Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
F
flameburner
The A-Team season one
May 18, 2004

Ik las op universal pictures.com dat the A-team season one op dvd uitkomt :D op 8 juli. heeft iemand al wat meer info over de nederlandse release (als die erkomt) en wie geeft hem in NL uit. alvast bedankt flameburner

P
Philippe
May 18, 2004

Universal heeft al een NL R2 editie uitgegeven met daarop de pilot en enkele afleveringen. Die nieuwe release zal dus ook wel door Universal op de markt gebracht worden, als die er hier al komt tenminste...

reply
0
T
The_Cure
May 18, 2004

Hoeveel seizoenen heeft A-team in totaal?

reply
0
F
flameburner
May 18, 2004

Ik dacht zelf zo'n seizoen of 5 of 6 maar kweet het niet zeker

reply
0
T
theThinWhiteDuke
May 18, 2004

Van de box wist ik al een tijdje af; staat ook al enige weken in bestelling 8)

A-Team was van 1983 t/m 1987
5 seizoenen (dus ook zoveel boxen)
98 afleveringen

reply
0
F
flameburner
May 18, 2004

theThinWhiteDuke wrote: Van de box wist ik al een tijdje af; staat ook al enige weken in bestelling 8)

98 afleveringen

waar heb je hem in bestelling staan.

reply
0
T
theThinWhiteDuke
May 19, 2004

flameburner wrote:
theThinWhiteDuke wrote: Van de box wist ik al een tijdje af; staat ook al enige weken in bestelling 8)

98 afleveringen

waar heb je hem in bestelling staan.

playusa.com!

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Jun 07, 2004

Vandaag binnengekomen!

reply
0
T
The_Cure
Jun 07, 2004

Foto! 8)

hoe istie?

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Jun 07, 2004

The_Cure wrote: Foto! 8)

hoe istie?

14 episodes, inclusief de pilot waarin Dirk Benedict niet meespeelde (Face was een andere acteur)
4 discs, helaas geen extra's
Box is een digipack die qua vormgeving met Twin Peaks te vergelijken is (karton met plastic sleeve met opdruk)

Specs:
Fullscreen 4:3
Dolby Digital (2.0)
Subs EN, FR, SP
677 minuten

Ach ja....A-Team is gewoon cool...

[img]http://www.dvdanswers.com/images/screenshots/theateams1r1artworkpic2.jpg[/img]
[img]http://www.dvdanswers.com/images/screenshots/at_menu1.jpg[/img]

reply
0
NS
Niels Simons
Jun 07, 2004

godver,dvdsoon heeft em nog nie eens verstuurd!

klote play...

ach ja,ik troost me maar met de gedachte dat jij er zon 20 euro meer voor hebt betaald duke :twisted:

mazzel,niels

reply
0
RG
René Groen
Jun 07, 2004

Zojuist besteld bij dvdsoon.
Weet iemand al een release date voor de andere seizoenen of is daar nog niets over bekend?

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Jun 07, 2004

René Groen wrote: Zojuist besteld bij dvdsoon.
Weet iemand al een release date voor de andere seizoenen of is daar nog niets over bekend?
Voorzover ik weet nog niets....iig nix kunnen vinden.

Maar ook ik hoor t graag als iemand meer weet!

reply
0
F
flameburner
Jun 25, 2004

Is er al meer bekend over de nederlandse release iid geval met nl subs. dat zou toch wel heel mooi zijn.

reply
0
R
raymonddeniet
Jul 11, 2004

heeft iemand em al binnen?
hoe is beeld en geluid? ik zag em staan voor nog geen € 30,- bij dvdsoon, maar twijvel nog een beetje. het is nl al zo'n oude serie.

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Jul 11, 2004

raymonddeniet wrote: heeft iemand em al binnen?
hoe is beeld en geluid? ik zag em staan voor nog geen € 30,- bij dvdsoon, maar twijvel nog een beetje. het is nl al zo'n oude serie.

