Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
J
JCL
Voor alle tennis liefhebbers, wimbledon!
May 15, 2004

Hoi allemaal, Ik zag dat er een film komt rondom het tennis tournooi van wimbledon, ik ben erg benieuwd wat dit gaat brengen. De cast beloofd ons veel goeds, Kirsten Dunst (o.a. Spiderman, spiderman2, Mona Lisa smile, Jumanji, ER,) en Paul Bettany (o.a. A Knights Tale, Beautiful Mind en Master and Commander: The Far Side of the World). Dit zijn de eerste foto's. [img]http://romanticmovies.about.com/library/graphics/wimbledonpuba.jpg[/img] [img]http://romanticmovies.about.com/library/graphics/wimbledonpubb.jpg[/img] Komt Oktober (IMDB), plot (van commingsoon.net): In just two summer weeks, a British tennis player who was ranked 157th in the world (Bettany), and generally considered to be on his last legs as a professional player, gets his one last chance to win both the All-England Lawn Tennis Championships on the grassy courts of Wimbledon... and the heart of the rising star "bad girl of tennis" (Dunst) as well... Verder weet ik er niets over (behalfe dat Dunst met "hetzelfde" racket speelt als mijn :P ) Wie weet er iets over, wie lijkt het een goede film?!

C
Cloud
May 15, 2004

Ik heb ook al van deze film gehoord.
Vorig jaar hadden ze vóór een match gefilmd op centre court.
Het publiek moest dan wat applaudisseren enzo. :lol:
De sportcommentator had het toen gezegd.

reply
0
M
miT
May 15, 2004

Kirsten Dunst vind ik altijd wel goed, maar het lijkt me toch een kutfilm, heb gewoon een schijthekel aan sportfilms...behalve natuurlijk Any Given Sunday, maar dat ging dan ook meer over het leven in de sportwereld.

reply
0
LVM
Lex v/d Moolen
May 15, 2004

Klinkt toch erg als een bouquetreeksverhaaltje. :?
Maar misschien zie ik dat verkeerd. Even de reviews afwachten dus. :wink:
Ik mag over het algemeen wel graag films zien over sportlui, de topper in dit genre is toch wel Raging Bull in mijn ogen.

reply
0
P
Philippe
May 15, 2004

Lijkt me weer zo'n zeemzoet verhaaltje. Nee geef mij dan maar Raging Bull zoals Lex aangaf of Rocky, Any Given Sunday e.d.

reply
0
W
Wizz-Art
May 16, 2004

Hey das tof, tennis is een sport die ik ook jaren heb beoefend.

Het verhaal doet me een beetje op dat van Goran Ivanisevic denken die doorging tot in de nadagen van zijn carriere tot hij eindelijk als wild-card speler het toernooi wist te winnen..ik geef deze film wel een kans.

@ Jcl ik speelde met dunlop :wink:

reply
0
J
JCL
May 16, 2004

Wizz-Art wrote: Hey das tof, tennis is een sport die ik ook jaren heb beoefend.

Het verhaal doet me een beetje op dat van Goran Ivanisevic denken die doorging tot in de nadagen van zijn carriere tot hij eindelijk als wild-card speler het toernooi wist te winnen..ik geef deze film wel een kans.

@ Jcl ik speelde met dunlop :wink:

Idd dat zag ik er ook al een beetje in. Hij won ook Wimbledon (in 2001?) en kwam ook binnen met een Walkcard.

Wizz-Art wrote: @ Jcl ik speelde met dunlop :wink:

Daar zweerde ik ook al jaren bij maar is tegenwoordig niet meer was het is geweest. Alleen de 300G is een topper! Alleen die is voor mij nog te stug. Als ik over 2 a 3 jaar weer een nieuwe koop is het een goede kandidaat. De Prince 850i is iig een toppertje!

reply
0
J
JCL
Jun 29, 2004

Vandaag ben ik erachter dat er ook een trailer is verschenen!

die is [url=http://mp3content02.bcst.yahoo.com/proot1/PubShare04/yahoomovies/6/6210861.mov]hier/url] te downloaden

Ik ben hem nog aan het binnenhalen, mirror is HEEL traag. Ik laat jullie het horen als ik hem heb gezien!

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Re: Voor alle tennis liefhebbers, wimbledon!
Jun 29, 2004

JCL wrote:

[img]http://romanticmovies.about.com/library/graphics/wimbledonpuba.jpg[/img]

:shock: :shock: :oops: :oops:

reply
0
L
Laurens-Jan
Jun 29, 2004

Bernard Hill (Theoden uit Lotr) doet ook in deze film mee

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Jun 29, 2004

Laurens-Jan wrote: Bernard Hill (Theoden uit Lotr) doet ook in deze film mee

Who gives a fuck! :wink: [spoiler:d2773067b3]Miss Dunst doet toch al mee![/spoiler:d2773067b3]

reply
0
J
JCL
Jun 29, 2004

theThinWhiteDuke wrote:

Who gives a fuck! :wink: [spoiler:dbdf668d8b]Miss Dunst doet toch al mee![/spoiler:dbdf668d8b]

indeed.

