dus als die sigaret een pakje meld blijkt te zijn dan ben je misschien op zoek naar snatch :P

reply
0
S
stefan
May 03, 2004

Deze scene zit zeker weten in XxX...

Ze zitten dan ergens in een soort van bunker, waar dat gas wordt ontwikkeld.

Weet niet meer precies wat er gebeurd in die scene, maar ik durf met 200% te zeggen dat de scene in XxX zit. 8)

reply
0
V
verry
May 03, 2004

wordt moelijk, je quote wordt nogal vaak gebruikt(ja ook in xXx ;) )...... :roll:

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
May 03, 2004

aaargh...ik weet wat je bedoelt, kan het ook zo voor me halen...alleen de titel...????..:?

Bedankt heh weer een slapeloze nacht ;)

reply
0
JVH
Joost v.d. Ham
May 03, 2004

Once Upon A Time in Mexico...?

reply
0
M
Mrmilksop
May 04, 2004

Joost v.d. Ham wrote: Once Upon A Time in Mexico...?

JJJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSTTTTTTT je bent geweldiggggggggggg :D dat is hem jah :D heeeeheeeee eindelijk eruit :D bedankt heh :D

reply
0
C
chiwaicheung
May 05, 2004

Dan moet ik die film nog maar eens op TV kijken, want ik kan me die scene niet zo herinneren.

Trouwens een aanrader om de DVD te kopen of te lenen. De extra's zijn weer eens leuk, zoals de "10 minute cooking school" en hoe Robert Rodriguez' huis cq werkplek eruit ziet.

reply
0
C
chiwaicheung
May 05, 2004

Dan moet ik die film nog maar eens op TV kijken, want ik kan me die scene niet zo herinneren.

Trouwens een aanrader om de DVD te kopen of te lenen. De extra's zijn weer eens leuk, zoals de "10 minute cooking school" en hoe Robert Rodriguez' huis cq werkplek eruit ziet.

reply
0
W
Wolfsflames
Aug 31, 2004

SHADE 100% want daarin speelt Sylvester Stallone ook in, als je dat herinnerd. Gaat over het spel "poker" :)

reply
0
B
BLACKENED
Aug 31, 2004

Wolfsflames wrote: SHADE 100% want daarin speelt Sylvester Stallone ook in, als je dat herinnerd. Gaat over het spel "poker" :)

:roll:

reply
0
W
Wolfsflames
Aug 31, 2004

What?

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Aug 31, 2004

Wolfsflames wrote: What?

het antwoord is allang gegeven (een paar posts geleden:

Mrmilksop wrote:
Joost v.d. Ham wrote: Once Upon A Time in Mexico...?

JJJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSTTTTTTT je bent geweldiggggggggggg :D dat is hem jah :D heeeeheeeee eindelijk eruit :D bedankt heh :D

reply
0
W
Wolfsflames
Aug 31, 2004

lol :P kk sorry zag ik niet :)

reply
0