Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
H
hklink
Pink Panther Box (6DVD) - Iemand gekocht?
May 04, 2004

Heeft iemand toevallig de R1-versie van The Pink Panther Box gekocht? Deze is echt stukken goedkoper dan de R2-versie, CAD $61 bij DVD Soon, inclusief verzendkosten. Dit is ongeveer €37! Anyway, ik zou graag willen weten hoe de beeldkwaliteit van deze box is. Tevens de vraag of The Pink Panther Strikes Again de volledige vechtscene tussen Clouseau en Kato bevat. D.w.z: het stuk dat Clouseau als een idioot staat te zwaaien met de "Nun Chucks" sticks (in slow motion) en Kato daarmee uiteindelijk een klap in de nek verkoopt. Op de VHS-video (NL/PAL) van deze film is dit gedeelte van het gevecht eruit geknipt. In de losse R1 DVD-release van deze film zit deze scene wel volledig.

M
memphisflash
May 06, 2004

Ja, ik heb de R1 [mooiere uitgave dan de r2], ik heb de films nog niet gezien, alleen stukjes. Kwaliteit is prima ! Staat ook een half uur aan PP cartoons op, volgens mij staan deze niet op de R2.

Peter

reply
0
H
hklink
May 06, 2004

memphisflash wrote: Ja, ik heb de R1 [mooiere uitgave dan de r2], ik heb de films nog niet gezien, alleen stukjes. Kwaliteit is prima ! Staat ook een half uur aan PP cartoons op, volgens mij staan deze niet op de R2.
Voor zover ik weet staan de PP cartoons ook op de R2-release. Maar ik heb inmiddels toch de R1 besteld bij DVD Soon. Scheelt echt een hoop knaken in vergelijking met de prijzen die hier in NL gehanteerd worden. Ik vind dat de box van de R1-versie er ook mooier uit ziet en aangezien ik van The Return Of The Pink Panther ook al de R1-versie heb (deze zit niet in de box), was mijn keuze eigenlijk snel gemaakt.

Hopelijk wordt hij komende week bezorgd.

reply
0