Ik heb de trailer gekeken. Lijkt me een geweldige film!!! Beetje in de sfeer van Love Actually, veel humor goede cast (ook die kerel uit Jurasic Park) en een goed verhaal, ik ben benieuwd!

reply
0
C
chimera01
Jun 29, 2004

De vergelijking met Love Actually lijkt ook wel op zijn plaats aangezien deze film uitgebracht wordt door Working Title (Notting Hill, Bridget Jones, 4 weddings.... , etc).

Ik geloof ook dat de film niet zo zeer als sportfilm gebracht wordt als wel als een romantisch vehicel.

reply
0
J
JCL
Jun 29, 2004

chimera01 wrote: De vergelijking met Love Actually lijkt ook wel op zijn plaats aangezien deze film uitgebracht wordt door Working Title (Notting Hill, Bridget Jones, 4 weddings.... , etc).

Ik geloof ook dat de film niet zo zeer als sportfilm gebracht wordt als wel als een romantisch vehicel.

Op imdb staat ook dat mensen die geintreseerd zijn in deze wilm ook geintreseerd zullen zijn in Love Actually, maar ook kwa opzet komt hij er wel bij in de buurt.

Ik ben iig erg benieuwd en kan niet wachten toto september!

reply
0
TL
Tom L.
Jun 29, 2004

theThinWhiteDuke wrote:

Who gives a fuck! :wink: [spoiler:575ad2f945]Miss Dunst doet toch al mee![/spoiler:575ad2f945]

Mijn id :P

reply
0
J
JCL
Jun 29, 2004

tlempers wrote:
theThinWhiteDuke wrote: [quote=Laurens-Jan]Bernard Hill (Theoden uit Lotr) doet ook in deze film mee

Who gives a fuck! :wink: [spoiler:6ed5222c79]Miss Dunst doet toch al mee![/spoiler:6ed5222c79]

Mijn id :P[/quote]

Dunst is hot! hebben jullie die wallpaper gezien :D

[img]http://www.wimbledonmovie.com/downloads/800x600_wp.jpg[/img]

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Jun 29, 2004

JCL wrote:
tlempers wrote: [quote=theThinWhiteDuke][quote=Laurens-Jan]Bernard Hill (Theoden uit Lotr) doet ook in deze film mee

Who gives a fuck! :wink: [spoiler:c1703921b8]Miss Dunst doet toch al mee![/spoiler:c1703921b8]

[/quote]
jammer van die engelse nerd[/quote]

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Jun 29, 2004

Zullen vast en zeker ook wel posters zijn zonder die engelse nerd ;) Heb je weer wat om op te in je kamer ;)

reply
0
J
JCL
Jun 30, 2004

theThinWhiteDuke wrote:
JCL wrote: [quote=tlempers][quote=theThinWhiteDuke][quote=Laurens-Jan]Bernard Hill (Theoden uit Lotr) doet ook in deze film mee

Who gives a fuck! :wink: [spoiler:6633850851]Miss Dunst doet toch al mee![/spoiler:6633850851]

[/quote]
jammer van die engelse nerd[/quote][/quote]

Paul Bettany is cool!!! Hij speelt in een aantal goede films (A Beautiful Mind, Knights Tale) en is in die laatste ook heel erg grappig maar goed just my two cents!

reply
0
RK
R Klemkerk
Jun 30, 2004

theThinWhiteDuke wrote:
JCL wrote: [quote=tlempers][quote=theThinWhiteDuke][quote=Laurens-Jan]Bernard Hill (Theoden uit Lotr) doet ook in deze film mee

Who gives a fuck! :wink: [spoiler:f503459d36]Miss Dunst doet toch al mee![/spoiler:f503459d36]

[/quote]
jammer van die engelse nerd[/quote][/quote]

tlempers gaat het juist OM die engelse kerel :lol: Poster zal wel voor hem gemaakt zijn ;)

reply
0
J
JCL
Jun 30, 2004

oh op die manier, ok ff verkeerd begrepen, maar Paul blijft cool!

reply
0
H
HiddeV
Aug 31, 2004

chimera01 wrote:

ben hier juist blij mee, tennis vind ik een van de saaiste sporten die er zijn.

hier kan je ook de trailer zien: http://www.apple.com/trailers/universal/wimbledon/

reply
0