Ik heb em al enige tijd binnen, sinds 7 juni al.
Heb eea gezien; ziet er OK uit.
Gewoon alle afleveringen, helaas geen extra's of een fraai boekwerk erbij.

reply
0
D
Dr_evil
Jul 11, 2004

Staat bij mij al een week ofzo op Pending :@

Kan je er nog niks over vertellen dus :P

reply
0
RG
René Groen
Jul 12, 2004

Ik heb hem inmiddels ook binnen (maand na bestelling, dvdsoon lijkt slomer te worden, maar dat terzijde)
Verzorgde uitgave, zeer leuke box voor de liefhebbers.

reply
0
R
raymonddeniet
Jul 13, 2004

theThinWhiteDuke wrote:
raymonddeniet wrote: heeft iemand em al binnen?

de afleveringen zijn 40 minuten en beeld is redelijk of...?
kun je misschien iets meer over vertellen. geluid is mono of 2.0? En hoe klinkt dat? ja, ik weet het, het is geen 5.1, maar met prologic II klinken sommige 2.0 dvd's nog best aardig nl, dus vandaar dat ik vraag hoe dit klinkt.

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Jul 14, 2004

raymonddeniet wrote:
theThinWhiteDuke wrote: [quote=raymonddeniet]heeft iemand em al binnen?

de afleveringen zijn 40 minuten en beeld is redelijk of...?
kun je misschien iets meer over vertellen. geluid is mono of 2.0? En hoe klinkt dat? ja, ik weet het, het is geen 5.1, maar met prologic II klinken sommige 2.0 dvd's nog best aardig nl, dus vandaar dat ik vraag hoe dit klinkt.[/quote]
Alles ziet er wel ok uit....heb echter nog geen 1 aflevering gezien....alleen even de discs getest.

reply
0
R
raymonddeniet
Jul 14, 2004

Nou, dan wacht ik het wel even af, en hoor ik het hoop ik later wel even. Dank je wel zover.

reply
0
P
pavago
Jul 22, 2004

Ehm.. ff een vraagje. Want wat is nou precies de laatste aflevering van The A-team??

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Jul 23, 2004

Typische gevalletje van : Kopen, You Fool! :D

reply
0
T
theThinWhiteDuke
Jul 23, 2004

pavago wrote: Ehm.. ff een vraagje. Want wat is nou precies de laatste aflevering van The A-team??

98. Without Reservations

Frankie and Face visit Murdock at his job in a restaurant, and all three become hostages of mobsters out to kill a patron, the US Attorney General.

b: 08-Mar-1987

A-TEAM EPISODE GUIDE

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Aug 31, 2004

raymonddeniet wrote: Nou, dan wacht ik het wel even af, en hoor ik het hoop ik later wel even. Dank je wel zover.

Heb zelf inmiddels de box ook en kan er het volgende over zeggen:

Beeld:
Kwaliteit is acceptabel voor een seizoen van 1983. De hoeveelheid filmgrain is wel wat hoog maar dit valt alleen op bij de lucht en dus niet bij de gezichten of actiescenes. Af en toe een spettertje is zichtbaar op het scherm, maar echt niet storend. Formaat is 1.33 : 1

Geluid:
Het geluid is niet bijzonder. Geen 5.1 of DTS geluid maar vrij simepl 2.0 mono geluid. In geval van A-Team is dat natuurlijk bij de actiescenes soms een gemis, maar over het algemeen is dit geen groot gemis.

Extra:
Daar kunnen we kort over zijn: Geen extra's Alleen een menu en de mogelijkheid om 3 soorten ondertitels eronder te zetten: Engels, Frans en Spaans.

Hopelijk dat je iets met deze informatie kunt.
Ik ben zelf altijd al fan geweest van deze serie dus ik ben al blij dat deze dvd uitgegeven is.

reply
0
CS
Cor van S.
Sep 06, 2004

Weet iemand iets over nog andere seizoenen ?

reply
0
HW
Henk van der Weerdt
Sep 14, 2004

Xienator wrote: Weet iemand iets over nog andere seizoenen ?

Is nog niets over bekend... dus das niet veel :?

reply
0
RK
Ron kars
Oct 01, 2004

Khoop wel dat ze de rest ook uitbrengen hierna, en dat ze niet net als columbia met Mad About You na seizoen 2 drmee stoppen.

reply
0
A
Aeneas
Oct 06, 2004

Bij Knight Rider komt wel alle seizoenen op DVD dus ik denk dat dat bij A-team ook gebeurt.

reply
0
S
SanderT
Oct 06, 2004

De laatste aflevering is: The Grey Team. Als gevolg van een fout van het televisie station is eerst The Grey Team uitgezonden en daarna pas Without Reservations. Dit is te zien in de uitzending aan het shirt wat Murdock draagt. In Without Reservations staat hierop Almost Fini en bij the The Grey Team staat er op z'n shirt fini.

reply
0