Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

DVD overige Regio's
I
Indiana
Kill Bill Vol. 2 R1
May 19, 2004

Hierbij het artwork en de extra's van de R1 uitgave van Kill Bill Vol. 2 [img]http://www.justplay.nl/media/5/20040519-Kill%20Bill.jpg[/img] Vandaag werden de extra's officieel bekend gemaakt en ook de releasedatum van 10 augustus werd bevestigd. Het onderstaande zal op de toekomstige DVD-release van Kill Bill Vol. 2 terug te vinen zijn. * 2.35:1 anamorphic widescreen * English DD5.1 & DTS 5.1 Surround * French language track * English, French, Spanish, Traditional Chinese, Korean and Japanese subtitles * The Making of Kill Bill Volume 2 - A behind the scenes program featuring writer/director Quentin Tarantino, the filmmakers and cast. With interviews, comments and on-set visits * Kill Bill Volume 2 Premiere - The premiere party for the film includes a Chin Gon performance * Deleted Scene - A never-before-seen deleted scene Bron: www.justplay.nl [/b]

RS
R. Schaap
May 19, 2004

mager weer, die docu zal zeker weer maar 20 minuten zijn. Ik verwacht een half jaar later een masterlijke topbox, net als de pulp fiction uitgave van miramax bijvoorbeeld.

reply
0
B
Balou2518
May 20, 2004

voor de R1 uitgebreide versie moet je toch nog even wachten...

Ik las dat ze in Cannes aankomende zondag al Kill Bill (als in gehele Film) tonen.

reply
0
D
Deef
May 20, 2004

Het lettertype vink echt lelijk... ziet er meer uit als een amateur die net photoshop heeft geleerd :(

reply
0
I
Indiana
Jun 16, 2004

Hierbij het vernieuwde Artwork van de R1 uitgave van Kill Bill 2

Groeten,
Rick

[img]http://www.justplay.nl/media/242/20040615-killbillvol2.jpg[/img]

reply
0
B
Balou2518
Jun 16, 2004

Die hoes daarboven klopt niet helemaal ....

Hij is vergelijkbaar als de R1 hoes van Volume 1.

Plaatje 1

plaatje 2

reply
0
H
hare
Jun 17, 2004

Balou2518 wrote: Die hoes daarboven klopt niet helemaal ....

Hij is vergelijkbaar als de R1 hoes van Volume 1.

Plaatje 1

plaatje 2

Wat een ontzettend lelijke hoes zeg :x

reply
0
B
Balou2518
Jun 17, 2004

Ze wilden 'm vergelijkbaar maken met Volume 1

reply
0
RS
R. Schaap
Jul 04, 2004

rood = bloed

Ik vind de hoes bij de film passen, en daar gaat het toch om vind ik.

reply
0
CS
Christiaan Sauer
Jul 04, 2004

Zal niet zeggen dat de hoes verschrikkelijk is, maar om nou te zeggen mooi en modern? Nee.
Vond de eerste uit deze thread mooier :)

reply
0