Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Op- / Aanmerkingen op AllesOverFlim
M
music_maniac1965
niet ingelogt als ik recenties bekijk.
May 19, 2004

hallo dudez @ allesoverfilm.nl, als ik een recentie lees van een film (zonet nog even bij 2 fast 2 furious gekeken), kan ik geen cijfer meer geven. er staat dan dat ik niet ben ingelogd. ook zie ik nergens een venster waar ik dat dan wel zou kunnen doen. en als die inlog gelegenheid er is, moet ik dan inloggen met username en password die ik ook op het forum gebruik ?

CS
Christiaan Sauer
May 19, 2004

en als die inlog gelegenheid er is, moet ik dan inloggen met username en password die ik ook op het forum gebruik ?

Je post een reactie op het forum dan dus ja je moet je inloggen met je nick en ww

reply
0
NM
Nico Mos
May 23, 2004

Als ik mij wil inloggen (terwijl ik dat al gedaan heb,maar toch als GAST op de veiling wordt gezien) staat er FOUTCODE 1064 you have een error SQL syntax

mij zegt dit helemaal niets. Ik ben dus ingelogd op DVDforum en op de veiling ben ik dat niet
Vreemd...............ik kan dus niets verhandelen op de veiling.

Is hier een oplossing voor??
PM mij anders als iemand het weet

Bedankt (y)

reply
0
LG
Leon Grave
May 25, 2004

Wacht even, als ik het goed lees zijn de verhalen van music_maniac en nico mos zijn 2 verschillende dingen.

Eerst music_maniac:
Om te kunnen reageren op de site en ook om te kunnen stemmen moet je inloggen met de functie "automatisch inloggen"

Nico Mos:
Waar treed deze foutmelding op?
Bij het inloggen op het forum of in de veiling.

Maar ook voor de veiling geldt dat je de "automatisch inloggen" functie moet gebruiken bij het inloggen.

reply
0
KM
Kevin Meijering
May 25, 2004

Je cookies verwijderen helpt altijd.

reply
0