Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
R
Rotwang
No mans Land
May 07, 2004

Ik post niet snel een aanrader, maar deze is echt de moeite waard en ik denk velen hem zullen waarderen. Onlangs gekocht een topfilm die de prijs de Golden Globe voor beste buitenlandse film in Cannes heeft gewonnen en nu al uit is op dvd. Onder 8 Euro, een boeiende film over twee vijandige soldaten in joegoslavie die vastzitten in niemandsland en de rol van de VN die geen poot uitsteekt. Een soldaat ligt op een mijn en bij beweging gaat hij de lucht in.. Niet vreemd deze film een prijs heeft gewonnen. Trailer en info is hier te vinden. http://www.unitedartists.com/nomansland/ Relatief onbekende film van United Artist en toch een musthave

W
Webby
May 07, 2004

Heeft ook een Oscar (2002) gewonnen: Best Foreign Language Film.

Met Serge-Henri Valcke trouwens.

reply
0
-
-=Error323=-
May 07, 2004

Zeker een aanrader!!!
ik vond hem ook prachtig

reply
0
MD
Marco Dubbeldam
May 07, 2004

Idd, een fantastische film. Ik had hem ooit in de bios gezien. Ik had een tijdje naar de dvd gezocht, maar die kon ik toen niet vinden.

Nog even beter zoeken dus... :D

reply
0
C
Cheek
May 07, 2004

8 euro!? Waar? :D Zoek deze al sinds ik m'n collectie gestart ben (voor een redelijke prijs). :)

reply
0
R
Rotwang
May 08, 2004

In een van deze winkels http://www.diskoland.nl
Ergens anders ben ik hem niet tegen gekomen. hij er is trouwens 6.99 zie ik nu op de hoes..

reply
0
C
Cheek
Jun 08, 2004

Is de NL release 4:3 of widescreen?

reply
0