Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
Y
yvesdupois
COWBOY BEBOP the movie
May 13, 2004

Heeft iemand deze film gezien, zo ja, wat vond je ervan. ik heb namelijk nog nooit een aflevering gezien maar ik als er laatst iets over en zag de dvd van de film in de winkel liggen. Ik ben nu erg nieuws gierig geworden. Maar voor ik tot een aankoop overga wil ik graag de mening horen van mensen die de film hebben gezien.

P-
Peter -1984-
Re: COWBOY BEBOP the movie
May 13, 2004

yvesdupois wrote: Heeft iemand deze film gezien, zo ja, wat vond je ervan.
ik heb namelijk nog nooit een aflevering gezien maar ik als er laatst iets over en zag de dvd van de film in de winkel liggen. Ik ben nu erg nieuws gierig geworden.
Maar voor ik tot een aankoop overga wil ik graag de mening horen van mensen die de film hebben gezien.

Ik persoonlijk vind het een topper. Je hoeft de serie niet te kennen om de film leuk te vinden.
Tis niet echt een orgineel verhaal maar de animaties en sommige scenes zitten echt goed in elkaar.

http://www.animenfo.com/animetitle,712,nzheyj,cowboy_bebop___.html

Soort van IMDB maar dan voor animes. hij krijgt een 9.1/10.0 uit de 295 revieuws. Je moet het maar met een korreltje zout nemen zitten veel serieuze anime kenners maar ook een groot stel snotapen :wink:

Als ik jouw zou ik hem kopen :D maar je moet natuurlijk wel van het anime genre houden.

De serie vind ik persoonlijk nog beter dan de film maar ja dat is meestal zo (vind ik)

reply
0
EV
Edwin V
May 13, 2004

Cowboy Bebop Movie is prachtig getekend en heeft een goed verhaal dat helemaal op zichzelf staat. Echt een goede film als je van anime en detective/misdaad/actie houdt. Cijfer 8,0. 8)

reply
0
A
appie1985
May 13, 2004

Welke winkel zag je het voor hoeveel liggen?

reply
0
P-
Peter -1984-
May 13, 2004

Je kan voor de UK Versie gaan die is niet zo heel duur. Ik zelf heb de nederlandse versie in bestelling staan omdat daar bij een 200 pagina tellende artboek zit. Die was 24,95 bij rodirect veel goedkoper had ik hem volgens mij niet gezien ?
Ik persoonlijk heb het er wel voor over.

reply
0
EV
Edwin V
May 13, 2004

Peter -1984- wrote: Je kan voor de UK Versie gaan die is niet zo heel duur. Ik zelf heb de nederlandse versie in bestelling staan omdat daar bij een 200 pagina tellende artboek zit. Die was 24,95 bij rodirect veel goedkoper had ik hem volgens mij niet gezien ?
Ik persoonlijk heb het er wel voor over.

22,99 € ex. verzenden bij DVDZone2.

reply
0
R
riny
May 13, 2004

leuke film, is losstaand goed te bekijken maar hij is wel leuker als je de serie gezien hebt. serie zelf is trouwens iets beter en zeker aan te raden.

reply
0
L
luca
Aug 31, 2004

hoeveel seizoenen zijn er van de serie en zijn deze allemaal al te verkrijgen ?
is de film ook te huur ?

reply
0
R
riny
Aug 31, 2004

luca wrote: hoeveel seizoenen zijn er van de serie en zijn deze allemaal al te verkrijgen ?
is de film ook te huur ?

voor zover ik weet 1 seizoen, 26 afleveringen.
is in nl te koop, 6 losse dvd's dacht ik

reply
0