Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
M
martin
CSI: Vegas meets Miami.
May 13, 2004

De serie CSI wordt in mijn ogen steeds beter en spannender. We hebben de seizoen 2.13 - 2.23 alweer uitgekeken. Nu was er bij aflevering 2.22 Cross-jurisdictions dat het team uit Vegas uit moest wijken naar Miami vanwege een ontvoeringszaak. In Miami werden we voorgesteld met het team onderleiding van Horatio Caine. Nu moest ik wel heel erg wennen aan de werkwijze van de Miami Team en de mensen zelf, hadden jullie dit ook?? Het lijkt erop dat zij meer met hun pistool de zaken proberen optelossen en dat het uitzoeken naar sporen meer een bijzaak is?? Ik heb de CSI Miami niet gezien op TV dus ik kan het helemaal mis hebben, maar dit viel mij gewoon op. Voor de rest is CSI Las Vegas gewoon een top serie.

RK
raymond koene
May 13, 2004

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ook in CSI Miami draait alles om forensisch sporenonderzoek en persoonlijk vind ik de personages interessanter dan in CSI Las Vegas. Maar dat is mijn mening. Ik kijk CSI Miami elke week en slechts in enkele gevallen worden ook daadwerkelijk wapens gebruikt.

reply
0
R
Raymond187
May 14, 2004

CSI Las vegas roelzzzz zeer zeker beter dan Miami :D

Mar dta is mijn mening ;)

Ik kijk de serie al vanaf het begin en geniet er ook zeer van.

Deze lente zal in de US ook een CSI New York beginnen en hopelijk rond de winter in ons land op tievie komen :)

Enige nadeel daravan is dat Grissom (weet ff zijn naam niet) ermee stopt omdat hij niet van die vervolg series houd :(

Maar Horatio zijn team doet het ook goed :) geniet van allebij alleen heeft Vegas net datgene wat miami mist ook al heeft Horatio een VETTE bak Hummer :kwijl:

Anyweg de zaterdag afleverigne nzijn gestopt op tievie :'(

greetz

reply
0
B
Bravestarr
May 14, 2004

Raymond187 wrote:

Anyweg de zaterdag afleverigne nzijn gestopt op tievie :'(

Dat dacht ik ook maar morgen (de 15e mei) komt CSI gewoon weer om 22:00. Waarom ze vorige week geen aflevering hebben uitgezonden is mij dan ook een raadsel.

De personages van CSI Las Vegas vind ik persoonlijk veel boeiender dan de personages uit Miami. Met uitzondering van Horatio Caine, vind ik de personages in de schaduw staan van hun Las Vegas collega;s.

Verder heb ik een keer op CNN text gelezen dat Gary Sinise de rol zal gaan spelen van de leider van het team in CSI New York. Geen misselijke keus lijkt mij zo.

reply
0
R
RDV
May 14, 2004

Maar CSI Miami heeft wel de knapste actriese in hun gelederen. :D
Namelijk Emily Procter. :)

[img]http://imagecache2.allposters.com/images/MMPH-E/254174.jpg[/img]

reply
0
C
chimera01
May 14, 2004

Beide series hebben hun goede en slechte kanten. Het verschil is dat Miami iets harder is en ook iets meer vuurwapengevechten heeft.
Horatio Caine is een heel ander figuur dan Gil Grissom, beide zijn echter subliem in hun werk. Ik verheug mij op een aflevering met hun twee.

reply
0
M
martin
May 14, 2004

Raymond187 wrote:
Enige nadeel daravan is dat Grissom (weet ff zijn naam niet) ermee stopt omdat hij niet van die vervolg series houd :(

greetz

Zou dit al een begin zijn van het eind dat Grissom doof aan het worden is?? zou wel jammer zijn dat hij ophoudt, hij weet zijn mensen altijd zo lekker te motiveren.

reply
0
C
chimera01
May 14, 2004

Hij was toch geopereerd aan zijn gehoor en genezen?????

reply
0
B
Bravestarr
May 14, 2004

chimera01 wrote: Beide series hebben hun goede en slechte kanten. Het verschil is dat Miami iets harder is en ook iets meer vuurwapengevechten heeft.
Horatio Caine is een heel ander figuur dan Gil Grissom, beide zijn echter subliem in hun werk. Ik verheug mij op een aflevering met hun twee.

Dit zal waarschijnlijk nooit gebeuren. William Peterson (Grissom) weigert om zelfs op de foto te gaan met David Caruso (Horatio). Dus ik denk niet dat we hier onze hoop op moeten vestigen. Eeuwig zonde aangezien beide personages meesterlijk vertolkt worden.

reply
0
B
Bravestarr
May 14, 2004

chimera01 wrote: Hij was toch geopereerd aan zijn gehoor en genezen?????

Klopt. en op miraculeuze wijze heeft hij er ook nog een baard aan over gehouden ;)

reply
0